Fórum - Téma


Snížení


Fórum Tuning a úpravy Snížení



1  2

2010-05-27 17:46:18

Zdravim mam Almeru N 15 a chci se zeptat budu muset menit tlumice..planuju dat originaly...ale premyslel jsem nad snizenim..videl jsem ze se prodavaji snizovaci pruziny snizeni o 3 cm...myslite ze to muze klapnout..? cely snizeny podvozek me prijde zbytecne drahy kdyz pruziny stoji 3500 a ma to stejny efekt jak myslite ze se zmeni jizdni vlastnosti..? a jestli do toho mam jít..?

2010-05-27 19:25:19

kombinace nizenych pruzin a seriovych tlumicu je hloupost, tyhle dve veci aby fungovaly na 100% jak maji musi byt na sebe naladene, doctes se to v kazdem foru kde se zabyvaji podvozkem,,,

2010-05-27 20:48:37

pojde ti to dole o 3cm ale nestoji ti podla za to aby si zbytocne odpalil tlmice a zbytok napravy.ked chces spravit sportovy podvozok tak to sprav poriadne.tlmice a pruziny su len taky zaklad.treba doladit aj zbytok veci.moze sa ti stat ze ked das aj pruziny aj tlmice sportove tak ti odydu za chvilu capy,silnbloky.uz som sa strtol aj s tym ,ze som videl po dlhodobom pouzivani sportoveho podvozka ako zacali praskat zvari v okoli nosnikov.kasna pri prejazde nerovnostou pruzi a skrucasa a to ze pouzijes podvozk ,tak sa to znasobi.treba spravit aj vystuhy a kopec dalsieho.tak to neni len o tom ,ze buhnes sportovy podvozok a jazi sa.

ja osobne som mal jeden cas a isiel prec ,lebo v beznej pramavke sa to neda.keby som polozil na palubovku liter mlieka tak mam z neho tvaroh.je to parada sedi to v zakrutach atd...no poradim ti prevez sa dlhisu cestu v takom aute a uvidis sam

W10
W10
2010-05-27 20:53:16

No presne ako hovori Jeremimo,.. isiel som na Honde Civic kde mal seriove tlmice a sportove pruziny,..triaslo to,skackalo po ceste no nedelo sa z tym normalne ist,.. ledva sme z nim vysli na zdvihak a aj to sme pomaly suchali stredny diel vyfuku o beton...

Chalan sa vyhybal vyssim retarderom na ceste,... nastastie dostal rozum a kupil aj seriove pruziny

Sam som rozmyslal o tejto variacii,,,islo mi cisto iba o znizenie ale nakoniec som od toho upustil...

2010-05-27 20:55:39

Nasel jsem si jeden podvozek za 11 co bych do toho dal..ale pokud je to tak tak se to opravdu nevyplati.. ja myslel ze prave se to snizi a bude to lepsi tlumit a ne ze to udela jeste vetsi paseku..

2010-05-27 21:02:07

Mám snížený podvozek na GTi a skáče to jak koza.S 1.6,kde mám sériovku je lepší svezení. Pohodlnější.

2010-05-27 21:16:05

já mám pružiny a tlumiče weitec, je to snížení o 3cm, ale je to k sobě sladěné, řekl bych že je to o něco málo tvrdší než série, pokud je hodně rozbitá silnice (jsou tady takové krátké úseky kde díra střídá díru) je to špatné ale na mensích nerovnostech není problém, řekl bych že v zatáčkách je to určitě lepší než série, jezdíme třeba 150km se ženou která je na tohle dosti citlivá a dá se.... Je ale pravda že to není nějak zvlášť tvrdý podvozek, spíš je to o tom snížení. Jinak najel jsem s ním cca 10tis km, auto má najeto cca 110 tis, nápravy jsou původní a na technické tam našli jenom nějakou nepatrnou vůli v přední nápravě jinak nic co se týče podvozku. Co na tom podvozku hodně oceňuju je že že přes volant je cítit úplně všechno ze silnice.

Taky bych měl říct že předtím jsem tam měl ještě originální podvozek a to poměrně krátce takže těžko soudit jak by se choval nový originál, a to drncání na dírách mám možná umocněné tím že to srovnánám s fabií, se kterou jezdím poměrně často stejnou trasu a která se sice s řidičem vůbec nebaví, ale jízda je velmi dobře utlumená.

2010-05-27 21:25:16

Ono také hodně dělá,jaké tam máš gumy.Já mám profil 45 a to je fakt málo.

