Fórum - Téma


Sportovní Filtr


Fórum Tuning a úpravy Sportovní Filtr



1  2  3

2008-05-25 17:21:38

S temito motory se vubec nejezdi pod 2000ot, takze otacky ktere zminujes prakticky nepouzijes, pokud neberu rozjezd na jednicku, pripadne nejake vyjezdy na dvojku z nizkych otacek. Na 3-4-5 jezdit pod 2000ot. je blbost, motoru to nesvedci, spotreba nizsi nebude, takze neni zadny duvod tak jezdit. Ja jezdim 2000-3000ot. a spotreba je super (pod 7l). Jinak vseobecne vacky pridaji vykon ve vyssich otackach, bavime se o atmosferickem 16ti ventilovem motoru, ne turbodieslu ani benzinu v turbu, ktere tahaji od spodu solidne. Pokud auto ma jet, tak musis samozjreme tocit, tzn. od 4000ot. po omezovac. Pokud reknu sve zkusenosti s vackama, tak v otackach 2000-4500ot. je to lehounce slabsi, nez serie, ale po 4500ot. je to parada. Ale az budu mit svody a komplet vyfuk, tak to bude narust i dole, takze to bude jeste mnohem lepsi. A moje vacky jsou ostrejsi, nez ty, ktere se delaji na tvuj motor. Moje jeste vice "zavodni" na vyssi otacky. Az budu mit i svody s vyfukem, tak pujdu opet na brzdu a lehce bude videt srovnani vykonove krivky, takze si z ho muze pak kazdy udelat obrazek.

Pokud udelas vacky, GT ecu, svody, vyfuk komplet, tak budes myslim hodne spokojen.

2008-05-25 17:40:34

Tak to jsem nevěděl.. A ačkoli nemám ani palubní počítač tak jsem nevděděl v jakých otáčkách jezdit při normální jízdě.. Takže jezdívám často pod 2000ot No vidím že to byla pěkná blbost.. Tak že říkámš že 2000ot a víc dělá vpohodě spotřebu? Jinak je mi jasné že benzín se musí vytáčet.. Můj ožívá kolem 4000 jako všechny..

2008-05-25 17:55:18

Jagy, viem ze si proti jazde pod 2000ot, ale myslim si ze pokial ide clovek ustalenou rychlostou aj pod tuto hranicu (napr ako spominal Rozmazany 1800, ale nizsie uz urcite nie), motoru to neuskodi a naopak na spotrebe sa prejavi... Myslim tym ale uplne ustalenu jazdu napr po obchvate, ziadne pridavanie, vtedy sa samozrejme dusi.

2008-05-25 19:43:47

Ja jsem rikal.. 1-2 rychlost je ok.. 3-4-5 je smrt v nizsich otackach.. samozrejme, pokud mam 1800 a hned to vytahnu nahoru, tak ok, ale jezdit ustalenou rychlosti nikdy... je to muj nazor, ktery jsem si udelal ze svych zkusenosti, zkusenosti ostatnich lidi s temito auty v CR... ale je to kazdeho vec, jak jezdi samozrejme.

Zde prilozim jeste foto meho filtru, ktery je vetsi, nez vsechny v CR prodavane. Je to "JWT Popcharger" a je k nemu i origo hlinikova redukce na vahu vzduchu a ten kousek kovu k uchyceni ke karoserii, aby nebyl fitlr jen tak ve vzduchu volne. Vyjde na cca 2500kc, kdyby nekdo chtel, tak sem tam kupuju z USA, takze to staci prihodit do me objednavky..

2008-05-25 21:43:18

Tak to je filtr jako kráva.. Jinak v nejbližší době asi v plánu nebude ale kolem zimy bych se snad ozval že by si mi mohl něco přihodit do té tvé obědnávky pokud to bude možné.. Ještě ale uvidím co na to řeknou finance jakoš to asi hlavní problém věčiny.. Chtěl bych dát zároveň Filtr + nerezové svody co se tady teť hodně oběvují..

2008-05-25 22:21:02

no s tim filtrem a koupi tady v CR nevim,s prirubou to je asi tak,pouzijes troska nerezu a stravis hodinku v dilne a je hotovo a s uchycenim to same,abych za to utracel takove nekrestanske penize ,by me museli ruce upanout ,jinak davam foto filtru,ktrery je zakoupen tady v CR v norml dostupnych obchodech za norml penize ,kdo ma zajem,rad poradim

2008-05-26 10:41:09

Lorry mas to v motore pekne vypulirovane, aj prirubu urobenu ale nezda sa mi efektivne trapit sa s niecim v dielni ked ta priruba stoji 200-400Kc z Duralu. Napr tu:

http://www.sportovniautod...ovy-i-hranaty-tvar-76-mm/ navyse malokto ma moznost si sam zvarit prirubu a davat to robit niekomu tiez to bude minimalne za flasku

2008-05-26 11:53:56

Je to otazka priorit. Stejne jako si muzes koupit Skodovku za 5tis., tak si muzes koupit neco jineho za 20tis. Takze termin "nekrestanske penize" bych nepsal, protoze je to samozrejme trosku mimo. Za kvalitu se proste plati.

2008-05-26 12:49:07

LORRY: MMmmmm, krásný motůrek, jako nový!

2008-05-26 14:26:08

Na co vubec redukci? Koupil jsem si filtr na miru a proste jen nasunul do vyvodu sani a prisrouboval...Drzi to tak jako tak

2008-05-26 14:51:00

ja tu prirubu mam vyrobenou z nerezu,dodam fotky,me by to svedomi nedovolilo si koupit neco,co jde jednoduse udelat,samozrejmne,ze kazdy tu moznost nema,jinak jeste k tomu filtru,tento uz je 2krat prany a je stale jako novy,takze tez kvalita,radsi ani nebudu psat za kolik

dekuji za pochvaly

2008-05-26 18:34:01

Lorry ci je filter pekny po prani este neznamena ze je dobry.

