Fórum - Téma


Serena 1.6 16V,po zahrati chcipa.


Fórum Serena Serena 1.6 16V,po zahrati chcipa.

Informace o modelu: Nissan Serena



2009-01-14 16:40:11

Ahoj vsichni.Jsem cerstvy majitel Nissana Serena 1.6 16V kod motoru GA16DE a mam takovy dost neprijemny problem:Studene auto nastartuju a bez problemu drzi otacky,po mirnem ohrati(jednotka zacne nejspis pracovat pro rezim ohrateho motoru) mi motor chcipne,natocim ho ale jen s nohou na plynu a pri jizde se mi zda ze netahne tak jak ma,na pristrojovce mi sviti kontrolka nizke hladiny oleje ale je ho tam dost.Muzete mi PROSIM nekdo poradit co s tim abych nemusel do znackoveho servisu,muze to mi na svedomi ta kontrolka?

2009-01-16 00:40:55

Svieti ti kontrolka nízkej hladiny oleja ?To znamená že ti svieti červená kontrolka mazania-tak ak po štarte nezhasne znamená to že nemáš resp.máš slabý tlak oleja.Neni kapanček pridretý motor?

2009-01-16 12:45:01

Ne.Sviti oranzova kontrolka hladiny oleje,ne cervena konrolka TLAKU oleje taky jsem si to myslel nez jsem zjistil ze to ma na vane cidlo ktery hlida hladinu ale prave ted nevim jestli to treba nadava do jednotky signal ze je neco spatne a takhle to zlobi.Pomoc prosim

2010-10-07 08:02:52

Mám Serenu cca 2 roky a fungovala bez problémů.... když beru za normální, že hodně papá a málo táhne

Teď najednou začala po ohřátí chcípat - bez přidání plynu vždy. Žádná varovná kontrolka mi nesvítí. Pokud někdo znáte řešení, budu rád za něj.

Luděk

2011-12-16 17:10:38

Ahoj skus umejt škrtící klapku muže bejt zasraná vot karbonu.demontovat a naleštit hadříkem a techničákem z vobou stran

2012-01-15 20:57:06

měl jsem taky tento problém (a ještě semtam se objeví ale za to už si můžu sám)...u mě to dělal takový ten bazmek na sání, co reguluje volnoběžné otáčky....teď si nemůžu vzpomenout jak se tomu říká, jestli ac ventil nebo egr ventil,....no raději nebudu zacházet do automechanikářské terminologie ať nejsem pro smích...všechno opravuju takříkajíc citem a střídáním kladiv od nejmenšího po největší ....měl jsem ten ventil zasraný a šoupátko co reguluje nějaký vzduch či co prostě nejezdilo tam a zpátky........a taky je třeba překontrolovat všechny podtlakové hadičky.....jednou jsem měl takovou divnou závadu že po zahřátí motoru se mi nějak nepravidelně měnily otáčky jak si to chtělo a ne jak já jsem chtěl a nakonec jsem objevil jednu hadičku prošoupanou ale zastudena těsnila a jak se to tam všechno ohřálo tak se prověsila a v ní se udělala trhlinka a falešně to sálo.


Odpovědět