Fórum - Téma


Slabý výkon netáhne


Fórum Primera P12 Slabý výkon netáhne

Informace o modelu: Nissan Primera P12



2015-11-12 17:33:03

Ahoj mam Primeru 1,8 benzín i LPG P12 a už si mi docházejí nápady . 1.start po delším točení motoru,pak volnoběh i pak zvyšování otáček v pořádku,následný start při zahřátém motoru v pořádku,po minutě vypnutého motoru už ale opět delší start. na diagnostice vše ok Při jízdě se dusí ,nechce táhnout . Vyměnil jsem oba snímače (vačka i klika),zkusil jsem tam dát novou váhu vzduchu,vyměnil kat za vykuchaný na zkoušku i když ten starý byl průchozí a zdál se v pořádku ,výfuk průchozí,hadice přívodu vzduchu v pořádku,filtr vzduchu nový kostra na sání vyčištěná v pořádku . Vše beze změny Na plyn i benzín se to chová stejně Už si nevím rady děkuji za každý další nápad.

2015-11-12 18:02:15

roboo: zkus zmerit tlaky jak u studeneho motoru tak i u tepleho. kolik mas najeto? nebylo to stocene?

2015-11-13 07:58:32

Pokial tam mas plyn jednoznacne prva kontrola kompresie.Mozem povedat zo 17 rocnej skusenosti,ze skoro kazdy motor bez kompresie s poskodenymi ventilami ,alebo cat.mal namontovany plyn.Najproblemovejsie auto na plyn je Murano 3.5,Armada 5.6 ,p12 2.0.

2015-11-15 15:16:55

roboo: jeste ma napadlo máš tam namontované přimazávání když ti montovali LPG??

2015-11-16 11:38:11

aleš:

Ju přimazávání tam je a plyn je starý 2 roky ,ventily neklepou,ale je tam proměnlivé ovládání sacích ventilů tak nevím jestli to nefunguje nějak blbě je to přes nějaké elektro relé Já měl před tím vždycky Audi tak s Primerkou nemám moc zkušeností.

2015-11-16 11:40:58

aleš: má to najeto 180000 Km ale olej to nežere .Tlaky změřím díky.

2015-11-16 11:42:22

tak to už mě napadá jediná možnost,ale tu si měl udělat hned na začátku a ne až ted, co takhle rozebrat hlavu válce a podívat se v jakém stavu jsou písty,pístní kroužky,ventily,protože plyn je prevít a jezdit s časovanou bombou pod zadkem bych také neměl zájem a navíc výbuch plynu ohrozí i ostatní na silnici,do plynu bych nikdy nešel ani kdyby to bylo zadarmo,takový hazardér se smrtí nejsem,ještě než půjdeš na tu demontáž hlavy válce,pístu ,tak laskavě si nechej vrátit auto do původního stavu a demontuj to plynové zařízení,uleví se tím tobě a ostatním na silnici.

2015-11-16 15:06:15

roboo: to jestli ti funguje proměnlivé ovládání sacích ventilů poznáš při jízdě tak, že dáš tam např 2 při cca 1,000ot dáš např půl plynu a čekáš - točíš to až do max a někde okolo 3,500ot pocítíš, že to lépe táhne.

djmj  
Michal
2015-11-17 16:04:15

roboo: určite začni pri tom čo už bolo spomenuté. Pomeraj tlaky.

2015-11-17 19:01:38

aleš: To co píšeš je blbost, variabilní časování má za úkol, aby motor táhl už od nízkých otáček.. Viz třeba sr20de, do 3500 to nejede a od 3500 to táhne jako prase.. Sr20ve do 4500 táhne super, od 4500 ještě líp, ale JEDE I V NIZKÝCH OTÁČKÁCH

2015-11-17 21:21:21

Určitě změř tlaky, jak už ti radili chlapi dříve. Nevšiml jsem si, že by jsi kontroloval svíčky. Ty by mohly také zlobit. S otazníkem může být i lambda sonda - nevím, jestli máš jednu nebo dvě. Na diagnostice si nech zkontrolovat průběh signálu.

