Fórum - Téma


Skyline R34


Fórum GT-R Skyline R34

Informace o modelu: Nissan GT-R


1 ......... 4  5  6  7  8

2013-01-25 12:55:23

správně poladěné GTT bude i rychlejší. Tak to by ses možná mohl do milionu vejít i s dekrou těžko říct ale pod půl mega to nebude

 SakuL
2013-01-25 13:04:41

Mas pekny predstavy, ale jako 99,9% to skonci stejne jen u kecu.

To uz bych radsi jezdil s pravostranym u nas, nez za to davat takovy balik.

2013-01-25 13:08:58

s RHD je to fakt na hovno, jednou tě někdo sestřelí protože ho neuvidíš

2013-01-25 15:32:25

Mit penez dost, tak ho koupim a necham to predelat, ale jak psal uz Chmedla, pocitej min. 3/4 mega. Ale musel by ses zeptat firem ktery to tady delaj. Jedna je v Rudny u Prahy pokud se nemylim, maji tam Skye na drifty a uz toho meli dost, snad i neco taky predelavali, tak to clovek zjistit muze. Ale bude to ranec, aby to bylo i legal.

2013-01-25 15:38:16

Profesionalne prestavene R34 vyjdou s LHD i v Nemecku kolem 25-30.000 EUR.

To uz je hodne penez.

Doporucoval bych radeji uvazovat o S14a, ktere je za tretinu a koncepcne je to podobne zamerene auto.

Vykon kolem 300 koni realny.

2013-01-25 15:39:27

je jen málo lidí co by to dělali, osobně bych to svěřil grasseloj nebo Adneroj, ale ten se na to může vysrat. GT-R34 za to nestojí, GTT stačí tam ta přestavba nestojí svět, pár desítek tisíc, záleží jak si náročnej a jestli chceš i klimu lepší ale R33 GTST, to je moje volba do které bych chtěl jít. auto pořídiš za nějakých 150 - 200 tisíc což jsou prachy za které pořídíš p11GT a vyšperkuješ k dokonalosti. ale v tomto případě dostaneš zadokolku se svorem s úžasným podvozkem (většinou už upravené takže stavitelnej za ranec není problém natrefit), RB25DET motorem (jasný není to RB26, ale pro běžné užívání je daleko lepší, daleko levněji se upravuje a opravuje, stačí se podívat na těsnění pod hlavu kolik stojí na RB25 a RB26 a pokud se nechystáš nad 800 koní tak ho fakt nepotřebuješ) v pohodě na nějakých 350-450 koních s pár doplňkama a máš o srandu postaráno. Nemusíš mít ani GT-R, jako super hicas fajn, ale dyť to je jen na ultimativní záležitost když chceš hodit desetiny na okruhu, navíc je to těžký

Franta: taky jsem váhal nad s14a...ale SR motor není cesta kupředu po tom co jsem zkusil RBčko, tam už se dostáváš jinam. není to teda tříkilo ale i tak

2013-01-25 15:49:27

Je to vsechno desne narocny, financne, casove, starostma. Pak si stejne kazdej uvedomi, ze si radeji za ty stejny prachy nebo mensi poridi EVO a ma vykon stejny nebo za dalsi "drobny" ho navysi. Ale chapu ze to "neni ono". Nissan ma neco do sebe, proste to je srdcovka. Nj, ale EVO taky super.

2013-01-25 15:53:07

Chmelda.....znas metodu postupnych cilu?

Skyline jsou mimo moznosti, je treba mit zazemi a hodne penez

2013-01-25 15:53:19

Evo z finančního hlediska není taky žádná výhra a čtyřkolku bych asi nechtěl. dneska už i na ty exotický nissany se poměrně nedraze shánějí díly, teda vyjma samozřejmě GT-R34...to je drahé protože to je GT-R34

Franta: nemyslím si že r33 gtst je mimo finanční možnosti když si vemu kolik už tu někteří nasypali do primery. Ideál je koupit už hotovej a upravenej a jezdit jako víkendovka. metoda postupných cílů? takže říkáš že je ideální koupit za 150 klacků dvoukilo, stovku do něj zahučet, za 120 ho prodat a koupit až pak skye? to mi příjde neekonomické. dneska už dost lidí kolem mě s dvoukilem litujou, že nešli do R33, ale je jim líto se toho svého už zbavit. a dávat RBčko do dvoukila mi taky nepříjde úplně košér. navíc čas kvapí, člověk už taky není nejmladší, už teď mě přítulka nadává že furt něco kupuju na auto, co až příjde nějakej malej člověk to už pak si nic nekoupím.

 Svobi
2013-01-25 16:03:27

Když skae tak jedine využít ten potenciál jako GT-R jinak je zpousta jiných alter.ativ co jinýho a podobnyho koupit.

