Fórum - Téma


Spokojenost nových uživatelů


Fórum Qashqai J10 Spokojenost nových uživatelů

Informace o modelu: Nissan Qashqai J10


1 ......... 24  25  26  27  28

2013-10-24 22:36:06

Ja mám 2.0i 4x4, 30.000km a na drnčanie plastov sa nemôžem sťažovať. Môj pocit z jazdy je veľmi komfortný a tichý. Nič nevŕzga. Asi som natrafil na vydarený kus

Jediné čo mi trochu vadí je, že sa ťažko radí jednotka keď je studený motor. Niekedy ju nezaradím vôbec. Musím najskôr dvojku a potom už zapadne aj jednotka.

2013-10-25 21:57:34

Ja som mal po škodovkách prvé auto Toyotu ,potom Hondy teraz mám qq 1,6i,jedine čo si po tej honde už dva mesiace zvykám je radenie,tu to je ako na nákladáku.Inak pohoda ako v obývaku.Dobre tlmý nerovnosti na ceste a to je podstatné na našich cestách, 80% mesto,7,5 l spotreba a brzdy oproti Honde +30%.

2013-10-26 22:03:45

Tak to ja neradim, mam automat a ta spotreba je stejna

2013-10-27 22:15:27

skihase: Teraz som spravil 300 km mimo dialnic , klesla spotreba na 7,2.

2013-10-29 20:19:26

lacardi: Ja mam ale 2.0 D,tak to se asi neda moc porovnavat...

2013-10-31 01:01:04

Moji Acentu 1.6 mam necele 2 mesice, najeto zatim 4300km jezdim v pomeru 50% mesto 50% mimo mesto, spotreba stale klesa jsem momentalne na prumerne 6.3 l obecne s autem spokojenost.

2014-01-29 08:15:56

Ahoj, mám přes dva roky QQ 2,0 4x4, koupeno v D, rok výroby 1998. Osobně jsem s ním najel cca 65.000 km, moje nejdelší dovolená s tímto QQ 8.000 km. S druhou zimou, kterou ho mám, musím konstatovat tři (pro mne závažné) nedostatky:

1) moje auto prostě netopí. Dle servisu topí, dokonce měřili graf nárůstu teploty chladící kapaliny po nastartování. Vše je prý OK. Ale pokud porovnám topení s mojí předcházející Oktávkou (taky diesel 1,9 TDi) nebo s manželčiným Meganem (benzin 1,6), je to bída. Megane po cca 2-3 km fučí doslova horký vzduch jak z fénu, ale QQ začne po 5 km jen ovlažívat a po 10 km již jakž tak topí. Řeči o tom, že každý diesel hůř topí, asi neplatily pro moji předcházející Oktávku.

2) v mém autě při nízkých teplotách zlobí vytahování předních oken (vím, že se to tu řešilo v jiném vlákně - mazání vodících lišt WD atp.). Lišty mažu pravidelně, zkouším WD, někdy teflonové spreje, zkusil jsem poptat i servis, ale je to stále stejné. Jakmile stáhnu přední okna pod polovinu, nahoru se jim moc nechce. Někdy jsem jim musel i pomoci tahem ruky za sklo, protože jdou tak pomalu (a těžce), že se rozběhnou samy dolů . Buď mám okna zkřížené, nebo nevím. Zdají se mi pohony oken značně výkonově poddimenzované.

3) jakmile začne mrznout, ostřikovače předního okna jakoby povadly - kapalinu dostříknou max do dolní třetiny oken. Když je teplo, je vše OK, kapalina lítá až na střechu auta. Samozřejmě mám kapalinu do max mrazů. Rozumím tomu tak, že viskozita kapaliny klesá a čerpadlo ostřikovače nemá výkonu nazbyt .

Jinak je to auto nádherné, luxusní posez, motor výkonný, pohon 4x4 bez jediného mínusu. Ale tím, že žiju v Krkonoších a zima je tu prostě významný kus roku, tak výše uvedené nedostatky mi dost kazí jinak výborné pocity z tohoto auta.

