Fórum - Téma


sportovy filter


Fórum Tuning a úpravy sportovy filter



1 ......... 11  12  13  14  15

2013-05-24 12:28:12

Nejlepsi reseni asi jak to trochu ozivit jsou proste svody, decat a sani. Neco to pak udela, zatim s tim ma co vim alespon kazdy dobre zkusenosti.

2mato  
Mato
2013-05-24 12:37:01

lukyisek: presne tak... samotne sanie AEM je nic, zvody mam, ked som dal von cat + AEM tak to bola citelna zmena, ale bohuzel sanie nahrava nizkym otackam tak primera ozila na spodu a zacala tahat o 1000ot skorej ako na serii... od spodu sla uz skoro ako stara P10 SR20Di...

v tomto bode si radsej nahodim sanie ktore prida hore a nie dole... dole to na beznu jazdu staci aj v serii ale hore sa to zide viac

2013-05-24 12:45:27

No je to divny, ja s tim takovy spatny zkusenosti nemam, me prislo potom celou domu ze to taha docela slusne, urcite jsem zlepseni zaznamena a jen pocit to nebyl.

2013-05-24 13:17:37

nemohu soudit protože jsem primeru bez nerez svodu neřídil.

2mato  
Mato
2013-05-24 14:04:55

lukyisek: vsak pisem, ze to bolo citelne (CAI + DECAT, zvody uz boli), ovela lepsia reakcia na plyn a zatah od spodu a v strede to bolo o dost lepsie ako seria, ale vo vysokych rpm nad 5000ot to nepridalo vobec nic, o tom pisem teraz... ja som cakal, ze to prida hlavne hore

2013-05-24 20:50:15

no_hits: teorie rika zaizolovat + reflexni vrstvu. V lete to zkusim zmerit, az bude cas. Podle tabulek by to ale nemelo mit valny vliv

2013-05-25 09:36:21

2mato: Ta dira cca 3000-4000ot. je snad u kazdeho SR20DE. Tohle by vyresila jen laditelna jednotka. Ten propad je tam proste u vsech.

CAI by bylo urcite dobre v 3", ale takove se shani velice spatne, resp. se nevyrabi. Kazdopadne byt tebou, tak sani zkratim na maximalni moznou delku, jak jsem ti uz rikal.

Knock jde poznat, kdo rika, ze ne, tak nema cit. Se spatnym knockem to jede jak 1.4ka. Takze knock urcite vymenit. A nepsal bych to do zavad, jsou to holt auta, co maji cca 15 let a 200-400tis. km a vsude je puvodni. Kazda P11 co jsem videl, tak mela stale puvodni vyfuk, kat, svody, tlumice... a ted se to zacina teprve menit.

2013-05-25 10:24:32

knocksenzory nové EPS za 30EUR/kus... mám ich 6...

kto chce tak vzkaz...

2013-05-25 11:23:43

Mas obj. cislo? Protoze pro P11 SR20 jsem je nevidel...

Uz jsem si to precetl "vedle"....

2013-05-25 11:35:00

jagy: 1.957.113.9.3113 funguje aj na SR20 len sa musí ukostriť druhý pin... v žile aj tak idú dva káble k nemu potom je šteker a káblová spojka na knock už iba s jedným káblom... ten druhý treba iba prepojiť... Alebo ukostriť napriamo..

2mato  
Mato
2013-05-25 19:39:59

jagy: hej hej s tym prepadom to asi bude tak... holt z P10 som na to nebol zvyknuty, medzi 3-4tis uz spokojne tahala... to sanie isto skratim uz som pozeral pod kapotu tak uvidime... bude s tym trocha prace skrtiaca klapka je dost vysoko budem musiet šišku schovat nizsie a pri bateriu...

2013-05-25 20:02:50

Ten propad v krouťáku byl šílenej. Prakticky vždycky když dávám podlahu, tak to roztahuju ze 3 tis, a trojka už je dost dlouhá, takže to prostě nejelo. Trochu to zlepší vyšší tlak benzínu a hlavně jiný vačky. Ale je to drahá sranda.

