Fórum - Téma


Speedkit pro PF


Fórum Pathfinder Speedkit pro PF

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1  2  3

2008-01-23 18:43:43

Majitelé Speedkitu - napište zkušenosti..

Je to děsně levné - až podezřele...

Dík

T.

Alf
2008-01-25 05:36:33

Sice jsem také už majitel Speedkitu ,ale zatím jsem jen namontoval kabeláž a nechal propojené přes ten překlenovací konektor. Nechám motor kapku zajed a pak to jen prohodím. Jen jsem pátral nekde ve sředních Čechách kde se dá zajed na brzku at zjistím zda je to opravdu tak jak inzerují na letáku.Tak pak můžu poreferovat .Jen jediné s němcema se obchduje skvele objednáš po netu zapltím a do třech dnů bylo DPD u baráku .Prostě pohoda

2008-02-03 21:26:52

Ja ho mám a docela v pohodě.... jede to svižněji, míň to žere ...........

2008-02-11 00:22:17

...

2008-02-11 15:59:32

Ahoj ,

Mam speed kit na PF asi 6 měsíců, podle dostupných informaci nejde jednotka na PF přepsat a proto se to řeší externím kitem. na garančku s ním nejezdi prostě ho z motoru vyndej ( otázka 5ti minut). Spotřeba je nižší né o moc ale tak o 1/2 litru na sto - je to tím, že když má motor větší výkon nemusí se tak točit a proto klesne spotřeba.

PS. muj kamarád , kterej se živý autodobrvou mi doporučil udělat to jen na vlastním autě , protože to opravdu může mít vliv na životnost motoru, když někdo jezdí jako prase a honí to do maximálu a pak třeba nenechá turbo ani ochladit a sprostě vypne motor. Nebo naopak točí motor za studena a pod....

ríkal jsem si že dojedu na brzdu to změřit , ale nemám přebytečný 4tisíce. inzerovaný nárůst o 25% je 100% nerealistický , ale takovech 10-15% procent to bude, protože to cítit je ale 25% je blbost......

2008-02-12 00:05:43

Ahoj, díky za info. Mrkni na tohle: www.adusservis.mimishop.cz/detail.php?zbozi=241980#x

Tváří se jako že to umí, ale třeba jen na těch jedněch řídících jednotkách.

Kerb.

Alf
2008-02-12 06:36:37

Koukám to je kapku drahé

2008-02-16 02:16:51

Tak všechno je jinak, zdá se, že to opravdu umí, né že bych do toho už šel, ale vážně o tom uvažuju a to i proto, že ten maník má taky nissana, myslím, že terano. Každopádně mi bylo řečeno, a ne od něj, že je to bývalý soutěžák a úpravy jednotek dělá dokonce i pro autorizovaný servisy, protože ho to baví, jinak se živí nezávislým topením a čipováním náklaďáků. Jak jsem se přímo od něj dozvěděl, naši miláčkové mají ještě nějaký starší typ řídící jednotky, které nejde přehrát sw, jen ty od Bosche přehrát jdou. Úprava tedy probíhá tak, že povyměňuje několik původních švábů za nové u kterých jde nahrát sw a to třeba i ten původní. Malinko se ale bojím vyměňování švábů, když si ho představím s tou pájkou v srdci mýho Brumly, tak bych vraždil. Do speedkitu ale asi nepůjdu, ptal jsem se na několika místech a i u lidí kteří to vyzkoušeli, ne tedy s nissanem, a když to shrnu dost trpí vstřiky a čerpadlo díky tomu, že prý žádná přídavná krabička nedokáže ovlivnit všechny vstupní a výstupní veličiny. Tak snad nakonec to nechám jak to je a budu mít snad klid...

A byla tu zmínka, že je to dost drahé. Pokud by to fachalo, jak má, nepůsobylo to škody v motoru a pošetřilo pár deci nafty, pak to pro někoho, kdo má auto i na tahání ( a tam se to asi projeví o dost víc ) a ne jen pro parádu, může být dobrá investice.

