Fórum - Téma


Semtexova GTI Sport Line


Fórum O vozech našich členů Semtexova GTI Sport Line


Diskuze o vozidlu

1997 Almera N15 2.0

16 fotek  |  377 diskuzí

Výkon motoru 150.5 kW (205 PS) při 7130 ot./min. Točivý moment: 215 Nm (159 ft/lb) při 6090 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20VE (140kW).

tak po viac ako rocnej prestavke bez auta na zabavu sme neodolali a kupili Almeru Gti od mojho dobreho kamarata Bono83


1  2

2007-04-27 22:46:07

dnes som videl a pocul Semtexovu Almeru GTI a moja technokraticka dusicka zaplesala a je mooc nahlodana 3dverak mat sice nemozem ale toto auto je tak ako ho semtex dovybavil skvost. Ziadne zbytocnosti len vyborny zaklad genialne dovybaveny. Auuuuuu nebudem spokojny kym nebudem vacsinu tych veci mat aj ja na svojom GT. Nevahal by som ani sekundu to auto kupit ak by som take chcel (zial trojdverak mat nemozem). Seriva GTi je polovicne auto proti tomuto. Pribudli este 17" kolecka snad to najkrajsie co si viem predstavit na toto auto jezis ja snad ani nezaspim. sa neviem dockat co povie meranie na brzde. siska K&N ani komplet ladeny vyfuk (SS+sport kat zbytok AMA+silencer) vobec nie su urvane ako som cakal moc dobry decentny zvuk do 4tis. ked sa vsak preslapne naplno krasny syty ziadny uprdeny zvuk. navyse auto leti do otacok rychlejsie ako seria.

2007-04-28 11:13:57

Zaujimava recenzia

Som rad, ze sa ti pacilo, ten SILENCER ma nieco do seba. vdaka nemu ma dnes nezastavili zeleni, ale tu fabiu za mnou

Dnes som bol na geometrii a konecne to auto ide nadherne. Predtym som len zasol, co dokaze robit novo nahodeny podvozok so sirokymi kolami a nenastavenou geometriou... bol som ako neriadena strela, ale teraz... hmm M3ky traste sa!

Blesk inac prehana, vobec to nie je este ono, je to skarede, nemotorne, lenive a nejde to

2007-04-28 11:29:01

semtex: iste ze to este mozno dotiahnut dalej ale kazda sranda nieco stoji. takto je to pekne a ucelne auticko. Rad by som sa v tom aj previezol, ale asi by som nemal lebo k vyfuku a saniu bude musiet pribudnut podvozok D2R. Konecne nejaky podvozok s ktorym sa da aj bezne jazdit aj ist na okruh. Koni, H@R nerobia asi zle veci ale to patri asi len na okruh na beznu premavku to byva otrasne tvrde a v podstat eto aj blbo jazdi kedze to stale poskakuje

2007-04-28 11:48:20

blesk: hej, podvoyok spravi vela. Vykon ti je na nic, ked neudrzis auto na ceste. Neviem, ako je na tom KW, KONI a spol. ale D2R tiez nie je najmaksi, ale funguje... Ked bude raz viac casu, tak dame viaceri stretko a poskusame

2007-04-28 12:46:51

tak někdy vyzkoušej KYB AGX pokud se dělají na tvoje auto, mám je na dvoukile a jsem nadmíru spokojen (měl jsem i se seriováma pružinama) ted mám TEIN pružiny a jediný rozdíl který vnímám je ten že mám auto o 4cm níž, jinak jízdní vlastntnosti se pružinama nějak výrazně nezměnily

2007-04-28 21:58:17

Kento mne sa zatial zda podvozok GT prave asi to najlespie co na tom aute je. Neviem aka rada ale GT ma prave tlmice Kayaba presne oznacenie neviem vsak, nevies nahodou?

2007-04-28 22:02:54

Ale podla referencii by prave D2R mohol byt podobne komfortny ako seria dokonca mozno aj viac (komfortny nemyslim tym makky to zdaleka nie). nastavovacie moznosti su tam vsak prakticky neobmedzene a da sa to ako som pozreal celkom jednoducho vsetko za par minut na stojacom aute a nie demontazou a opatovnou montazou. Ale Podvozok je zatial na mojom aute podla mna o dost rychlejsi ako motor takze podvozok by siel az vtedy ak by som siel hore s vykonom resp ak sa odporucaju sucastne tlmice

2007-04-30 09:17:43

KAYABA AGX tiez nemusi byt zly tlmic, ale ja radsej komplet.

Primera GT ma na seriovy vykon predimenzovany podvozok a spolu s HONDOU Intergra jeden z najlepsich seriovych podvozkov v tej dobre. Samozrejme mimo cistokrvnych sportiakov...

