Fórum - Téma


Spolehlivost motoru 1,5 dci


Fórum Qashqai J10 Spolehlivost motoru 1,5 dci

Informace o modelu: Nissan Qashqai J10


1 ......... 3  4  5  6  7

2012-09-14 16:47:00

Ahojte, ja mam 1.5 dci, nieco cez 40-41t km, teraz bude mat uskratec 3. narodeniny, kupovane ako nove. Pravidelne prehliadky a pravidelna udrzba podla danych pravidiel v zaruke. Zatial ziaden problem...

2012-09-16 13:49:50

Zdravím všechny majitele této motorizace, já mám modelový rok 2008, provoz 2009 zatím najeto 31 tkm a velká spokojenost, jezdím za 5,4/100km...

2012-09-16 14:35:58

ahoj

ja mam cca 95 tis ... jezdím mino dálnice 5.6 na dálnici do 6.2 - jak moc to točíš ? tzn. necháváš to pod 2 tisíce běžně nebo striktně používáš min 1.8tis nejmíň ??

2012-09-20 17:39:28

Dobrý den,

již jsem tady psal o poruše mého motoru 1.5dci.Při 117000km destrukce motoru,poškozen rozvodový řemen.Nejhorší na tom je postoj NISSANU.Po několika týdení komunikaci s centrálou,kde jsem argumentoval pravidelný servis,stáří 28 měsíců,jsem obdržel tuto odpověď ze servisu NISSAN Brno:

Dostalo se nám vyjádření zákaznického oddělení k opravě Vašeho vozidla Nissan Qashqai .

Postup opravy :Výměna motoru. Motor je osazen novým vstřikovacím čerpadle,vstřikovači paliva,trubkami paliva,vodní pumpou a samozřejmě rozvody.

Dle sdělení firmy Nissan, bude se tato podílet na opravě Vašeho vozidla 31% spoluúčastní, Váš podíl byl stanoven na 69% , vyjádřeno v korunách jedná se o částku cca. 104.000,- Kč vč.DPH z Vaší strany.

Můžeme mít na výši příspěvku či spoluúčasti Nissan jakýkoliv názor, bylo by dobré si však uvědomit, že za cenu 104 000,- Kč pořídíme do vozidla nový motor, který je krytý zárukou.Tržní hodnota nepraveného vozidla se bohužel pohybuje okolo 100 000 ,- Kč .

Závěr:Starý motor který jsem dostal byl v původním stavu,to znamená,že nikoho ani nazajímalo co se stalo a co bylo původem destrukce.

NISSAN prodává vědomě zmetky s chováním řeznického psa a zákazníkovi nezbyvá nic jiného než platit.

2012-09-20 17:43:31

Ale zbývá, súdiť sa! Ak má na to nervy, peniaze a čas. S čím oni počítajú, že nemá...

2012-09-22 19:42:40

Ahoj

s autem jsem se už sžil - spotřeba prostě 6 a hotovo . Drnčí ale neni to taková hrůza , pokládám to za projev motoru. Protože už mam auto osahané tak jsem si všiml že otáčkoměr ( i uchem je to poznat ) padá při volnoběhu za jízdy pouze na 900 , tepve když opravdu zastavím klesna na těch cca 750 . podotýkám , že bez klimatizace nebo tak , tam si to otáčky zvedne taky na těch 900 asi . Má to tak být ?

2012-09-23 23:51:24

Hm, tak vyjádření servisu Nissanu Brno (předpokládám že J.P.N. ze Slatiny... Tam jsem kdysi dával auto na záruční opravu pár drobností. Když sem si ho vyzvedával, tak mi řekli že na to neměli čas, a že to stejně na záruku není. A dostal sem 50Kč slevu na garančku (10 000Kč). Tak jsem jim řekl, že v tom případě chci písemné vyjádření z jakého důvodu neuznávají záruku, a že se teda budu soudit s centrálou. Na to mi řekli, ať to teda dovezu znovu. Pak většinu toho opravili. A bez jakejchkoliv keců, jen sem dostal klíčky. Ale napoprvé a bez nátlaku to nešlo:-/

Jinak by mě zajímalo, podle jakého zákonného předpisu může někdo za záruční opravu účtovat podíl - tohle je dle mého postup zcela nezákonný - buď je to záruční oprava, nebo není. A pokud se takto zničí motor, opravdu bych chtěl vidět, jak to mohl zákazník způsobit.

Takže bych chtěl nějaké znalecké vyjádření od nissanu, a k tomu bude třeba si sehnat posudek vlastní. Pak bude třeba přesvědčit nissan, že má zaplatit jak opravu, tak posudek.

Jinak těch 30% vypadá tak, jako by se nědo nechtěl reklamací zabývat, a jen servis si milostivě snížil svoji marži na ND a stále na tom vydělá...

2012-09-24 22:21:14

To jste pochopil špatně,auto už není v záruce.Záruka je 100 000km,nebo 3roky.Tu jsem měl přejetou 17 000km.

Kvašák, 2012-09-22 19:42:40 napsal:

Ahoj

s autem jsem se už sžil - spotřeba prostě 6 a hotovo . Drnčí ale neni to taková hrůza , pokládám to za projev motoru. Protože už mam auto osahané tak jsem si všiml že otáčkoměr ( i uchem je to poznat ) padá při volnoběhu za jízdy pouze na 900 , tepve když opravdu zastavím klesna na těch cca 750 . podotýkám , že bez klimatizace nebo tak , tam si to otáčky zvedne taky na těch 900 asi . Má to tak být ?

