Fórum - Téma


Sportovní Filtr


Fórum Tuning a úpravy Sportovní Filtr



1  2  3

2008-05-16 22:43:14

Uvažuji o koupi sportovního filtru, ale nevím od jaké značky asi nemá cenu kupovat nějaký kit za 600 docela používané značky jsou k&n a green.. A pak by mě ještě zajímalo jestli je lepší koupit filtr nebo jen vložku do boxu a jaký je mezi tím rozdíl (výkon, množství nasátého vzduchu, změna zvuku....)

2008-05-17 05:05:46

cawko, no co sa tyka flitru (sportovy filter s priamim nasavanim ja planujm do leta kupit 2 taketo http://tuning.autodoplnky...ni-montazni-prum-s3123136

tie sa obycajne montuju do narazniku kde je priame vedenie vzduchu do filtra, filter s priamim sanim ti urychluje sanie do motora, tak ti ho precisti a lesie potom motor ide,

co sa tyka povodneho filtra a s priamim sanim rozdiel vo zvuku je podstatne lepsi u filtra s priamim sanim

2008-05-17 11:55:46

jj.. Tady na tento typ filtru jsem zapoměl.. Jen nechápu proč a taky jak tam chceš napasovat dva?

2008-05-17 16:29:11

dva pre lepsi privod vzduchu (viac vzduchu mi to bude tahat naraz) a ako? su na to rozbocky povodny filter vymontujem a na tu ruru (privod ) napojim robocku a po odoch stranach potiahnem hadice (ak vies ake myslim) a na konce dam filtre

a vyzera to aj lepsie

2008-05-17 16:37:53

Asi vím jak to myslíš.. Ale když tam dáš přímé sání vzduchu tak ten filtr ( tedy oba ) budou asi hodně trpět.. ? Mouchy, prach, listí a další havěť.. Nebo to je nějak vychytané..

2008-05-17 23:40:33

samozrejme ze hej

tak

1. kazdy filter ma este ochranny obal a ten je chraneny mrieskou (sietkou) a ked tak tak samotny filter sluzi prave k tomu aby zachytaval takuto haved

2. obycajme sa filtre montuju pre lepri privod vzduchu do naraznika do dier kde je mrieska a tam sa (ehava mrieska alebo sa tam dava tahokov) a aj ten ti sluzi ako zachytavac spiny

2008-05-17 23:54:50

Určitě to musíš nějak zdokumentovat. Rád bych to viděl až to budeš mít hotové..

2008-05-23 20:19:07

Ahoj... Ja osobne si myslim, ze nejucinejsi je dat sportovni znackovej filtr (K&N, nebo Green) primo do airboxu... Airbox uz je spocitanej... A tim filtrem docilis nejvetsiho ucinku - pravda je, ze se ti narozdil od otevreneho sani zvuk nezmeni... Ale na druhou starnu kdyz budes experoimentovat s delkou a prumery trubek a hadic tak bez motorovy brzdy kde to primo uvidis moc dobreho ucinku nedocilis...

Ale je to jen muj nazor

2008-05-24 23:42:25

Jircas: Proč myslíš že nejlepší je vložka do airboxu? Rozodně je to nejjednoduchší.. Věčina má ale sportovní filtr.. Měl bys nějaké vysvětlení..

2008-05-25 01:31:18

Vlozka = vyhozene penize.. kdyz uz, tak normalni, klasicky konusovy filtr. Ja jsem pro JWT Popcharger, ktery je vazne veliky a samo ho mam. Cena je 2500, takze o neco vyssi... ale bohate postaci K&N, ktery je tez kvalitni. Na www.sportovniautodoplnky.cz ho maji za cca 1800kc + jeste potrebujes prirubu mezi vahu vzduchu a filtr. U JWT tohle neni potreba, je urcen primo na nase motory.

2008-05-25 07:39:58

jagy- moc ta nechapem hovoris o siske alebo klasickej vlozke (

ked dam sisku green s priamymm sanim tak aj ta mi pusti necistoty?

ved to je NO1 nie?

2008-05-25 09:34:16

Netvrdila bych, že vložka do origo boxu sání jsou vyhozené peníze. Máme ji a oproti papírovému origo filtru jsme poznali rozdíl k lepšímu. Materiálově je to stejné, jako ty konusové filtry. Spokojenost.

2008-05-25 10:06:59

moje zkušenosti s konusama jsou asi takové, at jsem měl jakýkoli (cenově) tak byl dobrý do prvního vyprání, potom to už bylo vždy horší, tak jsem přestal kupovat drahé, ale beru levné polské shity a hned je vyhazuji, hlavně je stříkám dobrým olejem na filtry aby to nepopuštělo bordel do sání

2008-05-25 12:23:05

Já peru ten klasický obdelníkový filtr každých 5000km, samozřejmě posléze naimpregnuji z obou stran olejem, používám origo přípravky na Green filtry a funkčnost je beze změn. Máme ho v autě už přes 70.000km.

2008-05-25 14:52:41

Jak to tak sleduju tak nározy se zde docela rozcházejí.. No zatím se tedy přikláním k filtru přímo do airboxu ale výběr ješte nechám otevřený..

2008-05-25 15:00:34

Doris: ano, vlozka KN ci Green bude urcite lepsi nez obycejna, ale dychat se tomu lepe nebude a vykonove to bude stejne. Siska je lepsi, zvuk se zmeni, vykonove to o neco nahoru pujde.. samozrejme tezko poznatelne pocitove, ale i pri dalsich upravach je to lepsi. Kvalitni filtry se po vyprani neposkodi a jsou pouzitene stale. UNI sunt bych si do auta nedal.

2008-05-25 15:10:57

jak se hne spotřeba s KN filtrem?

2008-05-25 15:17:30

S dvoulitrem, ostryma vackama a filtrem jezdim pod 7l... stejne jako predtim ze serii.

2008-05-25 15:40:48

neplati pausalne ze konus=siska=otvorene sanie je pre kazdeho a vzdy lepsi. Z vykonoveho hladiska sa zazraky diat mozu len do tej miery ci pusti siska viac vzduchu do sania ako orogo box. Najviac vzduchu. Ak nie tak je to len o zvuku (hluku) a v lete dokonca to moze byt este v neprospech sisky ak sa nezaizoluje od tepla motora. V zime sa casto odporuca dat naspat box. Tolko teoria na P11 2,0 kvalitna siska urcite funguje. Bizon: v com si pozoroval ze sa po vyprati aj kvalitne bavlnene sisky znehodnotili? Ako si ich pral a pouzil si origo impregnacny olej?

Co sa tyka roznych vyrobcov tak vysledky v testoch boli dost rozdielne, z toho dovodu by som Polske smejdy do auta urcite nedal, to si tam radsej nechat origo box. Staci mi ako chuti polska akoze cokolada, nepotrbujem este zistovat ci je to rovnake aj s ich filtrami. V zasade by som pouzil to co sa pouziva v motorsporte (KN, Green, Apexi) to zle urcite nebude. Okrem teda filtrov typu kovova sietka a molitan ktore nemaju dostatocne filtracne schopnosti (ale zas pustia maixmum vzduchu).

2008-05-25 17:03:44

jagy: Odbočka k těm ostrým vačkám.. Jak se s nimi jezdí v nízkých otáčkách cca kolem tech 1800 i níž.. Když jsme jel v GT tak mu nízké otáčky nedělali dobře, nejvíc se cukalo na 2 rychlost.. Mojich 96kW s tím problém nemá..


Odpovědět

1  2  3