Fórum - Téma


Rozvodový řetěz N16


Fórum Almera N16 Rozvodový řetěz N16

Informace o modelu: Nissan Almera N16


1  2  3  4  5 ......... 6

2008-02-08 13:54:16

Zdravim. Začínam pozorovat na mojí Almeře N16 škubání při zátahu v nízkých otáčkách. Jak jsem se dočetl v jiných diskuzích, mohlo by to signalizovat vytahanej rozvodovej řetěz. Taky jsem se ale dočet, že vytahanej rozvod. řetěz se projevuje i kolísáním otáčkoměru, což nepozoruju. Tak se chci optat, jestli to škubání v nízkých otáčkách může mít ještě jinou příčinu než řetěz. Taky se mi zdá, že motor škube v nízkých otáčkách i když brzdím motorem, ale to nedokážu říct objektivně na sto procent. Díky za tipy.

2008-02-08 17:57:57

Škubáním v zátahu bych se spíš věnoval el. součástím.Kabely,svíčky.Ale řetízek je možnej taky.Mě by spíš zajímalo po kolika kilometrech v mestském provozu řetěz odejde.?

2008-02-09 11:22:48

No, to asi hlavně záleží na tom, jak "šikovně" zacházíš se spojkou a na jakou rychlost převážně jezdíš... Ale kolik tisíc to tak vydrží to taky nevim.

Jo, ještě jsem zapomněl dodat, že na mym autě je najeto 140 000 km a je to motor QC18DE

2008-02-25 19:57:30

Tak jsem vyměnil svíčky a situace pořád stejná...

2008-02-25 20:22:00

no jestli to bude řetěz tak ho v nissanu děkají opravdu z bláta,protože 140 tisíc je na výměnu hodně málo.Zkus ho napíchnout na pc a zkontrolovat pokud to jde,výstupní informace z čidla otáček na klice a na vačce,prej se to dá taky tak poznat,ale je to neověřená informace.

2008-02-25 20:25:06

To už bylo nedávno proměřovaný a prej všecko dobrý, nic to nikde nehlásí..

2008-02-25 21:03:11

Ahoj,mám podobný problém.Skus trochu přesněji popsat to škubání.U mne se to projevuje například při přeřazení ze 4 na 5 při rychlosti kolem 60km.Nejedná se ani tak o škubání.Je to spíše nepravidelný chod a ztráta výkonu motoru.Trvá to jen chvíli,pár vteřin a pak se motor srovná a již jde dobře.Taky záleží na tom kolik přidám plynu.Pokud přidám málo a pomalu tak se to neprojevuje vůbec.Já bych to spíše typoval na nějaké špatně fungující čidlo.Neporadí někdo?

2008-02-26 07:27:36

talmar:

nechcem poucovat, ale pri 60 km/h radit zo stvorky na patku je fakt sila . Ved na patke pri rychlosti 60 km/h mas kolko otacok? Tipujem tak 1500 - 1600 rpm. Zrychlovat na patke na tychto otackach je najlepsia a zarucena cesta, ako retaz vytahat, ved musis pocut, ze ti motor doslova place . Preraduj tak, aby si mal po preradeni aspon 2000 rpm.

K tomu sklbaniu, riesilo sa to tu mnoho krat. Treba pouzivat hladanie. Moze to byt kopa veci, mozno ta retaz, snimace otacok, spatna zmes, tu moze mat na svedomi vaha vzduchu, lambda sonda, snimac polohy skrtiacej klapky, potom zapalovanie, teda kabelaz, indukcne cievky... atd atd povolanejsi snad budu vediet viac.

2008-02-26 20:52:53

Na udržení rychlosti při jízdě po rovince to pětka při 60 km v pohodě zvládne.Samozřejmě že s tím netahám kopce nebo nepředjíždím bavoráky.Tento nepravidelný chod se projevuje tak asi od 60 do90 km,tam už je to daleko slabší a méně patrný.Trvá to vždy jen pár vteřin po zařazení pětky.

2008-02-27 07:21:04

talmar,tak ja Ti gratulujem! Mas super auto Ja chodim 60 na stvorke a aj to len dolu kopcom .Ale aj moj tatik mal potrebu preradit vzdy ked mu uz na skodovke prestali hrkotat ventily ,ale on bol rusnovodic a jemu sa otacky nad 500 zdali uz sialene vysoke

2008-02-28 19:32:26

Já to škubání sleduju při jakymkoliv rychlostním stupni při nizkých otáčkách. Takže na trojku při rychlosti kolem 30 km/h, na čtyrku kolem 50 km/h a na pětku to už moc cítit neni, ale taky trošku a to mezi 60-70 km/h. Hlavně mně to vadí na tu čtyřku při jízdě po městě. Je to jednak nepříjemný a jednak si myslim že motoru a autu vůbec takový rázy nesvědčí.

 Svobi
2008-02-28 19:51:46

To skubani delaj maly otačky - normalne mas př. 800ot. a tou tvoji jizdou ho nutis př. 600 ot.

Tomu autu skodis ty

2008-02-28 19:52:06

Mě se to projevalo takhle trochu na motoru GA16DS, při přidání plynu to bylo jako kdyby mě někdo držel omezený zapalování a když jsem se dostal na víc otáček tak bez problému, dnes jsem koupil čistič vstřikování a problém je zatím pryč, doufám že napořád, mohlo by to být i kabely, řetízek se mi zdá být jako hloupost, ted jsem rozebíral druhý motor ze svěho strého auta, měl najeto 270000km a rozvody s řetězem uplně ok.

 Svobi
2008-02-28 19:53:29

Jo jinak pro talmar a samozrejme ty otacky jsou nadsazeny

2008-02-28 19:55:16

60km/h na pětku

2008-02-28 19:56:17

No pokud vim, tak řetěz bude OK vypadat i po 500 000 km. Jde o to, že je už trošku vytahanej. Nikde to nic nehlásí, motor pořád jede, ale právě tohle je příznak...

 Svobi
2008-02-28 19:56:20

Jj to prave myslim

2008-02-28 20:04:51

Me cukal motor okolo 2000-2500ot. cca a bylo to svickama+kabelama.. retezu bych tenhle problem osobne nepriknul. Jinak 60kmh a 5tku je masakr. Ja jezdim v obci cca 60kmh (tachometrovych, real 50-55kmh) a otacky jsou lehce nad 2000ot. Niz bych nikdy nesel..

 Svobi
2008-02-28 23:32:57

Vsak jak ma auto min tak se mu nechce zrychlovat a zacuka . A nektere auta s turbem v tom prechodu pod 2000 ot vydavaj tak divnej vzuk

2008-02-29 18:40:32

Já jsem dnes zkusil jet na trojáka 50km/h a otáčkoměr mi ukazoval 1900 ot/min. a ty jezdíš na 5ku? jsi šílenec a řetez si vytáháš mnohem rychleji než ten co jezdí na trojku nebo čtyřku.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6