2012-10-02 11:16:13

Ahoj, vzpoměl jsem si,že ses ptal na ty otáčky... Tak jsem se díval a mám to takhle:

Bez klimatizace:

otáčky - volnoběh při zastaveném autě: 750

otáčky - auto v pohybu - zařazen neutrál: 850

S klimatizací:

otáčky - volnoběh při zastaveném autě: 850

Takže motor s otáčkama pracuje zhruba stejně... jako tobě... takže buď v klidu Ahoj.

Pozn: drnčení které jsem pozoroval, že se dere někde od spolujezdce a spolujezdec zase řekl,že to slyší ode mě... Odchyceno!

U mě to dělala kabeláž od ,,hendsfrííí,, a kabinového osvětlení mezi řidičem a spolujezdcem... Vrazit trochu molitánu a je to...

Snad to někomu pomůže ,kdo má stejné drnčení...

2012-10-23 09:39:27

Jezdim s Nissanem QQ 1.5dci (81kW), rok výroby 2010, nekdy prosinec.Najeto 55 000.Olej od zacatku menim po 15000( i driv), od cca 5000 aditivuju naftu Vif super dieselem, letnim i zimnim, pri kazdem tankovani.Kolem 75ml na 50 litru.Tankuju jen OMV.Po rychlejsi jizde, napr. na dalnici u pumpy nevypinam motor hned, nechavam vychladnout turbo cca. 2 minuty, v lete vic.Zatim zadny problem, ani s motorem, ani s nicim jinym.Motor ma svoje limity, ale kdyz si na ne clovek zvykne a pocita s nimi, da se s nim jezdit svizne i s tak tezkym autem.Spotreba ve meste podle pocitace kolem 6.6l, mimo mesto kolem 5.

zbs
2012-10-26 09:54:10

QQ+2, 1,5 dCi, koupeno nové IX./2009, najeto přes 50t. km, na začátku provozu výměna čidla teploty výfukových plynů, jinak naprostá spokojenost a šel bych do něj znovu.

2012-11-16 12:31:45

omlouvam se za zpozdeni s odpovedi, ale nejak jsem na to zapomnel :D tak po tydnu co meli auto v servisu (ze pry vstriky musi posilat do prahy na testy) mi rekli ze jim nic neni. ze autu vlastne nic neni. prodali mi aditivum za 200 kc a ze to pak prestane. aditivum pomohlo jen trochu. cuka to stale, jen mene casto :) mimochodem nebyli mi v Nissanu v Marianskych laznich schopny zajistit ani nahradni auto v ramci zaruky, ze pry bych musel mit auto za milion napr. Navaru aby bylo nahradni auto zadarmo. jinak 600 na den. takze nevim co to muze byt. navic mi nedavno zacalo po studenym startu neco jakoby hucet od motoru pri volnobehu. zni to jako lozisko nejaky nebo tak neco. no konec proste. kdyby nekdo vedel co to muze byt budu rad za kazdou radu :)

2013-04-30 09:54:03

Ahoj, tak přidám svoje poznatky o tomto motoru, na podzim generálka motoru cca po 100 tis km a ted pár měsícu po, zas turbo umřelo, předtím rozvody a zadní tlumiče. Takže dva odtahy z dálnice a moje nedůvěra k tomuto motoru to je výsledek mého nadšení z QQ. Pořád je to hezké auto ale myslím si že u 110 tis km by to mělo ještě něco vydržet.............hmmm

2013-04-30 10:32:08

tara: Jak tak na to koukám, tak ta fabie co mají jedni známí, najeto snad 280 000km a nějakejch 10let, bez větších oprav bude asi auto těžce vyšší třídy... Nonic, budu doufat, že 2.0dci tento problém nemá, když už jsem zpravoval tlumiče a utrženou zadní lištu...

2013-04-30 10:47:23

atreyqq: Nooo já se pro jistotu ptala jako aby mne pak nešvihlo, co ještě takového mne může nechat na dálnici a prý už jen převodovka, takže až za rok vše splatím tak jdu šetřit, pokud mne to nepostihne třeba dřív a pak už to auto jde ze skály a já začnu jezdit na kole nejspíš, fakt zoufalá situace, to bych nečekala do tak koukavého auta, tenhle kup se nepovedl totálně, jinak jezdí hezky i když je to slabší....já jen at nováčci co mají to auto rok dva tři ví co se může stát..................

GVG
2013-04-30 20:06:21

Mám stejný motor, ovšem po modernizaci (RV 2011). Tedy novým autům již toto nehrozí - také jsem se bál, ale vypadá to, že bych toho mohl být ušetřen.

2013-04-30 20:12:57

gvg: To ti přeji, protože je to dost nepříjemné, jako na dálnici už si hravě poradím, takže aspon jedno pozitivum to mělo hi

GVG
2013-04-30 20:16:20

Jo jo, to naštve určitě. Zvláště v dnešní době, kdy by to mělo být všechno podobně spolehlivé. Myslím, že výrobce by se k tomu měl postavit jinak.

2013-04-30 20:19:06

gvg: Pochybuju že by firmě šlo o trvanlivost, zvlášt v době kdy se tlačí na snížení nákladů, i staré primery se tohle nestalo ale holt jiná doba.............

2013-04-30 23:46:02

GVG:Maš rovnaku kluku,ojnice aj olejove čerpadlo


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7