Fórum - Téma


Sání 350 / 370 Z


Fórum 350Z Sání 350 / 370 Z

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2  3

2013-02-05 15:52:58

Ahoj, rád bych se dotázal na Vaše praktické zkušenosti s úpravami sání u 350/370 Z ? Jde mi o to, zda potenciálně má nějaký pozitivní vliv úprava formou výměny celého sacího traktu, včetně airboxů, nebo, zda je to prostě a jednoduše zbytečné a bohatě stačí hodit třeba KNko vložku filtru do původních airboxů a navždy tím vymalováno?

Prostě zda s tím máte někdo nějaké zkušenosti - (u 350Z s verzí se dvěma sacími trakty se dvěma airboxy, nebo u 370Z) ...U většiny aut, kde série je dobře řešená, je výměna za jiný produkt často znatelná úplně minimálně, ba vůbec. - Ale rád bych se dozvěděl praktické zkušenosti majitelů Z, kteří s tím laborovali...

Díky za odpověď

2013-02-05 16:05:35

podla mna KN vlozka do original boxu a nic ine neriesit, tahat trubky do predneho narazniku a nasavat bordel zo zeme je dobre tak pre zavodne specialy ale pre beznu jazdu a motor asi ne

2013-02-05 16:15:28

Já si to myslím taky - resp. myslím si, že od doby co maj Z dva ty sací trakty, tak jsou živeny vzduchem dobře, a že nějaké "intake" systémy nic extra nepřidají, ale třeba se ozve ještě někdo s jinou zkušeností...

2013-02-05 19:46:31

Někde na nějakém zahraničním foru jsem četl, že origo boxy jsou udělané suprově a stačí pouze vložka. Koupil jsem KN a zatim v poho. Nevim jestli pomer cena/výkon je u celé výměny sání výhodná.

2013-02-05 20:34:24

No u moji zerze s jedním sáním VQ35DE to šlo poznat znatelně.Ty první verze byli udělané naprd.Ty nové s se zdvojeným sanim jsou určitě jinde no....

2013-02-05 22:44:31

Já osobně mám s klasickými vložkami do airboxů KN taky dobré zkušenosti.... Měl jsem to u všech sportovních i civilních aut, kde mě taky u těch sportovních napadla v hlavě otázka nějaké úpravy, ale u předmětných vozů - BMW M3 E46 a Ford Mondeo ST200 to bylo řešeno dobře a považoval jsem to tedy spíše za tuzérský nesmysl... U 370Z mě to napadlo asi spíše z toho důvodu, že je na to auto tuna různejch upgrade (nebo pseudo-upgrade) parts, tak nejlepší cesta asi jest info od těch co mají vlastní zkušenost. Ty první verze 350Z byly jasné, otázka čistě co ty novější verze Z... Ptát se obecně bez ohledu na auto je dost neobjektivní - někdo to úplně zatracuje, někdo zase obecně přesuperlativizuje... Ty papíráky po necelých prvních 5000 km mám zatím jak nový, no a asi to zatím vypadá, že následná cesta bude stále stejná

2013-02-05 22:59:16

Sani lze urcite vyresit lepe, nez v serii, ale je potreba mit dobre udelano, stale se drzet kryti filtru od motoru a ve vysledku uz je hlavni otazka, zda to ma vsechno smysl... protoze aby to bylo opravdu dobre a lepsi, nez serie u takoveho auta, tak to nebude levne.

2013-02-06 09:40:59

Mě trochu zaujalo např Stillen Intake gen. 3

http://www.youtube.com/watch?v=UAPIe9-w4Os

Ty ceny se pohybují u těch kitů plácnu okolo 15 i více tis. Kč, což samotné by asi nebylo určující, ale prostě ten faktický rozdílek v reálu ..zda by patřičnou radost udělal nebo ne.

Nikde nikdo z majitelů 350Z s dvoukomorovými trakty nebo 370Z co něco už s tím vyváděl ??

2013-02-06 16:52:47

Prakticky bohužel žádnou zkušenost nemám. Osobně si myslím že pokud chceš jen filtr, volil bych vložku, pokud plánuješ výfuk, ladit jednotku apod. volil bych kit.

2013-02-06 18:31:26

Ale zvuček po implementaci těchto otevřených sáni je skvěly jako pro mně šlo spiš o zvuk abych pravdu řek )

2013-02-06 20:00:47

Mě jde čistě o potenciální možné zlepšení dýchání - né že by to bylo nějaké špatné nebo nutné, alespoň nic takového nepozoruji..

