Fórum - Téma


Skyline R34


Fórum GT-R Skyline R34

Informace o modelu: Nissan GT-R


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8

2012-03-28 20:57:37

*20 let

2012-03-28 21:17:28

jsou lidi co se o to dokážou postarat, našel jsem jednoho člověka v německu. Ale člověk si to zaplatí no. Brzdy a pár oprav na podvozku a je to síla

2012-03-31 14:58:57

@honzal39 Mně se nelíbí, že by si člověk měl koupit auto, kterému se ne nadarmo říká tuningový skvost, toto auto si v nejlepším případě sám "zevnitř" ani neprohlédnout a koupit do něho hotový díl, který zkonstruoval někdo jiný, a jenom si ho poskládat, nebo ho dokonce dát někomu jinému na sestavení? Největší problém u tuningu bývají finance, a je jedno, jestli se jedná o RB26DETT, nebo 2JZ-GE (nebo třeba 4G63T) - právě proto hodně projektů končí, protože stojí stovky tisíc Kč. Další věc je ta, že člověk musí strávit s motorem stovky hodin času a přesně o tom, podle mě, Skyline je. Já počítám s časovou náročností, kontakty na tunery už jsem si začal shánět, určitě se nezapomenu podívat za kluky do DG na konzultaci apod. GT-R R34 v ČR moc není, zato "erbé šestadvacítek" se v ČR nachází více a jsou tu lidé, kteří se tuningem tohoto motoru zabývají, akorát ho nemají ve Skylinovi.

Mně osobně Lancer moc nenadchl. Především kvůli kalibraci turba (nevím, jak na tom jsou současné modely, každopádně v minulosti to nebyla žádná sláva a tuto nálepku si u mě asi Lancer ponese už napořád). S Lancerem jsme zažili srandu, když jsme se potřebovali vyřádit, ale bohužel si nedokáži představit, že bych auto obskakoval v garáži a dělal na něm. Na mě Lancer působí jako sportovní osobák, tj. auto, které má výkon, jenže do něho může sednout právě každý, kdo hledá vzrušení a ne ty starosti kolem.

2012-03-31 16:09:53

Zajimavy nazor, ale ja bych volil EVO naprosto jasne pred Skylinem. EVO je skvele auto po vsech strankach, nevim snad o jedine nevyhode ci spatne vlastnosti. Robustni motor a cele prevodove ustroji, spolehlivost techto komponent i po upravach. Fakt nevim, s jakym EVEM tu mel, kdo cest, ale fakt netusim, jak nekdo tohle o EVU muze napsat... a vyraz "kalibrace turba" je taky usmevny - netusim, co to je za pojem?

2012-03-31 16:28:52

Jo souhlas s Jagym Evo je uzasny, bytelny,rychly. Akorad zadni diferaky odchazej .

Skyline je spis na okruh , zato s evem se da delat vse .

2012-03-31 16:32:24

@jagy Naražím na fakt, že turbo je nastavené způsobem (nebo bývalo), kdy v nižších otáčkách vůbec nezabíralo a výkon motoru stál za starou belu.

Svobi, teď jsi mi promluvil z duše, přesně tak to vnímám i já. Skyline je závodní auto v kastli osobního automobilu, a to se vším všudy - prostě se o něho člověk musí hodně starat. Zatímco EVO se vytáhne, jde se zajezdit, nebo v něm můžeš jet třeba na nákup.

2012-03-31 16:36:18

No ja to myslel i ve forme ze evo vytahnes na snich nehorazne se vykravis. V lete ho muzes vzit taky na okruh a cestou domu si to vemes pres sotolinu a o vikendu pojedes zavody do vrchu.

Je fakt ze pokud postavis Evo vedle R33 a R32 tak vypada jak rodinej sedanek ,ale to se zmeni pokud tam stoji samo . Kazde auto ma neco ,zase setivalec je sestivalec no . Ale evo tahne od nizkych a 400ps v poho zvlada a vic snad clovek nemuze chtit

2012-03-31 16:43:46

EVO je mnohem vic zavodni auto, nez GT-R... GT-R je urcite fajn, ale bude to jen hromada starosti. Jasne, je to nekoho sen, ale ja bych to nechtel. EVO je lepsi i racionalnejsi volba.

S jakym EVEM jsi jel netusim, ale nabeh turba je naopak super... nejlepsi turbo ma EVO IX.

2012-03-31 16:48:01

@jagy Evo 9. generace to 100% nebylo a jak jsem psal, je možné, že už to vychytali. Já jel v nějaké starší verzi - 5-7, už fakt nevím, je to pár let zpátky. Samozřejmě jsem si tehdy ten fakt neuvědomoval, bylo mi to jedno, dozveděl jsem se o něm až postupem času.

2012-05-17 23:21:28

no tak 4g63 (88 zdvih) potáhne odspodu určitě líp než rb26 (73,7) jinak na evou je právě užáasný jak je všestraný sice chybí to vytí v 9tis ale jinak je skvělý jinak

sim3j: lepší rb26ku než je od tomei ti asi málokdo postaví tady v EU už jen proto že je stavěneá na N1 bloku a na ten jen tak nenarazíš...

2012-05-17 23:26:45

GT-r je supersport na okruhy skvělej motor ale... na silnici bude vždycky nejrychlejší sunny gti, evo, réza už kvůli tomu posedu za volantem a že cejtíš auto a těžkou krávu jako je gtr... to je trest na okresce ne výhra

2012-05-21 20:59:23

Je pravda, že RB26 chybí krouťák, především v nižších otáčkách. Naštěstí je tento problém částečně řešitelný stroker kitem na 77.7mm. Ten motor od TOMEI vypadá moc hezky, škoda, že stojí bezmála CZK 300,000.00, což za motor není zrovna málo...

