Fórum - Téma


Špatné studené starty X-trail 2.2 dCi


Fórum X-Trail T30 Špatné studené starty X-trail 2.2 dCi

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic


1  2  3

2013-04-03 20:36:32

mojo: MOje průměrná spotřeba činí zhruba 9,8 l. Což se mě zdá příliš.

2014-08-22 15:31:17

x

2014-09-04 11:11:11

Nechcem zakladat novu temu mimo toho ze podobnusom tu niekde vzhliadol pred casom. Ked auto stoji dlhsie napr den abo tak tak po nastartovani kolisaju otacky ale bavim sa tu o poyboch ukazovatela v rozmedzi 1 2mm cize radovo + - 80 otacok. Mam sa tesit na bliziacu sa vymenu retaze alebo to moze robit aj remen ktory uz skrieka celkom slusne kym sa motor nezohreje. Ten mam v plane menit aj s olejom.

2014-09-06 09:45:43

menil jsem cerveny SCV ventil na cerpadle to asi ceka každého ale hlavne jsem delal celou kostru všechny od baterie dolu na karoserii dále na blok motoru na převodovku ke strateru hrozna práce pristup na převodovce to byva uplne urezle Sehnal jsem z jinych aut minusovy kabel od baterky aby mel na druhé strane ocko a prichytil jsem to primo na motor Puvodne tam je takova silena pasovina..Pak na druhé strane od alternatou na karoserii a pak hledat všechny male kostry a je jich tam spousta ...casem to totiz prestane startovat ..a to je pak zážitek..jednou jo desetkrát ne a pak uz vůbec ne .....ten ventil stoji cca 2800 a da se sehnat ale nemusi to tim byt je potřeba na diagnostiku ale ta kostra je nejvic (v závadách to diag nenameri vždycky najde nejakou cesticu jenze při provozu je to pak malo proudu ) nemá kudy jit na tyhle dva ventily co jsou na cerpadle zeleny cerveny na rail atd a je zle Napeti ano kostra ne v tom je ta finta nenameris ani kostru ne nezjistíš to protože ventil se otvira az když zacne tocit motor a ma naskocit ...Otacky kolisaji zrejme kvůli ventilu ale to odsud nevim zkus tu kostru a pak dal Otacky to ma mit asi 850-950 a za jizdy cca 1100 je to kvůli posilovaci brzd Kolisa to jen když je pustena klimca ale to je asi jasne ..snad tohle nejak pomuze Muze to byt i něco jiného ale zrejme to bude tohle takze kostru .....všechny pokud mozno

2014-09-06 10:56:40

On ma uz iba jeden ventil lebo ma 100kw :)

2014-09-06 15:51:20

aha ja mam 84kw ale stejne tu kostru bych urcite prohlidl a pak na dianostiku pokud se to nezlepsi ..není to tak drahe a dneska to ma každý trosku solidni servis ..vim ze kolegovi nesla brzdova zarovka a nejelo auto az takove finty umi x trail když nemá kostru Jsou všude dva dratky nemá to kostru jako takovou jen se to pres kostru prenasi Tzn dratek na kostru a oak nekde soucasta ma plusa druhy drat na kostru a uz je problém protože spatny spoj a je hotovo

většina všech kdo to tu opravoval dosel ke stejnému konci Někdo menil vstřiky cerpadlo a stejne to nejelo a otáčky porad kolisaly Ten ventil se jmenuje,, Ventil regulace tlaku - common rail systém "..je jedno jestli tam je jeden nebo dva na novějších... aspoň usetris za ten druhy .))) .......a nekde jsem nasel ze se SCV ventil proste zanasi nekvalitni naftou a casem se přidře coz nechapu kdyz nafta je mastna ...atd Někdo to zkousel i cisiti ultrazvukem nekdo do nafty leje wyns výsledek nejisty Nevim kolik mas najeto ale pise se ze po 200 tis je většinou po nem teda většinou po vsem v x trailu .)) My to proste mame jako auto Japonci jako spotrebni zboží ....Ještě mne napadlo prohlidnout všechny hadicky co jsou od filtru k filtru na rail jsou tam takove male vratne hadicky všude spony je tam hodne vysoky tlak a staci málo a je problém a přitom auto jede tak osahat a pokud se toci hadicka i se sponou na trubicce tak nejlepe vymenit hadick i spony a pozor i u cerpadla dole a z cerpadla nahoru na rampu není to moc videt a je tam uzasny pristup sundat nad tim pod sklem ten plechovy kryt a sterace pak je tam místo

ja s tim blbnul asi mesic ale ted to jede uplne jak vitr Jo a taky jsem vymenil filtr naftovy a .....zjistit jestli pumpička co je na filtru nepropousti zpatky Ono je to pak spousta drobnych zavad najednou a dela to takovehle věci Ja si pak urcite ještě na něco vzpomenu tak to napisu .)))

2014-09-06 16:43:10

ještě mne napadlo ... napred bych udelal všechny tyhle věci a pak mozna něco kupovat protože opravdu zavada muze byt jen nejaka blbost tak to fakt napred všechno nejak projit zkontrolovat a pak na diagnostiku a když nikde nic tak zkusit nekde na vrakaci koupit ventil nebo někdo ma mozna z nabouraného cerpadlo a na nem ten ventil tak jen presne rok vyroby ale urcite by to nemelo byt ani čerpadlem ani vstřiky nic takového protože když auto jede tak kolisani je něco jiného zadne ze nekde mizi tlak tak to kolisa To by proste nejelo nic protože tam je tlak myslim kolem 16-20tis atm na rampu railu a to staci opravdu aby spona byla malo utazena a je po muzice auto třeba jede a pozor není to videt ze by tekla nafta Ono si to prisava vzduch ne ze to tlaci naftu ven ...... a ten ventil to neda .....to same je když ma spatny privod elekriny Prestoze jezdime na naftu tak tenhle ventil spina a potrebuje urcité mnoztvi proudu a pokud je nekde spatny spoj ...kostra ..nefunguje jak ma protože svitime a potrebujeme elektrinu i jinde .....tak asi takhle Nic nekupovat to az uplne když bude jistota ze to nic jiného byt nemůže

mozna jde zkusit pripojit auto na auto na baterku jiného auta přes kabely a chvilku nechat bezet a hned se uvidi \když totiž bude mit dost proudu tak by nemuselo kolísat ale to mne jen ted tak napadlo ze a na to takhle nejak podobne prisel ze mam utrzenou kostru .........


Odpovědět

1  2  3