Fórum - Téma


sportovy filter


Fórum Tuning a úpravy sportovy filter



1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 15

2012-03-07 16:15:26

No tak ale to mi potom z toho všetkého vychádza , že ak niekto mieni motor "oturbiť" tak to zasa až taká sranda nieje , bez toho aby to aj dobre šlapalo a zároveň aby sa motor nepoškodil ...

Človek by si myslel že je to sranda , ale je v tom aj dobrý kus vedy. Klobúk dole pred vami čo sa v tom tak dobre vyznáte atď. Ale v tom sú asi aj osobné skúsenosti...

Ale k podstate veci , teda k sport.filtru

1: takže ak filter tak žiadne neznačkové a kadečo. Ale dať KaN,Green , Simota - aspoň minimálne , keď už.

2: tú hadičku nechať

3: neťahať prívod vzduchu s kade tade-zanedbatelny rozdiel v teplote vzduchu...

4: oddychový filter nedávať (teda aspoň v mojom prípade)

2012-03-07 16:27:14

Presne tak

Ja de tej trubky navrtám ešte jednu dieru na tú hadicu z víka a bude to OK.

A atmosféry robiť turbo není sranda, a to neber v úvahu veci ako iné piesty, krúžky, ojnice... u original SR20DET

2012-03-07 16:36:55

Správně

Jinak ono předělávat atmo na turbo, nebo ždímat atmosféru není sranda vědomosti jsou třeba - i když v dnešní době naštěstí pro všechny, už nemusíme vymejšlet chujoviny a je na trhu spousta výrobců, který ví co a proč prodávají a pak může upravovat auta i 20ti letej kluk jako já

2012-04-10 23:27:20

Zdař

Prosím o radu nemůžu se rozhodnout mezi značkou Simota :http://www.simota.cz/simo...filtr-SIMOTA-universal-70

A : http://www.simota.cz/simo...IMOTA-karbon-universal-70

Děkuji všem za pomoc

2012-04-11 07:23:18

No viděl bych to na ani jeden

2012-04-11 18:53:36

Proč pak to

2012-04-11 19:04:07

Chmeldu neposlouchej Simota je dobra, bral bych asi ten prvni, ma ho snad i Svobi, tak se ho zeptej...

2012-04-11 19:06:00

nechal ses nalákat na reklamu "nejlevnější sportovní univerzal filtry pro vaše auto?":D co něco osvědčenějšího jako KN, apexi, JWT, HKS...

2012-04-11 19:32:49

Tak ty lepsi asi budou, ale ta Simota je jedna z mala firem, kterou bych tam klidne dal taky. Ty filtry tak spatny mit nebudou. Je to vesmes stejne jen to samy, jen nekde si priplatis za znamou znacku. Simoty bych se fakt nebal, ale jiny no name bych nebral.

2012-04-11 19:56:59

Nerikam, ze Simota dela nekvalitni vyrobky, ale uz jen z fotek se mi tyhle zakladni, univerzalni filtry vubec nelibi. Ja bych si to do auta nedal. A neco ve stylu KN ci HKS stoji jen nepatrne vic.

2012-04-11 21:23:31

Beru značku Simota

Cena super

 Svobi
2012-04-11 21:47:02

Ja mam Simotu a na zivo to zpracovani se mi mozna libi vic nez u tich KN ja si na nej nemuzu stezovat a za druhe nejakou spinu to auto snese neni to tak vazne.

2012-04-11 21:54:24

Super diky za potvrzení

2012-04-11 23:20:29

Ja ale doporucuju JWT, uz nic jinyho bych nechtel

2012-04-22 16:28:00

Chlapci jeden JWT napredaj auto uz je predane tak stoji doma zbytocne...bol pouzivany len v lete na zimu som daval airbox. je po umyti a nastriekany specialnou sadou od KN na taketo filtre tazke ready to use piste alebo volajte na 0911190999

2013-05-21 17:02:35

Poslednich par jizd jsem sbiral primarni data teploty sani a vysledky jsou nasledujici.

Venkovni teplota 15-16° zatazeno obcas dest

sani vzduchu za baterkou X sani vzduchu podbehem (misto po rezonatoru, za mlhokou nebo jak chcete)

rozdil minimalnich teplot 3°C a rozdil prumernych teplot behem jizdy 2,5°C

Venkovní teplota 24-25° azuro a slunce opravdu pralo

sani vzduchu za baterkou X sani vzduchu podbehem (misto po rezonatoru, za mlhokou nebo jak chcete)

rozdil minimalnich teplot 2°C a rozdil prumernych teplot behem jizdy 2°C

Trasa byla vzdy stejna a dlouha 260 km. Behem trasy jsem 2x nuloval hodnoty, abych odstranil chybu z casu jizdy a klesajici/stoupajici teploty vzduchu behem jizdy a mistnich podminek.

