Fórum - Téma


Spokojenost nových uživatelů


Fórum Qashqai J10 Spokojenost nových uživatelů

Informace o modelu: Nissan Qashqai J10


1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 28

2009-10-07 08:54:11

to JaKr: predpokladam, ze vacsina ludi si pred kupou noveho auta zozenie co najviac informacii a az potom sa rozhodne. Na kazdom jednom z nas je, ci iste potencionalne riziko podstupi, alebo nie. Tiez sa jedna o obchod a nie kazdy ma prostriedky na premiove auta Mercedes, BMW, ... co okrem ineho este tiez nie je zarukou, ze clovek kupi auto absolutne bez problemov.

Ja som tiez precital viacere fora pred kupou a pri QQ som identifikoval jediny seriozny problem a tym su zadne tlmice. / osobne stale nechapem a to som tu uz uviedol viackrat, preco Nissan neriesil vec zvolavackou /. Vec som vyhodnotil tak, ze urcite Nissan nevyvijal pre QQ novy podvozok - je to osvedceny podvozok z XTrailu. Kazda tovaren robi tendre na dodavku dielov do prvovyroby a pre QQ tlmice vyhral Sachs a zhodou okolnosti tento model produkuju v Turecku. Samotny tlmic je ok, problematicke je jeho ulozenie - "gumenna cast". Tieto veci som vedel este pred kupou a veril som, ze moj kus bude mat uz novy tlmic, ktory bude v poriadku. No aj keby nie, tak som toto podstupil vzhladom na to ake auto s akou vybavou a za aku cenu som dostal. Ved na konci dna je to len obchod. Ostatne problemy su velmi minoritne a percentualne sa objavuju v bledomodrom u vacsiny znaciek, tie ma nevyrusuju. je vsak jasne, ze ked niekto jazdi 70 tis. km rocne, tak vlastne v aute zije, to je ina kava a na takyto ucel by som vyberal inu triedu, ovsem ak je dost penazi ...

co sa tyka Hanis, ak ma skutocne taketo zasadne problemy / je ojedinely pripad a ma velku smolu/ tak to by som riesil radikalne cez advokata a pravdepodobne by som po takej skusenosti taktiez uz do Nissana nesiel, no moj pripad to nie je a verim ze ani nebude.

2009-10-07 10:16:18

Ahoj JaKr,

omlouvám se, že jsem to asi nenapsal dost po lopatě - nebo si vážně stojíš na kabelu - reagoval jsem na tohle:

"Napsáno 2009-10-06 13:47:29 (1 dní) ......JaKr....... ... Pokud na auto nespěcháš, vyčkej jaké ohlasy zde budou na QQ asi tak za rok,kdy majitelé začnou navštěvovat pozáruční servis."

 

Takže nikoli krátce a stručně, ale pomalu a rozvláčně:

Soudím, že taková rada by byla platná pouze v případě, že bys měl spadeno na QQ (nebo jiné auto) tři a více let starého (tedy takového, který již má po záruce).

Možná si to hanís myslela.

Já sám bych to při dnešním vývoji cen nepovažoval za chytré a raději si připlatil za model r. 2009 nebo novější, tj. 1) levnější; 2) vybavenější; a hlavně 3) s vychytanými konstrukčními nebo technologickými vadami (v tomto případě zřejmě zejména u subdodavatelů )

 

Už je to lepší? m.

(EDITOVANO)

2009-10-07 10:59:45

Ne ne medvede.

Já měla na mysli také koupě nového. Ale ráda bych předpokládala, že pokud by už byli vychytány ,jak ty říkáš ,,DĚTSKÉ NEMOCI '', tak u starších typů budou opraveny podle novějších typů, které už snad konstrukčně dořešili a dostatečně otestovali. Pokud by to tak bylo a opravené závady se nebudou vracet,pak by se dalo předpokládat, že i novější QQ budou méně poruchové. Nebo chceš říci, že starší modely opravují jen nějakým kompromisem? Aby auta přečkala alespoň do konce záruky? Takže tu opět neurážej, že si někdo stojí na kabelu. Je to hnus.

