Fórum - Téma


sportovy filter


Fórum Tuning a úpravy sportovy filter



1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 15

2012-03-05 13:51:55

Luky : ja mám doma "home made" trubku, jen tam potřebuju ještě dát navařit přírubu na jednu hadici co tam musí zůstat.

2012-03-05 13:59:26

Luky, nech si naohybat nerez trubku jak hrdlo raci, je to nejlevnejsi, me ceka podobnym zpusobem pretrubkovat trubky od ICcka.

No_hits, je to tak, pri jizde teplota vzduchu neni v mistech kolem baterky moc ovlivnovana motorem. Jina situace je v momente zastaveni a stani se spustenym motorem, to se teplo pri vyple savane akumuluje neuveritelnou rychlosti. Takze pro tuto situaci ma CAI smysl, ale za jizdy netreba tu sisku prilis stinit... Jina sitace je s turbem, protoze vyrabi tepla az hruza :) A proto taky ma subaru ten oddech, to neni na sani, ale na odvod tepla od turba/svodu/hlavy.

Naporaky nedelejte, to nase motory podle me nemaji radi. Ono vymyslet vydechy na kapote neni sranda, evidentne je to proudeni nejak vymysleno, a bez znalosti to asi cistou logikou nejde vymyslet.

2012-03-05 13:59:42

njn, to mas docela dobry... Ja nic takovyho nemam a nez neco s tim vymyslet, tak radsi za to tech par drobnych dam.

Tady jsem pred nejakou dobou videl ze je to na 2.0 96-99, ale ted uz maji jen na 1.6 a 2.0 90-95

http://www.highperformanc...ra-20-16v-dohc-9095.13466

Slo mi hlavne o tu trubku, filtr bych pak nekomu prenechal.

PS: A na Ebay to bylo taky a uz to tam taky neni...

2012-03-05 14:08:52

Luky : tohle sem taky koukal, to HPP. Ale nějak se mi to zdá krátký, nevím... Ta moje Alu trubka stála 700,- a ještě z ní zústane tak 1/3. Takže celkový náklady tak 500,- Nebo jak píše Arteee.

Jinak jak to tam popisujou, že 2.0 90-95 tak nevím no... 90-93 DE GT má klapku dole a od 93 maj klapku nahoře... to nemůže sedět na obojí... ale oni tam maj hovadiny popsány skoro u všeho

2012-03-05 14:21:27

Hovadiny nehovadiny, to je ted jedno, ale jinak na tu P11 kdyby to meli, tak to sedi presne jak to ma byt, dle origa. Kdyz jsem byl s tou ECU GTI na preprogramovani (Nissan Pribram) s Kadlim a tofojem, tak ten kluk z Nissanu mel P11GT a tohle tam mel, koukali jsme na to. A nemoh si to vynachvalit. Ale on tam nechal i ten filtr, ja bych ho dal pryc a mel ten JWT.

2012-03-05 14:25:15

To jo, tam to možná sedí ale na první P10 GT to sedět nejspíš asi nebude. Až to budu dodělávat tak můžem něco spáchat

2012-03-05 15:24:59

Tak som v tej kose bol pri aute a jednu aj druhú tú "škatulu" som vyhodil z auta preč . Tú dieru čo ostala na rúre od sania pred klapkou som zaslepil a tú pri svetle-tú vec som dal dole aj stou bedňou-slepím boxom.Ostal mi v aute len origo box s filtrom-bez tej "nácucky" či ako to napísať. A hľa,hneď je zvuk iný.

Takže NO HITS mal pravdu-fakt som nevedel že tam ide dole ten kus "nasávania". Ono,ani som tam nikdy nepozeral-fakt si teraz pripadám ako vôl . No , som o dačo zasa múdrejší. Ale je pravda,že teoreticky by sa aj s tade dal potiahnuť vzduch , ale kedže v konečnom dôsledku je to skoro na prd tak to neriešim.

Takže teraz nejako naškrabať šušky a dačo poriešiť. Týmto ďakujem za bezplatné konzultácie

2012-03-05 16:45:21

A som zas tu. Toto by bola zlá volba? http://www.fusion.sk/katalog/product/35279/

+ toto http://www.fusion.sk/katalog/product/35280/

2012-03-05 17:06:59

Kdyz nechcete utracet za KN tak kupte stejne kvalitni od Simoty . Tyto no name bych ja vynechal i kdyz nemusi bejt zle ,ale nevis .

NO_HITS  
Laďa
2012-03-05 17:20:12

Já sem od simoty poblíž podobnej nenašel a prostě sem chtěl KN :D

Je tak tady je ... a za polovinu ceny ( KN mě stálo 1450) ... no , co už :D

Miro, na co ten malej filtřík, uvědom si že ta hadica co de z víka ventilu není sání ale když vytočíš motor tak tam šplouchá olej kterej by ti z toho časem kapal ven !

