Fórum - Téma


Spotřeba Pathfindra.


Fórum Pathfinder Spotřeba Pathfindra.

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 14

2012-12-11 23:39:30

No jestli máš automat tak to asi fakt nejde

2012-12-12 08:34:46

mam manual

2012-12-12 09:50:45

ahoj,

ja mam teda R51 (2006, manuál, originál 17" obuté na nějakých univerzálech Fulda), mám ho teda krátce.. ale teď celej podzim sem jezdil za 8,5L. Teď v zimě jsem obul Cooper disc M+S 2 a spotřeba šla na 8,8L. Ale to zvýšení má důvod jinde, auto sem teď nechal doma manželce, která si pochvaluje, že s ním jezdí jak v létě.. sníh neřeší, ty pneu jsou fakt super. (já s octavkou II jezdím za 4,8 a manželka za 5,1. Takže vlastně path bude pořád jezdit za 8,5..) jinak uvedená hodnota je podle palubního PC, reálnou zjišťovat nechci, takhe jsem spokojenej

2012-12-12 10:09:24

jo, to je asi standartní.

já jezdím léto na pneu 275 v zimě na 235 a spotřeba na palubním 8,6 a reálná 9,0

jsem taky spokojenej

2012-12-12 10:13:08

Páni gratulujem, ale my čo jazdíme v meste, kde Ti prejsť 6km trvá 25min, tak sa o tom nemôžeme baviť.

2012-12-12 10:48:02

manželka jezdí jenom město, ale je pravda, že Pardubice nelze srovnávat třeba s Prahou kolem šesté hodiny večerní, kor te´d, když maj v Praze dvou centimetrovou kalamitu

2012-12-12 15:43:59

ted v zime na 265/70 pirellkach po meste kolem 11 l a to jsou opravdu kratky trasy do 2 km, dalka na tehle pneu je kolem 9,2-9,5, v lete na michelinach 265 mesto 9,8-10,2, dalka kolem 9 , do italie pres alpy, tedy pres vrsky alp s nalozenym autem jsme jel 8,5, zpatky po dalnici z chorvatksa za 9,5, ale to bylo porad na tempomat a tak kolem 130.. pred tim jsme mel patrola ten bral kolem 11 a L200a to bylo tak 9,5.. takze normalni spotreba jen s timhle autem mnohem lepsi svezeni.. tedy po silnici, v terenu zlatej patrol :)

2012-12-12 22:58:42

Zdravím

já měl Pathfindra 3/4 roku a musel jsem ho dát pryč,měl jsem ho v plné výbavě v automatu koupil jsem ho za 400tis,za 3/4 roku jsem ho nemohl prodat za 280tis.

Proč jsem ho prodal?totálně auto hrůza.

Předtím jsem měl Pajero a to bylo proti Nissanu paráda ale jezdilo za 15litrů ,tět jsem koupi Range Rover Sport taky za 400tis. a lidi jestli můžu poradit tak prodejte Nissany a kupujte Range nebo Land rover,

V terénu nejlepší v čem jsem kdy jel a po silnici ve 180km/hod slyšíte jen vzduch nic jiného(spotřeba 10,2 průměr,motor 2,7 V6,né jak v tom křápu nissanu,to byl hukot hrůza hrůza.

Opravdu zkuste to.

A servis?

Stejně drahý jako Nissan a hlavně na vše záruka!

Pěkný večer

2012-12-13 10:00:12

Ahoj,už se tu o tom psalo,ale já s PFmax spokojenost,jestli jsi třeba nepad na špatnej kus

2012-12-13 10:32:08

měl jsem teranno, patrola , jeepa toho už nikdy ale pathfinder je moje nejlepší

2012-12-14 08:40:48

@jardapop - LR mám komplet zmapované, protože původně jsem chtěl kupovat LR Discovery 3, takže jsem ho rok studoval. Jenže Disco bylo ve stejné konfiguraci (rok, najeté km) o cca 100 000,- dražší, což byl důvod, proč jsem nakonec skočil do R51 s tím, že ty ušetřené peníze investuju na údržbu (zatím jsem jen pogumoval podvozek, vyměnil baterku, vyměnil oleje, koupil pneu, atd) tzn. základní servis (kterej bych na D3 taktéž musel udělat). A přesto mám pořád budget na případné opravy jako spojka, vstřiky a pod..

Jak píšeš o tom terénu, tak co si pod tím mám představit? (pro někoho je terén mokrá louka).

A servis, byl sem opakovaně jen v jednom a to color car v Dražkovicích u Pardubic a byl sem nadšenej přístupem, necpali mi nic co bych sám nechtěl, takže za mě spokojenost, ceny standardní jako všude jinde a záruka!? nějak nechápu, proč by jsi neměl mít na nissan záruku..

Jinak Sorry za OT..

PS: co se toho prodeje týče, koukni na fórum LR, jak tam kluci brečej, že ty auta nemůžou prodat a musej jít s cenou hluboko pod chtěnou/odhadní cenu.. taková je dnes doba a není to o značce.

2012-12-14 22:52:05

jo jo, přesně tak to je, tyhle velký auta, se tady těžko prodávají, já jsem taky Jeepa za 300 tis pak jen těžko prodával, nakonec šel za 120 tis. ...je jen menší skupina lidí, kteří jsou ochotni si připlatit jak na auto, tak na provoz. I když by na to mělo víc lidí, utratí peníze raději za něco jiného. Já si raději odpustím, jiné věci a oželím tu spotřebu a vyšší náklady, za tu bezpečnost, kterou tyhle auta poskytujou. Ty peníze co to stojí navíc beru jako takovou životní pojistku, pro všechny co vezu....pf mi přijde cenově i nákladově ještě celkem rozumnej...pořád po něm koukám...doufám že chytnu dobrej kus....jo a jako bonus k té bezpečnosti je parádní úložnej prostor..

