Fórum - Téma


Rozvodový řetěz


Fórum Technický koutek Rozvodový řetěz



1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7

2008-05-01 11:24:23

Hydraulickej napínák nejde nějak "štelovat" , měl jsem ho venku, vyjíždí mi ani ne do pulky, řetěz zarachotí po startu.V nissanu mi řekl , že je to normální věc, že nemá cenu ho měnit..Jinak jsem se už před časem informoval na ceny, a na GT to v Nissanu vyjde na nějakejch asi 8 litrů bez práce,

2008-05-01 11:58:26

dokazu sehnat z usa tak za cca 6k komplet rozvody vc. oz. kol, ale podle me je to fakt zbytecne, pokud ot nedela nejakou neplechu.

2008-05-02 19:52:47

takže si to shrňme,pokud bude vytahaný řetěz,tak jestli jsem to pochopil auto začne v nižších otáčkách cukat a to protože vozidlo má dvě snímače otáček,jeden na klice druhej na vačce a když je ten řetěz vytahanej tak pak každý čidlo dává jiný údaje a motor škube???

2008-05-03 08:06:56

Zřejmě to tak nějak bude,protože mě to před výměnou řetězu a napínáku škubalo jak kráva a je pravdou,že to dělalo spíš v nižších otáčkách. Včil je klid,akorát ta zjebaná me gaspotřeba mě sere.

2008-05-03 10:29:12

Rommeo: kolko ti to zere teraz? Si myslim naposledy cistil tu vahu vzduchu a spominal ze to kleslo.

Pavel: ak ti to zahrkoce po starte nie su to skor hydrodvihatka? Olej tam mas tusim 10W60 valvoline a mas tam aj Nissan alebo Mann filter? Ak ano tak to neries. Alebo daj dole ventilove viko a rozober a vycisti hydrodvihatka. Zatial to tu nikto nespominal ze by to urobil, ale malo by to podla mna pomoct

2008-05-03 10:33:40

kozejk:ono to neškube ani tak kvůli snímačům ,ale spíše proto,že je rozhozené časování vaček.Na P11 ani P10 totiž ty snímače nejsou.

2008-05-05 10:26:23

Souhlasim, na P10 a P11 je snímač jen na výfukový vačce, na klice ne. Takže pokud je vytahanej řetez dejme tomu na jednom místě, tak se cyklicky mění časování, jednou se natočí vačka tak, pak zase jinak a pak zase jinak ... stejně tak se snímají signály do ECU, jednou dřív a jednou pozdějš, no a pak to má pořádně fungovat

2008-05-09 12:55:43

Blesk: Měl jsem tam ten Valvoline 10W/40 + origo filtr...teď tam mam Liqui Molly 10W/40 + origo filtr,,pořád stejný,,možná ještě horší,,a to už je teplo...zkusim laborovat dál, nějak to neřešim,, když je to prý normální, ale nejradši bych ty rozvody fakt vyměnil...uzvidim časem

2008-05-09 20:22:58

Blesk666:furt stejně,ale teď to mám u pana Vlčka ve Frýdku Místku v servisu a vypadá to nadějně,takže na sraz bych už snad mohl jet za sedmičku.

2009-03-31 09:17:57

Zdravim!

Mam P11 2.0, a pri pridani okolo 2500 otaciek mi motor nejako nechce vybehnut do otacok, proste netaha. Bol som v Nissane, diagnostika ukazala, ze je vsetko OK, aj predzapal. Cim by to mohlo byt?

Inak menil uz niekto retaz na P11 2.0i? Aku znacku ste davali? Doma mam cely set z USA, vyrobca je PCI, chyba mi len hydraulicky napinak.

Moze to byt v tej retazi?

2009-03-31 13:13:04

Příčin, proč motor netahá může být více. Ale nejčastěji se jedná o vadnou váhu vzduchu, bohužel diagnostika nedokáže odhalit ne právě ideálně fungující váhu, většinou ukáže chybu až když už to má váha za sebou.

Co se týká výměny řetězu, smysl to má jenom když je řetěz vytahanej. Nejlepší je vytáhnout motor, je k tomu dost špatnej přístup. Jinak se mění vždy řetěz + vodítka a hydraulickej napínák /ten se dá bez problémů koupit samotnej/.

2009-03-31 13:22:22

No ono je to skor o tom, ze ked pridam, motor len huci a huci a nechce tahat..najcastejsie to sledujem, ked idem nejakych 90-100 a chcem predbehnut nejakeho pacienta predo mnou...dupnem na plyn a auticko si len huci a huci, zrychlenie nie je proste take, ako by malo byt. Viezol som sa aj na vylagrovanej P10 GT, a ta veru aj pri tom ubohom stave, aky mala tahala podstatne lepsie, ziadne hucanie, proste som zosliapol pedal a pekne zrychlovala...

