Fórum - Téma


Servis na Pathfindera


Fórum Pathfinder Servis na Pathfindera

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1  2  3  4

2008-11-01 21:43:40

A bojím se, že bude hůř. Klesá prodej nových aut, tak se budou mastit na servisech, aby ty paláce splatily. Ja kupoval zástěrky na Pathfindera v Třebíči a chtěli taky tři litry. Žádné jiné jsem nikde na netu nenašel. Přitom je to odlitek z tvrdého plastu a jsem zvědav, za jak dlouho to ulomím. A za našroubování chtěli dvě stovky, tak jsem je poslal do kytek a udělal si to sám.

2008-11-02 12:03:02

Hm, to zadni sklo je vyklápěcí, a sundat ho je skutečně jednoduchá práce. Olepovat držáky je prasárna nejvetsiho zrna...

 Svobi
2008-11-02 13:17:03

Tak to jo mi nedoslo ze je vyklapeci.

2008-11-02 17:15:00

ty hele, tak je zažaluj za znehodnocení vozidla. Tady Lojza z kravína má starou otřískanou hundru co s ní jezdí do lesa na dřevo a jednou se s ní dost rázně opřel o strom a seškráb trochu toho rezu. Tak vzal štětku a to auto si přestříkal a můžu říct, že to vypadá líp, jestli chceš, pošlu ti na něj číslo, třeba se dohodnete.

Hlavně až budeš kupovat novou CZ, kup stejnou a pozor ať ji nalepíš přesně do "vyznačené" elypsy.

2008-11-03 00:48:42

vol....

2008-11-03 04:44:22

Pro KERBA: Vim, ze to sem asi nepatri, ale co to mas za yt uzasny zimaky? Vypadaji fakt dost dobre. Prozradis mi znacku? Dik.

2008-11-03 23:32:28

ja je tam mám taky, koukni na rubriku kola na patíka...

2008-11-05 16:22:07

,, koliže tě stalí ?? jestlisi vzpomínám tak cena byla celkem dobrá.....???

2008-11-20 01:59:26

Garance na Nissana.

Tak mi to pánové nedá, abych opět nepřidal poslední zkušenosti se zastoupením NISSAN v rámci EU.(pro ČR to napsat nelze). Jak jsem psal, reklamoval jsem některé neduhy u vozidla Nissan Pathfinder, a jak dopadla reklamce reznutí 5-dveří si můžete přečíst jinde.

Zajimavější na tom je ale to, že NISSAN reklamaci neuznal u důvodu, že prodejce opoměl napsat do záruční knížky datum prodeje. Prodejce to nenapsal, opravdu zapoměl a já to neveděl, ale v databázi NISSANu datum uvedený byl, takže se doplnil na základě dokladů. To ale NISSANU nestačí a pořád trvá, že záruka u vozidla je neplatná - vyjádření někoho v Budapešti, kdo má na starosti garance pro celou východni Europu.( vůz je 1 rok stár, najeto 23000 km), i když mají takzvanou paneuropskou záruku.A když chcete s někým mluvit, dostanete se pouze na zákaznickou linku, kde nic nevyřeší, pouze sděli, že za Vás napíšou stížnost. A jiný kontakt prostě odmítnou sdělit. A dál přirozeně nekomunikují. Pak vám zavolá někdo z Londýna (další centrála Nissan) a maže vám med kolem huby, ale nikdo vám neřekne konečný verdikt. Stejným způsobem postupují, když reklamujete něco na vozidle. Sehnat číslo na Obamu by asi bylo podstatně jednodušší , než na někoho v Nissanu, kdo umí něco rozhodnout.

Takže vám všem přeji ať máte auta bez problémů, protože vydupat si reklamaci....no, chce to pevné nervy a už teď se na to psychicky připravujte. Patík je super auto (no, až tak moc ne, prostě se sere...) ale na základě zkušeností my příště NISSAN nesmí do baráku.

Máte podobné zkušenosti? Rad si taky něco přečtu...

2008-11-24 17:17:15

A proboha proč si neuděláš vejlet do nissanu kdes ho kupoval ( nebo ta fiirma pro Tebe) a nevoštemplujou to???????

2008-11-24 17:29:51

Ty vogo, to je až neuvěřitelný story to snad není ani možný připadám si jak u Škoda servise na Š120 Za ty prachy co za to mají seru na to koupím si asi něco z Číny

2008-11-24 17:59:28

Asi pláčeš na špatném hrobě pro tebe je partnerem prodejce! Tohle je na žalobu se vším všudy!

2008-11-24 18:36:02

Ale ono je vsechno v poradku, razitko, i datum prodeje který byl doplnen podle dokladů. primo u zastupení Nissan CZ.Ale proste Nissan Budapest si postavil hlavu. a porad tvrdi, ze vozdlo podle nich neni v zaruce (to ten datum, který se zapomel vyplnit prodejce, s kterým jsem v kontaktu). Prodejce chybu uznáva a dela co muze aby vse NISSANU Budapest vysvelil. Ale v Budapesti schází IQ.

A ted chce Budsapest pro zmenu novou garancni knizku, takze prodejce vyrizuje novou zarucni knizku. Proste pro ne vozidlo jakoby neexistuje a vubec nebylo vyrobeno. Nemuzou to vyhrát, ale delaji neprijemnosti...Tu EU nam byl cert dluzen.

