Fórum - Téma


Spolehlivost motoru 1,5 dci


Fórum Qashqai J10 Spolehlivost motoru 1,5 dci

Informace o modelu: Nissan Qashqai J10


1 ......... 3  4  5  6  7

GVG
2013-05-03 12:32:59

Aha, to jsem ani nevěděl... Co bylo na dalších komponentech špatného? Máš nějaké odkazy?

2013-05-03 12:44:51

gvg: Myslíš u auto co bylo? No klikovla v háji, pak setrvačník spojky pak se měnili nějaké tesnění a drobnosti aby to něco zas vydrželo, předtím nové rozvody a zadní tluniče protože už pěkně klepalo. Jaké odkazy bys rád?

2013-05-03 12:58:29

gvg: nazdar

například zde. Přečti ti celé vlákno a všechny odkazy a bude to vše jasné. Hlavně si přečti ty odkazy na Renault a pochopíš.

http://www.nissanclub.cz/forum-tema/rozvody-226315

Jinak ten motor je maximální průser . Výrobce to ví a kašle na to. Jinak největší problémy vyřešil tím, že uvedl nový motor 1,6dci. "Bojím se však, že tento motor může mít do budoucna problémy se zanášení od sazí pokud se častěji nebude měnit olej" - pouze můj názor, protože je to relativně nový motor a a nejsou s ním dlouhodobé zkušenosti.

Měj se

Pozn: jo jinak i na tomto vlákně je můj přípřevek na toto téma

http://www.nissanclub.cz/...oru-1-5-dci-184716?kols=5

GVG
2013-05-05 19:21:12

Díky, projedu si to.

2013-05-06 19:30:39

gvg: Skusenosti s 1.5 mame dost.Nieje to zly motor.Ma celkom slusny zatah a vybornu spotrebu.Velmi dobre startuje aj v zime.Problem tohto motora su ojnicne loziska.Stare motory co mali Kanga vydrzali velmi vela,lebo boli iba 80 konove.Nove motory co maju J10 su vystvane na 115koni a tahaju tazke auto.Problem bol aj dlhy servisny interval.Nove J10 euro5 si urcuju ,kedy sa bude menit olej .Stare mali pevny interval,ktory nezohladnoval jazdne podmienky,kde bude vozidlo pouzivane.Nova J10 si moze vyziadal vymenu oleja aj po 7000km.Zavisi to od mnozstva studenych startov,jazdu v castych zacpach a pod.Najlepsia rada je menit olej po 15000km max a preventivne pri 100000 nechat vymenit ojnicne loziska.Je to prevencia ktora sa oplati.Motor netrpi ani na vstreky ani na cerpadla ani na prevodovky.Obcas sa objavi spojkove vytlacne lozisko.

2013-05-06 19:36:05

serzino: Budu věřit že ta převodovka vydrží,jinak by to bylo už nové auto.

2014-09-03 14:16:07

Zdravím, narazil jsem na toto vlákno spíš náhodou, fakt zírám. Nemám žádný problém s tímto motorem 1,5 dCi, najeto 157tisíc km, rok 2009. Řešil se před časem EGR ventil, ale pomohla koupel v čistící lázni a je pokoj. Olej i filtr měním po 15-cti tisících km, Castrol Edge 5W30. Nejsem žádnej závodník, jezdím v klídku i když ne pomalu, na 6 stupeň to spíš lochtám na dálnici. Můj názor je, že 1,5 je málo na to abych 6-tku sešlápl pořádně, těžkej převod. Po nastartování ho nechám klapat, než se rozjedu, po dojezdu zase tak půl minutky aby schladlo turbo. Ještě jedna věc. Jsem naučenej netrápit motor pod otáčkama, zvyk z benzinových aut, ale každej motor potřebuje svý, tak i tenle držím nejčastěji mezi 2200 až 2500 otáček, i když diesel to "posbírá" i mnohem níž. Možná proto s ním nemám popisované problémy, těžko říct. Na druhou stranu, jezdí těch motorů tady stovky, možná tisíce, a spokojený člověk sem málokdy napíše. Nenechal bych se od něj odradit, protože prolistováním internetu zjistíte, že na každý motor najdete haldu problémů. Čím potom jezdit? Znám maníka, kterej v zimě nastartoval passata v dieselu, po 2 vteřinách naplno vyrazil s ledovým motorem a když s ním jedete městem, otáčky pořád pod 2000, do kopce nepodřadí, raději pedál na podlahu. Pak brečí, že dvouhmotový setrvák už měnil, lambda sonda měněna 2krát, na turbu se mu přestali naklápět lopatky a později zadřený ložisko. Pak sedne k internetu a vypráví jak je 1,8 turbo na passatu k ničemu, nejhorší motor. Pak si vyberte

2014-09-03 18:15:28

S týmto motorom nemám skúsenosti, len z počutia . Niekto zatracuje niekto chváli. Sused predajca aj týchto motorov tvrdil skrátiť interval výmeny oleja na polovicu t.j.15 000 km, pri 90 000 km vymeniť ojničné ložiská + kvalitná nafta a nabeháš veľa km.

2014-09-03 18:54:44

Nedá sa paušalizovať. Motor 1.5 dci má množstvo variánt, vyrába sa x rokov a neustále sa inovuje.

Všeobecne commonraily na začiatku výroby mali problémy mnohé sa vychytali...

2014-09-04 08:40:49

A všeobecne držať v akomkoľvek motore olej viac ako 15 tis. km je

2014-09-04 10:33:19

cico: presne tak je to o oleji a uzivani . Kdyz to bude dobre neopotrebuji se sali a nema se proč posrat

2014-09-04 10:57:46

Nieje to celkom tak, sú výrobky agregáty nevynímajúc ktoré sú vymyslené zle.... http://www.autorevue.cz/t...v-bazaru-sirokym-obloukem

  • niekde ani zázračný olej nepomôže....

2014-09-04 11:03:19

To nemohu souhlasit, servisuju tak jak se má a nějak extra šíleně nejdezdím a přeci mne motor zradil a dokonce několikrát ...takže jak říkáš posral se i s hodobožo olejeme

2014-09-05 07:18:44

tara: jojo jsou to problémové motory, už jsem jich pár dělali a to jsou to poměrně mladá auta. všechny co jsme dělali měly mezi 100 - 130 tis. km

2014-09-05 19:27:00

Motory 1.5 dCi prošly celkem 6-ti inovacemi. Např. od zesílení ojničních ložisek, přes obměny vstřikovačů až po vytvrzení povrchu pístů, pístních kroužků a vačkového hřídele syntetickým diamantem (DLC povlak). Nicméně interval výměny oleje 30 000 km je hrůza a plně souhlasím s Čičem. Zvláště krátké pojíždění po městě znamená měnit olej max. po 10 tis km. Na kvalitu motorového oleje a paliva jsou háklivé i vstřikovače. Pro informaci uvádím typy vstřikovačů u jednotlivých modelů:

Model Note E12 je vybaven motorem K9K generace 5 se vstřikováním Continental.

Modely Juke F15 a Qashqai J11 jsou vybaveny motorem K9K generace 6 se vstřikováním Delphi

Vstřikování Bosch má pouze motor 1.6dCi, tedy R9M (Qashqai).


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7