Fórum - Téma


Shell V-Power Racing a klepání ventilů


Fórum Micra K12 Shell V-Power Racing a klepání ventilů

Informace o modelu: Nissan Micra III K12


1  2  3  4

2008-02-01 17:50:53

Alesh: Podle výrobce má v soběV-power diesel čistící a mazací aditiva. Chod motoru je hladší a tišší, co jsme zkoušeli. Tankujeme ho na střídačku, hodně se mi totiž osvědčilo přidávat do Diesel Extra od Shellky (to je ta klasická nafta), aditiva od Liqui Moly. S nimi to jede parádně a se stabilně nízkou spotřebou.

2008-02-01 17:54:45

N16: Jsem ráda, že si o takových lidech myslíš své, protože nám to skutečně jede líp a za míň než na klasiku, takže mám na V-power zcela jiný názor. Já se zas směju z těch šetřílků, co tankují kde jaké patoky, aby ušetřili pár haléřů za litr, a pak se rozčilují, jak mají problémy s cukáním a odporoučením se některých drahých dílů....

Kvalita paliva a to hlavně u moderních motorů - dieselů především, je velmi podstatná záležitost.

2008-02-01 20:22:24

DORIS: qalitní palivo je základ, akorát ta řepka v naftě

2008-02-01 21:46:43

čus bus,nehci to nějak kritizovat,ale k nám se čistý V-Power Diesel nedováží ani nevyrábí u Shellu,no prostě smůla,tenhle druh nafty je úplně identický jako ten Diessel-Extra,to je jenom strategie u Shellu,v evropě je jenom pár vybraných zemí kam se dováží,ale pravda je že ten jako by obyčejný Dissel-Extra je pořád o 100% lepší než levné patoky,u nás má nejlepší Diessel-Shell,OMV a jednička na našem trhu je BENZINA,možná se bude to mu někdo smát a i mě,ale jsem ochoten o tom diskutovat a nejenom to jsem schopen a ochoten podat důkazy v podobě odborných článků,je to totiž jeden z mých oblíbených koníčků.

N16
Honza 23
2008-02-02 00:36:49

2008-02-02 08:22:31

Čím vyžší otáčky a kompresní poměr, tím je motor schopen lépe využít víceoktanový benzín. Při zkouškách motorů na brzdě byl u V-Power 95 naměřen v některých případech nepatrně NIŽŠÍ ! výkon než u "obyčejného95" benzínu což mě dost překvapilo. Čistící schopnost tohoto benzínu se dle testů skutečně projevila po několika tisícich km používání tohoto paliva. Ostatní změny v chodu motoru byly hodnoceny pouze jako subjektivní názory. Toť moudrosti vyčtené z nezávislých hodnocení. Já sám tankuji u Shell a občas zkusím cvičně i Racing. Snad pro dobrý pocit.

2008-02-02 09:18:24

tiez mam rovnaky pocit ze V Power vyslovene priamo nedava vacsi vykon. jeho uloha je inde, skor ten vykon casom udrzat. zakarbonovany motor neni opre vykon nic moc. 100Octan je uz nieco ine

2008-02-02 11:03:30

Nevím, no. Párkrát jsem se mohla zůčastnit testů v laboratoři u nás na VŠ, takže vím, co tankuju a kašlu na kecy jiných. Je to možná i rozdíl v jednotlivých benzínkách, nicméně tam, kde tankujeme, je palivo na výborné úrovni. Rozdíl mezi V-power a obyč klasikou je v aditivaci, u 100okt samozřejmě i u výkonu. Navíc se ani jednou nestalo, že by v testech našli v palivu od této Shellky vodu nebo jinou nežádoucí látku. To u jiných bylo horší, bohužel ne vždy to byla právě voda ale bohužel i mnohem horší látky. Ať si říká kde chce co chce..... Včera jsme natankovali na zkoušku obyč benzín u značkové pumpy a poznali jsme to hned na zvuku a hlučnosti motoru ve vyšších otáčkách, není to prostě ono. M6 má velmi tichý a citlivý motor, takže je to hodně znát, co se tam naleje. Takže jsem se pousmála některým názorům a jsem ráda, že se podle nich neřídím ....

Mimochodem, co jezdíme na pravidelnou kontrolu a emise +STK s Primerkou, tak mechanici a personál jsou docela překvapeni, jak tichý a kultivovaný zvuk má ten diesel motor a jak jezdí. Nejednou už před ním smekli a to ne proto, že je to auto vymazlené jako nové. Přitom má už na svém kontě přes 280.000km a je 16 let v provozu. Když jsme ho před léty koupili, motor byl hlučnější a měl i vyšší spotřebu paliva. Že by se to zlepšilo jen tak z ničeho nic?