Předpokládám, že po výměně váhy vzduchu jsi udělal základní nastavení škrtící klapky.

Dej vědět, na co přijdeš.

2015-11-18 06:18:24

djmicho: Přesně jak píšeš do 3500 to nejede a od 3500 to jede lépe. Tak co jsem psal za blbost?

2015-11-18 12:45:36

aleš: právě toto, motor s variabilnim časovanim jede v celem spektru otaček časování tam je z duvodu co nejvyšší hodnoty krouťáku v co nejširším spektru.. U QG je 90% krouťáku od 1500 do 5500 otáček, takže ten motor musi skvěle táhnout už od 2000.. Qg jsem jezdil a vím, že pokud vše funguje, tak se slušně sbírá odspodu narozdíl od SR, kde když šlápneš při 2000 na plyn tak se děje jen to, že to bručí, ale akcelerace se nekoná

2015-11-18 13:10:29

djmicho: Ahoj můžeš mi prosím Tě jasně vypsat co jsem napsal za blbost. Děkuji

Aleš, 2015-11-18 06:18:24 napsal:

djmicho: Přesně jak píšeš do 3500 to nejede a od 3500 to jede lépe. Tak co jsem psal za blbost?

2015-11-18 14:51:19

aleš: do 3500 nejede motor BEZ variabilniho časování..

2015-11-18 15:22:48

djmicho: OK. u mojí 1,8 cítím, že někde kolem cca 3.700ot to začne táhnout líp.

djmj  
Michal
2015-11-19 07:44:32

roboo: Neviem o čo im tu ide ale ja som zvedavý na výsledok :)

2015-12-04 21:25:33

Takže už jsem na to přišel ,byl vadný snímač otáček klikové hřídele který jsem tam měl namontovaný nový na diagnostice to nehlásilo nic ale asi měl nějakou výrobní vadu prostě smůla člověk si řekne "nové musí být v pořádku,ale nemusí to být vždy pravda,koupil jsem jiný a ten předešlý poslal na reklamaci. Mezi tím (než jsem koupil další nový)jsem zkoušel starší údajně dobré snímače a s každým se auto chovalo úplně jinak někdy to hlásilo chybu a auto nastartovalo ale mělo slabý výkon,jindy to nehlásilo nic a auto cukalo za jízdy (možná to někomu pomůže při mých pokusech jsem zjistil že pokud je odpojený konektor od snímače na klice a snímač vačky je dobrý tak auto také skoro vždy chytne a má slabý výkon ale necuká volnoběh drží když je odpojený snímač na vačce auto nechytne ).

To byla ta dobrá zpráva ,špatná je že mi to vydrželo 120 Km nádherní jízdy a požitku ze startování na škrt pak jsem dojel před garáž a už do ní nedojel od té doby to někdy chytne hned a někdy vůbec ale když to chytne tak to jede v pohodě a pak když to vypnu tak někdy můžu točit starterem až do utočení a nic tak se naštvu dám si kafe a za hoďku už jako by se nic nedělo a Primerka zas ševelí jako hodinky na 1.šup. Podotýkám že žádná kontrolka nesvítí .

Ale podezřívám zase ty snímače (je zajímavé,že jednou když to teď chcíplo tak mi to na diagnostice ukázalo hlášku špatné časování ventilů )ono to řízení motoru je hlavně na nich a budu zřejmě muset najít i řídící jednotku a zkontrolovat káblíky

Čím víc elektroniky v autě tím víc na PI... Vůbec nechápu proč jsou na Primeře 4 lambdy .

Jinak pro odpůrce plynu v autě spotřeba 8 litrů plynu na 100 Km ,litr za 12.80 a pokud se o to trochu staráš tak ti spíše blafne benzín než Lpg nádrž.

NO_HITS  
Laďa
2015-12-09 13:06:14

** Edit NO_HITS ** - Pročištěno od OT

začátečník: - druhý varování platí pořád


Odpovědět