Pokud někdo máte řešení (myslím tím opravdu funkční řešení, ne jedna paní povídala) mých výše uvedených negativních komentářů, pls o komentář sem do vlákna nebo do mé schránky. Budu Vám vděčný .

2014-01-29 08:51:50

petr68: ahoj QQ sice nemám ale co se týče těch oken tak mě na to funguje silikonový sprej, i když mám 20 let staré auto které s tím mělo dost problém když jsem ho koupil - hlavně okno u řidiče skoro nevyjelo nahoru - a teď jednou za rok nastříkám silikonovým sprejem a funguje to krásně.

Co se týče těch ostřikovačů zkusil bych pročistit trysky, pokud tedy ještě QQ má normální trysky a ne takové to rozprašování, taky mi to stříkalo všelijak ale nastříkal jsem tam klasickou injekční stříkačkou s jehlou nějaké savo nebo tak něco a od té doby v pohodě, podle mě tenhle problém vzniká nejčastěji tak že tam někdo naleje normální a nikoliv destilovanou vod což pak vytvoří v těch tryskách různé nežádoucí usazeniny. Pokud to nepomůže tak bych to viděl spíš na problém s tím čerpadlem, kapalina je pořád stejná pokud nezmrzne.

2014-01-31 10:20:37

Zdravím, nevím zda to sem patří, ale mám dotaz. Uvažuji o koupení staršího Nissan Qashqai 2.0 dCi 4x4 po FC r.v. 2010. Vůz je sice po 1. majiteli, servis v Nissanu, ale má najeto cca 230 tis. km. Máte někdo zkušenosti po tolika km, co se sype, na co dát pozor atd. V současné době mám Mazdu 6 2007 po Fc, má najeto cca 300 tis. km a moc problému nemám. S autem jezdím celkem dlouhé cesty a protože se pohybuji v horských oblastech, uvažuji o čtyřkolce. Najezdím cca 50 tis. km ročně a zda vůbec má cenu jít do staršího auta.

Děkuji za reakce

2014-01-31 12:24:02

smrž: Pokud máš zbytečných 800 000Kč, tak je určitě lepší jít do nového

Jinak já osobně bych neprodával starší auto s takovým nájezdem, když s ním nejsou problémy, páč Ti za to stejně nikdo nic moc nedá.

Pokud bych se hodně pohyboval v horských oblastech, a reálně potřeboval 4-kolku, kouknul bych spíš po Dusteru než po QQ. (Vhodnější převodování, poloviční cena) na druhou stranu, najezdit 50 000 ročně po horách na dlouhých trasách? (To jde?)

2014-01-31 12:45:16

Omlouvám se, špatně jsem se vyjádřil. Po horských oblastech to je cca 30%. Bydlím u penzionu v Jizerských horách a než se dostanu na dálnici, kde potom pokračuji do své společnosti, tak to je po okreskách. Zbytečných 800 tis. Kć právě nemám a tak zvažuji zda jít do ojetého za cca 250 tis.kč bez DPH. i za cenu tak velkého nájezdu. S Dusterem jsem také uvažoval, ale u tohoto QQ je slušná výbava, včetně nezávislého topení, couvací kamery, atd., což když nechám na Dustera ustrojit, tak se dostanu stejně k půl mega.

Dík za rady.

2014-01-31 16:35:02

smrž: u QQ je třeba zvážit "příplatek za luxus" při servisních pracích - všechno je drahý jak pes (díly, karoserie a tak)

starej duster byl z hlediska provedení interieru dost plečka - nevím jak je na tom novej.

Spíš jde o to, jestli člověk ten "luxus" / "prestiž" vyžaduje. Každopádně cena za QQ po 2. faceliftu mě celkem dostala - střešní lyžiny má jen nejvyšší výbava, a ve 4 kole s metalízou jsme na 750 000 :-/. By mě zajímalo, jestli +2 bude za mega :D

Jinak mě ještě maximálně vyhovuje ruční ruční brzda... Zejména, když je nějakej problém v terénu /na sněhu/ třeba i s vozíkem...

