Fórum - Téma


Spokojenost nových uživatelů


Fórum Qashqai J10 Spokojenost nových uživatelů

Informace o modelu: Nissan Qashqai J10


1  2  3  4  5 ......... 28

2007-08-05 21:08:01

Tak pánové pište pište jak se vám zatím auto osvědčilo. Nissan nestíhá vyrábět, je to nejbezpečnější auto všech dob atd…. Zatím to vypadá na velký trhák, ale mě přesvědčí až zkušenosti uživatelů.

2007-08-06 21:32:54

Zatial maximálna spokojnosť. QQ 1.6 Acenta. Tiché, rýchle, bezpečné, pohodlné ... Zatiaľ som negatívum nezaznamenal.

2007-08-08 07:24:38

Tak to je fajn, ale více ukáže až prvních 100tkm. Doufám, že je to opravdu práce čistě Nissanu. To auto se mi fakt líbí tak snad to bude ověřená kvalita Nissan

Dux
Radek
2007-08-13 19:21:32

Qashqai neboli kaškaj: nedejte se odradit divným jménem

http://auto.idnes.cz/qash...112_151031_auto_testy_fdv

2007-08-13 19:32:48

Dik za članok. Len keby niekto už konečne otestoval aj 1.6. Ale zas som sa presvedčil že QQ je super vyvážené auto a nie je to len môj názor.

2007-10-13 20:05:17

Ja som si kupil 1,5dci a je super. pohodlne, priestrannne a bezpečné, panoramaticka strecha teraz vidim do nebicka pri jazde. Aj ked som nasiel nejake male chybičky ale co uz.

Pio
Palo
2007-10-21 12:47:14

Od marca 07 najazdených skoro 20k km a zatiaľ spokojnosť. Je to síce 1,6 , ale v porovnaní s inými to jazdí dosť svižne, do mesta bohato stačí a mimo mesta sa tiež nestratí... Vyhovuje vyšší posed a teda aj lepší rozhľad... Závady žiadne, len auto bolo zvolané do servisu kvôli kontrole nápravy plus sem tam sa zvykli rozsvietiť svetlá po zamknutí a zároveň odomknúť kufor, tak to hneď aj opravili... Zatiaľ veľká spokojnosť

2007-10-21 19:15:46

Cau Pio- gratulujem ku kupe qashqai. Nech sa vydari

2007-10-31 19:47:33

Zdravím všechny nové uživatele! Již druhým měsícem jsem majitelem 2.0i Acenta Comfort Pack, najeto 2500 km. Maximální spokojenost, bez chybičky. Dostatečně živý, tichý, díky 6.rychlostnímu stupni spotřeba rozumná (celkový průměr dle palubního počítače 7,7 l/100km). Po nějaké době se opět ozvu.

2008-02-13 09:11:15

ta spotreba je celkom zaujimava, ale v akom podiele mas prevadzku mesto/mimomesto ?

Ked bol uvedeny natrh , tak som bol skusat QQ 2.0Benzin, full ,v kozi, cena ma ale dost sokovala 1mil80tis , co je podla mna dost vela.. a nema az taky velky kufor...

ale inak sa mi paci ...

Este jednu vyhradu by som mal ze od spodu slabsie tahalo , sice som presadol z Maximy 3.0 ,ale to mi vtedy smykala spojka cize ma hore kopcom bralo aj Tico, a mal som pocit ze to taha dost biedne na 105Kw motor..

2008-02-13 22:15:28

zatim jen to nej teda oproti jinym nemam naježdeno (nepotřebuji ho denně) tolik ale vyšší posez světla vyška a svižnost (tež 1.6 ace) spotřeba okol 8 l podle pčitače ale jsou to couračky na dalku (120km) asi 6,9 ale v letě to pujde dolu věřim tomu a kdyby ne tak to je jedno aspon to trochu jede .A s vozikem pohoda sice je trochu vyše oj než byla u norm.auta ale to neva. ale libi se mi že to nema každy u nas sem sam a v okoli 30km jsou asi 3 tak že uniformita rozhodně nehrozí ale jinak teto kategorie (male suv nebo crossower jak chcete nebo baby suv, suc .... je zdase čim dal vice )akorat mě bylo lito kolegy jak to rozbil o srnku jak pise jinde ale to je život

2008-02-14 18:06:53

2,0 dCi, automat, precipovano na 180 k:

Mesto: 9,0-10,0 l/100, mimo 6,5-7,0 l/100, prumer 8,0 l/100.

