Fórum - Téma


Spokojenost nových uživatelů


Fórum Qashqai J10 Spokojenost nových uživatelů

Informace o modelu: Nissan Qashqai J10


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 28

2008-08-29 18:34:59

Diky hosi. A medved z tou spotrebou to neviem snad mas pravdu .Hned 16.9.08 ho beriem na dlhy vylet do Anglicka niejakych 2200 km tak potom vam napisem ako to dopadloa a aka bola spotreba uz sa tesim

2008-09-03 12:40:19

stříbrný sršen je doma,vánoce v září .

2008-09-17 08:46:25

cauko tak moj qashqai ma za sebov prvu dlhu trasu 2300 km spotrebu mal 7,2l cely cas po dialnici zda sa mi trosku velka ale auticko ma nabehanych 3000 km tak dufam ze to klesne ked ho poriadne zabehnem.

2008-09-17 09:25:56

Na 1,6 po dálnici to je velmi slušné!! Uvědom si jak je to auto velké a kolik váží a po dálnici jsi asi taky nejel 90.

2008-09-17 11:22:01

jinek: jestli mas najeto prvnich 3000 km za 7.2, a to vetsinou po dalnici, je to sakra dobre.

HR16DE, marna slava, na tuhle pul-druha-tunovou krabici staci jen taktak a to se podle mne pri vetsich rychlostech projevuje: ja aspon mam rozdil spotreby pri 100 a 130 tak litr (maximum je cest ~22km po D1 do prace).

V lete jsem sice parkrat jezdil - s lehkou nozkou jak baletka - pod 7 litru, ale aktualne uz jsem zas pres 7,5

2008-09-17 11:54:31

Tak po Nemecku som mu slapol trosk viac tak cez 150km za hodinu lebo som sa ponahlal aj som skusil 170km ale to len kratko ale auticko z tym nemalo ziadny problem len troska uz bolo hlocnejsie ale to kazde .Tak som rad ze mam dobru spotrebu.A zatial som uple spokojny.

2008-09-18 20:55:04

Máš pravdu 150 jako nic 160 pohoda u mne klidek žádný hluk ticho jak v kostele ,ale tato rychlosti jen nachvilku jen co vyblázním ochcávky a pak zas jen 140 ,holt zajížím ,dálnice 7.6 l jako nic ,couračky 6,8l snad to spadne zatím najeto jen 1tis ,vivat QQ

2008-09-19 08:03:56

klacid: to neni preklep? 1 (jeden) tisic km - dve navstevy pumpy, predpokladam - a uz tolik zkusenosti? (ale je to mozne: viz obrazek )

Von ten PP trosku keca, tak to lepe pocitat podle plne nadrze a ujetych km. Ale gratuluju

EDIT: koukam, mas dvoulitr dCi. Tak to jo. To ani k pumpe nemusis, staci v nedeli vylit fritak (ale pres cednik! aby jsi QQ nekrmil zapomenutejma rizkama )

2008-09-19 18:44:29

Dík za radu návštev bylo víc ,po tankování tak za 500 kč mažu počítač a zkouším kolik to bere než pípne benzín ,nebo to mažu před dálnicí .žádný spořílek ala WV to není ,ale jede to .na předjíždění super, ale zatím se stále učím je to holt ropa a není to odspodu tak rychlý a živý jako benoš ,ožívá to až okolo 2700 ot,naběhne turbínka a je to mazec ,no uvidíme až se to zajede.

rur
Rostislav Urda
2008-09-22 08:20:55

Mám qq více než rok a celková je 7.4 spotřeba(21tis km). V létě byla chvíli 7.3 je fakt , že jezdím hlavně městu odolný :)

