Fórum - Téma


Skyline R34


Fórum GT-R Skyline R34

Informace o modelu: Nissan GT-R


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 8

2012-06-23 16:09:53

[00:40] (JÁ) I saw the ID 2225cc injectors, are they good?

[00:40] (ON) tbh dunno never used injectors that huge :P

[00:40] (JÁ) http://www.injectordynamics.com/ID2000.html

[00:40] (ON) largest we've used is 1200cc

[00:42] (ON) make sure you get a surge tank and decent fuel pressure regulator

[00:42] (ON) you'll also need aftermarket fuel lines with AN connections

[00:42] (ON) to take the pressure

[00:43] (JÁ) Any tips on the fuel lines,

[00:43] (JÁ) *?

[00:43] (ON) not really but you'll be needing some heavy duty fuel pump/s and want steel braided fuel line all the way through

[00:44] (ON) youll really need to put in a fuel cut / shut off for safety too ;p

2012-06-23 17:14:40

Zajimave tema jsem zvedavej co z toho nakonec bude

2012-06-27 11:50:40

pani, mate vobec predstavu do akeho vykonu by stacili vstreky spominanej velkosti na 6-valcovom motore? pise sa tu ze staci vymenit vstrekovace za 1800cc, to akoze seriove 440cc prehodit za 4x vacsie??? a aky by to malo mat ucel? 1800cc na 6-valci v pohode zvladne no aby som nekecal tak 1500k....

2012-06-27 11:57:20

Prave proto jsem se ho na to ptal...

2012-06-27 12:00:36

Pokud vše vyjde tak, jak si plánuji, mám target 950+awhp (na motoru tedy asi přes 1,000) a torque 900+ Nm při 4,500-5,300 rpm.

2012-06-27 12:03:08

a ty si myslis, ze na 1000k na motore staci vymenit vstreky a hadice? vstreky o ktorych sa tu bavis, su extremne velke aj na 1000k, na to ti uuuplne v pohode stacia cca 900cc vstreky. Mozem ta vsak ubezpecit, ze vstreky a ich velkost je to uplne posledne co sa tyka dolezitosti. ak sa mozem opytat, aky je tvoj prebezny financny rozpocet na urobenie 1000k motora?

este jedna vec, kusok spat pises ze chces pouzit turbo GT42RS, odhliadnuc od toho, ze taketo turbo v sortimente garrett neexistuje, najvacsie z rady GT42 je GT4202R a jeho maximum vyrobca stanovil na 1000k, co znamena ze s nim nedosiahnes svoj ciel....

2012-06-27 12:21:17

Hlavne bych chtel videt takle velke vstriky bezet na volnobeh , bych postavil kyblicek pod vejfuk a sbiral to palivo co protece

2012-06-27 12:23:33

@raddy: Turbo: http://www.atpturbo.com/m...TBO-021&Category_Code=GRT

Předpokládám, že do auta budu muset napumpovat přibližně $ 150,000.00. A ano, vím, že vstřiky jsou skoro to poslední, ale nesmí se opomenout. Však já se k tomu propracuji.

2012-06-27 12:29:08

tady nejde vůbec o udělání 1000k motora, ale jako co s tím autem chce dělat? chce se na něj koukat nebo s tím jezdit? jak moc s tím jezdit? jen údržba a příprava na sezonu spoliká statisíce ročně jel si vůbec v nějakém skylinu, že už máš takové myšlenky? nad 600 hp bych nešel ani náhodou. udělej si výlet do anglie s tvou kasičkou to problém nebude a zajednej si nějakého dobrého obchodníka, který s tebou projede zjaímavé inzeráty. počítej že si třeba 30 tisíc řekne a vyzkoušej si sám různé výkonové varianty. kolem těch 400 hp ideál a sám uvidíš že ti to bude bohatě stačit a nesežere tě to zaživa. Ale pokud máš doma zlatý důl tak asi no problem, já bych na tvoji vizi neměl.

2012-06-27 12:45:24

Spíš koukat. Někdo sbírá známky, já bych rád sbíral JDM auta, která prošla tuningem a to hlavně klasiky - kromě Skyline GTR R34 např. Honda NSX, Mazda RX-7, Toyota Supra MK4 a další. Samozřejmě tento koníček vychází finančně trochu dráž.

Ve Skylinu jsem nejel, toť pravda. V silnějších autech ano, jak jsem již zde někde psal, ale přímo ve Skyline ne. Zajet si do UK mě vůbec nenapadlo, nějaké kontakty tam mám, děkuji moc za myšlenku, nad tím hodně vážně popřemýšlím.

2012-06-27 12:46:30

mě hodně otevřela oči a pomohla návštěva UK, za zkoušku nic nedášvětšina britů jsou hodně slušní lidé a ochotní. ale bez odborníka na skyline do toho nechoď.

2012-06-27 12:50:31

Já jsem hodně mladý člověk, na sbírání mám tedy skutečně spoustu času, ale do UK asi fakt zaletím - to je výlet na víkend. Přesto někde v zadu v mysli mám ten výkonový cíl, kterého bych chtěl dosáhnout a který jsem psal asi 3 příspěvky zpátky, s tím, že to auto samozřejmě nebude pro běžný provoz. Že bych jel s takotým autem na nákup je to poslední, s čím počítám. Spíš bych ho chtěl sem tam vytáhnout na Masarykův okruh a vyzkoušet, co ve mě a v autě je.

Moc děkuji, Chmeldoslave, mrknu na nějaké UK Skyline fórum a poptám se tam, jestli se nedá nějak zřídit návštěva s projížďkou.

2012-06-27 12:59:42

jo a ještě něco...nefixuj se jen na R34 zkus i R33

2012-06-27 13:00:39

Fixovat se nechci. V mém snu je R34 první ze Skylinů, který mám, ne jediný .

2012-06-27 13:33:42

Reknu to, co si stejne kazdy mysli - to auto si stejne nekoupis a neupravis ho. Stejne jako XX clenu, kteri tohle resili pred tebou. Bez urazky, ale zatim jsi moc mlady, nemas zkusenosti a prehled aby jsi neco takoveho byl schopen zvladnout. Penize do toho tahat nebudu, treba je mas, treba ne...

2012-06-27 14:47:02

Hele, at dela co muze a kdyz to chce a ma na to finance, tak at si to klidne poridi. My se na to klidne na ten volnobeh prijedeme podivat

Ale moc lidi u nas takto jako Ty nemysli, jsou to jen vyjimky a prevazne to jsou fakt uz starsi panove, kteri toho maji dost za sebou. Proto maji takove plany. Tak neni divu, ze na Tebe koukame trochu jak kdyz jsi spadl z jahody na znak, protoze to co mas v planu je uz moc velky masakr a ani ve svete to nejde jen tak. Takze preju hodne stesti at to vyjde, ale vize je to tedy docela extremni. No uvidime, radi se nechame prekvapit.

2013-01-25 12:42:47

na kolik prijde predelani R34 na levostranne rizeni?

2013-01-25 12:43:58

pod 100 000 bych rozhodne nepocital

2013-01-25 12:47:57

upřesni. R34GTT nebo GT-R34? chceš jen přehodit volant a pedály nebo i upravit světla, polohu ruční brzdy, přehodit přepínače, předělat čalounění, vyrobit a vymodelovat palubku? chceš to i legalizovat?

2013-01-25 12:51:58

GTRko to je jasna vec prece. Jineho skye ani nema cenu kupovat, je nejlepsi a nejrychlejsi. komplet vsechno predelat, klimu, palubku, aby to vypadalo jako od nissanu


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 8