2008-05-26 20:43:12

no myslel sem to asi tak,ze vlakna nalisovana v te dratene tkanine jsou absolutne bezezmeny,takze je ok,alespon opticky,zednou sracku bych tam nedal,to bych radsi koupil novy,ale myslim ze je to temer shodny material s tema drazsima,samozrejmne ze je to na necem oskubane

2008-05-26 20:46:35

na sportovom flitri by som asi nesetril...a asi tiez by som nekupoval tie za 600sk co u nas predavaja na tzv. blsaku :D (stale ma bavi ten polsky napis na krabici Sport Luftfilter) :D..asi by som zvolil nieco od KNto je da sa povedat celkom dobre dostupne...

2008-05-27 10:20:42

Tak jsem si minulej tyden udelal radost a do Primusky si koupil filtr K&N do airboxu....

Ja osobne si myslim, ze airbox je z vyroby presne spocitanej pro potreby motoru a filtrem sportovnim docilis toho, ze vzduch muze sdnadněji do motoru...

Kdezto kdyz das sisku, tak je to fajn, zvuk se zmeni, ale tim ze pridas tady koleno, tady koleno a zmenis treba prumer trubek, tak se to sani muze zmenit ja nevim treba dynamikou prutoku vzduchu... Kazdopadne by to chtelo treba presne odzkouset primo na brzde a pokusama najit nejlespi zpusob... Ale stejne zadny velky narust vykonu asi nebude...

Ale je to jen a jen muj nazor a jiste mi tady bude plno lidi oponovat...

2008-05-27 10:20:44

Tak jsem si minulej tyden udelal radost a do Primusky si koupil filtr K&N do airboxu....

Ja osobne si myslim, ze airbox je z vyroby presne spocitanej pro potreby motoru a filtrem sportovnim docilis toho, ze vzduch muze sdnadněji do motoru...

Kdezto kdyz das sisku, tak je to fajn, zvuk se zmeni, ale tim ze pridas tady koleno, tady koleno a zmenis treba prumer trubek, tak se to sani muze zmenit ja nevim treba dynamikou prutoku vzduchu... Kazdopadne by to chtelo treba presne odzkouset primo na brzde a pokusama najit nejlespi zpusob... Ale stejne zadny velky narust vykonu asi nebude...

Ale je to jen a jen muj nazor a jiste mi tady bude plno lidi oponovat...

2008-05-27 14:02:23

vacsinou sa dava na SR20DE kratke sanie, tj siska len cez prirubu priamo na vahu vzduchu. kratke sanie vo vseobecnosti pomaha od spodnych otacok, dlhe sanie teda kolena trubky a filter napr do laveho dolneho rohu narazniku (je tam dutina v ktorej je napojeny dalsi box, ktory treba vybrat a miesto neho tam dat sisku). Okrem ineho komplet priechodzejsi vyfuk spolu s otvorenym sani dava bezprostrednejsiu reakciu na plyn (po zosliapnuti plynu otacky rychlesjie idu hore a cas medzi zosliapnutim a stupanim otacok je prakticky nulovy) to pomaha napr pri potrebe davat velmi rychle medziplyn. zaroven sa da velmi presn edavkovat. Ludia co skusali moje auto a svoje GT vsetci sa zhodli na zrychleni tejto reakcie. samotna siska, alebo samotny vyfuk (cely od zvodov az dozadu) taku zmenu neurobia

2008-05-27 14:31:47

Jircas: Jenze ono to na te brzde zmereno bylo a dostkrat. Nikdo to neplaca jen tak... s tim kolenem nemas primo pravdu.. pokud mas klasickou sisku, ta se dava primo na vahu vzduchu, takze zadne kolena, ani zmena prumeru se nekona. CAI - Cold Air Intake je kompleti "potrubi" od klapky k vaze a od vahy az za naraznik. Oboji je odzkouseno na brzde a narust tam samozrejme narozdil od vlozky je. U klasicke sisky 2-5whp. U CAI jsem videl i 8whp.. ale tohle vse zalezi take na vlhkosti vzduchu, teplote nasavaneho vzduchu, atd... je proste hodne faktoru, ktere uz treba jen to mereni ovlivni. A nemyslim si, ze je to o nejakem oponovani, ale o DISKUZI, jak jiz nazev napovida. Kdyby mel kazdy stejny nazor, tak by nebylo co psat.

Celkove mi prijde, ze se porad nekdo snazi neco zpochybnit. Kazdy, at si tam co chce.. nekdo UNI sisku, K&N, JWT nebo treba fusakli, kdyz si bude myslet, ze je to lepsi.

2008-05-27 15:51:36

este pripomienka: ak sa da siska priamo na vahu vzduchu tak treba vyriesit tepelnu izolaciu od motora, inak to moze v horucavach vykon aj ubrat, resp aj ked je vonku uz nad cca 15 - 17st Celzia tak je ta izolacia nutnost. Ak su este obnazene zvody (bez toho krycieho plechu alebo tepelneizolacnej pasky) je to este dolezitejsie.

2008-05-27 20:55:13

No k tomu bylo taky nekolik zajimavych diskuzi na SR foru... nekdo mel vice koni s CAI, nekdo naopak s WAI bez jakehokoliv kryti. Jak jsem psal predtim, je tam strasne moc okolnosti, ktere tohle ovlivnuji.


Odpovědět

1  2  3