Možná si zapomněl, k čemu bylo toto vlákno založeno. Přečti si první příspěvek a pak ten tvůj. Sám toto vyčítáš ostatním.

2009-10-07 11:55:41

Medvěde, v tom samém mém příspěvku, který zmiňuješ jsem taky napsal, že jsem ze salonu Nissan odešel a otočil se zády, tedy přestal řešit koupi QQ a to definitivně, objektivně vzato měl jsem už dost aut od novoty, ale podvozek jsem řešil vždy okolo 120.000km, elektroniku nikdy, pazvuky a vrzání jsou u každého auta, kotouče a desky tak okolo 80.000km (včetně Nissanu)

ano - nejvíce problematické jsou závady tlumičů a kotoučů, píšete že "jen" - ano to je pravda, já říkám, že "ošulili " testy tohoto modelu a co dalšího se ještě projeví tímto "ošulením" v rámci snižování výrobních nákladů? Odpověď přinese čas, většina má najeto okolo právě 30-50.000km, kdy se projevil podvozek, až budete mít víc, tak může a nemusí přijít něco dalšího, takže nelze téma kvality QQ uzavřít, osobně najíždím na autech 250-350.000km než ho vyměním, takže mám dost poznatků o kvalitách a bolestech každého auta co jsem měl.

Zazněly tady i další problémy skoro rozsahu toho článku z novin, něco takového potkalo Hanís a já vím o dalším takovém autě, navíc dokonce v rámci záruky s výměnou motoru, najeto okolo 50.000km - v řešení ColorCar HK, což jsou podstatně horší věci než "blbej tlumič", uvidíme (te) co přinese čas ...,

2009-10-07 12:12:30

I to s tím kompromisem do konce záruky by teoreticky bylo možné - dnes se spousta věcí vyrábí jako spotřebák s již PLÁNOVANOU životností 2 let a nic si nenamlouvejme, i kvalita a trvanlivost aut jde prudce dolů - i Doris by se mnou jistě souhlasila; ale raději doufejme, že tomu tak není

K věci: přesně jak to píšeš, hanís, neuměl bych to JaKrovi říci lépe. Snad jen:

když se zeptáš ode dneška ne za rok, ale za 4 roky dvou majitelů QQ modelů 2007 a 2010, nejspíš (DOUFÁM ) ti první řekne "Jo, první dvě sady zadních tlumičů byly JD02A, hroznej shit, každejch sotva 25000 km mi je museli v záruce měnit, jistěže zdarma, ale děsnej vopruz. Pak mi tam dali ABCDE, od té doby mám 100000 km a tichoučko jak v kostele." a druhý "Jo, o tlumičích jsem něco slyšel. Mám tam ty ABCDE už z výroby, 100000 km a ještě furt tichoučko jak v kostele " Pokud jde o poučení pro tazatele, obě odpovědi jsou rovnocenné, ale ta druhá je kratší

Tlumiče si beru za příklad, jsou určitě největší slabinou aut z prvního roku výroby - o dalších letech nemám dost informací, tak mne případně doplňte:

Když prototyp QQ absolvoval zkoušky na silnici, téměř jistě nebyl (žel) osazen těmi tlumiči z N-té série, kterých o rok později padalo z pásu firmy Sachs Beldesan Suspansiyon Sistem leri Sanayi ve Ticara A.S. čtyři tisíce denně. Problém nebyl s již dávno osvědčeným multilinkem, ale s jedním dodavatelem... Inu, turecké hospodářství...

