Fórum - Téma


rozvody primera GT 2.0


Fórum Primera P11 rozvody primera GT 2.0

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2010-04-19 23:44:57

vie mi niekto poradiť čo sa týka nastavenia rozvodov ? potrebujem vymeniť hlavu,no chcem si byť istý ako nastaviť reťaz...

2010-04-20 13:24:47

když budeš měnit hlavu a řetěz budeš nechávat tak si udělej svoje značky a odpočítej články řetězu ne?

předpokládám že ozubený kola na vačkách budou stejný na starý i na nový hlavě

2010-04-20 13:45:38

Ked chces menit hlavu, musis dat dolu vacky, inak ju dolu nedas, takze elektrikarskou paskou si zafixuj retaz o ozubene kolesa, daj ich dolu, vymen hlavy, zaloz vacky a nasad kolesa tak ako boli, odstran pasky a mas hotovo.

2010-04-20 14:50:08

vačky snad nemusí ne? jenom kola z vaček

2010-04-20 15:11:14

Jednoduchšie je vybrať vačky aj s kolesami. Treba si rozvod nastaviť na značky v kolesách - reťaž má farebne presne vyznačené články, ktoré majú lícovať so značkou na kolese. Stretáva sa to každých 8 otáčok kľuky. medzi jednotlivými značkami na vačkách musí byť 11 článkov reťaze. Po nastavení napínak von a znulovať ho, vačky von, hlavu dole, novú hore, nastaviť vačky na reťaz, napínak dnu a pootočením kľuky ho nechať dopnúť reťaz. Po 8 otáčkach skontrolovať značky na vačkách a na kľuke stupeň predstihu aby bol tak ako predtým...

Robil som to X krát a vždy to bežalo OK...

Hlavne bacha na to aby nepreskočila reťaz na kľuke potom si v prdeli...

Obrázky k rozvodu sú niekde na fóre treba pohľadať...

2010-04-20 15:12:57

To lukka:

Ak si kolá zasekneť zdrhovacou páskou o reťaz neprepcháš to potom cez ten otvor v hlave v ktorob meží rozvod... Už bez nich je to dosť pôrod...

2010-04-20 15:24:37

OK, jasne, ako pise chrener, tak ako som to pisal ja sa neda.. tak len vtedy, ked chces menit guferka ventilov alebo vacky...

2010-04-20 15:47:33

chrener -to sem nebyl ja - prosimte kdyz jsi to delal x-krat nevedel bys poradit jak bych mohl vyzkouset kolo na saci vacce jestli nema vuli? - jak poznam ze ze v prdeli???

2010-04-20 18:36:59

lukka: s tym som sa ešte nestretol...

myslíš zuby alebo vôľu na klinku na vačke?

2010-04-20 18:44:50

ako sa vynuluje napinak ja som ho mal von postlacal vysiez neho olej a to bolo vsetko

2010-04-20 19:12:05

Ved stlacis, mozes aj precistit od stareho oleja, a zaistis zapadku. Ta sa po instalacii sama uvolni..

2010-04-20 20:32:56

myslim promenny casovani jestli neni vybehany...

2010-04-20 21:03:48

lukka: P11 GT má motor SR20DE a tam nemáš variabilné časovanie ventilov... ak myslíš hydroštely tak to neviem ako zistiť ktorý funguje a ktorý nie ke´dže to funguje pri tlaku oleja za behu motora a vtedy tam nešahám... Ak ale sú hydroštely KO robí to strašný rachot...

2010-04-20 21:29:36

jj no já pořád řeším tu svojí mikru , ale dík

2010-04-20 22:00:11

Dá se poměrně dobře zjistit který hydroštel nefunguje, nejlepší je ho úplně vyndat, ale jde to poznat i když je v motoru, musí se ale sundat vačky aby šlo zjistit který je špatný, když jsou dole je potřeba zkusit jestli se hydroštely dají rukou zmáčknout, ty které ano jsou zaručeně špatné, když je venku tak čím více je zničený tím je volnější, tzn. nový hydroštel půjde i bez oleje rukou zmáčknout jenom velmi těžko pokud vůbec a nebud se ani trochu viklat nebo točit, naproti tomu zničený bude volný, i plný oleje půjde zmáčknout rukou a ten vršek má volný, trochu se viklá a někdy jde i otočit. A nezapomínat je potopit do oleje a nacucat pořádně olejem aby se z nich dostal všechen vzduch když jdou zpátky. Také je dobré vědět že obvykle neodejdou všechny naráz, ale jenom jeden nebo dva a to spíše na krajních válcích, který to bude záleží na tom který olejový kanál v motoru a hlavě byl víc ucpaný.

2010-04-22 13:35:38

jedná sa o P10...na ozubených kolečkách je značka (bodka) ,v akej polohe majú byť a dole je značka kde...lebo ja nedám dole hlavu bez toho aby som z vačiek odmontoval tie kolečká a rád by som sa vyhol tomu aby som musel dať dolu aj prsia motora...

2010-04-22 14:08:21

nevim jak je to na tomhle motoru, ale jak jsem to mel sundany na ty mikre tak bych se spis bal toho kdybych

sundaval jenom hlavu ze se mi to hne na ozubenym kolecku dole na klikovce a radsi bych si ty rozvody odstrojil komplet

2010-04-22 21:21:56

HULO: Veď vyhoď vačky von aj s kolečkami a hlavu dáš dole v poho. Reťaz najprv nastaviť na značky -písal som to vyššie. zaistiť kľuku aby sa nepretočil a aj reťaz aby neskĺzla do bloku ani aby sa nepootočila na kľuke - to je asi najväčší problém. Potom to v pohode demontuješ...

W10
W10
2010-04-22 21:54:10

HULO pozri si obrazky,...najlepsie je dat remenicu dole aby si videl ci je retaz na znacke,... aby si si bol 100 percent isty...

Alebo este tak by sa dalo ze by si dal vrch na znacky,a pomaly tocil motorom a pocital zuby po spodnu znacku na kluke ci budes mat presny pocet zubov,..

2010-04-22 23:39:09

dakujem dakujem dakujem...toto som potreboval vedieť...


Odpovědět

1  2