Fórum - Téma


sportovy filter


Fórum Tuning a úpravy sportovy filter



1 ......... 11  12  13  14  15

2013-05-21 18:22:38

Když se podíváš, co s AEM CAI naměřili bleskovi, tak to docela odpovídá tomu, co popisuješ. Ale může to bejt i nějaká chyba, těžko se to odhaluje. Jedině zkusit vyblikat jednotku, jestli se něco neukáže.

2mato  
Mato
2013-05-21 18:26:08

tofoj: mam kabel musim stiahnut daky soft

2013-05-21 18:33:51

2mato: pokud jsi ještě nečistil váhu vzduchu tak to zkus.. znovu odpojit baterku a vyčistit.. plus skontroluj zda někde nemůže sát nezměřený vzduch..

2mato  
Mato
2013-05-21 18:36:21

meny: jj skusim

2013-05-21 18:49:18

no_hits: to mas pravdu pri tom startu. Tam to bude dost zasadni, stejne jako vsechny ostatni malickosti, ktery ubiraji desetiny sekundy, ale to uz jsme nekde v rovine zavodeni. Pro me jako normalniho uzivatele, ktery se rozjizdi jen ve meste a pri nastartovani, a chce aby to melo lepsi nastup pri predjizdeni je CAI zbytecny. Respektive ne tak nutny, ale zbytecne drahy. Kdyz z těch 7,3% je vlastne jen 21% kyslik. Eventuelne zkusim neco zbastli z odpadovych trubek. Nejde mi o design ale o funkcnost.

Co ja si vzpominam, tak 60 jsem tam asi nikdy nemel, co jsem se koukal. Ale kouknu se, ted jsem dost jezdil po meste, takze tam ta max. teplota bude ulozena.

Ten priklad s tema 15° a 35° je asi pro auto realny. Pri tech venkovnich 15° to melo v podbehu minimum 12,5° a pri tech venkovnich 24° to melo v podbehu minimum 16,5°

Dalsi zkusim zmerit, o kolik se vzduch otepluje jak postupuje ke klapce. Nebo spis jakou ma teplota hadice sani u klapky. Nejdriv zkusim merit primo na hadici pred klapkou, a pak zkusim zaizolovat mirolenem+reflexni vrstvu, asi alobal :-D

2013-05-23 18:12:31

ve mestskym provozu, stani na cervenou atd., skorojasno 21°C, max. teplota nasavanyho vzdychu za baterkou 44°C

NO_HITS  
Laďa
2013-05-23 21:17:39

junqueira: teď de o to jestli se ten vzduch neohřeje v tom přívodu vzduchu z pod nárazníku když se stojí na semaforu

2013-05-23 21:22:47

Nahodil jsem teď také CAI AEM na P11 GT a v těch 4 tisících otáčkách, né že by bylo cítit cuknutí nebo polevení výkonu, ale spíš jako kdyby v ten moment motor chytil druhý dech a tahá o něco lépe, než se sériovým sáním. Ještě to musím více ozkoušet, nebyl teď čas

2mato  
Mato
2013-05-23 22:06:36

gladiator: celkovo to je slabota,,, od 4tisi citit taku o nieco lepsiu chut do zivota ale ten pravy zatah pride aj tak od 5tisic... a tam ti uz toto sanie AEM nic neprida... celkovo to je slabota, treba pocuvnut Jagyho ma toho viac odskusaneho

btw vycistil som vahu vzduchu ale bola cista + dal som to na PC a vypisal chybu 34 knock sensor tak som to vynuloval a uvidime ci sa to tam objavi este, ale cuka to stale...

2mato  
Mato
2013-05-23 22:26:03

2mato: jedine co je z diagnostiky dobre viem, ze O2 lambda behala rucicka aj hodnoty v rytme tak funguje inak mi to tam nic nehovori

2013-05-23 22:28:13

2mato: Tak je to jen sání, zase od toho člověk nemůže čekat +10 koní třeba Mě se líbí hlavně ten zvuk, při plně sešlápnutým plynu Ještě jaký tam máš filtr? KN?