2013-05-25 22:54:58

Zrovna FPR a vacky nejsou spravna uprava na tento problem... je to v ECU.

2Mato: Ne, kratis to jen v podbehu... takze musis sundat naraznik, pod kapotou NIC nedelas.

2mato  
Mato
2013-05-26 10:00:21

tofoj: ked som dal von CAT a dal CAI tak hlavne decat tomu dost pomohol, uz od 4tisic to islo...

2mato  
Mato
2013-05-26 10:03:45

jagy: preco ecu ? to jako seriova p11gt ecu je taka mlandrava, ze nevie namiesat soravnu zmes medzi 3-4,5k rpm?

preco myslis, ze to mam skratit len dole pod bateriou ? nebolo by lepsie ho skratit uplne aby bola siska uz pod kapotou ?

2013-05-26 10:11:10

Jo nejspíš to bude úmyslně. Jenže zkus to jagy nacenit, jednotku a úpravu map. To se nemůže vyplatit, pokud by nechtěl další úpravy.

2mato  
Mato
2013-05-26 10:35:56

tofoj: tak umyselne nie, je mozne ze kvoli spotrebe lebo SR20DE v P11 je ozaj raritka v tom, ze ani pri 3000-4500ot nehlta palivo ako salena... 4000ot nie je problem pre spotrebu, to u vela benzinakov neplati...

no Jagy nacen to som aj ja zvedavy... a tiez aj co to urobi so spotrebou

2013-05-26 11:54:47

Panove, nemam cas to vse psat vickrat... nevim, co na tom nechapete, kdyz to napisu, jak to je. Bud si z toho neco vezmete nebo si pojedete svoje. Kazdopadne nemam cas nekoho premlouvat - je mi to jedno.

Propad je diky ECU, vyresit bud napr. Nistune (cca 10tis.) nebo nejaky piggypack (cca 7tis.). Spotreba s tim nema nic spolecneho... nevim, proc maji lidi zafixovano, ze vyssi vykon nebo lepsi prubeh se rovna vyssi spotrebe.

K CAI jsem psal, jak to zkratit...

2mato  
Mato
2013-05-26 12:00:38

jagy: okok

chapem ze ta to nebavi stale dookola omielat... ale tak to chodi ked je v klube vela ludi, ja sa snazim aj co to pohladat na fore sam...

2013-05-30 14:08:05

Proč? protože víc bohatá směs, můžeš si dovolit ostřejší předstih = větší kroutící moment, ale to spojení na začátku (víc bohatá směs) se rovná větší spotřebě.

2mato, SR20DE je úsporná, protože strašně dlouho jede v closedloopu, jiné benzíny otevírají smyčku daleko dřív, ale SR20DE i když točí 5tisic a nedáš vyloženě plyn na podlahu a jedeš i třeba do mírného kopce, tak jede furt v closedloop. Což mě třeba strašně teď vadí, protože mě to vytváří situace, kdy už tlakuju kolem 0bar v sání a směs mám furt stoich, přitom už by to chtělo trochu bohatčí směs, kvuli chlazení, jenže to auto nedonutím, pokud bych nejezdil s odpojenou lambádou Fakt čekám, kdy mi foukne těsnění, nebo zmizí píst, ale překvapivě to drží.

Jinak jsem si teď pochroumal mapu a udělal jsem si takovou blackout zonu těsně kolem 2000rpm, takže na dálnici lehce přes 120~130km/hod, když je rovinka (spíš lehce z kopce), tak mi jde směs jen 17.2~20 (20 = vzduch). Při AFR 17.2 je cítít propad výkonu, ale auto motor stále táhne, takže opravdu SRko je schopno jezdit skoro na vzduch. Při AFR víc jak 18 už má problém (už to cuká).


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15