Alf
2008-02-16 05:42:21

Pájení v řídící jednotce to bych se také trochu obával ,ne že bych nevěřil že to neudělají dobře. Konec koců opravy a vymeny SMD součástek není nic neproveditelného. Obavu mám jen pokud se jedné o nové auto co se zárukou na motor. Mám auto cca 2 měsíc a už 14 dní jsem prav návštevníkem servisu. Nekdě je zrada na řídících jednotkách tak vždy jednu objednájí vymění a ono stále nic .Pořád stejná chybka. Jak je by se jim asi hodilo najít nějaý neautorizovaný zásah Jinak pokud to opravdu bude vše fungovat jak říkáš a i naftu ušetříš pak si máš pravdu že slovo drané není vhodné říkat. Já najedu cca 20 000 km za rok což je na efektiv upravy málo

2008-03-07 09:09:35

Tak dnes mě severní bratři poslali speedkit pro PF, nevíte někdo kde by se v okolí Pardubic nechalo změřit zda je to jen zbožné přání výrobce a nebo to nějakej ten Kwatik přidá ?? Dám ihned po te reference ať případně ušetřím féniky dalším zájemcům :)

Alf
2008-03-07 09:39:39

Tak už něco málo najeto s tímto mám ,zatím jsem docela spokojen ,motor má opravlu lepsí zátah od spodu ,ale co mne opravdu příjemne překvapilo je snížení spotřeby cca 1l ale to jsou zatím jen subjektivní dojmy . S tím Výkonem se chystám na brzdu. a tu spotřebu chci testovat cca 1 mes s speed a druhý bez speed. Jediné co vím na 100% že pokud to namontuješ a pak znovu vyndáš v servisu nepoznaní vůbec ni jak rozpojení konetorů ,tak ani na počítači že tam neco bylo. . A to že se v mém aute štouraly hodne důkladně v řídících jednotkách Přepsání jednotky a uprava softu to bohužel poznají.

2008-03-07 11:37:16

dyt jsem to rikal......

2008-03-07 16:42:25

To ALF: Byl nějakej problém při montáži ? Něco co šlo blbě atd.. :) Dík

2008-03-07 16:52:05

jestli ti nevadi ze Ti odpovim tak je to fakt jednoduchy, jestli mas garaz, kam ti nefouka tak za 10 minut to mas hotovy a muzes to vyzkouset..

odsroubuj 2x desitku sroubek s krytu motoru. pak krit jemne , ale sylou sundej (smerem nahoru , je to narazeny v gumovejch pouzdrech) , pak rospojis konektor, comob railu je vlevo od hlavy a zapojis speed kit jen kus do railu a druhy do kabelu ....................a jeto , vratis kryt a tradaaaaaaaaaaaaaa....

2008-03-07 19:24:37

Alf- Jenze musis jit 2x na brzdu abys zjistil kolik to ma doopravdy . Neni to tak strasny da se sehnat i za 1500 test

2008-03-07 22:03:28

Zatím jsem pročítal vaše zkušenosti se speed kity a už nemůžu a musím reagovat. Jakou dává záruku výrobce vašich speedkitu na sw a pohyblivé části motoru???

Proč se ptám. Dnes jsem si byl vyjednat výměnu oleje a nechtíc jsem se připletl k nepříjemnému jednání ohledně speedkitu, ale v xTrailu, který sice nebyl namontován ve chvili prohlídky, ale při bližším prozkoumání a hlavně stažení dat s řídící jednotky, ječel počítač jak pominutej, že tlaky na turbu a čerpadle a tím pádem na vstřikovačích neodpovídají v poslední době tomu, co jde z řídící jednotky. Ta bestie má paměť a přizpůsobuje se ne okamžitému stylu jízdy, ale porovnává ho poměrně dost dlouho ( počet nastartování, někdy i kilometry ). To vše, jak jsem se potom bavil se servizákem, bylo zjištěno po přehrání části sw a to se prý dělá poměrně často, když nevědí co s tím, takže skoro pořád. Je prý problém v tom, že přidaný převodník - speedkit, upravuje informace a tím pádem nabourává zpětnou vazbu na řídící jednotku. Nicméně jde o to, že zvednutím tlaku na čerpadle a turbu, dochází k opotřebení těchto součástek a řídící jednotka to samozřejmě zjistí, když nemá správnou odezvu a pak najednou jo, po tom co tu krabičku vyndáte.

