Fórum - Téma


Shell V-Power Racing a klepání ventilů


Fórum Micra K12 Shell V-Power Racing a klepání ventilů

Informace o modelu: Nissan Micra III K12


1  2  3  4

2008-01-30 18:43:50

Čuss. slyšel jsem od známýho, že mu na Renaultu / 1,8 ,r.v.94 benzin/ po omylem natankovém Shell V-Poweru Racing 100 začali klepat ventíly . Já ted začal tankovat taky Racing, mám Micru 1,6 /r.v.2006/ a nerad bych,aby došlo k samému. Chci tankovat lepší benzín ale zas bych nerad aby to mělo spíše negativní účinky. v servisním manuálu mám že je nutno použít benzíín s minimálním oktanem 95. Dík za názory

2008-01-30 18:59:24

Covece .. nevim jestli je to mozny .. ale ciste teoreticky .. pokud u toho Rencka jeste nema hydraulicky zdvihatka .. a mel ty ventily zaneseny humusem .. tak tim, ze by se vycistily (vlivem V-poweru) ty dosedaci plochy, tak tak muze vzniknout vetsi vule a ta se projevit klepanim .. kdyz to ted seridi tak by to melo byt zas OK.

2008-01-30 19:19:39

Mám stejný motor jako ty a párkrát jsem už V- Power Racing 100 vyzkoušel , Nějaké zásadní zvýšení výkonu motoru jsem nepocítil, snad trošku jiný zvuk. Co se týče toho Renaulta, myslím že kamarád natankoval , zkoušel co to udělá , naložil asi autu pěkně pod kotel a výsledek se projevil klepaním. V-Power Racing můžeš určitě tankovat ale myslím , že "obyčejný" V-Power je velmi kvalitní a zcela dostačuje.

2008-01-30 19:25:25

jj, jsme si už psali vid. Jak Noutík šlape? povídej povídej . No já ho tankoval po druhé a je to trochu víc živější. Ale co se týče zvuku, to je stejný. No asi se vrátím pro jistotu k 95 Poweru a bude to .

2008-01-30 19:33:16

Ja si taky myslím, že Shell V-Power 95 je optimální. Jinak Note bez problémů( musím to zaklepat ) . Doufám , že Micra taky šlape jak hodinky.

2008-01-30 20:23:32

chalosi, chalosi uz sa to vela krat rozberalo, vyssie oktanove cislo nemoze samo o sebe sposobit klepanie ventilov, ak sa dostavi detonacne spalovanie tak urcite u nizssie oktranoveho benzinu. Inak by som "zavadu" hladal inde. tankovanim vyssie oktanoveho paliva sa motoru neublizi, skor naopak. .

2008-01-30 20:33:03

Vyrobca udava min. oktanove cislo,ktore auto moze tankovat.To znamena ,ze mozes natankovat aj vyssie okt.cislo,ale motor ho nedokaze vyuzit..Toto palivo je odolnejsie voci detonacnemu horeniu.Motor ktory nieje postavany na toto palivo ho nedokaze vyuzit sa prevadzka akurat predrazi koli cene.

2008-01-30 21:03:16

blesk: no prý mu říkali že to bylo tím palivem. Taky si říkám, že se mi to nezdá, že by to způsobil kvalitnější benzín

2008-01-30 21:06:00

serzino: no jo, máš pravdu, zlatá 95-ka power. 3-litr nevlastním, takže to nemá cenu. ale líp to jede natankuju diesel,panečku, to bude pak sypec . Co máš ty za auto?

2008-01-30 21:09:03

Tak ti poviem ,ze u renaultu clovek nikdy nevie co odide.U nissanu su zname chyby naco ktory typ trpi a vies scim mozes pocitat.U Renaultu jeto loteria.

2008-01-30 21:10:00

N15

2008-01-30 23:01:37

serzino: a ako ide? no je pravda, že bych si asi nikdy nekoupil Citroena, Fiata a Renaulta ! Např. u Citroena, kterýho jsme bohužel měly nám trochu praskly svody výfuku přímo u motoru, což je opravdu zázrak při najetých 80 000 podle mého . Už jsem měl K10,K11 a ted K12 a jsem spokojenej velmi

2008-01-31 06:50:40

N15 to su Svajciarske hodinky.

2008-02-01 12:44:45

serzino: fakt?no tak to je jen dobře . Jen tak dále. Jezdíš taky na srazy? koukám dle tvých odborných příspěvků, ty jsi automechanik?

2008-02-01 13:03:11

serzino je "PAN automechanik" nie len jekay menic dielov, mal som tu cest a take nieco som este v ziadnom servise nezazil. nejde len o pristup ale identifikacia problemu a jej odstranenie je vzdy rychle a velmi presne. Ziadne ze za chvilu musim prist zas s tym istym. Odporucam jeho rady citat pozorne

2008-02-01 13:48:03

Tankovat 100V power do auta co jede na 95 je akorát vyhazování peněz. 100 oktanovel má smysl u aut co ho dokážou využít. Jako saab s SD kazetou či auto flex fuel. V power 95 udělá u normálního auta stajnou funkci za méně peněz.

ps. Ještě že jezdín na naftu.

N16
Honza 23
2008-02-01 14:39:59

Shell V-Power 95 nebo 99+ jsem několikrát natankoval do více aut a ani na jednom jsem nikdy nepoznal žádný rozdíl ,spotřeba stejná,maximálka stejná,zrychlení o nic lepší ,žádnej rozdíl jen pro příklad BMW 330ci, Passat 1.8T,a nakonec i do Almuše,jediné co je na tom benzínu lepší tak je název a jeho propagace. A pokud mi někdo tvrdí jak mu to nejede a jak mu s tímto palivem klesla spotřeba o litr tak si o něm myslím své.

2008-02-01 14:54:57

Když už jsem u toho, vyzkoušel jste někdo V-power Diesel?? Byl znát nějakej rozdíl?

2008-02-01 15:54:11

V-Power Diesel sme kdysi natankovali do moji stare sierry, a jelo to o chlup lip, tata tomu tak pridal pod kotel, az tomu upadl klakson Jako co se tyce kvalitnich benzinu, tak tezko povedet, ale u te nafty je to kotel poznat, tady kousicek mam benzinku a kdyz sem tam nekdy vzal, tak auto nejelo, sotva se plizilo. Zato kvalitni nafta dobry... Pak to taky dobre jezdilo na hydraulicky olej a podobne, zato petrolej nebrat a trafo olej taky nic moc Na fritak sem to nezkousel, jeste aby mi z auta smrdely smazene hranolky

2008-02-01 17:37:46

V čem je lepší V power Diesel? Je v něm míň řepky?


Odpovědět

1  2  3  4