Fórum - Téma


Shell, Benzina, OMV...kde tankujete?


Fórum Pokec všeobecný Shell, Benzina, OMV...kde tankujete?



1  2  3

2mato  
Mato
2009-08-06 09:54:35

ked porovnam OMV carerra a SHELL v-power v Nitre pod Zoborom tak na shell je citelne lepsia odozva na plyn hlavne v nizkych otackach, miestami vahava odozva na plyn v nizkych ot na obycajnom benzine je prec a auto reaguje na plyn suverenne stale... co sa tyka hladkosti chodu je tam rozdiel a na carerre je v hladkosti rozdiel ale obcas je to na hranici pozorovatelnosti, no odozvu na plyn natolko nevylepsi ako shellacky benzin...tolko co som ja postrehol

2009-08-06 10:33:23

DevilMuF: Jedná se o produkty Liqui Moly, u dieselu je používáme pravidelně již mnoho let. U benzínové Mazdy6 jsme je začali používat až letos, ale taktéž je znatelný obrat k lepšímu. Investice do těchto přísad se nám vrací v nižší spotřebě paliva a ztišení a zlepšení chodu motoru. U Mazdy to udělalo cca o půl litru nižší spotřebu na 100km u dieselu skoro 3/4l oproti počátkům, co jsme auto měli - bylo však zanedbané, což mělo taky vliv. Hodně mne zaujal i fakt, že u dieselu máme velice nízké emise, skoro vůbec to nekouří ani při akceleraci a olej v motoru vydrží déle čistý, než tomu bylo kdysi. U Mazdy pozoruji totéž, emise zjistím až příští rok při STK +ME.

Jedná se konkrétně o tyto přísady pro diesel:

http://www.oleje-mazivo.c...d-diesel-zusatz-1l-baleni

http://www.oleje-mazivo.c...ity-improver-250ml-baleni

A pro benzín:

http://www.oleje-mazivo.c...d-benzin-zusatz-1l-baleni

http://www.oleje-mazivo.c...ystem-pflege-300ml-baleni

S výše uvedenými produkty mám osobní zkušenosti, které jsou velmi pozitivní.

2009-08-06 10:44:21

woooow..já myslel, že mě tady roznesete v zubech co to kladu za hloupé dotazy...ale vidím, že debata má smysl a je tu spostu parádních názorů. A jak je tady Doris a Pavel53, tak se citím jako doma

Jinak ty přísady do benzínu jak píše Doris si asi pořídím. To je fakt bomba

Můj Note si je určitě zaslouží

2009-08-06 11:05:04

Romusha: Kolega si teď dával do benzínu čisticí přísadu této značky a taky si to pochvaluje, že se mu to zlepšilo. Těch druhů a značek aditiv je na trhu mnoho, několik z nich jsme už vyzkoušeli, ale L-M patří podle mne k tomu nejlepšímu.

2009-08-06 11:14:18

Romusha. Domnívám se, že kvalitní palivo a olej je hodně důležité používat od začátku provozu auta . Což je tedy tvůj případ. Motor, který je zanešný a zakarbonovaný se do "kondice" dostává podstatně hůř (pokud se nečistoty rozpustí vůbec). Je to jak přirovnání se sravováním (můj příspěvek výše) . Celý život bůček a pivo a když je člověk na"prkně"tak dieta a zdravá strava.

2009-08-06 11:16:19

Ja som si zvykol tankovat na OMV, radil mi to moj servisak potom, ako mi od Agipu zacal trhat motor (bez opravy sa to natankovanim obycajnej 95-tky na OMV upravilo), akurat mi nejde do hlavy moja spotreba. Vacsinou na svojej N15 jazdim cca za 7,5-8,5 litra (podla toho kolko z nadrze prejazdim v meste), ale pri poslednej nadrzi, ktoru dnes idem dotankovat, to zatial vyzera orientacne na skvelych 6,2 litra. A to som vobec nemenil styl jazdy, kontrolka paliva sa mi rozsvietila az po 650 km a 2/3 z nich som prejazdil po kopcoch a dedinkach, zvysok v meste - cize vela akceleracie a brzdenia, na piaty prevodovy stupen som sa dostal len malokedy... Nechapem...

