Fórum - Téma


Skyline R34


Fórum GT-R Skyline R34

Informace o modelu: Nissan GT-R


1 ......... 4  5  6  7  8

2013-01-26 20:41:06

Cedex: Tak je to diskuze ne? Stejne se nic nekoupi a nepostavi...

Fizz: Samozrejme, kazdy muze volit, co uzna sam za vhodne. Porovnavat obecne dve auta je slozite, ale vim, jak velky ma potencial s13/s14 s SRkem a tudiz ja sam bych nepotreboval v zadnem pripade uvazovat o necem jinem. Z32 je samozrejme fajn, opet velky potencial, ale financne je to zase jinde, nez si hrat s S-chassis.

2013-01-26 20:59:44

No veď oto ide..K čomu tá diskusia je keď sa nič nekupuje Tento topic začal nádherne,STEM SI KUPIT GTR,Kde a začo netuším..

2013-01-26 21:10:05

ja jen rikam ze vyladena S13 v nejakem dobrem streetPro levelu je porad, promiň mi ten vyraz, trakař, proti R32 v již unaveně serii.

ano srovnavat dvě auta je problematicke nicmene pokud jde o pocit "sucha, čistoty a bezpečí" sky vs S13/14 jasne volím skyho a to zahrnuji i to ze pro me je RHD nezvyk porad sem to auto citil mnohem lepe a vedel co dela.

pokud se bavim o z32 tak se u nas daji koupit pekne kusy kolem 150t, v posledni době i levněj, při násypu 50-100t tak mas auto ktere je opravdu schopne a funguje jinak nez vyse jmenovane a x dalsich. nerikam ze je nejlepsi nicmene za ty penize je to pomerne slusna volba. sx na stejny level nedostanes ne na mcphersonu, zatim vim o jedne S13 s multilinkem uvidime jak bude jezdit. dalsoi vec je ze pokud nekdo dela S13 opravdu poctivě tak se na ty penize a nebo horsi dostane tak jako tak a pochybuju ze S13/14 by snesla srovnani s Z32.

ano z32 je pomerne tezke auto nicmene zase je zde lepsi pomer odperovane a neodperovane hmotnosti, tuhost karoserie je take jinde zvlast treba u 2seateru, hlinikove tehlice, atd, rozlozeni hmotnosti je celkem slusne a je friendly pro ridice navic v kombinaci s mirnou nedotacivosti se chova jisteji na brzdach a neni tak citliva na prebrzdění a nasledne pretoceni jako napriklad mid engine car, stejne tak sky at uz kterykoliv je tak oblibeny hlavne pro povestnou jistotu kzerou dava ridiči. osobne bych volil r32 ale pro mě proste sky sportovni sedan kdežto zx supersport.

takze pokud nekdo vi co od auta chce tak uz jen redukuje vhodné kandidaty na ty ktere se mu libi a pak si vybere. nic vic nic min. ale predstava ze udelana S13/14 je levnejsi nez zx je dost lichá. zvlast kdyz si srovnas muziku za proinvestovane penize.

2013-01-26 21:33:43

Kolik je tady na klubu aktivnich Z32 a R32/33/34 a 35?

Porad se vracim k tomu, ze hlavni tema je kupni sila.

Lidi, kteri moho do auta tohoto typu 500.000 a vic, tu moc nebude.

Je to diskuse, jestli chci vic Claudii Schiffer nebo Heidi Klum

I cesta muze byt cil...

2013-01-26 22:30:47

ja jen konstatuju ze penize nakonec jsou +- stejne, jel sem i v R33 ale neridil. vic penez na zacatku ve vysledku kompenzuji potrebne investice.

navic chmelda ma jasno chce R33, z32 je alternativa kterou sem mu nabizel jako usporu drbani s RHD a legalizaci.

2013-01-27 18:33:36

trebas ja mam jak r32 tak s13 a s13 je dost pozadu proste s r32 su rychlejsi na serii podvozku a o dost kdyz uz s13 ujizdi prdel skaj stale drzi a ten kdo lituje ze ma s13 su ja nebot za ty penize bych mel skaje uplne nekde jinde

jagy to tebe si jeste rejpnu pises kdo kdy v tom jel kdy si jel ridil skaje ty ? kolikrat si rozdelal RBcko ze je zastarale a na ............