Jinak bych si radši koupil 300zx a máš to bez jebani, 350z stojí už houby a vypadá už i u lidí neznalych... A další u ostatních značek.

A když skae tak potřebuješ toho freelandera ,abys to měl za čím tahat na okruh a tak

2013-01-25 16:04:36

Mne prijde 200 SX jako super auto.

Autama si na auto nevydelas a tuning neni buhvijak efektivni zhodnocovani penez.

Hlavni tema je Tvuj prijem....bud mas nebo nemas dost volnych penez na to, abys je cpal do auta.

2013-01-25 16:53:29

Panove, zajimalo z kama plynou vase zkusenosti... kdo s temi auty ma neco najeto?

Nerikam, ze je Sky spatne auto, ale nevidim v tom ani zadnou modlu. Je to tezke, zastaraly motor, spatna dostupnost dilu... a rychle nez 200SX to nebude.

Mnohem lepsi je postavit S13/S14 s SRkem a bude to minimalne stejen rychle, lehce dostupne dily, zadna nutna prestavba a problemy. Radsi budu volit vybalancovane auto nez tezky 6val na predku.

Nektere nazory zde jsou z rise pohadek.

2013-01-25 17:11:58

Je to stejný jako se Škoda 100 a Škoda 1000 MB - každej by raději tisícárnu,stejně jako Sky,krásnej brutální design co chytí za srdce a můžeš s tím i jezdit po Monacu a lidi si tě budou fotit

Peníze tu neřešme

2013-01-25 17:18:43

Fantasticky prirovnani.

Jediny rozdil je vykon s jednou nulou na konci navic.

Prestiz myslim srovnatelna, hlavne v okoli Mlade Boleslavi.

2013-01-26 11:41:48

jagy: nesouhlasím, R33 mi přišlo daleko vybalancovanější než 200sx, větší tuhost (která u dvoukila není nikterak slavná), možnost více dílů k upgradu a o chování RB motoru psát moc nemůžu protože jsem neřídil seriovku. sky je prostě o level výše. zase 300 zx je ještě úplně někde jinde prý a provozní náklady nejsou o tolik vyšší

a nebo se na tohle vysrat všechno na ty starý plečky, hodit si akontaci a doblíznout si GT86. Vypadá to že z auta za pár let třeba bude legenda, možná je to jedno z posledních zábavných aut a nějaký ty upgrady na to taky budou

2013-01-26 12:04:49

Jak muze byt vybalancovanejsi? Tezsi predek, tezsi vaha celkove... kdyby byla S-chassis tak na prd, tak to asi nejsou jedny z nej aut na drift nebo time attack. Ze bych tam videl nekdy Skye, co by fungoval? Ne...

Ve kterych autech jsi jel? Nic proti, ale nekdy mi prijde, ze si strasne vymyslis...

2013-01-26 12:27:38

když jsem vybíral auto tak mi někteří lidé na klubu otevřeli oči a velice jim děkuji...s r33 GTST není probém dostat se na 1100-1200 kg, ale i tak to auto nebude ani na drift ani na time attack, pouze street výkendovka s mohutnějším výkonem a robustnější kastlí a na to nepotřebuju ani hicas. Zvolit 200sx tak bych s mojim cílem se do toho vysypal daleko více než u skye a seznam aut, který jsem řídil? na tom bych musel hodně zapracovat, zajímají tě i běžné vozi a náklaďáky?

2013-01-26 12:36:45

Je alibisticke si myslet, ze R33 vyjde mene... netusim, kteri lidi ti otevreli oci, ale fakt by me to zajimalo, kdo ti muze doporucit R33?

Ptal jsem se, ktere z techto aut jsi ridel, tj. s13, s14, r32, r33, r34.... protoze zatim ctu jen slova o velkych snech.

R33 na 1100-1200kg? A jak? Karbon dily, laminat, vse vykuchat? S tim samym budes mit ale u S13 minimalne o 200kg min. Zkus mi aspon teoreticky popsat, v cem bude r33 lepsi, nez s13? Protoze nejak ty auta clovek nikde nevidi jezdit, vysledky to nema zadne... takze odkud se ty nazory berou?

2013-01-26 16:57:01

Jagy a prečo mu to vyhovárať ak nechce byť najrýchlejší?

2013-01-26 17:10:20

jagy: jel sem s s13 na slusnem podvozku a s R32 na stare vyjebane serii a hadej co bych bral :-D

jo skye maji tezke motory nejsu priznivec RB osobne si myslim ze z32 je dal at motorem podvozkem ci polohou teziste, o tom ze je to cele legislativne jinde (LHD klidne na CZ papirech... atd)... nicmene kdyz necho chce nebudu mu vnucovat S13 s SRkem kdyz chce sestivalec na multilinku...


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8