Fórum - Téma


Spojka prokluzuje


Fórum Technický koutek Spojka prokluzuje




2010-12-14 10:27:31

Je možné aby u Navary DC po 45tis.km odešla spojka ? Když jsem naposled jel tak jsem myslel ,že to na sněhu prokluzuje ,ale po zastavení a puštění pedálu se skoro nechce rozjet. Jinak mám i s jinými auty najeto určitě přes 0,5mil km, tak si myslím ,že to není odrovnáno řidičem.

Dá se něco poradit či nastavit krok nebo zbývá jen servis ? Díky

2010-12-14 22:15:15

Niekde som čítal že na navare je spojka poddimenzovaná... Takže asi to bohužiaľ možné je...

2010-12-14 22:20:40

Jo mrkni se do sekce Pathfinder tam to resili to samy vlastne ten samej motor a prevodovka. A spojky delaj problemy byli pak lepsi spojky a uprava v softu RJ jednotky .Pokud to mas v zaruce meli by ti ji vymenit

2010-12-16 16:51:52

Bohužel je to asi už po záruce . Marně komunikuji se servisem ohledně minulé opravy , kdy ještě v záruce jsem ho tam měl přes 2 měsíce a nevěděli si rady.

2010-12-16 16:58:49

já měl ten stejnej problém, jen jsem ji stihl vyměnit ještě v záruce, odešla při cca 50 000km

2010-12-16 20:50:10

Jelikož mám ještě Primeru tak jsem Navaru tolik nepoužíval.Díval jsem se na odkaz do sekce Pathfinder a tam jsou stejné problémy.Víte někdo co stojí oprava spojky , abych se rozhodl zda každých 5tis km.platit.Je škoda , že není možné všechny poškozené zákazníky zjistit.Je to jasná skrytá konstrukční vada , tím spíš ,že se jedná o náklad. vůz dle techničáku a s reklamacemi v servisu nejen já mám špatné zkušenosti.

2010-12-16 21:23:05

Mrkni sem http://shop.ebay.co.uk/i....p3286.c0.m14.l1513&_pgn=1

Zkusil bych tu exedy sadu - a pokud ti nerachta dvojhmotak tak bych ho nemenil a jen tu lamelu,pritlacak ,lozisko .

Mozna bude lepsi ta exedy nez ta co tam je a vydrzi vic.

A nebo jeste usporna varianta nechat jen znova oblozit lamelu u renovak.cz a dat tam tu lepsi oblozeni lamely HDS . Ale museli by bejt ostatni veci ok coz by po 50 000km u jinych modelu bylo OK . Ta spojka je proste malicka no.

2010-12-16 23:21:22

Díky , budu zvažovat uvedené varianty . Má už někdo zkušenosti ? Co myslíš tím "pokud ti nerachtá dvojhmotak " Minulou celou zimu jsem slyšel rachtání když jsem do prava zatáčel , ale dle servisu někde něco namrzlo ač auto je v garáži. Měl jsem podezření na diferák ,ale po 40tis. km jsem tomu nechtěl věřit. Tak jsem dal na servis. Ale i přes léto to bylo někdy slyšet. Pak ne , až zas nedávno. No ,jedna záhada za druhou a servis nic

2010-12-16 23:37:12

Setrvak mlati kdyz nastartujes studenej motor mas neutral tak proste dela kraval . Po vyslapnuti spojky to prestane a kdyz se ohreje motor . Taky ma tlumit vibrace motoru a slouzit ke klidnejsimu rozjeti . Proste je to kram kterej se akorad sere a davaj ho ted do vsech aut.

Ted i nove subaru v nafte ma problemy se spojkou taky odchazi jak na bezicim pasu.

Ale zkusil bych tu exedy mohla by byt z lepsiho materialu.

2010-12-17 00:01:14

No tak to setrvák při neutrálu nedělá. Na tvém odkazu jsem našel 2 exedy a i samotný lamely či speciální spojky pro navaru. Při variantě exedy je teda nutný dát komplet s přítlačákem a ložisko neb jsou jiné než orig.

pokud jsem to dobře pochopil.

