Fórum - Téma


špatný studený start


Fórum X-Trail T30 špatný studený start

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic


1  2

2009-12-18 18:22:22

zdarek to je blbost .spise to vypada na ventyly proto nenjsou dostatecne tlaky v motoru .nemoho vsechny byt spatny nekde to musi potchazet jinak by to nejelo,musi to mit tlaky .potom us jedine go motoru mam ten sami problem ale jeste sem je nemeril jirka

2010-12-02 08:16:22

Dobrý den,vyskytl se mi problém se startováním i vcelku teplého motoru,když přijedu teď za chladného počasí nechám motor půl hodiny stát vypnutý,nenastartuji ho ,ikdyž je ještě teplý, pokud dlouho netočím startérem a musím normálně se zařazenou rychlostí autem kousek popojet přes stratér,a pak najednou chytí , závada se vyskytla najednou,ještě minulý týden i v mrazu startoval vpohodě, mám xtrail 2,2 84 KW r.v. 2003 ... prosím poraďte ,děkuji

2010-12-09 21:45:50

Už jste to vyřešil? No ja jsem měl úplně jiný problém než vy tak nevím. Určtě bych v první řadě zkontroloval žhavičky a nulový kabel od baterky na blok motoru jestli není nalomený, nebo zoxidované spoje..

2013-11-28 09:20:58

Zdravim.Ozivim trosku tuto temu a chcem sa opytat. Je pravda ze T30 konkretne 2,2 100kw zhavi pri minusovych teplotach cca 30sekund? Zhavi aj ked zhasne kontrolka zhavenia?

2015-12-10 21:01:32

Dobrý den tak i já už přidám mou zkušenost se studeným startováním. Do +5 to šlo pokud bylo mín tak napoprvé nic ,ale vypnul jsem klič zatočil napodruhé a vždy naskočil. Některé poznatky a experimenty jsou tady opravdu usměvné.Jelikož mám zkušenosti s jinými auty i já jsem začal žhavičema ( zbytečně), ale bylo to nejjednodušší, nejpravděpodobnější a nejlevnější. Nepomohlo pak jsem párkrát kouknul sem na forum a čerpal poznatky ostatních. Přiznám se od začátku jsem měl pouze dvě nejpravděpodobnější možnosti 1. vstřiky 2 SCV. Na vstřiky to vypadalo uplně typicky kolem 2000ot křápání což je pro vstřiky jasná diagnostika, kouření je také běžné a špatné starty s tím také souvisí. jenže dávat tady šupu peněz se mi fakt nechtělo asi před měsícem jsem jel trošku dál a najednou to v zátěži začalo pocukávat ,ale jen občas.Pak se to začalo zhoršovat a nakonec se stávalo že mezi 2500-3000 ot. jako by mě někdo držel za nárazník. Tento týden jsem vyměnil oba SCV mam asi zrovna tu serii 84 kw rv.2003 kde jsou dva ventily. Ted se podívám ráno na kliček a motor běží, křápání vstřiků je také minulost hlavně od 1900 ot mě ten zátah fakt překvapil jako to auto má opravdu jet Takže kolegové a kolegyně opravdu mužu s čístým svědomím říct je to o tlaku nafty Ještě jedna drobná poznámka k těm tlakům Xtrail je fakt mimozemštan co se týká měření tlaku ve spalovacím prostoru a ty hodnoty fakt vychází spíš na měření tlaku škody 120 a muj názor je musí se nejspíš měřit nějakým jiným zpusobem kterej tady neznáme.

2015-12-25 22:12:57

To štartovanie to je bieda Nisanou neboj nie si sám

2015-12-27 11:45:07

K Vánocům jsem si koupila X traila 2.2 2006 a musím držet nohu na plynu alespoň minutu, aby mi to nechcíplo. Jinak zatím vše v pohodě

2015-12-27 12:43:17

poldice: Treba vymenit hornu retaz rozvodov

2015-12-28 08:01:46

masarik: Čau ja mám podobný problém jak ide už kolo 0 tak mi začína dlhšie štartovať aj 3až6sekund musím držať potom naskočí a pohoda myslíš že to budú tie SCV ventili? skúsim objednať a vymeniť....

2016-01-03 23:36:50

kevin66: zdravim toto by aj mna zaujimalo mam podobny problem zistil si niečo ?

2016-01-04 09:11:49

krko10: zistil som, ze skutocne zhavi cca 30 sekund, kym necvakne rele, ktore je za lavim prednym blatnikom je to pocut. cize ja v mrazoch cakam 20-30sekund nez zacnem startovat a je to o 100% lespie ako startovat po zhasnuti kontolky zhavenia..

