Fórum - Téma


špatná fuknce teploměru


Fórum Note špatná fuknce teploměru

Informace o modelu: Nissan Note



2010-03-24 10:50:29

ahoj teploměr mi ukazuje neustále venkovní teplotu 2C ikdyž je ted kolem 15C

kde hledat první přičinu špatné čidlo? jedná se o note 2006

na bmw mi když nefunguje čidlo ukazuje displej -37C

díky za tipy

2010-03-24 11:20:16

cau u toho co vim tak ty teplomery funguji na principu odporu cidla - s rosotucí teplotou klesa odpor takze cidla bmw bych rekl ze je cidlo uplne v haji nejde prez nej produd /a stejne jako kdyby bylo odpojene/ to ukazuje tech -37°C proste nejsudenejsi co to dokaze namerit kdezto u toho nissanu je asi nefunkční v tom smyslu ze proud prochází ale nemění se odpor čidla. zkusil bych treba cidlo odpojit zmerit odpor v bezne napr pokojove teplote a pak ho dat zamrazit do mrazaku treba strcit do mrazeneho hrachu a zmerit odpor znovu mely by byt jine hodnoty pokud nejsou je v haji cidlo....

2010-03-24 11:26:39

to s tím bmw jsem bral jako příklad to je dávno opravený cislo tam nebylo zadny tak sem myslel ze ten nisan by se mohl chovat stejně

a kde to čidlo zhruba najdu,když to dám do servisu at mu trosku poradím.dík

2010-03-24 12:31:57

Ked si odstavil auto boli 2 stupne,a jed sa da do pohybu teplota sa zmeni

2010-03-25 12:35:05

coze? auto po zapnuti klicku snad ukazuje aktualni teplotu co nameri a ne jaka byla kdyz jsem vypl klicek

no dnes už to fungje normálně tak snad to i tak zustane

dneska zaclo pro změnu propípávat zapínání pásů ikdyž jsme byl zaplý njn skoro renalut..zlatá audi

2010-03-25 21:14:18

keby teplomer ukazoval aktualnu teplotu,vzhladom na jeho umiestnenie pri chladici,ukazoval by bludy...Ma spatnu vazbu na tachometer,a pokial nejde auto urcitou rychlostou /posuvanie v zapche,zastavenie/nezobrazuje aktualny udaj.No mne to pripada logicke...

A k tomu,, dneska zaclo pro změnu propípávat zapínání pásů ikdyž jsme byl zaplý '' nemal si na sedacke polozenu batozinu alebo trebars PET flasku?

A Note porovnavas z Audi....no tak to rozosmialo zase mna

2010-03-25 21:23:18

já to myslel spíše tak že když stojí auto pár hodin na parkoviščti a přijdu k němu tak ukazuje aktuální teplotu

to že je čidlo u chladiče a napojené na tachometr a ten podle rychlosti přepočítává teplotu zase rozesmialo mňa

né tašku ne mám vyzkoušené že to "unese" cca 30 kg bez pípání..

2010-03-25 21:32:27

Tak ked sa dosmejes chod sa pozriet kde to cidlo je a pozoruj ako sa teplomer chova v situaciach ktore som popisal... A cidlo obsadenia sedacky ma cca3cm prehmataj sedak a najdes ho a znovu mi napis ze unesie 20kg

pardon30kg...

2013-07-09 13:25:27

Mne zas ukazuje teplotu 23 stupnov ked je vonku 30 .Pritom auto celý čas stalo na slnku . Podla mna by to malo ukazovať aktualnu teplotu aka je vonku či auto ide alebo nie . Ked je vonku 30 a sadnem do auta a nastartujem malo by tam byt 30 stupnov. Podla mna mi to tak doteraz fungovalo .

2013-07-24 21:46:31

szaki: Vie mi niekto povedať kde sa to čidlo snímania teploty nachádza prosím ?

2013-07-25 06:27:14

szaki: vpředu pod zámkem kapoty je nacvaklý. čidlo vždy ukazuje aktuální teplotu venku bez ohledu jestli stojíš, nebo jedeš!!

2013-07-25 07:17:23

honzabk: Nieje to uplne tak.RS955 ma pravdu.Nove auta maju inu logiku.Logika snímača OAT funguje pri zapnutom zapaľovaní nasledovne;

A) Ak je čas od posledného vypnutia napájania dlhší ako 5 hodín, zobrazí sa aktuálna vonkajšia teplota vzduchu.

B) Ak je čas od posledného vypnutia napájania kratší ako 5 hodín, potom:

Pred jazdou;

  • Ak je nameraná teplota > ako teplota uložená v pamäti pred posledným vypnutím zapaľovania, systém vyberie zapamätanú teplotu.
  • Ak je nameraná teplota < ako teplota uložená v pamäti pred posledným vypnutím zapaľovania, systém zvolí nameranú teplotu

Stav vozidla počas jazdy;

  • Ak je rýchlosť < 20 km/h nezobrazí sa nárast teploty, zobrazení stav bude podľa stavu pri zapnutom zapaľovaní.
  • Nad 20 km/h počas prvých 5 minút sa zobrazí veľmi pomalý nárast teploty.
  • Po 5 minútach sa vyskytne rýchlejší nárast teploty.- Avšak v prípade, že rýchlosť klesne pod 20 km/h, a to aj v prípade, ak len na chvíľu,

pomalší nárast teploty sa opätovne použije na ďalších 5 minút

2013-07-25 10:33:24

mna by ale zaujimalo ako to funguje presne konkretne u Nota chapem ze kazda automobilka ma inu logiku ale kedze sme v sekcii Note tak by ma zaujimalo ako to funguje na nom.

2013-07-25 10:36:15

honzabk: podla mna ma Honza pravdu.

2013-07-26 07:05:47

szaki: To si snad ze mně děláte srandu, to slyším poprvé, zeptám se učitelů na automobilní škole!! Možná bych věřil tomu, že to bude nějak přepočítávat za jízdy, protže nmůže být chlazen proudícím vzduchem (určitě nemůže být ohříván chladičem!!). Ale zdá se mě to jako scifi ta teorie. A už vůbec nechápu proč by se to tak mělo dělat, jaký to má význam.

2013-07-26 08:38:27

honzabk: Zdravím všechny diskutující. Nevím kde tu šílenost Serzino sebral, ale přesně tak funguje teploměr u mého Qashqaie z roku 2007. Už konečně chápu jak to funguje.

Jinak jsem to kdysi dávno taky řešil a reklamoval, ale bylo mi vysvětlono (že je to normální a důvod byl, že je to dělaný z důvodu parkování v zimě v podzemních parkovištích - to znamená, že když vyjedu z parkoviště tak si to pamatuje poslední venkovní teplotu a upozorní mě to hned, že venku mrzne a je tudíž náledí) nikdo mi nebyl v servisu schopen takle pěkně vysvětlit jak to funguje jako Serzino. Dík moc

2013-07-27 17:04:55

Nechapem prečo by to nemalo merať skutočnú okamžitu teplotu a načo by to malo ukladať do pamati . Pre nás je predsa dôležitý skutočný stav teploty a nie či auto stalo hodinu dve alebo bolo v garaži . Dnes je uz elektronika na takej urovni ze cidlo zmeni svoju hodnotu za minutu ,dve a elektronika podla jeho hodnoty zobrazí skutočný stav +- 1 stupen teploty . pokial si ale dobre pamatam moj Note ukazoval vzdy teplotu realnu ci bolo leto alebo zima . Sadol som otočil klučik a ukazal realnu teplotu na tom mieste kde som bol .


Odpovědět