Upřímně řečeno nevím, jestli se dá subdodavateli hodit 100tisíc tlumičů na hlavu, stopnout montáž v Sunderlandu a čekat, až se někde rozjede výroba tlumičů nových - u auta s prvním odhadem 82000 ročně, u něhož poptávka za první rok vyskočila na 380000 a musela se narychlo rozjíždět třetí linka. Ale určitě mám Nissanu za zlé, že okamžitě nevydal upozornění na vadný výrobek a nevyhlásil svolávačku. Možná si to ale představuju moc jednoduše. Každopádně je mám před rokem měněné a protože ty druhé mají do písmene stejné modelové číslo, do zimy asi pojedu pro další (tentokrát už prý definitivně lepší, a je mi jedno jestli se jmenují ABCDE ).

A pak už budem jen jezdit a ne se hádat.

m.

 

P.S. pokud jde o domnělé urážení: "Napsáno 2009-10-07 08:13:48 (0 dní) Medvěde, tohle je tvá rada? Asi si stojím na kabelu,..."

Jistěže je hnus , když někdo uráží jiného. Jen nesmí ten, kdo chce mentorovat, mít problémy se čtením...

2009-10-07 13:05:03

Nechme kabel kabelem,

Tak abych tomu rozuměl, Nissan má problém s boucháním podvozku (reklamace), řeší je bezplatnou výměnou tlumičů (identifikováno Nissanem jako vadný díl), jen namontují ten samej tlumič (ikdyž se ví, že je vadnej, proto se přece mění), závada se projeví opakovaně a pak teprve po následně další reklamaci (snad se stihne v záruce) se tlumič vadný vymění za bezvadný (už z jiné série resp. jiného dodavatele, výrobce),

bezvadný přístup, takže ti co najedou méně kilometrů a nestihnou záruku mají tedy smůlu?

Tedy jinak - za tři roky je potřeba najet min. 60.000km abych dostal kvalitní tlumiče v rámci reklamace a záruky.

myslím si to tak správně?

2009-10-07 13:07:58

.....medved.....Je rozdíl, když o své osobě někdo něco napíše a je rozdíl, když to samé mu někdo druhý s jistým záměrem potvrdí. Takže nejen problém se čtením máš ty, jinak bys pochopil mé a jiné příspěvky.Ale piš jen k tématu a nezmiňuj zde turecké hospodářství a produkci nějakého dodavatele, či počet jeho zmetků . Pokud chceš napadat mou osobu, již jsem Ti v clubmail psala, abys to psal tam a neobtěžoval s tím ostatní.

......JaKr...... Ptáš se dobře.

2009-10-07 14:41:54

Zdravím, myslel jsem,že to tady nechám být, ale už se musím ozvat. Nadpis fora je spokojenost nových uživatelů, ale jediné co tady v poslední době čtu je pouze osočování jeden druhého. Prosím nechte toho a pište k věci.Já osobně mám najeto 30tis. km a na voze jsem musel vyměnit zadní tlumiče. Jinak auto šlape jak hodinky. Snad bude šlapat i nadále. Auto jsem kupoval v 11měsíci 2007 takže jedno z prvních.

2009-10-07 15:13:31

97.500 km. Behem jednoho dne vyhorely 3 zarovky (osvetleni SPZ, parkovacka a zadni obrysove), xenon zacal sfitit na ruzovo a prestalo hrat radio. QQ stoji zatim v autorizovanem servisu a elektrikari se skrabou na brade. Dokud se nenajde zavada, tak nechci predejimat kolik by to stalo, ale o 2-3 tydny pozdeji uz bych to lepil ze sveho.

V PL, kde jsou podstatne horsi silnice se zacala objevovat zavada opadavajiciho zadniho narazniku. Je nacvaknuty na takovych plastovych jazyccich a ty zacaly praskat. I mne kolem praveho zadniho svetla uz odstava rozek narazniku. Na vrakacich lze zadni naraznik koupit od 600 zł (cca 2400 CZK) neco na lak a vymenu. Pokud se to bude zhorsovat, tak si preventivne takovy koupim, protoze by se mohly stat nedostatkovym (drahym) zbozim.