2014-01-31 16:44:41

novej QQ +2 se jiz vyrábět nebude...

2014-01-31 16:55:24

rady: Jako že neprojde faceliftem, nebo že ho úplně vypustí?

To mi přijde škoda, protože QQ+2 je na trhu celkem unikátní auto.

Naproti tomu aut +- QQ je na trhu dost (Duster, Mitsubishi ASX, ...)

(Aut 4x4, kam se dozadu nic dlouhého nevejde, člověk se tam nevyspí, 7 lidí to neuveze ...)

Edit: už jsem to našel, X-Trail bude mít možnost 7mi míst .. no nevím, ale ruční brzda mi asi bude velmi chybět... Třeba by mohla být příplatková :-/

2014-01-31 17:06:16

soucasny QQ+2 je jen do vyprodani zasob a nova verze jiz nebude, tedy uplne se vypusti z nabídky..

PS: jinak si dovolim nesouhlasit nabízet nekomu at si koupi Duster, Duster jiz z principu levného auta nesaha QQ ani po kotníky vlastní zkušenost z testovani. Mitsubishi ASX proc ne, ale podvozek mi u QQ oproti ASX pripadl o něco lepsi

2014-01-31 17:24:35

rucni brzda nebude ni za priplatek, takze Te nepotesim :) a jinak ano novej X-Trail bude o podobne technice jako QQ s moznosti 7 mist..

2014-01-31 17:33:58

rady: S Dusterem souhlas. Nevím jak nová verze, ale také jsem byl na testech a nic moc. Nějak mě neseděl. Ještě se vrátím k původní otázce. Najel někdo takto hodně km a na co dát pozor, případně které vlastnosti se zhoršili. Kdysi jsem vlastnil Pajero 3,2 DiD Long, tady už bylo znát po 220 tis km podstatně větší vůle, nevím jak to přesně popsat, ale jiná pružnost auta, dost drnčení plastů atd. U Mazdy 6 při cca 300 tis. km krom běžných věcí (destičky, brzdy, žhavička, ložisko kola a pod.) celkem pohoda, včetně jízdních vlastností, kdy nepozoruji žádnou podstatnou změnu. Ve firmě mám P12 a to je trochu horší. Je ale fakt, že je starší.

2014-01-31 17:54:46

smrž: k Tve otázce, tezkou soudit od stolu, zalezi na mnoha faktorech motor, pokud se k nemu předchozí majitel dobře choval a "nenakladal" mu hned za studena, jeudil spise dlouhe trasy vydrzi v pohode 500 tis. km jako nic, asi na Tvem miste pokud mas moznost, nechal zmerit tlaky na valcich, popřípadě zmerit jak si natom stoji s emisema, to by dalo informaci v jakem stavu je. Co se tyka podvozkových casti, tak je to zase otom na jakých silnicich to auto tyhle km najelo pokud na slusnych, tak bude v dobré kondici, par aut mi rukama proslo a je strasne znat třeba stejne auto, které jezdilo na peknych německých dalnicich a nebo na nasem tankodromu... chce to nekoho fundovaného s sebou, kdo se s autem projede idealne vzit na dilnu na hever a projit to.. opravdu muze byt auto s 230 tis. km v perfektnim stavu a nebo uz to muze byt "srot před smrti", který bude akorát kasicka na peníze.

2014-01-31 18:00:36

rady: PS: jinak si dovolim nesouhlasit nabízet nekomu at si koupi Duster, Duster jiz z principu levného auta nesaha QQ ani po kotníky vlastní zkušenost z testovani.

mohl bys to trochu rozvést? pokud tím myslíš tedy opravdu testování na té úrovni, co na Dusteru odchází nebo už je z výroby prostě špatně? mám na mysli konkrétně 1,6 benzin?

2014-01-31 18:17:21

lukka: info v sz, tady nemuzu davat url


Odpovědět

1 ......... 24  25  26  27  28