Fórum - Téma


sportove pruziny


Fórum Almera N15 sportove pruziny

Informace o modelu: Nissan Almera N15



2010-06-07 23:18:03

cafte co poviete na tieto pruziny??? http://www.agauto.sk/sk/?...9&model=280&sortiment=151

Chcel by som znizit almeru N15 hlavne predok ten je hrozne vysoko ci je lepsie kupit teto pruziny alebo nizsie seriove tlmice tie sa lisia ze jedny maju nizsie osadene lozko na pruzinu jedny su 253mm a druhe 223mm. ide mi hlavne o ten predok je tam vacsia medzera medzi blatnikom a kolesom ako vzadu.

2010-06-07 23:26:28

Jestli chceš jezdit krokem přez zpomalovací pruhy co dávaj ti kreténi přez silnici,tak si to kup.Můžu Ti říct,že mám snížené auto a je to jen na obtíž.Takhle jak to mám jsem ho koupil ale vím,že kdybych koupil další auto,určitě nebudu snižovat.Spíš půjdu nahoru.

2010-06-07 23:44:57

takze ked tam tam tie nizsie tlmice s origo pruzinami tak predok padne o cca 2cm a to hadam neni taky problem ne

2010-06-07 23:49:12

Taky je možný že máš unavené zadní pružiny, a proto je to auto vzadu níž než vepředu, měl jsem to tak u sunnyho.... Normálně almera má vzadu stejnou mezeru jako vepředu. Ale je to zajímavý nápad koupit snížené přední pružiny kvůli unaveným zadním....

2010-06-07 23:51:02

Kajencik: To neni pravda. Snad vsechny Nissany maji v serii predek o dost vys nez zadek. Snizovani je ok, ale je treba pouzit kvalitni pruziny + tlumice nebo komplet stavitelny. Vse ostatni je prasarna.

2010-06-07 23:52:16

hm to ma nenapadlo, lebo vacsina almer co som videl tak to mala tak isto

2010-06-07 23:55:57

sportovy podvozok ani moc nechcem ide mi len o to aby ta mezdera bola rovnaka v predu aj vzadu videl som na nete dva druhy obe od kayaba vid obr. hore ked dam te nizsie tak by to malo byt OK predpokladam

2010-06-07 23:58:51

Vsechny pruziny jsou ale "sportovni". Jestli to chces nizsi tak si serezej pruzinu. Nebo treba Weitec dela nizsi pruziny a neni to tvrde.

2010-06-08 00:01:14

ale ja som myslel ze tam necham origo pruzinu a dam ten nizsi tlmic, bo uz ich bude treba menit

2010-06-08 00:42:13

Mám Weitec pružiny a je to tvrdé.Ale taky hodně dělaj gumy.Snižování chápu pro sportovní účely,pro běžný provoz NEPRAKTICKÉ.Naše silnice jsou vesměs pro offroudy.

2010-06-08 08:01:02

No já mám taky weitec, nevím jestli to samé, ale dá se to, je pravda že teď jsme jeli takovou šílenou objíždkou kde kostky byly tou lepší variantou povrchu a to bylo dost brutální, ale ve většině případů to není problém, samozřejmě je s tím potřeba dost počítat u obrubníků, když je něco na silnici co tam nemá být, to auto pod sebou už opravdu moc místa nemá.... Ale v začátčkách je to naopak velmi pozitivní věc

zajímalo by mě ale proč by měl být předek výš: beru že vepředu jsou delší tlumiče a pružiny, ale vždycky jsem měl pocit že by ten zadek právě neměl sedět níž než předek, že by střecha měla být vždycky tak nějak víceméně vodorovně a ne být celé auto skloněné dozadu, když píše že to je rozdíl 2 cm tak to musí být už dost viditelný sklon dozadu podle mě.

2010-06-08 08:37:19

kluci ja sem jen vyhodil stare tlumice a nasadil nove (nahradu seriovych) zadny rozdil v mírách... a auto mam cca 1cm vys vepredu a vzadu tak o 2-2,5cm... snizovani auta moc neholduju ja ho mam oproti serii jeste zvednute cca o 16mm vetsima kolama a su spokojeny. prahy a takove kraviny mi nevadi a ani normalni obrubniky.... a vzhledem k tomu ze nejezdim jen po nažehlenych cestach tak se mi to jen osvedcuje, kamos co ma fiata coupé ma to pribite k zemi v zatackach je citit trosku lepsi odezvu (mame stejne pneu 205/50/16) ale on ma podvozek jak beton a ta kastle musi trpět jak pes kdyz citim co ty tlumice davaj dál ale hlavne na jazdym hrbu nebo prahu jede min jak krokem zvlast kdyz soutakove ty srandy jako zvednute prechody a podobne musi pockat az nic nejede a nejlip najizdet šikmo.... kvuli zatackam radsi dobre gumky a snizovani nechat na okruh....

2010-06-08 08:50:22

Tak znovu.. aby pruziny spravne fungovaly, tak z 90% nesmi byt na seriovych tlumicich... tlumic nema pak dostaceny "pohyb" a jezdite vecne na dorazech. Tlumice se brzo znici. Jel jsem na nekolika stavitelnych podvozcich (z pravidla o dost tuhsi nez bezne, snizovaci pruziny) a nebyl absolutne zadny problem. Diky tomu, ze je podvozek sladen a ma siroke pasmo nastaveni se s tim da jezdit i bezne. Samozrejme mit podvozek na unibalech neni idealni vec pro kazdodenni jezdeni, ale bez problemu se to da prezit.

Jinak jak uz jsem psal - vetsina Nissanu mela v serii predek vyssi. Proc, to nevim, ale je to tak.

2010-06-08 17:17:27

dilo6666: skus posadit 2 kamaratov dopredu do auta a potom sa nan pozri zvonka a uvidis, ze to bude hned vyzerat lepsie ten predok oproti zadku. myslim, ze preto byva ten predok oproti zadku o trocha vyssi, lebo sa rata vzdy za jazdy aj s vodicom.

2010-06-09 01:26:26

kvoli jazdnym vlastnostiam by som to nemenil na moje jazdenie staci aj seriovka. len esteticky mi to vadi. Kedze auto ked stoji nik v nom nesedi. Mam nove elektrony nizsie gumy a moc sa mi ta medzera nepaci dost to bije do oci


Odpovědět