2009-10-07 15:31:48

Že by odešel regulátor na alternátoru a zvedlo se palubní napětí a odchází žárovky ? Že by Altík bude asi Made in France Dej vědět jak to dopadlo !!

2009-10-07 16:10:20

Ahoj všem,

poslední dobou už to asi vypadá, že tu nějak bojuju já proti JaKrovi a hanís. Takovéto směrování vcelku užitečného tématu mne mrzí.

 

Myslím, že paradoxně tady obě strany mluvíme o tomtéž, byť každá jinými slovy. Člověk poněkud mdlého rozumu by si snad mohl myslet, že já, pall nebo Bobik tvrdíme, že výměna tlumiče kvůli vadnému pouzdru není závada a je to vlastně hrozně fajn, jak se zase podíváme do servisu a budeme den bez auta Jistěže nikoli - jen to prostě někdo bere s klidem, jako daň za blbost a svůj spěch do koupě nového modelu s neodchytanými problémy, protože chtěl být před ostatními za děsnýho frajera, a to hned. Druhý to naopak neunese a z duše nenávidí všechny ty, kteří to dovedou snésti lépe než on. (Předpokládám, a ze srdce jim to přeji, že třeba Bobik nebo zbs už stejné problémy na autě vyrobeném v půli letošního roku vůbec nepoznají. A snad ani žádné jiné, kterých jsme byli ušetřeni my, předloňští nedočkavci.)

 

I Tvoji, JaKr, účast zde shledávám jako jistou formu sebemrskačství, nakonec jsi se rozhodl QQ nekoupit a potřebuješ se mermomocí ujistit, že jsi udělal nejlepší věc. Nevím, možná ano, udělal. Sám si však těžko umím představit, že bych v listopadu 2007 začal pravidelně navštěvovat stránky klubů majitelů Octavie Scout, Toyoty RAV4, Suzuki SX4 nebo Vitary (i mezi těmi jsem vybíral) a ve vláknech, kde se spolu radí o své ne- či spokojenosti a závadách (ano, ZÁVADÁCH, proč to neříci) jim mlel, že to je proč jsem si jejich auto nekoupil a jakej su borec. Uvědomuji si totiž, že jako NEmajitel stejného auta jim těžko mohu do takové diskuse přispět čímkoli smysluplným.

 

Závěrem chci ujistit hanís, že

  • příspěvky její i ostatních čtu se stejně velkou pozorností - byť některé se sebezapřením a jiné s pobavením.
  • pokud má někdo dojem, že "já mohu o sobě říci, že si stojím na vedení, ale ten druhej to po mně přeci NE a nesmí opakovat" (mimochodem, neohradil se autor), je to jeho problém, musí si dávat větší pozor...
  • nikoho nechci napadat - a pokud by přece k tomu nedopatřením došlo a "ostatní to", jak říkáš, "obtěžovalo", jistě si mi v IP budou stěžovat (prozatím toliko Ty)
  • větu "... piš jen k tématu a nezmiňuj zde ... produkci nějakého dodavatele, či počet jeho zmetků" bych rád s Tvým dovolením nechal vytesat do kamene. Pokud jde o autorství citátu, pošleš nám celé jméno či dokonce i podobenku?

Předem děkuji, m.

[EDITOVANO: opraven slovosled]