2008-11-24 18:44:45

jj přesně tak EU nám byl čert dlužen a spousty lidí to ale chtěli No Maďaři v tom lítaj ale guláš mají OK jinak jsou asi tak nějak mimo A zákazník to obsere neustálým vyřizováním a telefonováním tyjo za ty prachy co ty káry dnes stojí je mi z toho nějako nevolno od knihy

2008-11-24 21:50:01

Základní dotaz. Jak si to auto koupil? Leasing, úvěr, nebo za hotové? Podle toho poradím co dál a co funguje.

2008-11-24 22:30:38

Musím dát za pravdu Milanovi, s českým servisem se domluvíš, a vím o čem mluvím. Ráno jsem tam po dvou měsících od přijetí reklamace českým servisem dal auto a v půl pátý mi volali, že je to hotový ( nutno podotknout, že závadu, která se projevovala tak, že při poklesu otáček na volnoběh se celý auto rozklepalo a mlátilo to z převodovky, poprvé řešili výměnou vstřiků. Marně ) a konečně se povedlo závadu odstranit, a to výměnou setrvačníku. Co tomu ale předcházelo za zbytečný komplikace...

Začalo to u patíků běžnou výměnou spojky. Neměl jsem ji spálenou, jen škubala při rozjezdech, asi byla načatá. Tak mi vyměnili asi jako jedinýmu jen lamelu, přítlačák a pedál, protože maďar setrvák nepovažoval za nutný měnit. Pak jsem si všiml výše popsaný neřesti a jako zodpovědný uživatel nenechávající nic na poslední chvíli jsem to reklamoval spolu s kazem laku na kapotě - začal se loupat - nejdřív v Praze, pak v Boleslavi protože tu kapotu schválil maďar opravit tam, kde jsem to koupil. Kapotu opravili, ale to klepání ať si opraví ten po jehož zásahu to začlo, takže Praha, protože tam mi rouvnou při výměně spojky řekli, že nebudu nic platit, ale v Bouli chtěli zaplatit lamelu. Tak jedu pro změnu zas do Prahy a že je to vstřikama. Po 14 dnech výměna všech čtyřech, že prej byly měkký??? Dojedu k Hornbachu, zaparkuju a auto se vesele klepe dál. Druhý den, po tom co jsem se stavil u známýho, co není automechanik, ale baví ho auta, volám do servisu, že závada trvá a ptám se na radu kamaráda, jestli by to nemohl být dvouhmotnostní setrvačník ( v životě jsem to neslyšel ) a v servisu taky ne... ale nakonec mi dávají za pravdu a následuje objednávka za 3 týdny. Večer než tam mám jet mi volají, že maďar nedodal díly a že s tím nejsou schopni víc dělat ( oprava přitom byla maďarem schválená, ale dalo to asi práci...) ať skusím CZ zastoupení. Volám tam, ke konci ne slečnu, která za nic nemůže, řvu že chci telefon na toho poláka co v maďarsku schvaluje reklamace. Za dva dny volá jiná dáma, tentokrát přímo z maďarska, nějaká tamara samara nebo nějak tak. Na tu řvu pro jistotu hned, že 30ti denní lhůta už je dávno minulost a proč to tak dlouho trvá. Dorazila mě zdělením, že kdybych volal na centrálu dřív, už jsem mohl mít setrvák vyměněnej... a že v pátek bude díl v servisu...Tak řvu ještě víc a končím s tím, že v pondělí jedu buď na výměnu setrváku nebo na čojku, ať si vybere.

Je pondělí, setrvák je vyměněnej, auto v poho s novýma vstřikama a já litujíc českýho servismana proklínám globalizaci. Maďara nám byl čert dlužnej...

A třešnička na dortu... tu opravu kapoty v Boleslavi maďar nakonec neproplatil....takže buďme hodní na český servisi i když to jsou občas pěkný paka, ale oni za to vlastně nemůžou. Nissaňákům zdar a tomu polákovi v tom maďarsku ať uschne

2008-11-26 12:01:11

Hezký čtení to je proježděno a provoláno zakazníkových peněz, za něčí neschopnost Fuck globalizace Nejvíc se mi líbí ta poslední věta jen bych doplnil - ať to uschne všem tam v tom Hungary bordelu.

2008-11-26 12:40:42

Leasing... pro Patase

2008-11-26 17:11:04

Nejhorší alernativa. Záleží jaké máš obchodní podmínky. Předpokládám, že odstoupit od kupní smlouvy může jen leasingovka a ta si to s prodejcem, stejně jako u mě, nebude chtít rozházet. Takže máš asi tyto možnosti. Oprava je asi o ničem, takže sleva z ceny, nebo výměna vozu za nový. Doporučuju alternativu výměny vozu za nový z důvodu nedodržení záručních podmínek. Navíc pokud to máš na jméno a ne na firmu, tak bych se obrátil na Českou obchodní inspekci pro neplnění ustanovení zákona na ochranu spotřebitele z důvodu neplnění záručních podmínek, resp. lhůt a způsobů řešení. No a pokud by ani to nepomohlo, tak mi dej mail a pošlu ti kontakt na reportérku TV Nova, která pomohla mě a prodejce Opel ve Svitavách končí. Pokud by auto nechtěli vyměnit ani po tom všem, pak se domáhat u soudu. Nedá se to prohrát, ale je to na tři až čtyři roky. Pokud budeš chtít něco vědět dál, klidně se ptej.

2009-09-26 16:51:57

Zdravim, chtěl bych se optat na zkušenost se servisem v Mladý Boleslavi. Mám Nissan PF


Odpovědět

1  2  3  4