Fórum - Téma


Spotřeba P11 1.6 74kw 1998 kombi


Fórum Primera P11 Spotřeba P11 1.6 74kw 1998 kombi

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2012-01-21 21:48:02

Zdravím. Koupil jsem p11 všechno o.k. Auto je super. Akorát mě malinko trápí spotřeba. Na dálku jedu za 8.8 a kombinováná 10. Předtím jsem měl passata r.v. 1990 1.8 66kw ten žral 7.4 na dálku. Ani ten výkon není 2x slavnej. Je takovej tupej. Na předjíždění mizerný. Mohl by mi někdo poradit co mám s tím dělat? (jestli se něco dělat dá)

2012-01-21 21:55:17

Vymeniť filtre a checknúť váhu vzduchu - vyčistiť/vymeniť... Alebo menej dupať na plyn ;)

Druhá alternatíva je kúpiť dvojliter SR20... Samozrejme nie motor ale proste vymeniť auto za 2,0i

2012-01-22 08:53:00

Jak ti píše Chrener,chce to vše kontrolovat,a ještě třeba taky svíčky,a dávat tam jedině NGK.Pak by to mělo jezdit rozhodně líp než Passat 1,8 66kw,a taky mít i menší spotřebu.Anebo máš už unavený motor,hodně najeto,chce to nechat změřit kompresi...Já mám stejné auto,a jsem spokojenej.A to sem měl předtím spoustu dvoulitrů.

2012-01-22 09:14:09

Já bych to chtěl předělat na plyn. Jde ta váha nějak proměřit nebo vyzkoušet? To jsem zkoušel s lehkou nohou. Fakt s citem.

2012-01-22 11:35:52

Nez to hned predelat na plyn, tak urcite prvne najit pricinu te spotreby... s 2.0l P11 jezdim momentalne v zime sviznym tempem prumerne za 7.6l/100km .

2012-01-22 12:14:36

No, kedze so starym 1,8i Passatom mam skusenosti, takze mozem porovnat. Ma o dve deci vacsi objem a navyse je to dvojventil, takze ludovo povedane "lip tahne vocpoda, voe". Google zistil: Passat 145Nm pri 2500ot a Primera 136Nm pri 4000ot. A kedze ho nebolo treba tocit, tak mohol mat mensiu spotrebu. Ale aj tak mi ta spotreba nesedi, na dvojlitri mam mesto 10 a okresky 7. V zime cca o pol litra viac. Skus precistit vahu vzduchu a novy vzduchovy filter.

Este skusim odkazy na spritmonitor, Primera by mala byt uspornejsia:

http://www.spritmonitor.d...s=66&power_e=74&gearing=1

http://www.spritmonitor.d...s=66&power_e=74&gearing=1

2012-01-22 15:35:58

Opravdu bych se prvně soustředil na to,aby to jezdilo jak má....Já teda nemám problém s předjížděním,hold to chce podřadit a vytočit třeba III ku.To ale u 2,0 96 kw taky ten je do 4000 ot,docela lenivej a ještě má dost dlouhý kvalty.

S tou 1,6 73 kw,se nechá taky běžně jezdit mezi 2000-3000 ot. motor při méně zatíženém autě je taky pružný.

Při větších výkonech(předjíždění,nebo zatížení auta)se nechá krásně vytáčet,a pěkně jde do otáček,přes 6000.

Hold je to japonec,a takto se rozhodně v nákém VW 1,8 nesvezeš.Jinak ta spotřeba,ted sem byl v Brně,po státovkách a za 6,5 l...Ta spotřeba odpovídá testu : http://www.nissanclub.cz/...n-primera-1-6i-gx-test-62

2012-01-22 22:42:06

Tak sem to otevřel. První zhrození byla netěsnost sacího potrubí (od začátku k filtrboxu). Zejtra svíčky (na ty sem nekoukal) vzduchovej filtr zajebanej jak kráva. Ještě sem se chtěl podívat na tu váhu vzduchu, ale nevim kde ju mám hledat. Mám osobní názor, že je v modulu vstřikování jako první shora, ale nejsu si jistej.

2012-01-23 00:11:20

Ano, vaha je pod filtrem u klapky...

2012-01-23 08:17:18

V sekcii "Navody" je spusta zaujimaveho citania.

http://www.nissanclub.cz/...hm-vzduchu-vzd-vahy-48444

2012-01-23 20:02:03

No vidíš krapet jí dej motor do pucu a ještě budeš koukat


Odpovědět