2009-10-07 17:47:30

Já sice QQ nemám, ale skutečně v obecné rovině dnes již nelze předpokládat, že auto se kupuje na mnoho let a bude to držák, co bude vyžadovat občas jen spotřební věci, které ještě navíc vydrží strašně moc dlouho, než příjde jejich čas. Optimální provozní životnost osobního auta je cca 5-6let, "pak si kupte zas nové" dí prodejci, ale kde na to pořád brát , že? Tento trend je asi u všeho, Nissan není výjimka. Je to sice poplatné i vlivu Renaultu, nicméně i tak mám zato, že držáky vyráběné před 15-20 let se již dlouhou dobu "nenosí" u žádné automobilky se sériovou výrobou. Proč by se taky takové auto vyrábělo? Výrobce i servisy by zkrachovaly. Ať už si člověk dnes koupí jakýkoliv vůz, nikde nemá vyhráno, u každého výrobku se najdou pozitiva ale i negativa. Též bych mohla vyprávět, co nám přinesla spolehlivostí opěvovaná Mazda6 ..... a jaké nedostatky tahle auta mají, ač je to docela v rozporu s pověstí a referencemi, kterých je všude plno..... Už bych si ji dnes asi nekoupila, i když se mi líbí a vyšla levněji než tuctová Octávka s 1.6 motorem a volantem v základní výbavě.... Takové výměny tlumičů nebo vrzající interiér mi vůči tomu příjde jako fraška, i když i tyto provozní "drobnosti" u mladého auta dokážou naštvat majitele, který dal za auto nemalé peníze. Prostě si člověk nevybere a pokud jste podobně jako já zvyklí na spokojenost ze starších Nissanů, které neznaly problém, budete asi dost zklamáni. Ale vězte, že podobně je to i u jiných značek, takový VW například má u současných aut sotva 70.000km životnost turba, někdy ještě méně a to i při slušném zacházení. Takže hodně štěstí a silné nervy!

2009-10-07 17:54:39

...medved...

No vida, už to z tebe leze. Dnes sis poprvé veřejně přiznal, že tvá koupě byla chyba. Uf, ta ješitnost bolí že? Já to přiznala už dávno a tolik mě to nevytočilo jako tebe Teď si tu sám léčíš mindrák.Já jsem také koupila mezi prvními ale nebojím se hájit svá práva u prodejce. Proto je také studuji a proto už mě bolí srdce jen z toho zbytečně tráveného času v servisu, který bych rozhodně potřebovala využít jinak. Mimochodem, do kamene si nech vytesat to své doznání. Já vizitky rozhodně nerozdávám na potkání a určitě ne tomu, kdo mi za to nestojí.

...Prosím ,ať ostatní prominou mou reakci, ale já medvěda žádala, aby sklidnil hormon a věnoval se tématu.

2009-10-07 19:35:48

to hanis, ja vobec nechapem tvrdenie medveda v predoslom prispevku, ako liecenie si mindraku, kde musel a asi aj bude musiet vymenit tlmice. Podla mna si to nepochopila. Medved je podla mna uplne v pohode, lebo vie co ho caka aj vdaka tomuto foru, rozumie tomu a je na to pripraveny. Rozdiel je totiz v tom, ze podobne ako to citime viaceri vratane mna, sa so svojim QQ velmi dobre odvezie a plusy toho auta su neporovnatelne vacsie ako ostara a nepohodlie s navstevou servisu a vymena tlmicov.

Osobne si myslim, ze tiez nie je mozne cakat rok dva na to kym sa novy model zabeha, jednoducho ked sa mi to auto zapaci a oslovi ma a zistim si o nom info, ktore akceptujem, ta kdo toho idem.

Co sa tyka pripsevkov od Jakr, precitam si ich, ale musim suhlasit s medvedom, ze nerozumiem o co JaKr ide, ked ako pise rozhodnutie uz urobil, tak co trati cas? Alebo ze by to rozhodnutie este nebolo uplne platne, alebo potrebuje uistenie, alebo jednoducho len tak podpichuje ... ? Lebo uz som sa od neho dlhsiu dobu nic nedozvedel.

No a co sa tyka hodnotenia tohto fora, ja ako som uz napisal, nechapem toto forum ako Fanclub, lebo QQ nie je pre mna idol, ktory beriem a oslavujem ak o modlu. Ved si len zoberte, kolko je tu informacii o problemoch a o kritike ani nehovorim. Tato diskusia je normalna zdrava a som presvedceny ze pre vsetkych prinosna debata.

