Fórum - Téma


sportovy filter


Fórum Tuning a úpravy sportovy filter



1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 15

2012-03-05 19:06:30

Nevím jak moc velkej "vítr" tam kvůli tomu je, ale vím, že pokud to auto má z výroby, tak to má rozhodně smysl, především se to dělá kvůli ideálnějšímu těsnění pístních kroužků ....

doporučuju se podívat tady ;) pokud vás to zajímá ...

http://www.enginebasics.c...nkcase%20Ventilation.html

jinak opravdu jediný kde se nepoužívá odvod z hlavy přes PCV do sání, je u motorů se suchou vanou..myslím, že moc lidí odsud ale takový upravy neplánuje...

2012-03-05 19:13:55

Svobi . ten malí fras ma len tak napadol dať na auto-veď nestojí vela , ale ak vravíš že má opodstatnenie tak ho tam nechám. Bordel v tom nebol takže v poho , ale len som chcel/myslel , že ak to dám preč tú hadicu tak ničomu neublížim.Išlo mi o to , aby prípadná mastnota išla bokom. Ale ako píšem , bordel tam chvála bohu nemám.

2012-03-05 19:20:15

tead - tak to som fakt netušil , že taká malá hadička a také velké opodstatnenie. Každopádne dík za link. Tak ju tam nechám

2012-03-05 19:22:22

Odvetravani z vika do sani urcite nechat. Davat maly oddechovy filtr je naprosto kontraproduktivni. A srovnavat Simotu a KN neni na miste. KN je trosku jinde. Kazdopadne hlavne se vyhnout tem polskym filtrum, co tady probehly odkazy...

Rezonatory urcite nemaji vliv na kroutak... to by jej mely i zavodni auta. Je to kvuli hluku.

2012-03-05 19:28:37

Tak je to jasný, du tedy vrtat do tý trubky ještě jednu díru na tu hadičku z víka. A breather filter si vystavím do poličky . Dou do toho tedy tři hadice dohromady, dve velký a jedna malá těsně před klapku.

BTW : a ten sériový OCT nepostačuje

2012-03-05 19:37:29

Thommy , takže v konečnom dôsledku ti moja úvaha nad odstránením/nahradením hadičky aj pomohla?

Dobre to chápem?

2012-03-05 19:41:32

No asi tak . Chcel som to potom riešiť, tak už to te vyriešené .

Pro znalce : mám doma šišku Tenzo-R, može buc

2012-03-05 19:45:34

Thommy - najviac sa mi páči tá tvoja mnohojazyčnosť : Pro znalce : mám doma šišku Tenzo-R, može buc

že začiatok čeština, potom slovenčina a nakonec východňarčina Ale veď viem prečo.

Na obrázku bárzo šumne barvy

2012-03-05 19:46:49

tak , tudom

edit : mám doma modrý, aby sedel tu tým spojkám

2012-03-05 19:47:36

NO_HITS  
Laďa
2012-03-05 19:58:26

No pul roku co auto mám sem jezdil na castrol magnatec, tak to bude z toho , teď se snažím dělat očistu motoru pomocí MoS2 oleje od LM snad to pomůže a nic se neucpe , takovej dlouhodobější průplach nebo krátkej interval výměny oleje, říkej tomu jak chceš :D

a když sem viděl jak ten náustek na sání kam tato hadice od recirkulace ustí je zanesenej (1mm nános na stěně) , tak bych nejradši to sání sundal a propláchl třeba čističem na brzdy ale ne to nemám ani místo, ani zkušenosti a ani techniku

2012-03-05 20:03:23

No Hits : ty si si ten airbox upravil na ty filtry z Primery, teď mě to napadlo, že sme to tu už řešily

2012-03-05 20:06:07

Takže s mojim VALVOLINE aspoň nič nepokazím Zatiaľ v tom aute ani nič iné nebolo a asi to aj tak ostane.

2012-03-05 20:09:27

No hits: pozoruješ náké změny po vyfrézovaní to víka airboxu a odstranění rezonátoru? Hlavně co se týče hluku. Máš originální výfuk?

NO_HITS  
Laďa
2012-03-05 20:24:23

Thommy: no airbox sem kvuli filtru neupravoval, je tam original KN na almeru N15 1.6

xxxmichal: rozdíl tam je , hlavně když je motor zahřátej, třeba jak byly ty mrazy tak to nebylo moc slyšet . Kolem 3500 až 4200 otáček je to slyšet nejvíc když je auto v záběru , nejlíp tak od 3ky výš kde ten záběr chvílu trvá. Včera sem vymlátil kat (mám po technické a už měl stejně zrezlej obal, navíc se mohla uvolnit mřížka po tom co sem mlátil do potrubí abych vyrovnal výfuk a novej univerzal azs tolik nestojí :P ), tam je zvukovej rozdíl tak od 4500 otáček navrch že je to takový trošku dravější ale moc velkej rozdíl to není - dost ten výsledek ovlivňuje koncák ,ten mám origo nissan, jenom trochu seřízlou tu výstupní trubku protože na tom od předchozí majitelky byla navařená hnusná koncovka , ale mám v plánu Dynomax VT.

2012-03-06 09:28:32

Panove to co tady pisete od odvetravani vika ventilu je tak trochu gulas. Nutno si uvedomit, ze vetsinou (u SR20 tomu tak je) je odvetravani reseno cirkulacne, tedy na viku jsou dve cesty, dva ventily, jeden vstupni, a druhej vystupni. Ten filtrik se dava samozrejmne na ten vstupni ventil, takze zadne zaneseni filtru olejem nehrozi, pres tento filtr jde vzduch dovnitr, do vika. Pokud se jiz rozhodnete rozpojit tento okruh, ktery existuje jen kvuli ekologii (podivejte se na starsi motory, odvetravani je do atmosfery), nutno upravit, i vystupni vetev. Protoze ta je propojena do mani nebo nekam za vahu vzduchu, takze do motoru by takto vstupoval nezmereny vzduch, takze by se vam MOT a WOT auto jelo na chudou smes (pravdepodobne).

2012-03-06 11:36:01

Neni pravda, ze je to jen kvuli ekologii... naopak to muze mit spatny vliv na zivotnost motoru. Urcite zachovat serii.

http://www.sr20-forum.com...ly-aspirated-edition.html

2012-03-06 11:53:37

Samozřejmě, že jde prvoplánovitě o ekologii, ale nevidím jakejkoliv důvod s tím systémem cokoliv dělat, na žádným závodním motoru kde byl použitý orig. mazací systém jsem neviděl, že by tam někdo cpal hloupej filtřík, ale prostě se to zapojí tak, aby byl ten systém uzavřenej jak má bejt, mazání to pomáhá nebo to v Citroen Racing dělají špatně ?

2012-03-06 14:36:49

jagy, tak muj pripad je tento

http://www.sr20-forum.com...d-edition.html#post583995

Je nutno premyslet, jak a kde prudi vzduch. I kdyz na tech diagramech mam furt pocit, ze to prodeni vzduchu ma presne opacne.

2012-03-06 14:50:35

Artee ty bys to podle me mel mit zapojene pred turbo a nebo ten filtrik oddechovej aspon takle no . Ty to do sani mit nemuzes. U tich jeho diagrumu si myslim ze mas pravdu


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 15