A závěr a mé konečné stanovisko k této problematice. V žádném případě bych nešel do spedkitu, který nedokáže upravit sw ( na tom se asi všichni schodneme ), ale jen určité pokyny jdoucí z řídící jednotky. Nešel bych ani do jakéhokoliv letování ( psal jsem výše ) a vyměňování součástek v řídící jednotce, protože je to zbytečné a jak jsem viděl sw u našich mazlíků přehrát jde, tak proč by nešel přehrát upravený Autosalony sami totiž v tichosti nabízejí nová auta s úpravou sw pro "optimální výkon" a to s tichým souhlasem výrobců. Globálně to samo nejde, protože by se z těch variant (každý má jinou představu) pos... a hlavně by původní univerzální sw ztratil význam. Kde myslíte, že se vezme v autě s motorem do 2l výkon přez 200koní? Blbé je, že autosalon si k samotné úpravě sw ještě účtuje "poplatek za zprostředkování" a ten je kolem 10.000,-Kč. Samotná úpravy sw je pak jistě dražší než krabičky od severních čí západních sousedů, protože dostáváte záruku 5 let na sw, řídící jednotku a pohyblivé části motoru, v ceně je asistenční služba po EU s okamžitým přistavením náhradního vozidla, měsíc po úpravě sw je ještě zdarma doladěn dle přání zákazníka, a to v místě vašeho bydliště, nebo kde si řeknete, navíc firma, která toto provádí s požehnáním prodejců a držitelů záruky, disponuje v místě svého sídla motorovou brzdou a odskoušení auta je zdarma jak před úpravou tak po a po měsíci znovu ( tady jen jeden problém - každá zkouška, aby byla provedena objektivně, zabere víc jak půl dne času ). A to nejlepší nakonec. Pokud auto prodáte, a to nejen do pěti let, a kupujete nové od stejné značky, nemusí být stejný typ, máte, v případě, že se u původního auta vrací původní sw, úpravu zcela zdarma. U jiné značky jdou na zajímavou slevu. Pokud se auto dostane do servisu, nikdo neřeší v první instanci verzi sw ( ty se stejně mění i několikrát do roka, jako u DVD přehrávačů a další elektroniky ), a i kdyby stejně to nepoznají je to jen hromada čísel, ale rovnou přehrávají nový a už když to nepomůže zkoumají dál. Kouzlo je v tom, že u upraveného sw není nabouraná zpětná vazba. Do této varianty bych šel, kdybych na ni měl a 10tis. autosalonu se mi opravdu dávat nechce a ty parchanti neřeknou kontakt na toho kdo to dělá a i kdyby asi to bude někde jinde než krabičky od sousedů. Škoda.

Alf
2008-03-08 06:03:19

ANo s tím že brzdu musím navstívit 2x počítám. Jinak jak zde uvádí Kebr Co jsem psal o tom že v mém připadě na přítomnost speedu nepřišli : to mne opravdu tedy nejde na rozum . snad jedine že v mém připadě se jednalo o velm krátkou dobu co to bylo namontováno cca 300km možná si počitač nestačil poukládat ty potřebné chybové hlášení. Jinak nevím jak to chodí s doporučeným čipováním u NISSANU ,ale má zkušenost osobní. Měl jsem OCTAVKU 4x4 1.9

Hned po prvmí garanc prohlídce jsem nechal přečipovat přímo u prodejce NEVECOM Kladno vše bylo ok jen do doby vadného ložiska na turbu . Pak ač jsem měl i doklad o montáži od nich ,záruku nechteli uznat s tím že ŠKODOVKA v tomto případě neproplací. Jak ale říkám NISSAN může se chovat jinak. Pak jestli to dobře chápu oni si vezmou 10 000kč za to že to jen zprostředkují ??? Nebo je to cena za celou úpravu ?? A pokudse tedy podaří zjistit kontakt přímo na upravovatele zda i pak bude platit to že budou nadále uznávat záruku ??? JInak po vlastní zkušenosti si už nedelám iluze o tom jam jsou schopni na 100% určit že nesrovnalosti v datech od čerpadla má na svedomí práve ona škatulka. V mém případě hodne dlouho hledali a měřili testovali a měnily a měnily škatulky. A bylo so stále pokus omil. Myslím si že pokud ji tam nenecháš pokud jedeš do servisu tak jen těžko ti jsou schopni prokázat její dřívější přitomnost. Nejsem však odborník a míliti se je lidské Lépe si užívat jízdy ane poletovat po servisech.

2008-03-08 12:07:22

Na speed kit podle me neprijdou, protože jen upravuje vstřik a to koncove hodnoty, ktere se proste nikam nezaznamenavaji. se žádným tlakem na turbu to nema nic společnýho. naopak SW uprava upravuje ( jak KERB píše ) takřka veškeré motorové veličiny, které se zaznamenavaji do poměti RJ , - v zásadě jde o to kdo ten soft vyrobí -jestli tupě prekopijuje SW z jineho motoru a pak doufa, že to na jiném bude fungovat, nebo je to jako AMG nebo Alpina, který celý rok testují SW na třeba i 20kusech schodných motoru. Zrovna na borce z Apine jsem narazil letos v lednu v Lungau, kde už 1/2 roku jedou motor BMW 2-3 laptopy v autě a jezdí tam tak 15 aut. Pak samo je na to záruka, ale takový auto bude i 2x dražší než jeho tovární kolega. Zůstanme při zemi 2,5 dci je s největší pravděpodobností motor renaultu z nějaké dodávky předělanej (upravenej, dodělanej nissanem pro PF ) a podle informaci od cca 4 firem nabízejíci čip tuning nelze "zatím" přehrát SW proto se to řeší externí krabičkou ....