2mato  
Mato
2013-05-23 23:00:51

gladiator: na co ti je sanie ktore nic neriesi ? za to dat 170e za zvuk ? mne ten zvuk nic nehovori akurat to huci a bez vysledku... ked uz huci nech aj nieco spravi, kvoli hluku si to clovek snad nekupi...tedy aspon ja nie..

mam tam nejaky AEM dry šiška

tebe to ako nieco urobilo nejaka zmena?

2013-05-24 08:42:58

Koupil jsem ho starší od Kadliho, takže o něco levněji než nové. A byl k tomu i KN filtr, ale pochybuju, že ten udělá nějaký zásadní rozdíl, oproti tomu AEM. Celkově se mi zdá, že je lepší reakce motoru na plyn a od těch 4 tis. motor tahá o trochu lépe, než se sériovým sáním. Další věc, by to možná mohlo snížit spotřebu (studenější vzduch z podběhu), ale to uvidím až časem.

2013-05-24 09:12:30

Na P11-144 je to urcite znat, kdyz jsme se nedavno bavili s Kadlim, tak rikal, ze kdyz daval Primeru pred prodeji do stock stavu, tak jakmile tohle sundal a jeste nejaky blbustky, tak auto bylo absolutne liny. Predtim mu to jelo vazne jak z praku, a to mel CVT.

2013-05-24 09:29:00

Aby jste vedeli presne, tak byste to museli mit na brzde pred i po. Jinak je to jen dohad/pocit..

Ja mam v priprave sani, kde je odhad (prani) prave cca tech 10hp.

2mato  
Mato
2013-05-24 09:31:54

gladiator: ja som za to dal tiez len 70e a aj to bola skoda, dat za to 170e za nove tak by ma slahlo... ano troska reakcia na plyn a od 4000tisic jemny zatah bohuzial u mna s cuknutim... ja som od sania cakal narast hore v najlepsom pasme a tam nic... budem to skracovat

btw spotreba mi s cai stupla a je to logicke, pokial ide motor lepsie od spodu zadarmo to nebude... to seriove sanie je na spotrebu najlepsie vyladene

2mato  
Mato
2013-05-24 10:11:32

jagy: tak niekedy netreba vediet presne, staci citit rozdiel a ci splni to co si cakal... ja to na papieri nepotrebujem svoje auto dobre poznam ak sa to zlepsi spoznam to

to sanie si spominal, som nan zvedavy fakt, ked to tak bude fungovat tak si daj patent a sup seriovka

2013-05-24 10:13:38

2mato: To samozrejme neni pravda. Ten pocit proste nikdy nema valnou hodnotu, protoze nemas sanci citit prubeh a je to pak vesmes jen placebo.

Jinak, pokud mas spatny knock, tak se nediv, ze to nejede... Mam uplne to same, do 4tis. mrtvo. Ty chyby mazu denne cca 2x. Ma to vliv i na spotrebu.

Ze by s CAI stoupla je taky blbost. Pokud mas vyssi kroutak/vykon, lepsi prubeh, tak spotreba KLESNE. Specialne u sani to plati dvojnasob, protoze je smes chudsi na jinak seriove, bohate smesi.

2mato  
Mato
2013-05-24 10:29:56

jagy: je to subjektivne bez debaty, ale niekto si nevsimne ani vacsie rozdiely ani to ze motor klepe, alebo nedokaze exaktne nieco posudit... poznam dost takych ludi

ten knock je pekna ficura mohlo by sa to kludne zapisat do zoznamu zavad sr20de ... zatial som vymazal chybu 1x ak sa to bude opakovat menim ho urcite...

inak so seriovym sanim bola spotreba aj vykon dobre od 1500 - 3000 som bol prekvapeny, som cakal uplne nic a normalne to islo pruzne,,, akurat medzi 3000-4500 vykonova diera dost neprijemne... auto tam islo stale tak ako na 3tisic az nie kusok horsie

2013-05-24 11:39:14

Věř tomu ,že to mrtvo do 4000 ot nebude knockem . Po jeho výměně žádná změna a chyba už neni . A mrtvo stále


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15