2009-08-06 12:58:18

2pavel, do jiste miry mas pravdu, ale to prirovnani s clovekem neni spravne, neb jednou zdrava strava nic neodstranuje, jen doda co chybi, ale u paliva je proste fakt, ze cistici veci cast neradu mohou odstranit, tudiz nasledne zasirani akorat vraci stav zpet, ale nikoliv stale k horsimu, ze ... selsky rozum...

Me k tomuto utvrzeni stacilo to, kdyz sem dekarbonoval svoji starickou feldu, stacilo par decek vody, velke otacky a to co litalo z vyfuku bylo dosti vymluvne... pokud aditiva fungujou obdobne, jen mnohonasobne krat pomaleji a setrneji, tak i obcasne natankovani aditiv ma rozhodne kladnejsi efekt nez netankovani vubec, ze ;) ... Jinak ja tankuju VP stale, jen ted sem na mnohe doporuceni presel na zkusenou na carreru, uvidim, az zase zajedu ke znamemu, zmerime hluk a emise.

2009-08-06 13:40:03

v jine diskusi jsem psal ze jsem nabral u Esso a pri V-poweru 95 mi klesla spotreba pri dalkove ceste o cca 1 litr pri stejnem stylu jizdy -meril jsem to plnym dotankovanim vzdy.

a vono se to zda ze to i lepe tahne na V-power ,je to takove zivejsi ,mozna placebo efekt ... ale pokud to pujde budu brat jen shell ...

skoda ze COI nechce zverejnit seznam benzinek kde je nekvalitni benzin ,k cemu ty kontroly delaji kdyz lidi o tom ani pak nevi, hned bych seznam placnul na interent at kazdy vidi , pak by si davali benzinari velky pozor na kvalitu a vlastne by to kvalite benzinu jenom prospelo , jestli by se jim to vyplatilo primchat par tisicovek nebo uplne zavrit benzinku...

2009-08-06 18:04:32

to Doris: Dorisko,tak jsem dal opět na tebe...tvé rady jsou nad zlato mno a objednal jsem si ty přísady.... Tak pak písnu co a jak

2009-08-06 19:31:10

Romusha: To mne těší, věřím, že budeš určitě spokojen. Rozhodně tím autíčku hodně prospěješ. U Nissanu jsme to poznali markantně a u Mazdy se nám to taky zalíbilo, že to přidáváme pravidelně.

Pokud to objednáváš na těch stránkách z odkazu (Radek Musil), tak tam mají skutečně velmi dobrý přístup a jsou spolehliví. Bereme od nich i filtry Mann, taktéž spokojenost. Při objednávkách nad 1000,- máš poštovné gratis.

2009-08-06 19:36:44

S tou nižší spotřebou při natankování "lepšího" benzínu je to v 99% případů jen placebo efekt. Mnohem více záleží na počasí, stylu jízdy, váze auta, apod. Aditiva, to je samozřejmě něco jiného, nicméně tomu českýmu V-Power bych ohledně nějakých extra schopností zrovna moc nevěřil.

Momentálně jezdím po německých dálnicích, asi 1000km týdně a spotřeba se pohybuje +-1l úplně běžně. Dokonce při poslední jízdě na benzin z Hypernovy za 24,90 mám lepší spotřebu než na benzin z německé Shellky, který jsem bral před tím

2009-08-06 21:03:36

Jirina: Když natankuješ špatné palivo, pak spotřeba může vyskočit o dost výš a to podotýkám při stejném stylu ježdění. Mám s tím osobní zkušenost, když jsme dvakrát brali benzín u Unicornu, tehdy ještě do bývalé P11, a spotřeba byla pokaždé o skoro litr a půl výše, než běžně, což byl pro nás šok. Pak se skutečně přišlo na to, že tamní palivo je velmi špatné kvality a tuto zkušenost s nárůstem spotřeby jsme neměli pouze my.

