Fórum - Téma


Rozvodový řetěz


Fórum Technický koutek Rozvodový řetěz



1  2  3  4  5 ......... 7

2008-03-21 15:02:15

Mám podezření ,že ho slyším, jak se to dá poznat a specifikovat ten zvuk ? Někdy když jedu kolem těch 2tis otáček a jemně přidám plyn, tak slyším nějaký takový jakoby kovový zvuk (slyšet jde jen mírně, člověk se musí soustředit) ,, představuju si u toho vyloženě něco jako (řemen,řetěz) který po něčem jemně ševelí.

2008-03-22 14:27:00

No mě se taky objevuje takový nepříjemný kovový zvuk z motoru ale s tím rozdílem že slyšet je to výrazně a otáčky jsou nad 3500/min... asi to budu muset nechat rozhodit a zkontrolovat :(

2008-03-22 15:11:16

rozvody pocut najlepsie na volnobeh

Pri vyssich otackach to bude najskor nejaky uvolneny kryt vyfuku alebo catu

2008-03-22 18:19:37

Já měl kovový zvuk při zhruba 5500rpm a byl to utržený závěs středního dílu výfuku

2008-03-22 21:21:29

Aha děkuji zkontroluju :))

2008-03-23 15:47:50

Stifi: ahoj tak toto co přesně popisuješ mi už dělá dlouho(najeto 147500km), nejdříve jsem to pozoroval jen za studena, pak jsem vyměnil olej a začalo se to ozývat i s teplým motorem cca. v 1700 - 2200ot/min. na všechny rychlosti ale jen v záběru plynu, když auto nejede tak to v těchto ot. neslyším, teď jsem zjistil, že přidržím-li fofrklacek tak to neslyším, mám pocit, že rezonuje něco v kulise na řadičce, teď budu měnit olej v mot. a jen co bude trochu počasí lehnu i pod autí a kouknu na kulisu, budu pozorovat dál, zatím jsem na nic nepřišel, žetěz ale úplně nevylučuji, při nastartování je slyčet, to je ale jiný, když se pak ohřeje tak jen tiše brumlá. jestli něco zjistíš, napiš, ten zvuk ničemu nevadí jen mě to vadí...

2008-03-23 18:19:51

Ja se vubec nedivim, ze mate jakekoliv problemy, kdyz drzite motor v otackach ve ktery nema co delat. 1700ot. kua, to jezdi diesly! Nikdy bych nejezdil s benzinakem pod 2tis. to je uplne minumum.. v kazdem manualu od Nissanu je napsano v jake rychlosti se ma radit, i prevodovka to zrovna asi nemiluje ty nizke ot..

2008-03-23 20:54:03

jagy: to není otom, že bych držel autí na 2000ot/min ale chceš-li se dostat na 4000 tak přeci musíš nejdříve přes ty otáčky nižší, nebo ty máš snad pořád 4 až 5000

2008-03-24 17:44:05

mily harry ,v tej reakcii na jagyho prispevok tak trosicku kecas! Lebo normalny clovek prejde cez 2000rpm na jednotke a pri dalsich kvaltoch tam uz nema dovod spadnut,a ty vyssie popisujes ako Ti v nizkych otackach hrkocu rozvody na vsetkych kvaltoch To si z nas robis srandu?

2008-03-24 21:23:22

Cital som niekde nazor z praxe ze vraj klepotavy zvuk okolo 2tis ot pod zatazou (akceleracia, jazda do kopca) byva pocut volu v loziskach (ulozenia kluky a piestnych capov).

ak to ma nejaky racionalny zaklad viete to niekto vysvetlit?

2008-03-24 22:29:16

RS955i a to jako odkdy to jako na 2a 3 nesmim pod 2000 otacek a vzdy kdyz dojizdim kolonu nebo spomalym na 30km v hodine tam budu rvat 1 tak nevim tedy asi neumim radit a Jagy proc nejezdit na 2000 klidne i na 5tku z kopce ja to delam bezne nez porad radit a reknu pravdu ja nedju pres 3000ot. s GTckem pokavad nechci predjizdet a pak tedy samozrejme na dalnici ale nevidim duvod jezdit na 4 po okrsce Ju a jezdim za 6l/100km .

jsem nelenil akouknul do manualu tak nevim panove ale je tam doporucene rychlosti na prerazeni na vyssi rychlostni stupen doporucene 1 na 2 pri 25km, 2 na 3 pri 40, ze 3 na 4 pri 65 a z 4 na 5 je to 75km tak nevim jak u Vas ale me to prijde ze e to zhruba na tech 2000ot/min.

