Fórum - Téma


Shell V-Power Racing a klepání ventilů


Fórum Micra K12 Shell V-Power Racing a klepání ventilů

Informace o modelu: Nissan Micra III K12


1  2  3  4

2008-02-02 16:41:57

presne o tom to je,ked niekto natankuje do nadrze s obycajnou 95-kou nejaku aditivovanu,alebo nebodaj 100-oktanovy benzin a ide skusit maximalku a zrychlenie,tak tam fakt rozdiel nebude .s tym plne suhlasim.ja mam tiez skusenost s V-power a nic ine netankujem.nevravim,ze je najlepsi ale ja som s nim velmi spokojny.

2008-02-02 17:04:46

Doris.Nezávisle na Tobě jsem poznal kvalitní naftu na Shellce v Havířově.Přesně,jak píšeš,motor u Almerky je tíšší a hlavně kultivovanější.Denně jezdím tuhle trasu,vyzkoušel jsem i konkurenční pumpy,ale Shellka je nejlepší.I spotřeba se mi zdá menší.Vždyt ten cenový rozdíl je minimální....

2008-02-02 17:32:06

Miroslav: I my jsme vyzkoušeli mnoho benzinek v okolí a právě u této Shellky se nám jeví palivo nejlepší. V testech v laborce dopadlo pokaždé na výbornou, tak nemám důvod tankovat jinde. Navíc teď to je ještě s dvoukorunovou slevou. Hlavně netankuj Unicorn Oil na tom velkém kruháči, je to katastrofa, měli v benzínu vodu a jednou dokonce i naftu, když byla levnější. S bývalou P11 jsme po jednom natankování u nich byli velice zklamáni, spotřeba šla o dva litry nahoru, hlas motoru ani nekomentuji. Mi na autě záleží a snažím se mu dopřát to nejlepší. Takže zůstanu u toho, co mám prověřené.

2008-02-02 17:45:15

Ono s tím benzínem je to jak s vínem. Krabicové i pozdní sběr má stejnou barvu i obsah alkoholu ale chuť nesrovnatelná. Proto zítra opět zajedu k Shellu a dopřeji Note ten "pozdní sběr".

2008-02-02 18:03:53

Já teda tankuju u Shelu jenom proto že to mám nejblíž. Můžu si na 800 metrech vybrat shell 2x OMV a ESSO. Ceny jsou všude stejné. Naftu beru jen u OMV či shellu. Nepozoruji rozdíl.

2008-02-02 18:49:05

Nazdárek všem co tankujou na shellkách víceoktanová paliva do starších vozů jako já do svého nissana 240 SX z roku 1993, který občas dříve zaklepal při nastartování na BA 95.Pak ale po nacucání se Shell V-Poweru se najednou jak mávnutím kouzelnýho proutku klepání již neozvalo a dodnes šlape jedna báseň.Takže jen do něj... V předešlých příspěvcích bylo o klepání ventilů popsáno zhruba vše potřebné, takže teď jen pro tu Micru : vše funguje formou pokus- omyl, pokud chceš z ní udělat raketu, tak přejdi k NASA... nic ve zlém, ale Micře lepším benzínem životnost o moc neprodloužíš, čauky

2008-02-02 19:21:55

Jen pro upřesnění Maxik má v Mikře motor 1,6 16V 110 koní .

DAK
Jirka
2008-02-02 20:56:23

Taky přidám kapku do mlýna.Moje zkušenosti s palivy je taká.

Každý týden tankuju do služebního VW T5 TDi asi 2 nádrže po 80 litrech nafty, z 90 % je to Shel .Když pominu to že mi během minulého roku stoupla spotřeba asi o 0.5-1 litr (buď je to stářím motoru a nebo řepkou)

Tak na Shell najíždím o 1OO až 200 km víc na nádrž než na jinej diesell. Nenavštěvuji OMV a jiné lepší .

Prostě jedu k Shell ,jen pokud potřebuju dovézt dceři pohádku tak jedu k Benzině . No a pokud mně dochází nafta tam kde nejsou beru cokoliv , abych nemusel chodit s kanystrem.