2013-01-27 19:51:21

Ve Skaji jsem samozrejme nejel a nemam ani duvod. Vim, ze vse co bych kdy potreboval splni i S13. Ale musi byt dobre postavena, s cimz se bohuzel clovek setka u nas jen minimalne. Potencial sel videt u Pecy a to i presto, ze auto bylo postaveno tak na 50%.

RB i CA je pro me nezajimavy motor... neni jediny duvod, proc bych se mel temito motory zabyvat. Nemaji pro me vyuziti zadnou vyhodu ani prednost.

Kazdy, at si voli, co chce... kazdy je dospely a umi se rozhodnout dle sebe.

EDIT:

Samozrejme nepopiram vyhodu lichobezniku vuci McPhersonu... s tim mam hodne zkusenosti u N14/N15 vs. P10/P11 a vim, jak dobre funguje. Kazdopadne bych jen z principu McPherson neodsuzoval.

2013-01-27 20:28:36

teda promin ale musim se zasmat plives spinu na neco o cem sam pises ze te nezajima ohrazujes se tu proti vyrokum ze sou z rise snu a pohadek...

zajimalo by me jak teda hodnotis neco so jsi ani nevidel resp nezkusil. ted jsi me opravdu pobavil.

peca kar? podivej se kolik natlacil zlatek a co to auto dokazalo. za ty prachy mohl byt jinde napr se zminovanou zx, narozdil od tebe sem ten motor (primo pecuv) videl i open pred i po, ale misto honeni trika na foru se radsi zamyslim nad pricinou jeho problemu. a misto prazdnych tlachu se poucim. mluviti stribro, mlčeti zlato,... jak sem psal jinde kdybych se nucene nevalel doma ani bych si toho tady nevsiml ale ze tlacis nejake samozvane moudra o necem co jsi nevidel ani z rozjeteho vlaku, spis je mi lito lidi kteri nevi s kym maji tu cest a ty blbosti co tu placas posilaji dal.

kdyz se najde nekdo kdo s tim zkusenost ma argumentujes ze pro TEBE to nema zadny smysl a ze pro TEBE je to nezajimave... ale nikde sem nevidel otazku proc jagy nekupuje skyho nebo podobne... pokud te to nezajima, nevim proc se do te debaty vubec mackas a komentujes neco, co jak sam rikas, te vubec nezajima?

mcphersona nikdo neodsuzuje v globalu nicmene kdyz uz chces neco hodnotit vyzkousej to. a srovnavat podvozek rodineho sedanu s FWD s autama RWD s uplne jinym potencialem? to mluvi samo za sebe jednou rikas ze auta nejde moc srovnavat a na druhou stranu placnes neco takoveho a rikas ze by ti stacila s13/14 protom ani v te jsi beztak nejel. proste co se tyce tohoto tematu tve nazory jsou omezene, zaujate, nekonzistetni a bez jakehokoliv nadhledu.

jen tak mimochodem nic neni černobile.

2013-01-27 21:31:10

jagy na 100% postavena s13 podle tebe co ? jen me dostala veta panove kdo kdy ste v tom jel a tvoje moudra o aute ktere si mozna ani nikdy nevidel svez se vnecem jako je s13 pak treba z32

2013-01-27 21:35:38

Panove zkušení ... na kolik přijde R32/33 nebo Z32 na výkonové úrovni kolem 300 PS v obstojném použitelném stavu? ...t.j. někde těsně za standardními 206 kW ... otázka položená zcela bez vedlejších úmyslů, prostě mě to zajímá.

Jinak většina příspěvků tady byla reakce na to, že tu diskutují o R34 často lidé, jejichž ekonomickým limitem je P11.

2013-01-27 21:44:48

Myslím,že člověk může i v teoretický rovině hodně vědět,např. od odborníků testujících auta a tak.

Ovšem to už jsou poznatky,na který bysme se s našema schopnostma horko těžko dostávali a potěšily by nás všechny.

S13 a pod. by třeba mohla bejt ješte suprovější,ale sky pokaždý už v serii deklasoval nejen Ferr. a Pors.,ale i konkurenční japonce.