Dnes na dalnici pri prumeru 150 km/h = 12,8 l/100

2008-02-14 18:44:54

P12 2,2 dCi Tekna poslední generace

2008-02-15 21:03:36

no hm...pekne sa citaju tie dobre spravy o novych "kaskajoch" :D ...dufam ze to bude tak aj po tych 100tisic km....jednoznacne Nissan forewer ....no ne tak?...inac vsetky "kaskaje" maju CVT prevodovku ci len 2,0? alebo aj tie 1,6?...inac aky mate z toho pocit z tych prevodoviek?...hm...?

2008-02-15 22:09:37

CVT maji jen 2.0 i když u 1.6 ji nabízeji ale ne u QQ nevim proč chtel sem ji taky ale kvul tomu jit do 2.0 se mě už nechtelo je to dalsich skoro 50tis za 2.0 a dalsich 46 tis.za CVT a sem na 4x4 a to bych se zase nerozhodl je to zkratka o kompromisu jak sem již psal jinde a kdyby 4x4 tak už sem zase na dalšich minimalne 8 autech co by stali tolik (tiguan ,cx-7 ,vitaru , subaru ,caliber ,atd a to nemyslim na korejce ty sou asi4 ).ono totiž po teto kateg.je dnes nejak hlad vubec nechapu jak nemužou stihat jen po te železnici co jede denně ruznych aut a stale slyšime že dodaci lhuty 5mes.a vice

2008-02-16 08:10:22

hm...no tie CVT prevodovky niesu zle mali by to mat tichsi chod a su aj presnejsie ci nie?...suseda sa rozhodovala ze ci si kupi "kaskaja" nakonec skoncila pri Suzuki SX4 :D:D...neni to zle ale je to len ta 1,5 motor

2008-02-17 21:50:10

CVT prevodovka by mala byt ucinnejsia ,ako kalsicka automaticka.Ale,mne to pripomina skuter drzi to jedny otacky a len zrychluje.

2008-02-18 16:20:12

to mas pravdu je to takove neslane nemastne jeli sme tež s CVT a na předjiždení je přece jen lepši si podřadit a vytočit to je to myslim podle mě aj vetši zažitek ale ta pohodlnost ta tam není no aspon člověk neusne protože musi řadit jinak u cvt je to při delši jizdě dost nuda ale je to věc subjektivni a někdo ma rad vdolky atd..........

2008-02-18 21:10:19

Tak zdravím s dalšími zkušenostmi (2l manuál). V úvodu musím podotknout, že spokojenost trvá, bez chybičky. K té původní spotřebě: po celkových zatím 6 000 km se ustálila na 7,6 l v poměru (město : mimo město) 40 : 60. O víkendu jsem měřil spotřebu pouze na dálnici. Logicky se zvedla a to na 8,4 l (při rychlosti mezi 120 - 140 km/h). Zatím jediné, co se také objevilo v diskuzi a v čem si nejsem jistý, resp. manipuluji velice opatrně je orig.zámek řadicí páky. Již od prodejce jsem byl upozoňován, ať ji využívám co nejméně (!!), nicméně zamykám vždy, ale cítím, že to není "blbuvzdorné" a trnu, kdy neodemknu. Všem přeji mnoho šťastných kilometrů a zase někdy ....

2008-02-22 11:38:10

Mam QQ 2.0l CVT a uz bych nemenil. Pokud presednete do CVT z manualu, tak se vam zda, ze auto nejede a je line. Ale je to jen pocit vznikajici bezestupnovym razenim. Nekomu to nemusi vyhovovat, jiny to zase oceni. S temi konstantnimi otackami pri zrychlovani je to trosku jinak. Jen u kickdownu vyleti otacku nahoru a se zvysuje pouze rychlost. Pokud ale normalne pridate plyn, zrychlujete a otacky se plynule zvysuji. U predjizdeni je samozrejme lepsi udelat kickdown, stejne jako u manualu je lepsi podradit. Pri konstantni rychlosti CVT udrzuje co mozna nejnizsi otacky, tedy napr. pri 130km/h jsou otacky 2600 (pokud si dobre pamatuju z test. jizdy s manualem 2.0l, tak otacky pri 130km/h a 6st. byly o dost vyssi, ale mozna se pletu). Jak jsem ale rikal, nekomu tato prevodovka nemusi vubec vyhovovat, protoze je uplne jina nez manual nebo klasicky automat.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 28