A V-power, tak nic není zázračné, ale jak jsem již uvedla - je to jediné palivo, které zajistilo i po více jak půl roční odstávce bezproblémový start u sekačky, kde to s obyč benzínem dříve nešlo skoro vůbec. To palivo tam bylo ještě od léta a startovalo se až na jaře. Druhým příkladem je kolegova Octávie, která má jezdit na min 98okt benzín (motory FSI). Po natankování obyč 95 mu to škubalo, ale když zkoušel V-power, bylo to o mnoho lepší, škubání skoro zmizelo. Takže něco to do sebe určitě má. Na palivu a oleji se šetřit nevyplácí, tolik můj názor.

2009-08-06 21:09:02

To že je s Shell palivem nižší spotřeba je sice fajn,ale většinou se za něj platí zase víc.... tím pádem to je jedno,jestli dám o 30kč na nádrži víc a ujedu o pár km víc,nebo zaplatím o 30kč míň a stavím se na půmpě dřív...

2009-08-06 21:10:37

Doris: s tím špatným palivem máš samozřejmě pravdu. Ale obecně bych řekl, že špatné palivo vznikne hlavně nevhodným či příliš dlouhým skladováním nebo převozem. Pochybuji, že by si to dovolil v dnešní době ještě někdo ředit.

PS: Mě sekačka letos po zimě nastartovala i se starým benzínem od Slovnaftu

2009-08-06 21:20:48

tak tak.. my měli fechtla na chalupě 7 let v chlívu a vedle ležel kanistr s jakýmsi venkovským benzínem... a jak si brblal po sedmi letech.

2009-08-07 08:05:26

Jirina: No kéž by tomu tak bylo, obávám se, že nepoctivost na benzínkách v naší zemi je stále aktuální. Zmíněný Unicorn kdysi přidával levnější naftu do benzínu, tehdy byl rozdíl v ceně docela velký, takže si majitel pumpy pěkně vydělával. Jak je tomu dnes, netuším, ale netankovala bych tam. Stále mne nesmírně štve, že ČOI nechce zveřejnit ty hříšníky..... Jak se na trhu objeví nějaká hračka pochybných kvalit, hned jsou toho plné zprávy a padají konkrétní jména firem či prodejců apod., ale že si lidi mohou zničit motory a další drahé části auta, to je jim fuk.

2009-08-07 10:30:47

Neni zase kontrola jako kontrola, delaji stale kontroly, ale tam mam pocit, ze se jen hlida oktanove cislo, a nikoliv primesy a jine veci, ktere spis ublizi motoru, nez ze oktanove cislo neni v mezich...

Jinak proc se nezverejnuji? Jednak pro COI tyto kontroly provadi nezavisly institut, a pak se kolem tehle zalezitosti tvori mrak, hodne srovnatelny mafii. jejich praktiky jsou az nekdy udesne (vyhrozovani rodine, skody na majetku teto firmy atd)... Dale je zde fakt, ze kazda cerpaci stanice je nezavisly subjekt, treba matka partnerky (ktera v tomto institutu pracuje a ona sama objizdi cerpaci stanice) mi prozradila, ze nektere shleky nemaji dobrou ba95, to se hlasi, jenze koncern Shell se postara o to, aby kvuli kokotkovi na jedne jejich stanici trpela cela znacka, zaplati sankci a jede se vesele dal... je to proste mafianska dzungle... A pak ne kdy ma moznost nekvalitni palivo ovlivnit majitel cerpacky (viz moje historka s kamionem s nevyplachlym tankem od oleje)...

2009-08-07 11:25:00

arteee: To je jedna věc proč se nezveřejňuje... ale jinak se zveřejňují (např výrobci hraček) protože tam jde o zdraví člověka,né o to,že pokuď si koupíte tutu hračku,bude vaše dítě víc žrát....

2009-08-07 22:22:12

A proto já mám parní stroj , do kotle stačí voda ,pod kotel cokoliv co hoří , zapískáme a jedem . Nějaká oktanová a cetanová čísla i kvalita ropných paliv mi v tu chvíli mohou být zcela ukradená .

2009-08-08 03:10:15

Pracuju n a OMV u Sokolova, takze vecne tankuju tady a obcas si tanknu na shellce v chebu nebo plzni, dle toho jak mam potrebu a kde zrovna sem


Odpovědět

1  2  3