Fórum - Téma


Špatné studené starty X-trail 2.2 dCi


Fórum X-Trail T30 Špatné studené starty X-trail 2.2 dCi

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic


1  2  3

2013-03-15 17:42:55

Offroad_Frontera: Problem s kostrou byva na tom prechodovom očku,tam to byva zoxidovane ,dobre vyčistit a preliat očko s kablom cinom alebo vymenit.

Ta spotreba je vysoka trysky,ventily na čerpadle ,turbo,vaha ?

Tie otačky su kvoli brzdam to je snad na všetkych Nissanoch.

2013-03-15 17:49:46

sjaro: Kostra opravena. Vyměnil jsem celé vedení. původní bylo na prvním a druhém očku z půlky odlomené. Tak uvidíme. Váha nevykazovala na diagnostice žádné chyby.Turbo se zdá že chodí jak má i motor slušně zabírá. Mohli by tu spotřebu a ty špatné studené starty mít na svědomí ventily na čerpadle?

Ty otáčky jsou docela nepříjemné. Ale jestli to tak má být pak ano.

2013-03-15 18:02:57

Offroad_Frontera: To chce tie veci mat a prehadzovat a skušat.Ono diagnostika dokaže spravit kontrolu obvodov ale či konkretna vec vykazuje aj spravne hodnoty to je otazne.Aky maš tlak na hrazde po naštartovani?

2013-03-15 19:57:39

sjaro: bohužel ty věci nemám. Tlak na hrazdě nevím jaký je. Zjistím až zítra dnes už na to nemá sílu. Ale mám další poznatek. Auto nekolik hodin stálo teď v podvečer jsem ho nastartoval a vyjel z garáže ven. Nechal jsem chvíli běžet na volnoběh a pak mně napadlo udělat to co děláme s Fronterami. Zvedl jsem otáčky na 1500 a držel. Motor nebyl ohřátý a začal se při tech otáčkách nepatrně chvět. držel jsem to asi tak minutu a furt se klepal. Pak jsem pustil plyn. Znovu jsem zvedl otáčky na 1500 a dobrý, tak jsem pokračoval dál až u zhruba 1750 otáček jsem to podržel a motor držel otáčky ale po chvíli se objevilo neznatelné cuknutí a běžel dál pak cu, cuk a běžel.Držel jsem to asi další minutu a trošičku prošlápl plyn na 2500 otáček a pustil. Pak už se žádné takové nestandardní chování neobjevilo. Toto když začne dělat Frontera tak si můžu být jist žer v sání je průchod tak maximálně na palec a zbytek jsou saze. Ovšem to děla za jakékoliv porovozní teploty. Uvažuji o tom, že zítra dopoledne vyndám ty dva ventily na čerpadel (zelený a červený) a podívám se jak to vypadá. Dát si při tom na něco konkrétního pozor?

2013-03-15 22:28:24

Offroad_Frontera: Ak maš kde daj ich prečistit ultrazvukom

2013-03-15 22:43:11

sjaro: zkusím zajet za kamarádem do Hartmannu. kdysi mně říkal že na údržbě maj ultrazvukovou čističku. A zítra je v práci, takže se to hodí. Dát si na něco pozor při jejich vyndavání nebo nějáký specielní postup nebo fígl.?

Dík moc za rady.

2013-03-15 22:51:09

Offroad_Frontera: žiadny figl,ked ich budeš davat spatky tak si namaž silikonom trochu tesniace gumičky

2013-03-15 22:57:26

sjaro: Dík za rady.

