Fórum - Téma


Sportova poloos?


Fórum Primera P11 Sportova poloos?

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2008-09-04 08:15:40

Vcera som strihol poloos na strane vodica (Primera P11 GT) zohnal som nahradnu uz pouzivanu za 2000 sk (diky Bruno) dufam ze bude pasovat. Mna by zaujimalo ci sa daju zohnat nejake "sportove" poloosy alebo nieco co vydrzi caste rychle starty?

2008-09-04 09:02:31

Myslim ze tento problem je castejsie preberany na tomto fore je uz niekolko prispevkov na zlomene poloosi, problem je podla fotiek (ktore tu na fore uz su) v slabom materialovom prevedeni spojovacej rurky a preto doporucujem namiesto tenkostenej pouzit hrubostenu rurku a rovnako ju tam privarit. Sam to mam vyskusane na mojej byvalej R5GTE sa to tiez vyskytovalo a toto riesenie v neskorsich modeloch poskytoval priamo vyrobca takze odkedy som to spojil riadnym materialom som uz tento problem nemal.Ak nemas moznost toto spravit, takto daj nejakemu dobremu zvaracovi nech ti tam tu rurku privari.

2008-09-04 09:04:08

souhlasím s Mondrejkou, co použít funkci vyhledávání? iskuze o tomto problému je to dostatečně rozsáhlá. Je to konstrukční vada všech novjších Niossanů.Za cjvilku začnou raskat poloosy i na N16 a P12!!

2008-09-04 09:23:46

Draciku a jak se Ti to stalo? Myslim při jaký situaci a v jaký rychlosti ? Bylo to v běžným provozu ? Ohrozilo to nějakým způsobem Tebe nebo ostatní ? Dík ....zajímalo by mě na co se mam připravit...

2008-09-04 09:49:04

No stalo sa to mojou vynou ked ze mi v krvy kolute octan. Pekne rovne letisko (tak reku ze vyskusam odpych) otacky 4500 a ked keramicka spojka zabrala tak to riadne ruplo a bolo. Neohrozilo to nikoho.

2008-09-04 09:50:50

Vždy se to stane při rozjezdu - nejhorší je to na křižovatce! Nikdy dopředu nepoznáš kdy se to stane!!

2008-09-04 10:08:34

len aby nedoslo k zmetenosti, to co pisal monderjka sa tyka modelu P10. P11 ma poloos plnu gulatinu priemeru 24mm. kazdy kto si chce byt na istom s poloosami nech sa na ne pozre v miesdte kde je na nich gumovy prstenec, ak je okolo prstenca olupujuci sa lak a korozia tak pod prstencom to bude ovela viac skorodovane a oslabena poloos. Treba zobrat karbobrusku alebo rucnu pilku a prstenec prerezat a dat dole (pod gumou je pomerne hruby ocelovy kruzok takze rezanie rucnou pilkou je dost zdlhave) hrdzu oklepat, obrusit a ak je stencenie viditelne treba kupit novu poloos, inak sa skor ci neskor strihne a nemusi to byt niekedy ani velmi prudky rozjazd. najviac poloosz yatazuje odpich s vytocenymi kolami.

Ziadne sportove netreba a ani nie su ono to praska lebo je to proste casom nahnite pod tym prstencom nie preto ze si taky Drak(cik) Aftermarket nahrady (len poloosa bez homokinetakov) stoji 3700,- Kc 1ks napr. u Autodily Mihalik. Jej priemer je 27mm teda o 3mm vacsi a je bez prstenca takze za predpokladu ze vlastnosti materialu su zrovnatelne s origo je aftermarket „sportovejsi“ takuto poloos urcite tak skoro nestrihnes, to skor utrhnes spojku alebo diferak

2008-09-04 11:28:58

Takze mozem cakat kedy utrhnem poloos aj ja? Alebo mam pri najazdenych 60000km este cas?

2008-09-04 12:20:11

duffi: skus vytocit kolesa a prudko akcelerovat a uvidis ci ti bude treba new poloosi alebo nie

2008-09-04 13:36:09

odkedy som tu cital tieto typicke poloosove prispevky, tak ma predbiehaju na krizovatke aj dedkovia na trabante

2008-09-04 14:41:16

problém je v tom, že na novým autě to nikdo neudělá a pak už je každá poloosa více či méně načnutá.

2008-09-04 15:23:02

Honzo presne tak predpokladam ze budu hnit a trhat sa postupne aj na novsich autach ako nastane cas hrdzavosti. Inak neda sa velmi orientovat podla km, skor to je ovplyvnene tym v ako korozivnom prostredi auto jazdilo. Videl som asi 2 ks co mali spodok vyrazne cistejsi (ani naznaky korozie) auto bolo ale pravidlene umyvane, garazovane a jazdene v nizine tam boli aj poloosy uplne bez hrdze a netreba sa preto vobec vtedy bat mu nakladat, aj keby malo auto 300tis km

2008-09-04 15:32:46

takto vyzerali na mojom Gt po 120 tis. km

http://fotoalba.centrum.c...0%26onpage%3D0%26page%3D1

2008-09-04 17:41:18

Zoly vsak jedna z tych dvoch co spominam je ta tvoja tam u vas ste vacsi enviromentalisti a nesypete ten sajrajt tolko po cestach

2008-09-04 19:50:54

moje poloosy byly taky takhle takhle krásný ( při 180000Km) takže nejspíš je někdo už měnil ale ty gumový sráče jsem dal taky pryč a radši tomu při rozjezdu moc nenakládam tak snad přežijou auto

2008-09-04 21:27:54

neyaleyi velmi od poctu km, takze mohli byt origo

2008-09-04 22:14:52

ja som tiez utrhol, no a co ked som ko------- ale aj tak si myslim ze to urve kazdy kto ma nissan chorobu

2008-09-05 07:28:31

U N15 a pod to nedělá. Dělá to pouze u poloos které jsou z plného materiálu. Pokud jsou vyrobeny z trubek, tak se to stává minimálně a to většinou ve sváru (takže si myslím že je to špatně zavařené z výroby).

2mato  
Mato
2008-09-05 22:00:33

ja by som odporucal setrit kazdemu....ked odlozis 500 mesacne za 2 roky mas na ne : D

2008-09-07 14:02:25

duffi zatial klidek ja ti poviem ked prdne mam 150t a odkrutene prahu aj slovenske cesty


Odpovědět

1  2