2016-01-04 09:29:22

A pri štartovani sa znovu rele zapne a pokračuje v žhaveni aj pri naštartovanom motore.Takže take ako dvakrat alebo trikrat žhavim a potom štartujem je tu uplne zbytočne.

Menit žhaviče u tohoto motoru je uplne zbytočne,ja som ešte vadny žhavič nevidel,jedine nahradu alebo po tupcovi ktory zatiahol tu matičku tak že odlomil zavit.

2016-01-04 10:33:10

No pánové dnes vyskúšam je -10 tak skusim to podržať a tak budem štartovať ale tu kostru ešte musím dať poriadne do kopy nafta mi nepadá ta pumpička ide ťažko a ešte tam mam jednu pumpičku prepojenú viď foto hore neviem na čo to je ale asi na naftu naťahať to museli v Nissane robiť lebo iba tam bol do minulého roku servisovaný. Zachvíľku tu máme teplo zas tak potom mi štartuje pekne už nemám problém len v mraze od -5 a nižšie aj ten filter dnes dam noví a uvidíme.

2016-01-04 16:05:07

michalatv: Ahoj tak ted -7,5 a manželka volala, že startovala na 3x a ještě to musela podržet pod plynem. Já mám druhé auto takže v nissanu jezdim minimálně, ale ted ve volnu jsem to párkrát projel a výsledek 2-3 x bez plynu na drc a z toho ráno přijdu a start je delší a musím s plynem. Jinak máme garáž takže to není objektívní ,ale o vikendu lyžování na horách -10( podle teploměru v autě takže auto vychládlé) po 4 hodinách stání krásnej start. Dnes -7,5 a 8 hodin stání na hovno. Někdy vyběhnou otáčky na 2000 někdy nevyběhnou hned po startu. Fakt už nevím podle mě to musí dělat nějaké čidlo teploty jednou vyhodnotí studený start jednou teplý jinak si to neumím vysvětlit. Po těch SCV to ale opravdu jede jako prase a neztrácí výkon jako předtím takže byly špatné to je evidentní. No na starty to má vliv jen částečně. Jinak perlička nissan Olomouc. zkusil jsem to už ze zoufalství co kdyby. Jejich diagnostika nedokáže komunikovat s mým xtrailem zda je potřeba něco resetovat při montáži nových dilů ještě neslyšeli a že by se setkali v životě s nestartujícím xtrailem to také nikdy Holt značkový servis je značkový servis Takže opravdu ztráta času. Co se týká resetu v dílně kde mi měnili SCV také bohužel nemají dobrou diagnostiku a přečtou jen něco tak jsem aspoň odpojili na pár hodin baterku mohlo to stačit nebo ne? Díky za případné info.

2016-01-04 17:02:04

masarik: čau no najlepšie s tým resetom otázka na sjara, on je špecialista na Nissan fak fachman poradí ako presne to spraviť s pedálom a hotovo a musí sa to resetnuť ináč je to na na 50% robota. Ale naše mašinky to su aj tak super stroje oproti VW, ŠKODA, AUDI, SEAT všetko u nich padá hlavne motory a ojnice, mi to máme akurát tie SCV ventili, sem tam turbo, ale nič extra

2016-01-07 00:25:16

lpepsi: řršil jsem, výměna SCV ventilů a je to ok.

2016-01-07 13:17:09

Zdravím. Mne štartovalo auto tiež zle. Minulý týždeň pri - 20 som ho dokonca nenaštartoval. Musel som nabiť batériu a na obed naštartovalo vcelku ok na 3 x. Batériu som vymenil za silnejšiu a novši. Teraz mám 80. Skontroloval som ukostrenie a vyčistil som kontakty aj keď neboli až nejako moc zlé. Hlavné čo som urobil ta som dotankoval asi 3/4 nádrže EVO DIESEL a auto mi začalo štartovať pekne. Aj pri - 18 na prvý krát. Tak po 5 sekundách chytí. Tak to len taký krátky môj poznatok

2016-01-07 15:52:45

kojduss: všetko je možné určite mne sa zda že schell tu obyčajnu naftu nemala do -30 ako mi tvrdili lebo som ju mal vždy stuhnutú jak fras ale tie SCV ventili ja dám nové tak či tak auto má na to nárok určite toľko 200,-euro som videl nebudem toľko piť a hotovo ušetrené len lacnejšie


Odpovědět

1  2