Budme

To Jak psal Petr - ja si myslím že to mohla byt i zamena speedkit a speedkit ( je spousta variant jak SW To upravit ( nový čip jiný čip, prehraný SW v čipu , Power box ) mohl tam klidně mít nandanej jinej čip v patici řídící jednotky ( bůh ví jak to je v X-trailu udelaný) , který na prohlídku vyndá - na to se možná přijde ????

jen pro uplnost jsou firmy jako třeba Mitshubishu, kteří prodávaji svůj vlastní Power box ( speedkit) a záruka platí

Ale proti gustu , žádný dišputát. i tak záleží na koho narazíš.. jestli se servis bude a má zájem korespondovat s Nissan na uznání záruky nebo ti proste jednoduše řeknou , že to nissan neuznal , aniž by je kontaktovali, což se běžně deje... , když pak zavoláš na nissan o tvý reklamaci tam nemají ani paru. Proste lidi jsou u nás ochotný platit za cokoli.... a to se netýká jen SW , ale bohužel všeho...

P:S na čipování motorů bychom mohli vytvořit celou knihu a stejne bychom se nikam pořádně nedobrali.... jo a zrengenoval jsem speedkit a jsou tam fakt nějaký součástky ....ha, ha , ha

2008-03-08 17:31:38

Tak už vím cenu. Za přehrání sw u našeho motoru si bere firma 19.900,- + DPH a k tomu salon 10.000,- vč DPH. Do konce února měli slevu 6.000,- při úpravě 2 a více aut. Pokud ovšem vybecháte salon, jinak jim to padá do kapsy všechno. Záruku poskytují přímo oni, a to 5 let na ř.j. a pohyblivé části motoru, což je o 2 roky víc než nissan a na sw je záruka doživotní ( to ale nevim co to je?, Jsem holt jenom z vesnice ). Je to firma, která má sídlo někde v rakousku nebo německu a pobočky po evropě, z toho dvě u nás. Jednu v Brně - tam je hlavní pro čr s brzdou a jednu v Praze v Holešovicích. Dostal jsem na ně typ od spřízněné duše, která ale jezdí audinou a je to prý snad největší úpravce jednotek v evropě a konkrétně jemu zařídili po vypršení záruky na auto opravu motoru nesouvisející se zvýšením výkonu - olejové čerpadlo, která se napsala na jinou audinu. Nestálo ho to prý nic, jen audi už nechce a asi půjde do pf. Tu opravu "v záruce" mu moc nevěřím, ale na každým šprochu pravdy trochu. Jinak ty krabičky opavdu nemění charakteristické pole možných vstupních veličin, ale jen výstupní veličiny, které jdou logicky mimo původní pole vstupních veličin a tudíš dokážou "pouze" zblbnout čerpadlo a turbo, aby dávaly vyšší tlaky, což samo dělá i úprava sw, ale nedokáží měnit dobu vstřiku v závislosti na vstupních hodnotách, což je pochopitelné už z umístění powerboxu a z toho, že vycházejí z původního širokého vstupního pole, které má velkou toleranci takřka pro celý svět. Výhoda je v ceně a v daleko větším efektu této úpravy, která je opravdu znát, narozdíl od úpravy sw, která se projeví až po určité době až si to "sedne", prej.

Jinak pořád ještě nevím jakou dávají záruku výrobci PB???

A jakto, že někdo tvrdí, že sw nejde přehrát a někdo to umí? Sw samo přehrát jde, jen je zapotřebí mít povolený přístup do ř.j. a za ten se platí. Každopádně krabička je až podezřele levná, jako boty od vietnamců. Jednou jsem si je za 300,- koupil a po týdnu šli do kotle a Columbie za 3,5 litru nosím už 3roky několikrát byly v pračce a pořád jsou jak nový. Tak snad to nebude s těma krabkama stejný.

2008-03-08 20:25:16

Kerb P.:

Výhoda je v ceně a v daleko větším efektu této úpravy, která je opravdu znát, narozdíl od úpravy sw, která se projeví až po určité době až si to "sedne", prej....

Tak to vim na 1000% to si nesedne, but je to hned a nebo Vas ochcali..... to je tutovka sw zabira na 1 vterinu jako v PC - jestli nekdo z firem co cipujou prohlasej to si sedne, tak to jim nikdo prosim neverte ani slovo...

jinak kdo vladne germanstine www.speedkit.de ja ne... jinak cena za 149 je akcni stalo to cca 299,- EUR ale od leta cerven jen 149, - levne to neni protoze je ve vnitr svab a nejaky odpory vyrobni cena tak 30-40 euro

see http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=20880


Odpovědět

1  2  3