Fórum - Téma


Servisy mění díly zbytečně


Fórum Technický koutek Servisy mění díly zbytečně




2007-05-31 16:03:12

Zajímavé čtení, mrkněte se. Určitě má každý zkušenost.

http://motozurnal.centrum.../utf/clanek.phtml?id=3988

2007-06-01 07:19:32

To je tak populisticky clanok,ze by ho mohol Fico pouzit ako svoj prejav

Ved keby to bolo tak jednoduche ako to popisuje ''pan redaktor'' ta by si vlastne'' kazdy kto ma v riti dieru'' mohol dotiahnut kostru a usetrit 110 000 a kopec casu

Bohuzial je to zlozitejsie...

2007-06-01 07:40:59

co na to povedat ako uz niekto poukazal priemerny clovek nema ani paru co je v aute a je len otazkou

co nauctuju. to je na obhajobu zakaznika

na obhajobu servisu mam toto: vacsina dielov je nakupovanych ako nejake celky alebo nie uplne dopodrobna a ked mi vyhodi chybu toho ci onoho lepsie pre dalsiu reklamaciu je vymenit patricny vadny diel za novy.

ja som mal problem s altikom raz dobijal raz nie nezistili nic pretoze je to sporadicke.no hned navrhli citacka a vymena.v servisoch maju tak vela prace ze asi nemaju chut sa babrat v com je chyba.

2007-06-01 11:32:57

RS955i : Jo, většinou to nebývá tak jednoduchý jak to vyznívá z toho článku. Ale pravdou je, že hodně servisů jedná se zákazníkem jako s naprostým debilem, který nemá o autě ani potuchy. Přesně tak jak to říkal Bolek Polívka : Dělaj machry, ale hajzly maj na chodbě......Jeden z nezapomenutelných zážitků pro mě byl pokus objednat si ve značkovém servisu Nissan PCV filtr pro motor GA16DE. Nebylo to pro moje auto, takže jsem bohužel neměl k dispozici VIN. A na tom moje komunikace se servisem ztroskotala. Snažil jsem se poskytnout bližší informace a nahlásil jim , že je to pro Nissan Primera z roku 1998 s motorem 1.6. Je mi jasný, že ani mechanik z Nissanu nemůže znát nazpaměť označení každýho modelu, ale stejně mě trochu překvapila jeho otázka, jestli je to typ P10 nebo P11. Doteď ale nepochopím, proč ten člověk nevěděl že tam ten filtr je a na co tam je .....obzvlášť když ho mají při určitém počtu kilometrů ( tuším 60 tis ) měnit.

2007-06-01 12:42:45

Mam zle zkusenosti se znackovymi servisy Nissanu, jsou to menici dilu a nejednaji casto fer. Nekdy si zauctujou i ceny za dily, ktere vubec nevymeni nebo tam daji pouzite ale uctujou si za nove. Objednani dilu u nissanu je v posledni dobe doslova adrenalinovy sport, jejich neochota tomu korunuje. Uz tam v zivote nepachnu. Mam sveho mechanika a ten muze tyhle arogantni blbecky strcit klidne do kapsy, poradi si se vsim a je narozdil od nich vstricny a k autu se chova s uctou i kdyz je stare. Taky sem narazil ze v nissanu ani nevedeli, k cemu dany dil vubec slouzi. Jeste ze se vetsina dela v druhovyrobe za normalni ceny. Ten clanek je bohuzel casto pravda.

2007-06-01 22:09:20

Naštěstí jsem autorizovaný servis nenavštívil a tak to i nadále vidím dobudoucna.

2007-06-01 23:06:31

naštěstí si dělám všechno sám, ale přestože na nissan servisy nenadávám (nemám tu zkušenost s nima) tak mě třeba zarazilo, chtěl jsem prachovku na kulák, bohužel se samotná neprodává, tak tedy celej kulák řekl jsem, no bohužel ani ten není samostaně prodejný, no a na kolik to vyjde i s ramenem no 7000kč, tak se slovama že to je třetina ceny mého auta, jsem sehnal prachovku z nějakého nákladáku za 23 kč, nasadil a jezdím spokojeně dál, takže prostě jsem chtěl jen napsat, že hodně věcí je také problémem logistiky dané značky a vše ostatní s tím spojené, a proto si raději na autě vše udělám sám

2007-06-01 23:08:01

A máš recht.


Odpovědět