Je to zanedbatelny, ale jen tak pro zajimavost nevite nekdo kolic je jeden °C rozdilu teploty v objemu kysliku ve vzduchu?

Co se tyce naporovyho sani, tak na nejakym kanadskym institutu co to meril jsem se docetl, ze kdyz pouzijeme cast vozidla o velikosti napr. mlhovky nebo i celyho spodku spoileru je to zanedbatelny prinos pro vykon. Pri 100km/h je narust tlaku v sacim potrubi 0,05 PSI a pri 200 km/h je to 0,27 PSI (1 bar = 14,5 PSI). Kolik tlaci turbo vsichni vime.

Co se tyce rezonatoru, tak nejakou funkci preci jen maji.

1. je tlumeni hluku

2. a ta je asi hlavnejsi, ze se v nich vzduch nahromadi a pak v urcitem spektru otacek jakoby vystreli smerem ke skrtici klapce. Cili zvysuje se v tomto spektru otacek rychlost proudeni v sacim potrubi. Dalsim rezonatorem v sacim potrobi je i samotny airbox. Takze v tom urcitem spektru otacek (muze jich byt i vice) to auto jede lepe, nez kdyby tam nebyl. Kdyz ho odstranite a date trubku se siskou, tak to jede jen pocitove lip, coz umocnuje i lepsi zvukovy projev. Na druhe strane stoji nedokonaly povrch saciho potrubi a airboxu.....

NO_HITS  
Laďa
2013-05-21 17:21:08

junqueira: pěkná statistika doplní,m jen tu roztažnost tady o ní píšou http://www.schneider-bohe...3xvlxxkr06ivym/vzduch.pdf

A potřebnej výtažek pro představu

Je-li např. počáteční objem vzduchu V1 = 1,0 l při teplotě t1 = 15 °C, bude za

konstantního tlaku při teplotě t = 35 °C změna objemu vzduchu DV = V - V1 = V1ßp Dt =

=1,0.0,003 661.20 l ÷ 0,07 l. Objem vzduchu se zvětší o MÉNĚ NEŽ DESETINU LITRU. Relativní

změna objemu bude asi 7,3 %.

Já sem si dosadil řekl bych přemršenou hodnotu : Teplota vzduchu 20°C teplota na ústí sání je 60°C (dejme tomu že auto nějákou chvíli stojí) a vyšlo mě že 1l vzduchu venku se zvětší na necelých 1,14l což je relativně necelých 14% navíc ovšem po tom co se auto rozpohybuje tam bude zas rozdíl těch cca 2-4°C ... no a co z toho teda plyne? Pokud stojíte na startovní čáře a budete soutěžit ve sprintu tak vás ten prvotní lok teplýho vzduchu trochu zpomalí a vyplatí se mít tepelně odstíněný sání.

Pokud se ale předpokládá, že bude auto furt v pohybu tak je CAI víceméně zbytečný, pokud vám samozřejmě od čumáku k filtru proudí čerstvej vzduch Což třeba u těch co mají zahlazenou kapotu a odstraněnou mřížku s otvorama není :D

2mato  
Mato
2013-05-21 17:59:21

sorry chalani, ale v sekcii P11 nikto ani skrt, tak skusim tu

caute nahodil som si AEM CAI na p11 GT a okolo 4tis citit jemne cuknutie a potom taha dalej... na serii to nerobila...ma to prekvapilo, cakal som, ze AEM to ma vyladene

alebo mate nejake postrehy, co zlepsit ?

 tofoj
Tomáš Fojtík
2013-05-21 18:01:56

a resetoval si jednotku? cuknutí je blbost, jedině bys musel udělat něco s váhou vzduchu.

2mato  
Mato
2013-05-21 18:06:38

tofoj: bateria bola pocas vymeny odpojena asi dve hodiny, tak tipujem, ze sa ECU resetla... po nastartovani, ale ziadne trable z volnobehom ako mi bolo oznamene.. normalne to hned islo hladko...

s vahou sa nic nerobilo, bola v tom ciernom medzikuse zasrobovana a pracovalo sa len s tym medzikusom, na ktory sa napojili hadice...

nie je to blbost fakt na 4tisic ot na stotinu polavi v zatahu a ide dalej...nesklbne tak ze poskocis, ale polavi v zatahu... skusal som to x krat, stale to tam je


Odpovědět

1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 15