Fórum - Téma


Škola (ne)úsporné jízdy


Fórum Pokec všeobecný Škola (ne)úsporné jízdy



1  2  3

2010-05-03 12:52:22

Přesně tak. Škodovák se chlubí, že už jsou motory někde jinde, že jsou mnohem kvalitnější a lepší a dokonce se chlubí tím, že tak vydrží DOKONCE I 250tis. Myslím, že některým majitelům "starých" (10-15let) Nissanů je to docela k smíchu, protože se podívalí na svůj kilometrovník a vidí třeba i dvojnásobek

2010-05-03 13:11:27

no tak to asi trochu přeháníš, ale třeba puczmeloun má najeto skoro 400tis pokud vím a motor stále originální, to to turbo nikdy nemůže vydržet.....

2010-05-03 13:13:20

No trošku jo Já měl právě namysli puczmíka a myslel jsem, že ten má 500tis-sry:)

2010-05-03 13:33:55

kluci vývoj stejně nezastavíte, svezl jsem se ve Fabii s přeplňovaným motorem 1.2TSI 105koní a můžu hrdě říct, klobouk dolů, hned by to měnil za almeru. A ruku na srdce, kdo najede s autem za 10let víc jak 300tis.km? Kdo ano, ten určitě nebude jezdit s 10let (a více) starým Nissanem, nebo novou benzinovou Fabií ale např. s BMW, Mercedesem, nebo Toyotou - pochopitelně v dieselu. Hawk... a teď se do mě pusťte

2010-05-03 13:46:23

PeterZ: Sam jsi mudrlant, kdyz veris nejakemu cloveku z marketingoveho oddeleni Skodovky. Ti, co Nissan motory znaji, tak vi, v jakych otackach maji pracovat. Slepe ovecky veri nejakym internetovych blabolum.

Stejne jako tam pan pise o spotrebe oleje 0.5l/ 1000km u Skodovek. Jak je mozne, ze 20let stare SR20 si neveme nic od vymeny do vymeny? A to pod extremnim zatizeni (vrchy, okruh,..). Treba mi to nejaky mudrlant vysvetli.

2010-05-03 18:42:43

Horší je dívat se jak ten olej rychle černá


Odpovědět

1  2  3