Rozsekat by ho bylo určitě dražší

2013-01-27 21:46:02

do 200t. v klidu, staci vylepsit chlazeni hlavne IC pripadne vodni chladic a muzes jit s boostem nahoru, kobyly tam dou samy, idealka pak odladit tlak paliva a predstih na brzde ZX je i v serii zbytecne uchcane... seriovka s minimem uprav se necha jit na 400+ jen s drobnyma upravama.

2013-01-27 21:59:25

To se mi zdá hodně málo u 20+ let starého auta. Moc nevěřím, že za tyhle peníze je možné mít to auto v dobrém stavu s nějakými úpravami,na mobile.de se začíná někde kolem 6.500 EUR, spíš 8.000 EUR.

Jinak jsem viděl jednu velmi zachovalou před LEGIOSem v Horním Slavkově, červená.

2013-01-27 22:10:04

zda nezda je to tak navic konstrukce zx je obtizne srovnatelna je to peclive propracovane auto. nejvetsi problem je nedostatechne chlazeni ktere vyhovi serii v provozu ale uz ne treba jizde na okruhu jak sem psal hlavne IC popr water management pod kapotou je malo mista a vduch tam moc neproudi no a pak brzdy.

jo v nemeckou sou ty ceny jinde tady proste za to nikdo neni ochotny ty penize dat a radsi si koupi starou vydrbanou jebku do ktere se vysype. zx se tu cas od casu proda vylozene za smesne penize zvlast ve srovnani s nemeckem.

vidis pises zda hodne malo, bez urazky ale predpokladam ze o tom asi moc nevis, jiste muzes se do toho vysypat za takrka libovolny peniz u nas jezdi i jedno ktere ma bez 900+HP, atd...

vsem co rikaj ze je to neohraba na mrdka se muzu leda smat do ksichtu protoze to auto ani nevideli natoz aby v nem jeli. stejne tak R32 R33... ale jak rikam nepotrebuju si honit triko na foru komentuju jen osobni zkusenost a ne pocity ktere si nekde prectu.

pokud je to cervene 2seater v automatu tak je to zrovna jedno z tech co se prodavaly za cenu lehce pres 100t.

2013-01-27 22:18:32

O Z32 opravdu nevím vůbec nic, stejně tak o R32 a R33. O těch druhých si myslím, že vzhledem k těm přestavbám RHD/LHD jsou jen pro pár vyvolených., kteří mají podmínky a peníze.

Osobně mi přijde Z32 už stará a náročná na udržení v provozu, jízdní vlastnosti/výkony nehodnotím.

Proto se mi těch 200.000 na to, aby auto fungovalo, zdá prostě málo. Možná bych to chápal jen v cenách dílů s tím, že si vše na tom autě děláš sám a nekalkuluješ žádnou práci ....

2013-01-27 22:26:30

investice do přestavby jsou tak velké jak moc toho chceš "předěla". takový základ u non GT-R verze není žádná finanční sebevražda a cenové relace vím od člověka který jich pár předělal už. S13 a s14a jsem řídil, Z32 ne, ale o té ani neuvažuji...to už je jiná liga. na R33 GTST pořád čekám, v těhle sračkách ho nikdo nevytáhne

2013-01-27 22:33:03

...a kolik je pro tu R33 základ, abys mohl normálně slušně jezdit?

2013-01-27 22:37:02

je to prostě jebačka odvislá na práci hlavně. pokud máš zájem o více info tak přes SZ

2013-01-27 22:40:29

Jako že bys mi ho postavil, jo?

Mě jen prostě zajímá (rámcově) na kolik to vyjde.

Už jsem tady psal, že osobně mám velmi reálný zájem o S14a, protože je to ekonomicky OK.

2013-02-10 15:21:19

ta výhoda dražšího a složitějšího lichoběžníku je jasná a 200sx jako auto který mělo pořizovací cenu polovinovou asi těžkdo dosáhne takovejch výsledků už jen pro absenci hliníkovejch ramen techlic atd. na druhou stranu mcpehrsona má i evo, impreza i když tam jde i to to že pro rally je mcpherson odolnější dobře je to vidět integra dc2 vs dc5 i mcpherson může bejt dobrej ale lichoběžník je prostě ještě lepší


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8