Podla mechanika v Nissane by to on typol tak na tu retaz, kedze ma auto 240 tkm, bolo by ju vymenit, moze byt uz pekne vytahana a opotrebovana...co sa tyka toho napinaku, ten sa normalne meni tiez, ale ked je funkcny, vraj to nie je potrebne....

A kde sa da kupit samotny napinak? Jediny som zatial nasiel u automatejcek.cz...len mi tam nesedi orig. cislo od Nissanu, aj ked v tabulke dalej je kompatibilny.

2009-03-31 14:00:06

Co se tyka mechaniku v Nissane, oni radi tipujou. Ale rozvodovej retez se da zmerit, pokud je vytahanej, ja tady na to i tema. Vetsinou byva pak retez hlucnejsi a je to i slyset. O samotnym napinaku vim taky od automatejcek.cz, ja jsem menil retez v 230.000 vicemene preventivne a vse byly neoriginalni dily, stalo me to i s vymenou 7.300 CZK /samozrejme ne u Nissanu/. A v nejhorsim stavu byl napinak, byl absolutne nepohyblivej a nenapinal jak mel a retez si tam lital jak se mu chtelo /ale to spis tak cukalo, nez by stracelo vykon/. Jinak podobne jak popisujes se mi auto chovalo, kdyz jsem mel deravej vyfuk, to opravdu hodne hucelo a malo jelo. A proc jsem psal o vaze vzduchu je, ze jsem ji nedavno vymenil a teprve ted vim co znamena mit motor 2.0 v Primere.

2009-03-31 14:02:55

napinak maji taky u jcauto.cz

2009-03-31 14:12:01

Najlacnejsi som ale nasiel na www.dicompracing.com

2009-03-31 15:56:56

ja osobne som menil na mojej primere retaz s kamaratom a bolo to dost roboty ale pre niekoho zrucneho to nieje az taky strasny problem.menil som len retaz a nic ine.aj vodiace listy boli v podstate ok a napinak som vratil kedze ten povodny som rozchodil a zdal sa mi este lepsi ako ten co som mal kupeny.napinak som par krat stlacil a pustil vytlacilo z neho stary olej,precistil som ho tech benzinom a uz krasne vysuval az do maxima,pred tym len tak do polky.takze vymenil som len tu retaz ktora ma stala 300Sk znacka Dokuji a od vtedy nemam ziadny problem.

2009-03-31 16:04:55

A aky si mal problem? Cukalo Ti, alebo netahalo?

Pri vymene si musel rozobrat cely bok, aj vana musela dolu, albo ako si to robil?

2009-03-31 16:59:45

storm: a netaha ti ked zoslapnes ked pridas razom alebo ked postupne pridavaS?mame teraz jednu almeru ktora ma tiez problem ze netaha...diagnostika tiez neukazal nic vsetko bolo ok...rozvodak by vecsinou trhal pocas jazdy a retaz by aj bolo pocut.ja to vidim na vahu vzduchu...

2009-03-31 18:36:15

prve priznaky zacali,ze zacala byt retaz dost hlucna.bolo to pocut bez problemov do kabiny.postupne mi zacalo auto pri zatahu trhat hlavne v nizsich otackach, ale v podstate v celom priebehu vykonu islo auto do otacok nerovnomerne.ale chcem podotknut,ze motor v podstate vykon mal len trocha trhany.nebolo to tak,ze by motor nemal vykon.pri rozoberani som musel dat dole vsetky remene,remenicu na vodnej pumpe,pravy silentblok (ten na strane rozvodov) aj s drziakom,potom veko ventilov,olejovu vanu,ten medzikus medzi blokom a olejovou vanou,prsia (to je bocny kryt na motore) .ten medzikus das dole jedine vtedy ked das dole aj oba spodne silentbloky s tou prieckou pod motorom.vyfuk by bolo tiez najlepsie zhodit ale kedze som sa bal ze by sa mi strhli skrutky tak sme ho dole nedavali a islo to aj bez toho.a pri zakladani si treba dat pozor ,lebo ako prsia dosadaju na hlavu,tak z hlavy tam pretrca tesnenie,tak aby to tam pekne sadlo.take veci ako demontaz sacieho kosa a take veci som ani nepisal lebo to je jasne viditelne ze to treba dat dole.je mozne ze som na nieco este zabudol,ale to je vsetko na co si takto z fleku spominam.jasne ze treba dat dole aj hlavnu remenicu co je z ojnice.a jasne ked das dole silentbloky,tak musis motor podlozit.

2009-03-31 18:41:32

jednym slovom proste BABRACKA....a chce to klud cas a pevne nervy :) samozrejme ze pre skuseneho mechanika je to bezna vec...ale vidis...si sikovny a zvladol si to aj bez servisu


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7