Do toho zvážit turba, fuel injectory, intake manifold, piping (který bude muset být asi veden kvůli turbu jinak), ách, to bude příjemných hodin strávených v garáži .

2012-05-22 06:39:02

stroker kit je na 3,14ču dostaneš se na hodně malej ojniční poměr, 1,65 má rb26 je to dost krátkej blok do toho bych nešel dostaneě se na 1,54 a to je už hodně málo nechápu proč to vůbec provozujou už takhle byl ten blok původně pro rb24 takže zdvih nějakejch 69,7 jinak jestli máš prachy a nekecáš tu jenom tak vem tohle je to rarita a má to N1 blok + parádní převodovku vyhodit tu dlouhou kliku a je to ideál

http://www.pistonheads.com/sales/3846229.htm

2012-05-22 09:51:53

Nyní nic kupovat nehodlám, koupě je plánovaná na začátek příštího roku. Ten inzerovaný Skyline GT-R R34 na pistonheads má rovněž stroke... standardní objem motoru RB26 je 2,6l a inzerovaný je 2,8l. A auto se stroked motorem kupovat nechci - raději si seženu V-Spec II Nür s motorem netknutým a domluvím si stroking u někoho sám, pokud to budu potřebovat (třeba u tomei). Ale to skáči hodně dopředu.

Já už jsem v kontaktu s jedním pánem z Německa, který by mi měl, až budu potřebovat, importovat nějaký kousek přímo z Japonska dle mých preferencí.

http://www.tomei-p.co.jp/...logue/image/044_TI_02.gif

http://www.tomei-p.co.jp/...logue/image/044_TI_01.gif

2012-05-22 09:58:32

No zatim vypadas fakt odhodlane, tak at Ti to vydrzi. Ale fakt pocitej ze to budou patalie a jak uz jsme tu probirali, na tohle auto to chce zkusenosti, kterych moc nemas. Takze bud potom opatrny, at nejsme o jednoho paradniho Skylina chudsi. Ale jinak Ti ho samozrejme preju a jestli fakt bude nejaky ten pekny kousek, tak doufam ze ten srazek plati, velmi rad bych ho videl nazivo

2012-06-21 16:25:44

To nadšení mi přesně připomíná ,, viděl jsem rychle a zběsile a chci to". Já jsem byl jedno a to samé, plakáty, wallpapery na mobilu a PC. V UK to měl bývalý bratrovo spolupracovník, za kterým jezdíme na frai.

Na testovací dráze jsme se v tom mohli projet a musím uznat, že po GT-R-R35, nej zážitek.

Ta cena kterou nám říkal co to auto za rok sežere bylo kolem 3500-5000 liber. To si myslím je nemalá suma.

Jestli jsi opravdu tak dobře finančně připraven tak ti to jedině přeji. Strašně rád bych se s tím autem zase setkal a projel

2012-06-22 23:54:49

Osobně si myslím, že takové to úplně prvotní nadšení je dávno pryč. To nadšení, jímž jsem byl naplněn v době vydání hry Need For Speed: Underground, jež se datuje do roku 2003, je už pryč. V současné době je pro mě Nissan Skyline R34 GT-R symbolem dokonalého sloučení výkonu trhajícího vozovky, se schopností ukázat záda autům jako jsou Ferrari a Porsche a přesto s nálepkou běžného osobního automobilu, jímž samozřejmě není.

Jak já říkám, dokud člověk řeší, kolik auto žere a jaké jsou jeho provozní náklady, tak na to auto prostě nemám. Doufám, že tento problém řešit nebudu.

Po konzultaci s australanem, který R34 GT-R vlastnil, v současné době ji má jeho kamarád a on nyní jezdí v R33 GT-R jsme došli k názoru, že nemá smysl provádět převrtání na 2.8l. Minimálně ne ihned v prvním okamžiku testování. Nedostatek kroutícího momentu v nižších otáčkách, na něž RB26 prostě dělaná není, se dá částečně vyrovnat použitím správného turba, což asi v tomto případě nebude hrát žádnou roli, protože jsem se začal dívat na Garrett GT42RS s A/R 1.15.

Sám, jako tuner laik, jsem velice překvapen, co vše mě čeká. Stačí vyměnit vstřikovače paliva za 1800cc a je třeba měnit Fuel Pressure Limiter kvůli správnému dávkování, silnější a aftermarket Fuel Lines, aby obstály vyšší tlaky a to je jen úplný začátek. Jsem z toho trochu nervózní , doufám, že nervozita je pozitivní, ale těžko se mi to určuje.

2012-06-23 00:08:27

Co to je za blbost s tema vstrikama? Kdyz das vetsi vstriky, tak musis predevsim naladit ECU na dane vstriky. Fuel Pressure Limiter je co? A ze by se davaly "silnejsi" hadice na vetsi vstrikovac? To asi tezko, protoze samotny vstrik na to nema zadny vliv...

2012-06-23 00:36:39

Jejda pardon, měl jsem samozřejmě na mysli Fuel Pressure Regulator a silnější hadice prý skutečně potřeba jsou, protože větší střiky si žádají více -> vyšší tlak. ECU je kapitola sama o sobě.

2012-06-23 13:14:59

A proc bys potreboval regulator tlaku? A vetsi vstriky si opravdu nezadaji vetsi tlak... z kama to mas vycteno?


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8