2008-03-24 22:34:19

tak v tomto pripade by som si kupil PUNTO a nie GT

2008-03-24 22:40:27

RS ma pravdu.. jedine na jednicku to tahas prece pres nizke otacky.. pak pod 2000ot. neni duvod klesat.. kdyz dojizdim kolonu, tak podrazuju, pripadne vyradim uplne.. tam je problem pri jizde pod plynem v otackach nizsich jak 2000ot. Ja taky jezdim bezne na 2000-2500ot, kdyz jezdim pianko (2.0 GTi pod 7l/100km), ale nikdy ne niz.. pak uz ty zvuky jdou slyset, nechce se mu.. proste jde videt, ze takove otacky tomu motoru absolutne nesedi. Ale jezdete si v otackach jakych chcete. Je to vase auto a vase penize..

2008-03-25 07:07:56

NO je pravda, že kolikrát jedu na 5rychlostní stupeň jen 50-60km/h,, zkusím si to poslechnout při optimálních otáčkách, a když to nebude dělat ,tak je to jasné......

2008-03-25 17:37:28

jak tak čtu tak se diskuze trochu ubrala jiným směrem, ale proč ne. taky bych rád přispěl svou troškou.

Jako první bych zmínil slovní spojení, které jsem tu nepostřehl a to je: "zátěž motoru". Pro mě je tohle na prvním místě co se týká volby v jakých otáčkách se pohybuju.

pokud jedu s prázdným autem ( mám PW 11 C 1.8 ) po rovině ustálenou 70Km/h, tak pojedu na 5 ( 1500rpm ). smaozřejmě nepřidávám (a pokud, tak asi + 10km/h ba 3km), člověk s citem pozná, že tohle motor neumí ( vibrace, nepřirozený zvuk, vysoká spotřeba)

nebudu sepisovat romány, zkrátka otáčky volím podle zátěže motoru!!

2008-03-25 23:57:24

V kabině jde zvuk slyšet v rozmězí od 1500do3500ot. , dál okolo 4tis už nic slyšet nejde, v kabině je už příliš vysoká hladina hluku..

2008-03-26 00:06:03

inak co mas jagy a ostatni zaredene ked odbocujes napr do pravouhlej zatacky s prechodom pre chodcov kde sa neda a ani neni rozumne ist rychlejsie a otacky padnu na 1500-2tis/min na dvojke. To tam davas 1-ku? Podla mna je urcite niekolko takych situacii

2008-03-26 00:35:22

Blesku, tak tohle je snad vyjimka... ktere se stane 1 za tyden, ani to ne. A bud tam dam svojku a vytahnu to nad 2tis. ot. nebo zastavim uplne a dam jedna.. zalezi na rychlosti.. ale tady se bavime o neustale ci caste jizde pod 2tis. ot.

2008-03-26 01:56:32

jagy: ne vazne ma to zaujimalo lebo v meste je to dost bezna situacia.

preto sa javi nejaky mizerny 8V motor na mrdanie sa po meste aj praktickejsi lebo maximum krutaku ma nizssie ako 16V ale koho by to bavilo

2008-03-26 09:02:59

jagy: rozhodně nedržím motor stabilně pod 2000ot/min, jen jsem měl ma mysli ty případy o kterých tady píší ostatní, třeba po rovině ve městě kdy třeba dodržíš i limitovaných 50, jedu sám tak něž točit 3 tak šveholím 4 a je to pod 2000ot/min, včera jsem to zkušel (dát mu pod koule) a snažil se aby nespadl pod 2200ot/min a zvuk se trochu ztišil a lépe se i řadilo tak je možné, že mi tímto Nissánek naznačil co je pro něj dobré, možná se zvýší i nepatrně spotřeba, ale to je šumák co bych pro svou lásku neudělal jen když mu to prospěje


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7