2010-05-27 21:28:32

Hm, na zimu mám 185/60 R14 a na léto originální rozměr 195/55 R14

2010-05-28 13:01:02

taky zalezi jak to foukáte ty nejdribnejsi nerovnosto absorbuje guma a ne podvozek... ja mam 205/50/16 foukam predek na cca 2,9-3,1 atm a zadek nekde od 2,6 do 3,0 podle toho jak jedu nalozeny... pravda je ze obcas zadek trosku ustreluje ale je to pekne citelny.. letos pokud vyzbydou nejaky zlataky pujdu do slicků... jinak podvozek mam serii nove tlumice vepredu Monroe vzadu GH... a spokojenost stim vybouchanym origonalem se to ani srovnavat neda... podle me pokud mas auto jako daily tak snizovani je kravina, ja se i s plnym autem dostanu treba ke kamosovi na chalupu ale vsichni ostatni (felicie, golf, octavka) musi minimalne vyhazet lidi.... dokonce na kolach co mam ted na aute su o 16mm vyšší na svetle vyšce a je to idealni...

2010-05-28 13:17:32

fizzbiker: tak to ich dost prehustujes....papierovo je dane 205/50/16 sa dava na 2.3 sam..predok aj zadok...nalozeny 2.4..a ty davas 2:9...tak to dost prehustujes teda...su tu o tom 2 temy..konkretne o tomto rozmere...

2010-05-28 14:03:32

Foukat na 3 bary tak lehke auto to je vtip?

Pro zajimavost Sunny GTi na kopce - predek 1.6, zadek 1.7. Normalni jezdeni je psano cca 2.2/2.1bar. Davat 3bary to je dobre tak na zabiti a na zniceni pneu (sjety prostredek).

2010-05-28 16:45:05

hosi v klidu, foukejte si jak kdo chcete pneumatiky mam sjete ukazkově muzete se dojet podivat, kdyz mi to nafoukli v pneuservise podle toho co na aute ma byt sedelo to na ceste jak felcka... v kazde zatacce pistely gumy a mel sem pocit ze me to vykopne.... nehlede na to ze to bylo jako kdybych porad brzdil...

2010-05-28 17:06:43

Ja tam davam na obje 2,5 a jsem spokojen.

2010-05-28 17:28:31

já foukam 205/50/16 2,2 vpředu i vzdadu...

2010-05-28 17:57:09

Nooo,Fizz se s tim nemaze, je to tedy fakt husty, az jsem i ja vyvalil oci.

Ale alespon jsem se dozvedel na kolik mam pak foukat pneu, az si poridim nekdy casem ty 205/50/R16

Jinak je to ale stejny jako foukam nyni na 195/60/R15. Vpredu davam, dle samolepky na sloupku u dveri ridice, 2,3 a vzadu 2,15. Zalezi to samozrejme na zatizeni. Cili kdyz jezdim sam, mohl bych davat mene, ale davam hodnoty cca nekde mezi (prazdny x plny auto).

2010-05-28 23:27:37

nevim jak jsi to myslel ale fakt se stim moc neseru kdyz tam dam co je na stitku na aute tak se stim fakt neda jet... klidne si to nekdo dojedte zkusit ja si tam pak fouknu co jezdim a muzem zkusit rozdil... ale uz jen na tych 16, 14 uz na auto nenarvu prez brzdy... a btw origo profil 185/60/14 nafoukat na 2,2 podle papiru tak to kolo vypada jak píchlý... a podobně se stim aj jezdi.... joo ale nevyhodu to maaa občas kdyz odbocuju ve fofru prez koleje šaliny tak to beru bokem....

2010-05-29 23:34:36

Já třeba foukám na Primeře 205/40/17 2,5 oboje a jsem spokojený. 3 mi příjde docela dost.. na druhou stranu pod 2 je taky docela nemyslitelné už jen proto, že je rantl kola tak 1,5cm nad zemí a guma pěkně slehnutá. Ale na závodech je to určitě něco jiného než normální provoz..

2010-05-29 23:38:51

Vzdycky zalezi na vaze auta... a p 1.6 / z 1.7 nebylo vubec lehnute. Taky staci 2-3 zatacky a mam tam 1.9baru apod. Ale at si kazdy fouka, kolik chce.. dnes jsem koukal na dvere N14 GTi a je tam p 2.2 / z 1.9, pokud si dobre pamatuju..

2010-05-29 23:49:00

Já tam mám toto.


Odpovědět

1  2