Fórum - Téma


Škrtící klapka


Fórum Almera N15 Škrtící klapka

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3

2010-05-28 19:37:25

To:Ridick:Hoši tu píší v šifrách.To ví jen oni.Taky na to koukám a nevím o čem píší.Přitom to stačí napsat česky.A český název to má.Tak schválně,kdo se ozve první a udělá z nás blbce?

2010-05-28 20:08:59

FPR- regulator tlaku paliva

2010-05-28 20:09:27

Jsou to bezne pouzivane zkratky.. ale pro ostatni, co nevi: FPR je fuel pressure regulator - regulator tlaku paliva. AAC je volnobezny ventil.

2010-05-28 20:39:11

Já to věděl že se ozve Jagy.Ale to je v pořádku.Ti co dělají do aut to tak pojmenovávají a ví o čem je řeč..A pro nás laiky se to musí vysvětlit.

2010-05-28 21:05:15

A kde se to nachází ? Dá se to nějak svépomocí opravit ? Nerozumím tomu jak by to mělo býti jako zapojené ?

2010-05-28 21:09:49

A pro Jagyho.Já v práci používám názvy jako albrichtka,olepka,šlajsna a mnoho jiných názvů strojů.Vidíš a taky nevíš,(nic osobního a bez urážek prosím).Tak by bylo dobré psát v češtině.Hoši,děkujeme.

2010-05-28 21:17:00

Ale proc to pises me? Ja to jen vysvetlil.

2010-05-31 08:41:05

možna vybočim z tematu ale ohledně škrticí klapky, u me byl problém že se mě auto vypínalo hned po nastartování.nejdřív jsem to řešil v servisu (ne nissan) na diagnostiku-600,-Kč vyhozeno.

Pak Nissan servis 450,-Kč a nastaveno za 30 minut.

2010-06-02 19:25:59

Nazdar.

Pred chvilkou som sa vratil z autorizovaneho servisu vozidiel Nissan v Trnave.

Bol som tam lebo moja 13 rocna Almerka mala velmi nizke otacky.

Hladal som tu vo fore a dost mi pomohla informacia ze treba precistit ,skrtiacu klapku a prietokomer vzduchu.

V prvom rade som bol maximalne prijemne prekvapeny s tym aky pristup tam ku mne mali.

Najprv auto nahodili do databazy. Precistili to, pricom som sa cez okno celi ten cas pozeral ako to robia. Potom sa ma este primaci technik spytal, ze ci nechcem zadarmo skontrolovat podvozok.

Tak sa do toho vrhli dali auto na zdvihak a odporucili vymenu gulovych capov na prednej naprave a klinovych remenov.

Celkovo skonstatovali ze na to, kolko ma to auticko rokov je vo velmi dobrom stave.

A to najlepsie je ze to cele stalo 11,19 E.

A zlaty klinec bol , ze ked som sa vracal po dialnici domov. Tak som pred sebou videl 3.dverovu almerku v zlatej metalize, presne taku istu ako mam ja.

Za volantom sedel mlady chalan tak sme sa troska obiehali, zdravili sa a potom kazdy siel svojou cestou. Sorry, ze som sa az tak rozpisal ale som velmi nadseny. Malo kedy sa mi stane, ze narazim na tak profesionalny pristup zo strany servisu ako dnes.

A navise auto si uz pradie a jazdi ako ma .

2010-06-26 08:16:09

Tak jsem včéra vyčistil Váhu vzduchu mrknul na svíčky jestli náhodou nejsou kaput a auto je chcíplý stejně tak se ještě pustím do vyčištění škrtící klapky a když ani to nepomůže tak teda nevim kde je problém. nevíte jestli by to třeba mohlo být i vadnou lambdou ?

2010-07-31 07:54:26

Tak sem si troufl do vyčištění klapky vyčistil sem ji nandal zpět chci nastartovat a nenastartoval sem motor chvilku běží a hned chcipne a svítí kontrolka Check tak to fakt nevim kde jsem udělal chybu. NEVÍTE CO SE MOHLO STÁT ?

2010-07-31 15:43:55

Udělal jsem tenhle restart kontrolka Check zhasla ale auto nerozjedu a při přidání plynu se motor rozklepe a z vyfuku jdou skoro až rány jak ze závodního speciálu nevíte co byto mohlo být ?

RESTART:

Pro smazání veškerých "měkkých" dat obyčejně funguje tento postup: Odpojíme ( - ) pól baterie, sešlápneme brzdový pedál (tím se vybije zbytkový náboj v elektrické soustavě) a necháme auto asi jednu hodinu stát. Pak připojíme baterii, zapneme klíček a počkáme ca 30s. Z motoru se může ozývat cvakání, to se motor snaží "naučit" škrtící klapku a najíždí s ní do krajních poloh. Když cvakání ustane, nastartujeme motor a necháme ho běžet ve volnoběhu až do dosažení provozní teploty. Volnoběh bude různě kolísat a postupně by se měl ustálit na nějakých 750-850 rpm. Plné obnovení adaptačních dat nastane během ca 500km provozu, podle stylu jízdy. Po tuto dobu je třeba počítat s mírnými ochylkami v práci motoru, které ovšem řidič málokdy vůbec postřehne.

2010-07-31 19:04:49

Zdravím, tak isto som vycistil klapku, AAC ventil a váhu vzduchu, automaticky sa mi zvysili otáčky na 1400, potom som nastavil rozsah snimača klapky vzduchu (podľa manuálu čo som našiel na fóre), otáčky sa mi neznížili na 700-750 ale na 900ot. Potom som dostal nápad, že nastavým otáčky s tou plastovou šrúbkou, ale nastal problém... otáčky sa mi dali zvyšovať, ale znížiť sa dali len na 1000 ot, viac už to nešlo aj keď šrúbom sa dalo točiť ďalej, ale s otáčkami to už nehlo. neviete mi poradiť čo mám robiť?? ďakujem za pomoc...

2010-10-07 09:31:46

a nie je to normalne ze ked nastartujes studeny motor tak sytič si prida na tych 1400? a ked sa zohreje ma klasicky 900?

2011-07-30 21:23:33

A když tady jsou samý zkratky tak nevíte k čemu slouží IACV-FICD elektromagnetický ventil. na starší almeře sem ho neměl a na pofaceliftované ho mám

2011-07-30 21:46:52

Tak sem něco zjistil je to komponent ke klimatizaci , nejspíš při puštěné klimě se zatíží motor a tento ventil zvýší otáčky/vzduch?


Odpovědět

1  2  3