2008-11-21 14:32:49

Zdravím všetkých majiteľov Kvašákov. Približne od apríla 2007 som zbieral informácie o uvedenom vozidle než som sa rozhodol pre jeho kúpu. Ako nový model som ho nechcel kupovať a radšej som sa rozhodol počkať až budú tie niektoré ako sa hovorí školácke muchy vychytané. Prečítal som toho doteraz dosť na nissan clube a taktiež som absolvoval niekoľko testovacích jázd s vozidlom Qashqai so všetkými motorizáciami. Nakoniec som sa rozodol pre Qashqai Tekna 1,5 dci. Vozidlo som zakúpil pred 3 mesiacmi. Na vozidlo som nechal u predajcu namontovať bočné ochranné lišty (doporučujem), priobjednal som originálne predné a zadné lapače nečistot, montáž jednoduchá cca 30 min, pri zadných treba demontovať koleso a povysunúť časť bočnej plastovej lišty na blatníku. Cez internet som zakúpil plechové disky a zimné pneumatiky (20.800,-Sk 4 komplety). Doteraz som najazdil 6,000 km, zatiaľ spokojnosť, ale na podrobnejšie hodnotenie je myslím ešte priskoro. Zatiaľ som nezaznamenal niektoré negatíva popisované v jednotlivých článkoch majiteľov vozidiel. Prahy sú čisté, takže žiadne hadičky som do dverových tesnení nevkladal, pískanie od spetných zrkadiel a drnčanie hlavových opierok taktiež nie. Zatiaľ sa zdá, že všetko funguje ako má. Jedna vec ma ale trocha znepokojuje a to je rezonovanie v prístrojovej doske. Zvuky sa objavujú krátko pri preraďovaní na vyšší prevodový stupeň než sa zvýšia otáčky, potom nie je počuť nič. Zvuk sa prenáša po prístrojovej doske, takže identifikovať miesto je pomerne zložité. Kamarát mi povedal, že by to mohol robiť aj zle osadený filter limatizácie, ten však nemôžem nájsť, ocenil by som radu, keby mi niekto poradil, kde sa nachádza, ako sa k nemu dostať-ďakujem. Do servisu sa mi stým zatiaľ nechce, myslím, že by to aj tak......?

Spotreba sa na začiatku pohybovala 5,8 l, po najazdení cca 1000 km bola spotreba 5,5 l a to až doposiaľ. Jazdím denne tú istú trasu, rýchlosťou 100-110 km/h. Minulý týždeň som natankoval tzv. vylepšenú bezsírnatú naftu s vyšším cetánovým číslom. Napriek tomu, že vonkajšia teplota je v súčasnosti o cca 10-15 stupňov nižšia spotreba je 5,1-5,2 l. Ide o priemernú spotrebu, ktorú rátam podľa prejdených km a doplného paliva. V prípade, že budem tankovať normálnuj naftu, mienim pridávať aditíva (Super diesel aditív) doporučil mi to mechanik. Na záver ešte jedna vec pre majiteľov vozidiel s naftovým motorom - studený nevytáčať, zohriať pomalou jazdou hlavne v zime, pri dlhšej jazde vo vyšších otáčkach motor ihneď nevypínať. Štartujte bez spojky-platí pre všetky motory bez ohľadu na palivo.

2008-11-21 15:45:02

Asi jsem nejakej trouba, kdyz startuju, myslim na jiny veci - ale proc bez spojky?

 

Aha, nejspis startuju se spojkou - musim to dnes vysledovat - protoze nechavam zarazeny kvalt a neuvedomuji si, ze bych vyrazoval.

2008-11-21 16:44:45

nazdárek hast

možná ti poradím ohledně drnčivého zvuku mám stejného qq tekna 1,5dci a tenhle zvuk jsem zažíval taky projevoval se v určitých rychlostech v palubovce a přišlo my že pokaždý někde jinde a byl jsem s toho dost nešťastnej no nakonec jsem jel do servisu a po dlouhém bádání a projíždění jsme přišly na to že drnčí venkovní lišta na spodku předního skla byla tam malinkatá vůle a to drčelo projevilo se to až po 5000 km

tak tu lištičku podlepily a od té doby mám klid neříkám že máš to stejný ale za pokus to stojí taky by mě nikdy nenapadlo že to jde z venku tak tu lištu zkus podložit papírkem a když to přestane tak je to ono

zdravím

2008-11-21 16:47:19

pokud máš dobrou baterku a v poho ti protočí studený motor+převodovku...