2012-12-14 23:22:54

Moje řeč,když jedu v PF a shlížím na ostatní z výšky cejtím se jak v pevnosti.Ve firmě jezdím ještě s Renaultem Kangoo a tam se pro změnu cejtim jak nahej v trní.PFje dobrá volba

2012-12-14 23:30:40

...když tohle někdo někde řekne nebo napíše, že je to dobrá volba tak mám radost protože jsem rozhodnutej, že si ho seženu. Jen jsem ještě nikdy nejezdil s naftou, tak doufám, že to bude v pohodě...i v zimě, servis a tak...

2012-12-15 11:29:46

Naprosto v pohodě,Pafik je taky moje první nafta a no problem,jen je to krapet jiný,co se otáček týče,v zimě taky v klidu,loni v alpách -22 startoval na tuknutí,nafta nezamrzla-přidávám aditiva,auto jede jako prase závěj nezávěj.Jedinou slabinou jsou asi ty celoroční gumy MS,s nima trochu ustřeluje zadek,ale de o zvyk.Servis taky není žádná trága,čekal jsem to horši,jezdím do NISSAN Dražkovice-spokojenost,jinak pár věcí uděláš i doma,olej,filtry a pod,spotřeba a pojištění tě taky nezruinuje.Auto mám 2005 man a kromě výměny oleje,filtrú jsem řešil pouze nefunkční klimu-prožraný chladič-opravano ssvépomocí za 5500,v rámci prevence ještě nástřik dutin a podvozku

2012-12-15 23:08:17

na otáčky si asi zvyknu, navíc bych rád automat, takže to bude na něm. Budu si muset zvyknout na jiný zvuk, benzínový V8 to bylo pohlazení. Vždycky, když na ulici slyším odlíždět nějakého naftáka, tak se mi to moc nelíbí, ale většinou to jsou takový nějaký starý křápy. Nevím, čím to je, ale pf i když je nafták, tak toho když slyším někde odjíždět, tak sice nejdříve vrčí jako nafták, ale když zabere ozve se mohutné zahučení...jak kterej....nevím jak to který majitel dělá, jak z toho dokážou vyloudit takový zvuk, možná jestli je rozdíl manuál a automat, nebo jestli má někdo zařazenou 4x4 nevím. Může se u pf jezdit s přepnutým voličem na 4x4 i po suché silnici?

2012-12-16 00:19:55

jo muze.. pokud nemas zapnutou uzaverku mezinapravy, tak je to vcelku jedno jestli jedes 2x4 nebo 4x4

2012-12-16 09:06:18

pokud bych kupoval znovu, tak taky vezmu automat. Jsem sice zvyklej řadit a rád řadím, ale u Pata si připadám jak ve V3S jak pořád musím řadit:) Jinak ty celoroční gumy.. Němeček v Dražkovicích mi je taky nabízel, ale vzhledem k tomu, že trávím celou zimu na horách, tak jsem nakonec koupil ty zimní coopry M+S 2 a ustřelení zadku neznám.. stejně tak na sněhu zabrzdím skoro stejně jak na suchu, z nich jsem opravdu nadšenej. na leto pak pořídím ještě jedny disky s letníma, protože univerzály nehci a přezovat to co půl roku je blbost.. Zvuk motoru je dán motorem, tzn i automat při sešlápnutí bude strašit chodce na přechodu.

jinak ukaž mi auto které má: 7 míst, je vysoké/bezpečné, má velkej úložnej prostor, dá se s ním vyjet do terénu, a nezrujnuje domácí rozpočet.. takovejch moc není.. a spotřeba? ano.. nemůžeš ho porovnávat s octavkou jako já, kde jezdím za 4,7... protože seš v uplně jiný třídě, já mám pro to vlastní omluvu, vyměnil jsem dvojkovou fabku 1.2 za Pata a s fabkou sem jezdil za 7.5L!.. takže litr navíc a k tomu všechny zmíněné výhody? nebylo co řešit

RAE
AndREj
2012-12-16 11:58:29

Späť k téme.

Keď som jazdil na cestných 235/65/R17 mal som reálnu spotrebu 7,8 l/100km (na palubnom 6,8) v priemere za rok. To som jazdil prevažne sám s minimom vecí v kufri, prevažne dlhé trasy (100km+) mimo dialnic.

Posledné dva roky jazdím na ATčkách GG 265/65/R17 a mám reálnu priemernú spotrebu 8,4 l/100km (na palubnom 7,3). Takmer vždy štyria dospelý (občas piati), trasy do 100km cez horský prechod.

Mám ročník 2005, manuál, 265 000km, upravený software v RJ kvôli spojke, spotreba meraná spôsobom plná-plná na 40tis. kilometroch. Uvažovaná chyba merania +- 2% (palubný počítač vs. GPS).

Na záver: uvedomte si, že palubný počítač ukazuje minimálne o liter menšiu spotrebu oproti skutočnosti

2012-12-16 13:59:17

Má pravdu ten hoch

Ale já jsem se rejpal v servisním menu, a je tam korekce velikosti kol, a tam se to dá vychytat.

já mám na palubním spotřebu 8,7 a reálná 9,0 +/- 0,0%

spotřebu máš super.


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 14