Ne, je to každého věcí, co tankuje a svému vozu dopřává, já mám ale jasno.Těch pár haléřů rozdílu v ceně mne nezabije. Je zbytečné o tom polemizovat, je to stejné jako se značkami olejů, aut i elektroniky aj. Každý si stejně nakonec koupí, co chce. Jen je zvláštní, že stále více lidí co znám, jezdí právě k Shellce a mají stejné argumenty jako já. Náhoda?

2008-02-02 11:42:25

Cau Doris, vim kerou Shellku mas na mysli. Je to ta pod Havirovem ze? Tez tam tankujeme, zkusil sem poznal sem a jedzim hlavne tam. Kasli na tlachani ostatnich at si trebas jezdi na fritovaci olej. Tvoje auticka znam dobre a vim o cem pises.

2008-02-02 11:45:29

Charlie: Dík za podporu, ja na kecy ostatních z vysoka kašlu Tady na klubu to občas ani jinak nejde..... Jinak ano, je to ta Shellka za velkým kruháčem pod Havířovem. Ta pod Bludovíčákem též není špatná, ale nebaví mě jezdit přes celé město.

2008-02-02 12:04:38

N16. u nas stoji 95okt. benal stejne skoro u vsech pump. Tak cemu bych tankoval u noname.

2008-02-02 12:25:51

nevim no,u nas sem rozdil mezi shell natural 95 a ONO natural 95 nenasel.spotreba stejna,zvuk motoru stejny,zadny cukani apodobne.rozdil jee jen v tom ze na shellce maji ten natural 95 o 3 koruny na litru drazsi,na plny nadrzi je to znat.To je jak nekdo furt chvali oleje castrol,pritom kvalita-cena....no coment.

2008-02-02 12:33:04

No vidíš, a nám zrovinka Castrol nejvíc vyhovuje. A nejen nám. Jinak jak psal Charlie, u nás jsou ty ceny srovnané, rozdíl u klasického benzínu je jen pár haléřů za litr. V-power 95okt. je dražší o 1,6 Kć na litru. V Ostravě už jsou ty rozdíly v ceně větší, co jsem si všimla.

2008-02-02 12:37:42

jen pro zajimavost:Shell natural 95-30,90kč/litr

ONO natural 95-27,90kč/litr

tom
2008-02-02 12:42:14

Jsem šetřílek a jezdím ne W-Power. Hmmm,podivná kombinace. Jen malá poznámka. Předchozí auto jsem měl na LPG. Když náhodou jednou za půl roku došel plyn,tak na normální benzín ten motor sotva dojel k pumpě a já se divil,že se nerozpadl. V servisu museli odčerpat všechen benzín z nádrže,protože za toho půl roku byl na nic.Stačilo jen drobné ochlazení.Podotýkám,že nic jiného neměnili a nedělali.Po této zkušenosti jsem tankoval W-power a mohu říci,že bylo jedno,jak dlouho je v nádrži. Prostě po přepnutí nebyl žádný rozdíl,ať byl starý,jak starý.No asi taky subjektivní pocit.

2008-02-02 12:42:29

U nás je cena všude kolem 31,- za litr naturalu 95. Nafta je o korunu dražší.

2008-02-02 12:47:43

Tom: Vím přesně, o čem píšeš. Je to sice trochu z jiného soudku, ale stený postřeh jsme měli u motorové sekačky na trávu, kterou jsme s V-powerem bez problému po zimě nastartovali - byl tam přes půl roku. Dříve s obyč benzínem to nechtělo chytnout ani za nic, museli jsme ho odčerpat. Zvláštní. U aut je to stejné, palivo se chová pořád, jako by bylo čerstvé, nafťák i v třeskutých mrazech chytne okamžitě s otočením klíčku a motor běží ač studený v pohodě a hladce.

2008-02-02 15:25:37

az budete na slovensku ti co tankujete benzin skuste Evo benzin - je to 100 Octan od Slovnaftu a motor ma este tichsi a kultivovanejsi zvuk ako s V Power racing, ktory som doteraz povazoval za naj benzin. je mozne ze ale Slovnaft nebude schopny ako Shell dodrzat kvalitu na vsetkych cerpackach rovnaku. ten Evo som tankoval zatial 4krat a tri krat to bola krasa a raz som mal pocit ze to neni az tak ono (opat podla zvuku, vykon si netrufam kvoli placebo komentovat aj ked si myslim ze s Evo a Power racing to ide aj bez zmeneneho predstihu aspon kusok urcite lepsie)

2008-02-02 15:26:53

a est epoznamku ak sa skusa zmena paliva treba mat nadrz co najviac prazdnu a natankovat aspon 20litrov noveho paliva, inak sa porovnava len zmeska

2008-02-02 15:32:55

Blesk666: Tak tak, je třeba mít vyprázdněnou nádrž co nejvíc. Jinak jsme zkoušeli tankovat i 100okt. od Shellu a u P11 to poznat docela bylo, u M6 až tak ne. Takže jsme zůstali u 95.


Odpovědět

1  2  3  4