2008-11-21 22:21:15

taky startuji se spojkou je to letity zvyk i z logiky vypliva že nedavam baterce tak do těla ale až po roztoceni motoru.To by např.při -20 C a celonočním stani se nemuselo podařit roztocit jeste ztuhlou prevodovku

2008-11-22 17:51:16

Spojku vymačkávám to je zvyk z autoškoly a jistota že v případě zařaz.rychlosti nebudu poskakovat ,ale u svého QQ musím narozdíl od vás ještě zmačnout brzdu ,tak jako u aut s automatem , jinak nenastartuju /neotočím klíčem/ tak jsem na tom hůř.než vy ,jo a taky občas něco povrzává v oblasti přístrojového štítu,to se doladí časem ,

2008-11-23 17:44:22

Ďakujem za radu stou lištou, skúsim to omrknúť a dám potom vedieť, ale aj tak by som sa rád pozrel na ten filter klimatizácie, keby som však vedel, kde je umiestnený-poradte. K tej spojke, mne to osobne tiež dlho trvalo, než som si odvykol štartovať so stlačenou spojkou aj tak ju ešte občas stlačím, ale som zvyknutý vždy štartovať v neutrále a to aj keď som spojku použil, takže žiaden nežiadúci skok pri štartovaní. V samotnej príručke aj sám výrobca píše štartovať s plne stlačenou spojkou (manuálna prevodovka), ale myslím, že jemu ani predajcovi (servisu) nezáleží na životnosti spojky (lamela, prítlačný kotúč atď, najmä axiálne ložisko) Najmä ak sa na opotrebenie týchto dielov nevzťahuje záruka. Radi opravia, keď zákazník zaplatí. Týmto chcem povedať iba toľko, že súčasné novšie vozidlá nie sú už Š-100, 1000, 120 atď., u ktorých kapacita batérie nebola dostatočná v porovnaní s množstvom, hustotou oleja v prevodovke a tým vlastne aj značným zaťažením motora najmä v zime. Čiže u týchto vozidiel štartovanie so spojkou malo svoje opodstatnenie. U dnešných vozidiel takýto odpor nie je, pokiaľ je vozidlo v poriadku, chytá bez problému ihneď a to aj v mrazoch bez rozdielu, či zo stlačenou spojkou, alebo bez. Pri štartovaní so stlačenou spojkou je značne namáhané axiálne ložisko, čo skracuje jeho životnosť omnoho viac, než používanie spojky počas jazdy. Myslím, že som sa rozpísal viac než som chcel. Nechcem zo seba robiť žiadneho odborníka, ale mám ešte jedno staré vozidlo na ktorom sa mi tento problém objavil a nechcem do vozidla už investovať žiadne peniaze, tak som sa poradil s mechanikom, ktorý mi takúto radu dal, tak to praktizujem a zatiaľ ložisko drží aj keď je hlučné, ale keď sa motor zohreje tak je v pohode. Takže záleží iba na každom, čo si vyberie. Inak som o tomto čítal aj na nete niekde na stránke e-trendu jeden článok od M. Vaculíka (z českého časopisu autodiesel), taktiež odporúčal to o čom som tuná písal. Takže to je asi všetko, majte sa krásne všetci kvašáci a veľa šťastných km.

2008-11-23 20:35:10

dezinfekce průduchů ventilátoru 1000,- a s výměnou kabinového filtru cca. 4500,- kabinový filtr je pod pedály, musejí se sundat pedály nebo alespoň jeden a to od plynu nutná kalibrace pedálu při montáži. Nic moc.

2008-11-24 22:53:48

jen tak mimo misu dnes sem se nahodou dival jaky budou ty poplatky za likvidaci aut po noven roce a je to sila auta starši od r. v. 2000 podle normy eura kterou splnujou 3,5,10,taců až k roku vyr. 1992 nechtel bych mit karburator tam bude ta desitka, před 92 to jsou všici to bude neprodejnych aut a nejen skodovky a favoriti ale spousta cizaku s karbcem to na okrese byla fronta až ven jak se převadi o 106 (jenom nevim jestli se ty auta daruji nebo se jeste kupujicimu doplaci pač jinak tomu nerozumim )novy rok se bliží

2008-11-25 07:31:40

Asi jsi to mel dat radeji do "pokecu vseobecneho".

Dnes jsem byl nucen jet chvilku nalepeny na favoritovi (bezesporu mel platnou STK - stylem "dejte sem tri litry a stavte se odpoledne") a musim rici, ze jakekoli opatreni pro snizeni poctu techhle kraksen podporuji.

Jenze tohle neni motivace, ale presne naopak


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 28