2012-03-05 17:50:38

Takovej dotaz: némájí náhodou tyhle všemožné rezonátory právě na sání příznívý vliv na točivý moment v nízkých otáčkách? Přece platí čím delší sání tím lepší chovýní v nízkých otáček a kratší zase ve vyšších.

Ten fitrřík se normálně dává na výdech motoru. Furt lepší olej ven než si tím zasírat sání :)

2012-03-05 17:57:49

Aaaaale , tak teraz s tebou No HITS nesúhlasím. Toto už mám otestované a olej mi z tade nešplouchá.Dal som dole tú hadicu a nič - sucho.Je pravda že to "dýcha" (pohyb piestov).Akurát že to bere mastné vypari oleja z motoru. Tá druhá hadica čo je na odvetrávanie(čo je priamo na telese za klapkou)-tá ma zas spätný ventil. Ináč,už som sa neraz tuto na fóru chcel opýtať,načo je tam aj tá z boku(napojená na sanie pred klapkou),lebo ako vravým,už som kolo toho laboroval a nechápem dosť presne načo tam vlastne je. Booože - nejak zložito som to rozpísal.

2012-03-05 18:04:01

Svobi - toto? SIMOTA , mooože? http://www.toptuning.sk/u...-filter-univerzal-70.html

2012-03-05 18:24:24

Ja mam tenhle http://www.simota.cz/simo...filtr-SIMOTA-universal-70

Jo a chce to koupit cistici sadu na nej a naolejovat ho z vyroby neni .

2012-03-05 18:39:29

ono to odvětrání na víku ventilů do sání má svůj smysl, nechci vám tady do tej dizkuse moc zasahovat, ale ten malej filtřík ničemu nepomůže, když už člověk nechce bordel v sání tak to řešit pomocí OCT, velmi jednoduše řečeno ten podtlak ze sání pomáhá lepšímu mazání v hlavě motoru...

2012-03-05 18:43:05

A ještě jedna věc...Délka sacího potrubí který určuje ten průběh toč.momentu, je délka od škrtící klapky k sacím ventilům, když budete mít před škrtící klapkou trubku 10cm a nebo 2 metry tak je to v podstatě jedno(nebudu brát do uvahy turbolence) atd....

2012-03-05 18:46:24

tead - tak to ma napríklad nenapadlo.Asi na tom aj niečo môže biť,ale mazanie zaisťuje olej.čerpadlo predsa a ten podtlak zas až taký "vietor" nanarobí , či ? Som zvedavý či niečo k tomu dodá HonzaBK ,jagy alebo Blesk ...

NO_HITS  
Laďa
2012-03-05 18:50:19

Mirko ta druhá trubka s ventilem je tam na zpětnou recirkulaci plynů co proniknou přes kroužky , teď sem ju čistil na své almeře a byla uplně ucpana něčím co bych přirovnal k černymu uhlí, zabralo to pul hodiny a velkej čistič na brzdy než sem to zprůchodnil

čistil sme to stylem že sem to nastříkal dovnitř, zacpal zaštěrchal, vypustil a propláchl , sem tam se zakroutil hadicou, pak mě to nedalo a začal sem s tím mlátit o zámkovku a začly z toho vypadávat ty velký kusy :D a teď je skoro jak nova

2012-03-05 19:04:41

No - je to teda brut poriadny. Ja som práve teraz v robote tie hadičky a všetko okolo čistil+klapka+AAC ventil ale niečo také som nikde nenašiel , ako tebe z toho vypadlo .Práve že ja mám tú hadičku čistú-žiadny bordel.Ani klapka nebola skoro vôbec zasratá a AAC ventil tiež nič. Otvára dobre ... Proste celkovo OK. A tak ma napadá-píšeš že je to na recirkuláciu atď. Tak potom ak sa tam nabral taký kentus , bordel predsa sa do motora dostane cez piestne krúžky a potom podľa toho to ťahá hore do sania cez tú hadičku ... Olej máš pekný alebo čiernota? Ak si teda vytrepal toto vonku z tej hadice tak krúžky sú asi dakde v háji ?! Naposledy som napr.klapku čistil cca 2 roky do zadu a potom až teraz a nikde som taký bordel nemal. Čo som aj rád.

2012-03-05 19:04:45

Jen si to nechte do toho sani . Ten tlak potrebuje ubejvat. Taboo o tom neco psal na tuning foru skoda ze svoje prispevky smazal ani OCT nedoporucoval


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 15