2009-10-07 20:08:34

Upřímě jsem byl už před časem znechucen napadáním a osočováním v tomto vláknu a nehodlám se již k čemukoliv vyjadřovat protože co jsem chtěl sdělit jsem řekl a přesto jsem byl hanis vtažen do její hry o to kdo je drsnější v psaní na internetu. Nemám zapotřebí si kazit den lidskou hloupostí.

Lituji jen Medvěda a ostatní kteří zde chtějí jakým koliv způsobem ventilovat své názory a jsou vtaženi do "diskuze" s hanis.

Už jsem se jednou a naposled omluvil ale přesto čtu toto vlákno v naději že začne být něčím zajímavé .

Děkuji všem kteří odpověděli na mou otázku i když jsem čekal mnohem víc informací ale i za to děkuji.

2009-10-07 21:55:15

Vím, je to OT a omlouvám se za něj: nebude výjimečně obsahovat jediný technický termín jako "tlumič", "servis", natož "závada".

Ale když jsem jel dnes z práce domů svým spokojeně brumlajícím a zatím - s přihlédnutím k tomu, co zde čtu - zřejmě stále nadprůměrně spolehlivým kvašáčkem, řekl jsem si, že si hanís, když už měla méně štěstí, zaslouží něco pozitivního:

 

napsal-li jsem tedy dříve, že některé příspěvky fóra čtu snad se sebezapřením, zatímco jiné s pobavením, pak ty její - zejména několik z posledních, nechci jmenovat, abych na jiné neprávem nezapomněl - jejich obsah posunuje bezesporu k tomu nejlepšímu z druhé skupiny.

2009-10-07 22:07:02

z druhé strany...

a tak teda volíš Losnu nebo Mažňáka

2009-10-07 22:14:18

Losnu.

2009-10-07 23:16:43

Můj názor na nová auta od všech značek.

Je jedno jestli to je japonec,němec,švéd,korejec,francouz,ital atd.Všechny co se týče výroby mají mouchy,některé značky menší,jiné opravdu velké.V dnešní době dle mne jde jen značkám o prachy a spokojenost zákazníků je jim .Já mám QQ od 6.2008 - po garančce vyměněné zadní tlumiče a zatím spokojenost.Jak už jsem psal v příspěvcích,prkotiny vrzání sedačky,že nemá auto MP3,špinavé prahy a nevím co ještě mě osobně vůbec .A pokud má hanis takové problémy s QQ,tak ji přeji pevné nervy a sílu s prodejcem bojovat o svá práva,ale v dnešní době asi žádná práva nemáme a to mě sere.Proto přeji všem majitelům aut co nejmíň závad a spokojenost ujetých Km.

2009-10-08 07:57:32

@medvěd, pall:

o co mi jde? píšu svůj názor na QQ:

1. nepovažuju, na rozdíl od spousty lidí, problémy s podvozkem u nového auta po najetí cca 30.000km za normální.

2. díky těmto a dalším problémům pokládám otázku, co se ještě vyskytne v průběhu dalších najetých km

3. vyjádřil jsem nesouhlasný názor s Bobikovým tvrzením, že když vás opravy nestály ani korunu, tak je to v podstatě o.k.

4. vyjádřil jsem názor, že se Nissan posouvá někam jinam, než kde dosud stál, ostatní modely jsou o.k., QQ je poslední model Nissanu - snad to nebude pokračovat s dalšími modely značky

5. vyjádřil jsem obavy nad klesající úrovní produkce Nissanu, bohužel zrovna QQ toho je příkladem

NIKOHO jsem tady nenapadnul ani neosočil, jen jsem napsal svůj názor.

Pokud sem nesmím (nebo je nevhodné) psát z důvodu skutečnosti, že nemám QQ, to jsem tedy netušil,

bohužel jeden nepovedený kus už ve vzdálenější rodině je, s majiteli ColorCaru se taky znám z osobní roviny, možná to bude stačit, pokud ne, tak prosím o sdělení a já budu mlčet.


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 28