Jinak dříve mněla moje bejvalka 2.litr Vectru a ta jezdila jen na Aral co jsme mněli u baráku ,na cokoliv jiného cukala a spravil to 2 decák Velfobinu

2008-02-02 22:27:27

O kolik je vlastně V-Power 95 dražší než normální 95? Na benzince jsem jednou za dva měsíce, tak nevím :D

2008-02-02 22:34:43

jen pro upřesnění, pavel53 má pod kapotou to samé ,ale Note asi se stejnak přeci jen vrátím k Shell V-Power 95 , přeci jen je třeba se řídit zlatým jednoduchým pravidlem : výkon autu dělá hlavně motor ! to ostatní /výfuk,filtr atd. / jsou už jen drobné nárůsty výkonu . Pokud tedy nemáte těchhle malejch úprav hodně A s benzínem to bude stejné.

2008-02-02 22:41:46

SOFUSAN:díky za tvůj názor,ale raketu z micry dělat opravdu nechci.S výkonem který moje micruša má jsem fakt spokojen, 110 kobylek není k zahození .Nebudu zapírat, že jsem při natankování Racingu čekal o trochu zvýšení výkonu, jak se říká vždy to může být lepší,ale přeci jen když se člověk zamyslí , jak jsem ted psal, výkon dělá hlavně motor. Spíš bych viděl výhodu v tomhle lepším benzínu,že trochu pročistí motor.

2008-02-02 22:50:50

Taky bych chtěl jezdit na benzinku jednou za dva měsíce

2008-02-02 23:07:43

Počkejte co vám řeknout vaše auta na přidávání většího množství biolíhu! Teďka je hranice 2%, ale od příštího roku bude stanoveno už 3,5 . U dieselů s tím metylesterem je to podobné. O ceně takového biolíhu ani nemluvě, asi se bude hooodně zdražovat zase a hranice 30kč bude jen vzpomínka na ještě zlaté časy.

2008-02-02 23:10:32

pavel53: ty máš taky SRko?? ....

Maxik.. : sem nevěděl že ten podívím je tvůj známej LoL

2008-02-02 23:20:03

BonJowi: také jsem v TV zprávách i na netu zachytil zprávy,že evropský parlament možná navrhne změny co se týče biopaliv,neboť zjistili,že motory jezdící na tyhle srágory produkují o hodně více "skleníkových plynů", že další se produkují při pěstování a zpracování a aby to měli kde pěstovat,tak kácí lesy a tím opět zhoršují situaci.Tak uvidíme.

2008-02-03 01:49:14

Kácet lesy se třeba nebudou hnedka, ale určitě se přestane něco pěstovat a už sme zase u zdražování potravin, acha chych ach

2008-02-03 01:53:10

bonjowi: počkej až vám pokácí všechno na vaší zahradě

2008-02-03 11:19:36

sofusan a hovori ti nieco aj karbon a jeho usadeniny moze to byt sposobene aj tym.

ja som to raz skusal presne na tom istom kopci so starou skodovkou rapid 130 kopec na hranicny prechod strani z ceske strany tak pekne dlhsi tiahli kopec v podstate bez zakrut.

vyskusal som 91 klepalo aj na trojke 95 klepalo na 4 nutnost dat 3 ak som dal 98 a vysie pohoda na stvorke po zaciatok nejakych zakrut no motor nasledne na to isiel do go resp vymeny.

od karbonu to chyta samozapal atd

co sa tyka shell w-power tak zakladovy benzin je tak ci tak slovnaft az racing sa tusim plne dovaza.

cize rozdiel len v aditivach. na druhej strane co doris pisala benzin neradno skladovat straca svoje vlastnosti a aj oktanove cislo takze ak ideme auto odstavit radsej vysie oktanove cislo.

olej ma cosi obdobne takze starsi olej ako 2 roky hmm je na zvazenie hoc je cisto novy zabaleny

2008-02-03 13:06:38

Ja bych ho do auta da asi na pul s 95 jinak ti hrozi po delsim uzivanim ze ti to upali ventily ma vetsi vyhrevnost tim i vybusnost je to znat na vykonu,ja jsem si to jednou dal do moto a delalo to divy ale vickrat ne mi to upali ventily a je to za 30000 to mi staci v poho 95 a taky to jede a hlavne stoji min a bez problemu a strachu ale to je kazdyho vec

2008-02-03 16:33:05

Upálí ventily??


Odpovědět

1  2  3  4