2010-12-17 00:03:28

Ne mela by tam jit dat i jen lamela ,ale nevis zda mas ok pritlacak . To nez to tak to tu tvoji lamelu rovnou muzes poslat do renovaku a at ti tam daj to lepsi oblozeni a mas to to samy ne li lepsi. ALe furt mas starej pritlacak no kterej uz nemusi mit takovou silu pritlaku a nebo ji taky ma a je uplne ok , nebo muze byt vyhratej

2010-12-17 10:27:32

DaL jsem dotaz na Renovak a zde je odpovědˇ , která se může hodit i někomu jinému , .. .Na Vašem voze je průměr lamely 250 mm, takže s největší pravděpodobností tam bude obložení 250 x 155 x 3,5 mm.

Pro renovace používáme heavy duty obložení Frenos Sauleda HDS-57 vyráběné v jejich výrobním závodě ve Španělsku.Cena pro tento rozměr je 521,- Kč + DPH. Možno provézt i na počkání (při osobním dovozu do našeho obchodu).Případě můžeme i původní funkční lamelu přestavět na kovokeramickou. Cena cca 4000-6000 CZK + DPH, záleží na počtu pacek atd......... Víte někdo jaké je tam obložení a počet pacek a zda má někdo jakékoliv zkušenosti či doporučení s opravou spojky ? Jde o Navaru DC 2,5DCI 4WD r.v.2006

Díky všem za příspěvky.

2010-12-17 14:22:23

Jifo co daval turbo na primeru si tam prave nechal oblozit tu lamelu origo to neunesla a tahle HDS zatim drzi. Keramickou to uz ne to by te pekne stvalo kdyz to prezenu tak keramika je dva rezimi otevreno ,zavreno . Takze rozjezdy stim nejsou pekny proste to uz je pro sportovni auta. HDS Je ok

Zalezi na tobe no po 50 000km by mohli bejt ty ostatni komponenty ok a jen lamela sjeta a nebo taky ne .ALe i ta sada Exedy je za pekny penize.

Jinak bracha na Almera ma lamelu 240 mm tak tady uz jde videt ten nepomer ,ale samo zalezi na pritlaku,materialu...

2010-12-19 21:25:13

Je to bohužel běžné 50tis. a KO U auta s cenou kolem mega docela trapné . Nissan nahrazuje lamelu,lamelou z benzína,ale bohužel aní ta neni nesmrtelná. Ale ať tak nebo tak rozhodně nedoporučuji pochybné a neznáme značky i kdyby tvrdily super Heavy Duty pak to opravdu muže odnést i dvouhmotnosťák a oprava šplhá do nebeských výšin

2010-12-19 22:16:31

Díky . Jaké je typové označení spojky a z jkého benzínu to je ? A co to koštuje a co za práci ?

2011-09-22 12:39:55

Ahoj,

mám ten stejný problém, začalo od doby, kdy jsem začal používat Tiptronic, minulý týden jsem to finálně uvařil, odtah a oprava za 30 tis ( chladič převodovky a ojel do převodovky ) a problémy přetrvávají

Stalo se v praxi to, že se smíchala tekutina z chladiče s olejem z převodovky.

Jeden známý automechanik říkal, jezdit v klidu tak 5000 km a znovu vyměnit olej v převodovce ( 1 litr oleje - 1100,- Kč, potřebuješ min. 10 litrů ), takže žádná radost..........

Kdyby jsi taky něco zjistil, tak mi prosím napiš na j.hampel@seznam.cz

Díky Jirka

PS : mám path, ale to je myslím jedno...........

2011-10-10 23:27:44

Navaru budu mít již skoro rok odstavenou , protože marně jak přes zastoupení v Praze nebo centrálu pro východ v Budapešti není možné vůbec nic vyřešit . Posílal jsem od června 2011 dva doporučené dopisy do Francie , kde Nissan Sales Central & Eastern Europe a generální manager Mr. Philippe Saillard sídlí ,ale ani od nich jsem na mou ztížnost nedostal odpověď . Je zapotřebí dát dohromady poškozené zákazníky , protože jako konstruktér projektant si dovoluji tvrdit , že je to minimálně skrytá závada a měla by být tak jako závada na

Airbagu či na elektronových rafcích řešena bezplatnou úpravou. Ale jde zřejmě o velký problém , který však neohrožuje bezpečnost , ale jen naše peněženky , tak to nechávají bez ohlasu . Tento problém musí přijít na všechny majitele Navar či PF a je to jen otázka času. Tak se ozvěte


Odpovědět