2013-03-17 13:10:08

Tak mám nové poznatky. V pátek jsem předělal celou kostru, byla z půlky pod baterií utržená a zbytek byl zkorodován takže nic moc. Provedl jsem výměnu. Auto jsem nechal stát od 15.00 do 24.00 a zkusil jsem ho po devíti hodinách nastartovat. Chytlo bez pumpování ale zakuckalo se. Zmizely všechny divné příznaky které jsem popsal o kousek výše. V sobotu ráno po deseti hodinách stání do mírného kopce chytlo při -2 stupních se zakuckáním. Pustil jsem se do vyndání ventilů na čerpadle. šli vyndat v pohodě. Nejdříve šel ven zelený. Zkusil jsem na stabilizovaném zdroji zda chodí. krásně cvakl a z ventilu vytekl zbytek nafty. když jsem se pak na ventil podíval pozorně měl na sobě 3 v průměru milimetrové kapky. Zkoumal jsem co to je a světe div se byla to voda. Přitom nádrž byla vyjetá, nová nafta aditiva a voda tam stejně je. Druhý ventil červený jsem vyndal a zkusil to samé. Původně jsem je chtěl nechat vyčistit ultrazvukem, ale nevyšlo mně to. Tak jsem je vrátil zpět. Při bližším zkoumání ventilů jsem zjistil, že ten pístek vevnitř má na sobě nějáké odřeninky. Smontoval jsem to zpět a zkusil po devíti hodinách stání start při -5,5, třikrát nažhavil a chytlo to na převalení a trošičku se to hádalo. Dnes ráno kolem desáté při mínus 2,5 na dvojí nažhavení se zakuckalo chcíplo a na znova to chytlo. Takže teď přemýšlím nad tím jestli opravdu na to může mít vliv ta kostra a nebo ty ventily. Uvidíme budu sledovat a napíšu. Nějáký názor?

2013-03-17 13:49:30

Offroad_Frontera: To že štartuje kostra,to že cuka voda,daj si niečo do nafty čo navaže vodu,lebo ju maš aj v čerpadle

2013-03-17 14:34:04

sjaro: Nějáké doporuční na něco co je vyzkoušené do nafty. Samozřejmě můžu nalít něco o čem si něco přečtu, ale v případě nafty dám radši na zkušenost. Dík

2013-03-17 15:18:24

Offroad_Frontera: Ja osobne stara škola denaturak s trochou oleja do 2T (M2T).Ja tym novodobym sračkam neverim

2013-03-17 18:38:42

sjaro: Slyšel jsem že to pro common raily moc není. V jakém poměru to naředit do plné 60l nádrže?

2013-03-25 15:14:13

Takže problém vypadá vyřešen a odstraněn. Po oprave ukostření a pokusu odstranění vody z palivové součásti motor startuje za mínusových teplot a napoprvé. Děkuji tímto za rady.

Xtd
2013-03-26 14:48:21

Offroad_Frontera: Diky za info. Vyresil se tim zaroven i problem se zvysenÿmi volnobeznymi otackami za jizdy, nebo jsou stale vyssi a k jejich poklesu dojde az po zastaveni vozidla?

2013-03-26 18:27:58

Xtd: Otáčky se drží za jízdy okolo 1100 a při zastavení padnou. Kupodivu je to prý normální. Už jsem si vyzkoušel dvě další naftová auta a ty to dělají rovněž.

2013-03-26 20:08:55

Offroad_Frontera: Ano otacky az po zastavenie maju byt okolo 1000ot.Pri zastaveni klesnu .To je v poriadku.

2013-03-26 22:56:11

Offroad_Frontera: Zdravím.Měl jsem taky občasné problémy se startováním-třeba až na pátý x,auto mělo proměnlivý výkon,chvíli letělo pak zase vůbec do otáček nechtělo.Diagnostika nic nezobrazila až na nízký výkon.Asi 2měsíce zpět jsem jako "nejlevnější variantu-2300kč"vyměnil váhu vzduchu.Problém přetrvával až do dnešního dne kdy jsem v Tommú Starý Jičín nechal vyměnit nešťastné SCV ventily a je po problémechCena 6500kč za sadu.Dnes jsem na nich najel 300km a vše šlape jak má a vypadá to,že to i méně kouří.Spotřeba dlouhodobá celoročně na zimních pneu 7l pohodovou jízdou.

Tak ať ti to brzy jezdí ok

2013-04-02 21:38:52

mojo: Když tě zlobily ty SCV ventily nešla ti rapidně i spotřeba nahoru?

2013-04-03 12:51:53

offroad_frontera: Nedá se říct.Jezdím v kombinovaném režimu za 7,5l v zimě a v létě asi za 6,9.Mám teď nové pneu Nexen a zdá se mi,že to s nima více žere.Předtím jsem měl Bridgestony LM25 a spotřeba byla nižší.Jezdím celoročně na zimákách.Pokud ti to žere ohodně více tak bude chyba asi ještě někde jinde.


Odpovědět

1  2  3