Fórum - Téma


sani K&N kuzel


Fórum 350Z sani K&N kuzel

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2

San
San
2013-05-09 14:35:22

Cus zetkari, mam dotaz. Udelal jsem si sani do zetka a par lidi mi reklo, ze bych mel vymyslet prepazku mezi sani a motor abych nesal ten teplej vzduch od motoru.

tak za 1, zda je to fakt potreba, par lidi tvrdi, ze tomu stejne moc nezabranis pokud se ten filtr nevyvede skoro ven

a za 2, jak byste to udelali kdybych to mel resit :))

)dik, zde fotka

2013-05-09 14:38:12

Urcite by to tak spravne melo byt, ale vylozene nutne to neni....

U kryti si musis sam poradit nebo se inspirovat u jinych sanich. Staci hledat na googlu a inspirace je az az.

Kazdopadne nevim, jestil KN byla dobra volba, protoze jsou lepsi sani a asi i levnejsi.

2013-05-09 15:09:33

San: ono v motorovým prostoru je dost velkej průvan takže když jedeš pilu tak o moc chladnějšího vzduchu s odstíněním stejně nedosáhneš. má to asi stejný efekt jako lidi co dělají díru v kapotě a dělají různé otvory. Myslím si že je to zbytečné a takovéhle věci bych řešil u ultimativních strojů kde už nevím co bych. můžeš si to vyzkoušet, vem si obyč teploměr s čidlem, to si dej před sání a sleduj teplotu a pak i se stínením. když dáš stupeň dva dolů tak budeš rád. na druhou stranu budeš mít lepší pocit když to uděláš což je k nezaplacení:D

pokud to chceš fakt na hulváta tak bych sundal světlo, místo něj dal trichtýř s trubkou do které by se vlezl ten filtr. trubku obalil hliníkovou folií a hurá na okruh. buď vytáhnout sání jinam nebo tam postavit stínící přepážku.

zde něco pro inspiraci

San
San
2013-05-09 16:01:03

chmeldoslav: Tak to zase neee :D:D:D ale krasnej tip ..

chtel jsem se jen zeptat na nazor no, pulka lidi mi rekla odstinit, druha ze to je fuk :)

2013-05-09 18:51:30

Blby je to hlavne pro ty, co chteji jezdit sprinty, kdyz potom stojis a cekas na start, tak se tam teplo nahromadi a neni to pro start uplne idealni. Jinak fakt pri jizde to tam fouka dobre a vesmes nepoznas rozdil, je to tedy jedno. Neco jinyho by to bylo mozna u nejakyho zavodaku, ale proste za jizdy zcela bez problemu.

San
San
2013-05-09 19:10:00

lukyisek: ja maximalne okruh, nebo drift trasy. Zadny sprinty, tak to teda necham jak to je a prdim na to :)

2013-05-09 20:22:27

Tak tak. Ono i u nasich poladenych P11 vznikaj teploty jako k*ava a nema fakt smysl to odizolovavat. I kdyz nekdo to delal, ale po tom co se to testove merilo bylo zjisteno, ze ty teploty jsou v pohode.

2013-05-09 21:01:40

A určitě bude filtr více chráněný proti prašnosti.. pokud teda někdo nemá trubku z nárazníku přímo na filtr

2013-05-09 21:45:15

nereste furt tu prasnost,motor sežere kde co.s naším najezdem mužem jezdit i bez filtru s pravidelnou výměnou oleje.lidi mají trubku z nárazníku i bez filtru

2013-05-09 21:58:28

Chmeldo,ty bys mohl jezdit i bez manžet homokloubů a předního skla viď? S tím tvým malým nájezdem,co nutně musí mít všichni jako ty Každý nepřistupuje k autu jako k popelnici co sežere všechno,co lítá ve vzduchu

2013-05-09 22:09:05

Pokud sis koupil filtr tak já osobně bych vyříznul díru v nárazníku tak jak to má tu. http://www.350z-tech.com/...er-volk_sf_challenge..jpg a plechem co nejvíc ohraničil filtr od motoru od tepla. Čím studenější vzduch ti to saje tím lépe auto spaluje a navíc to pak vypadá parádně. Tak stejně funfuje NOS kde se do sání vstřikuje oxid dusíku aby byla teplota co nejnižší a tím i lépe spalovalo. Jak to potom jede s nitrem už známe z filmu.

San
San
2013-05-10 09:32:35

dawe88: Wow, ten je tvuj jo ? paradni kousek ;)

o tom jsem taky přemýšlel, tam tohle udělat, jen se mi do toho nechce řezat :D:D chudak zetour

2013-05-10 09:38:36

Sání teplého a nebo studeného vzduchu neni o lepším spalování, ale o rozpínání plynu.

2013-05-10 10:12:26

BMarcellus: tak vzhledem k tomu že se tu bavíme o takovýhle úpravách tak to asi nebude sloužit na cestu pro rohlíky do tesca. u dayli bych nedával filtr pryč, u nějaké okruhové prasárny kde je nájezd pár tisíc ročně proč ne. nejlíp průchozí filtr je žádný filtr.

SumavaCZ: no tak spaluje líp, studený vzduch má větší hustotu než teplý (není tak rozpjatý abych se teda přiblížil k tvému příspěvku) a obsahuje tedy více kyslíku než teplý. čím více kyslíku tím lepší spalování. Proto mají auta ve vyšších polohách větší ztráty výkonové jak řídne vzduch.

2013-05-10 11:09:31

chmeldoslav: Noo, 350Z je na ježdění do obchodu pro rohlíky jako stvořený Taky mám v autě šišku a určitě nejezdím okruhy.. Ale když si člověk s autem hraje a snaží se o něj starat tak proč ne.. Navíc se mi líbí ten zvuk otevřenýho sání.. Sám můžu potvrdit že třeba v létě je vyšší teplota pod kapotou cítit na chování auta.. takže taky teď řeším přívod vzduchu a odstínění.. a rozhodně nestavím žádnou okruhovou málo nájezdovou drtičku.. když to člověka baví a splní to svůj účel tak proč ne.. už jen pro ten lepší pocit

2013-05-10 11:11:23

meny: však říkám...pocit, nic víc u toho to obvykle končí a ten účel to splní

2013-05-10 11:50:37

...pánové, hodně konstruktivní debata

2013-05-10 12:11:58

judy_n15: každej si veme z toho stejně co chce:D

2013-05-10 13:55:38

chmeldoslav: ...no, upřímně, tady neni brát z čeho

2013-05-10 14:17:30

judy_n15: myslím že to že to je zbytečný řešit hovoří za vše.u většiny lidí stejně auto jezdí nejlíp na dobrý pocit.proto pro dobrý pocit odstinit ale nic to stejně neudělá.což mu řekne asi každý kdo stavěl něco smysluplného.


Odpovědět

1  2