Nastavovacie moznosti D2R su naozaj skoro neobmedzene, da sa nastavit vyska, tuhost - pruzinou, tuhost - priamo na tlmici, odklony... Som s nim naozaj spokojny, je sice urceny na RACE a tym padom je v "najdlhsom" nastaveni stale "nizky", ale da sa s tym jazdit, som 10cm od zeme

Do serioveho podvozku Primery GT nedoporucujem zasahovat, pokial je funkcny a nie je potuneny motor a ked ho uz menit, tak za nieco brutalne, lebo hocico ine lacnejsie moze byt horsie, ako original...

2007-04-30 11:07:10

semtex hlavne dufam, ze na svojom GTIcku dojdes na majovy zraz aby sme ho mohli vsetci poobdivovat

2007-04-30 11:09:49

DuFFi: Ak ho ešte budem mať, tak určite

2007-04-30 11:13:00

semtex: vsak to "ak ho este budem mat" ma znepokojuje Este pockaj s predajom do konca maja

2007-04-30 12:59:09

Ked pride zaujemca, tak nepockam, caka na mna druhe auto

2007-05-21 19:06:11

neviem ci sa nebude na mna hnevat semtex ale neda mi nevykecat ze upravy neboli marne a jeho GTI ma max namerany vykon na tej istej brzde co bol so seriou kde mu namerali 111kW teraz 123kW. Velka gratulacia a hodne nasledovania(krutak vraj o 12Nm). 12kW dosiahnute s K&N hruskou a celenorezovym vyfukom so sport katom. Zaujimave je ze mu namerali o 2-3kW menej bez silencera. takze okrem praktickej stranky nie vzdy najhlucnejsi vyfuk je najvykonnejsi. Otazkou je potom ci rozne "tuning" plnopriechodzie vyfuky vykon skor neznizuju ako zvysuju. tak a je to vonku semtex sorry ak to malo ist od teba ako preveho, ja som hrozne klebetny

2007-05-21 21:09:54

Jaaaj Blesk, ty musis hned vsetko vykecat

Ako uz bolo napisane, maximalna namerana hodnota bola 123kW a 193Nm, oproti seriovym nameranym hodnotam 111kW a 182Nm (vyrobca udava 105kW), robili sme viac kombinacii merani, vzdy po dve merania, aby sa vylucila chyba:

1. 17" kola, bez SILENCERA, sanie K&N

2. 17" kola, so SILENCEROM, sanie K&N

3. 16" kola, bez SILENCERA, sanie K&N

4. 16" kola, so SILENCEROM, sanie K&N

Chceli sme este spravit aj so seriovym sanim, ale uz mi bolo luto auta, tak sme to vynechali

Pan, co to robil bol taky dobry, ze mi spravil aj merania pruznosti:

40 az 80 km/h na III. prevodovom stupni

60 az 100 km/h na IV. prevodovom stupni

80 az 120 km/h na V. prevodovom stupni

A bolo to robene ako s 17" kolami, tak aj s 16" kolami a samozrejme, co sa akceleracie tyka a pruznosti, tak su vhodnejsie, lahsie a mensie 16" kola, takze na sprinty si beriem 16ky

Ako pisal uz Blesk, tak je zaujimave, ze bez SILENCERA to nebolo ono a bol namerany mensi vykon. Ja som to citil uz aj pri jazde a chcel som si to potvrdit prave meranim, ktore presne podtvrdilo moj dojem Takze plnopriechodovy vyfukovy system nie je vzdy vyhra. Samozrejme je to individualne... Viem si predstavit, ze na silnych autach to moze byt prinosom.

Cize ja som spokojny, podarilo sa mi sanim a zvodmy a vyfukovou sustavou spravit 10% vykonu, co je pekne. Aj priebeh krutiaceho momentu sa o dost zlepsil a je to na dynamike auta aj citit.

Musim este odizolovat sanie a spravit privod vzduchu a mozno sa to este o kusok zlepsi Ale inac uz neplanujem ziadne ine upravy, lebo do motora nechcem sahat.

Nascanujem este v praci aj graf a pridam potom aj foto.

2007-05-21 21:25:43

plněprůchozí výfuk je potřeba hlavně u turbomotorů a potom u vysokootáčkových aut kde se točí stále nad 6000 otáček, jinak je to zbytečnost

2007-05-21 21:35:09

kentoya: Ale ja tocim pravidelne nad 6tis. otacek. A stejne to pak nebylo ono... Ani pri 7500 otackach. Je zbytecne to tam tocit, stejne to uz pak cele pada dolu...

2007-05-21 21:44:32

jenomže ty tam už nemáš výkon, bylo myšleno laděný motor s max výkonem a kroutákem nad 6000 toček, tudíž vačky minimálně 295 atd atd atd

2007-05-21 21:53:00

Je mi to jasne Ale tak daleko se nechci dostat

2007-05-21 21:59:10

proto jsem psal že plněprůchozí je většinou nanic, ale na druhou stranu hezky řve

2007-05-21 22:05:04

jj, az tak, ze mi vibrujou skla v aute kdyz tomu nakladam


Odpovědět

1  2