Fórum - Téma


Schéma podtlakových hadiček Nissan Patrol


Fórum Patrol Schéma podtlakových hadiček Nissan Patrol

Informace o modelu: Nissan Patrol



2015-10-10 20:59:37

Nemáte někdo prosím schéma zapojení podtlakových hadiček na vozidlo Nissan Patrol GR HARD TOP.VIN: JN10KYY60U0866838 .

Motor:2,8td 6válec s rotačním čerpadlem,85kw,kod motoru RD28T,rv 1992.

Na vozidle dělal nějaký servis výměnu těsnění pod hlavou,výměnu rozvodů,a od té doby vozidlo nemá výkon.Zjistil jsem že několik podtlakových hadiček není zapojeno (byly schovány za nádobkou chladící kapaliny)a ostatní hadičky jsou zapojeny nelogicky - (podtlaková membrána z čerpadla přímo na podtlakovou membránu turba a spousta dalších takových kopanců,..). Nebo aspon kdyby mi někdo poslal foto z vašeho vozidla,jak to má být zapojené?

Děkuji Vám

2015-10-30 12:36:11

Stáhni si manuál a pohledej http://m.ulozto.cz/xQqCBQ...l-y60-servisni-manual-zip

Můžu ti napsat to turbo a čerpadlo kam jde. to u té nadržky je ovládání EGR ventili a ten mám zaslepený a ovládání kuchnuté, takže s tím neporadím

2015-10-31 19:54:19

robertz: Moc ti děkuji.

Mám ještě problém se žhavením.Auto normálně žhaví-kontrolka svítí a hned zhasne,ale po několika vteřinách začne blikat kontrolka žhavení.Zjistil jsem že to má dvě relátka-

1 velké to je hlavní relé-žhaví při startu

2 malé to je dožhavovací-toto relé se nespouští,jelikož jde na cívku 1,5-2,5V.

změřil jsem plus proti kostře baterie -ok 12V

  • ZMĚŘIL JSEM KOSTRU (KABEL CO OVLÁDÁ JEDNOTKA SPÍNÁNÍ CÍVKY - 1,5v,PROTI BATERII PLUS.
  • Dále jsem změřil kabel od jednotky k relátku ohmicky a je OK

Rozloupnul jsem jednotku a v ní je na kondenzátoru jakoby zelený špatný kontakt.Občas se stávalo že motor točí,ale nechytne.

Pokud přikostřim relé dožhavování,tak se mi relé spustí a začne se mi čoudit z relátka dožhavování.Nechápu proč.

Může to být jednotkou?

2015-11-04 09:36:40

Takže k těm hadičkám: z vákuovky jde jedna velká hadice na okruh brz a uzávěrek. jedna malá z vákuovky jde do rozdvojky u turba z tama jedna na ventil turba a druhá na čerpadlo. druhá malá jde do těch ventilů u filtrboxu. s tím nepomůžu bo to mám odpojené zaslepené-je to ovládání EGR ventilu. hledal jsem to v manuálu ale nenašel. zkusím ještě pohledat. nebo to zaslep a je.

2015-11-04 09:46:33

s tou elektrikou je to trochu složitější. Ony ty relátka spolu spolupracují. Jedno je spínací a druhé přepínací, takže to úplně nejde propojit drátem. Funkci pochopíš v manuálu "engine fuel system" od strany 63. To že to nažhaví krátce a pak bliká žhavení je indikace nějaké chyby ve žhavicím a dožhavovacím okruhu. t.j. špatná žhavička, špatný kontak na sliovém vedení, špatný kontakt v relé, spálená cívka v relé. Mě to dělalo taky a nakonec byl jen přerušený káblík co hlídá napětí pro ŘJ-takže opruz. Takže napřed bych prošel žhaviče (systém dvou lišt je ti znám?) kontakty a proměřil relátka.

Může to být i ŘJ ale tu bych nechal nakonec. ŘJ z roku 93 kdyžtak mám

2015-11-07 13:20:36

Díky moc,vše jsem proměřil a je cose týče kabeláže ok.Měřil jsem to ohmicky.Akorát,jak mají být zapojeny žhavící lišty na 4,5,6 válci?Musí tam být nějaká podložka?A popřípadě kde?Nic tady není.Někdo se v tom hrabal předemnou.Kdybych náhodou potřeboval jednotku,kolik by jsi za ní chtěl?

dík

2015-11-07 21:01:57

1, 2, 3 žhavič je klasický kostra proti motoru. 4, 5, 6 mají dva kontakty. Jde dlouhá lišta přes všechy žhaviče na 4, 5, 6 žhaviči jsou nevodivé podložky, počítám tak 3 mm silné, na tom je krátká lišta. Přívodní kabely na ty lišty by měly mít každá jinou díru, takže by to mělo být nezaměnitelné. Když tam nejsou ty izolační podložky tak při žhavení to jde vlastně do zkratu. Ty jednotky jsou myslím tři typy podle roků. Jde to poznat myslím podle barvy samolepky na ní nebo podle konektorů

2015-11-07 23:46:23

robertz: Ted ti píšu co se týče žhavičů na 4,5,6 válci.Takže je žhavič a na něj příjde lišta pro všech 6 válců?Mezi samotný žhavič a lištu pro 6 válců nepříjde žádná podložka?na lištu žhaviče pro 6 válců příjde podložka a na ní lišta pro 4,5,6 válec?Jedná se mi hlavně o tu lištu pro 6 válců,jestli příjde mezi ní a žhavič nějaká podložka?

2015-11-08 18:05:45

podložky jsou pouze mezi těma dvouma lištama. aby se od sebe idizolovaly

2015-11-08 21:16:34

robertz: díky,tohle jsem potřeboval vědět.Ještě nevíš jaká tam příjde pojistka na žhavení?Někdo místo pojistky dal drát.Bude mi stačit 70A?

2015-11-09 00:27:00

mám dojem že ten drát bude origo. Mám ho tam taky a už jsem ho párkrát viděl, dokonce i přepálený :)

2015-11-09 17:58:02

Ahoj mám jednotku:

ZEXEL 269 12

PARTS NO. 407901 - 3210

CUSTOMERS NO. 23710 22J00

Má červený štítek.

Ve svý jednotce mám KO kondenzátor.Takže je KO jednotka,jelikož nemůžu sehnat kondík.Co chceš za tu jednotku?

2015-11-10 12:57:41

Nevím, třeba dvojku?

2015-11-10 20:41:35

robertz: Ahoj poslal by jsi mi prosím tu jednotku?Napiš mi na email a já ti dám iniciály.

Martin.martinnn@seznam.cz

dík

2016-03-01 16:30:41

potrebujem pordit zapojeni podtlakovyh hadiček na nissan čtyřvalec 3.0 gr


Odpovědět