Zvuček je jistě taky fajn. (i když znatelně lepší hlubší odfukování jsem pozoroval u svých vozů i s blbou vložkou KN)

Co se týče úprav, tak výfuk Akrapovič (catback) mám již připraven na montáž a po záruce půjdou s nejvyšší pravděpodobností nějaký pořádný svody (např. Supersprint) a katy buď ven, nebo nějaký sportovní... Celý ten výfukový aparát je v sérii u toho poddimenzovaný - tudíž to jen dostane to co má ...jinak úpravy v tomto ohledu neplánuju (př. turbo, lazení jednotky, díly v motoru, apod..) ..nu je fakt, že třeba s tímto kitem to musí fakt dobře dejchat, nevýhoda je, že se to bude častěji špinit... nicméně ty roury nejsou nijak širší než původní násosy a ty vyústění těch běžných airboxů nejsou od těchto nějak zásadně jinde... kůůrňa chtělo by to nějaký testovací Zko, resp. několik od každé varinaty

2013-02-06 20:24:08

Zkousel jsi zahranicni fora? Casto narazis na hodne informaci vcetne srovanu, grafu z brzdy, atd. atd. Shanet tohle v CR je utopie, aspon co se Z a VQ motoru tyce.

2013-02-06 20:50:27

Máš sportovní auto, tak neřeš nějaký špinění. A projít si fora a najít grafy je dobrej nápad

2013-02-07 00:00:23

Joo jasně - informace sbírám kde můžu, ale třeba právě i ty zahraniční fóra musí člověk brát velmi často s rezervou ...někdy se člověk dozví tak idiotský informace a přesvědčení uživatelů, že zůstává rozum stát - právě třeba USA... ...nehci nikoho hanit, osočovat, či házet do jednoho pytle, ale je to pro Z typický trh a opravdu si zde člověk musí dávat velký bacha co jsou relevantní názory... ...stejně tak jako některé produktové informace, které často realitu také dost zkreslují - ona závratná čísla a naměřené hodnoty také mají relativní vypovídající hodnotu.... záleží na produktu a vůbec reálnosti těch údajů... Co vím od známých, tak dávali intake systém na Corvettu, kde měla dát snad +13kw a krouťák taky podobně navíc (ony krásný grafy co produkoval výrobce), a když to hodili před a po na brzdu sami, tak nárůst byl +1kw ....v reálu možná lepší pocit živosti, ale rychlost a výkon navíc nikoli - ale já to tímto ani nějak nehledám... ...jen takový ten pocit živosti... Třeba u těch výfuků pokud jsou ty roury širší, systém je méně tlumen a více high flow, a vylazen, tak zde se to realitě blíží mnohem více..., ale taky bych moc nevěřil technicky stejným systémům, dávajícím oproti jednotné konkurenci najednou dvojnásobek. Prostě si nemohu vynachválit osobní zkušenost - tu jsem si před koupí výfuku ozkoušel a je pak rázem vymalováno... ...grafy a povídání na fóru je hezká věc, ale... No a v té utopiceké ČR je alespoň větší možnost případného setkání, pokud by se přecejen našla nějaká superlativizovaná osobní zkušenost... Nu je to otevřené, ale naštěstí jen okrajově podstatné dilema

2013-02-08 14:37:09

Taky o sání uvažuju už dlouho a pořád nevím jestli dát jenom filtr nebo nějaký ten kit. Mám rok 2003,takže tam by bylo lepší co?

2013-02-08 17:09:59

Nissan sám při vývoji dalších výkonějších verzí řešil problém jak dostat do motoru více vzduchu - což vyřešil v základu především zdvojením sacího traktu - tudíž z toho uvozuju, že u těchto prvotních verzí bude mít úprava znatelně větší výsledek než u verzí novějších... ...samozřejmě v mezích nějakých racionálních reálií. Ale osobní zkušenost s tím nemám, měl by poradit někdo zasvěcenější

2013-02-13 21:02:01

No já jsem taky přemýšlel a hledal které si tam dát, rozhodl jsem se pro Nismo, tím určitě nic neskazím a není to zas tak drahé

2013-02-14 11:46:35

Kolik vyjde to Nismo a máš nějaký odkaz? děkuji

2013-02-14 13:53:28

Já teda nevím, o čem je konkrétně řeč - tedy u 370Z jsou sací trakty a airboxy totožné ve všech verzích - i Nismo...

http://obrazky.cz/detail?...&sId=iDmhXCsywVJBkj41qnbH

2013-02-14 14:51:22

Urcite ma na mysli kit sani Nismo.

https://www.google.cz/sea...cQ_AUoAQ&biw=1680&bih=819


Odpovědět

1  2  3