Fórum - Téma


Rozširovacie podložky


Fórum Tuning a úpravy Rozširovacie podložky



1  2  3  4  5

2010-02-01 21:31:48

ET20 je supr.. ja mam ET35. Ale taky jsem zvedav na ten 7" disk. Ted jsem mel 6.5" a ET38 a bylo to malo. R888 195/50 ma sirku 205cm, holt semislick..

2010-02-01 21:50:11

Lehce přetáčivá znamená, že už sem dostal na sněhu 3x hodiny, ale naštěstí sem se vždycky opřel o hromadu sněhu. Už se bojím zatáčet, protože tady u nás silnice totální led

2010-02-01 22:04:45

Mno zas tak tragické to není. Záleži jen na to jak se k autu chováš jak předvídáš a taky jak na čem jedeš. Když se nebudeš věnovat řízení a vletíš do zatáčky "nějak" na neposypaném víceméně ledu tak je jasné, že tě to pěkně potrestá. Když vidíš že je ta zatáčka o hubu tak raději přibrzdím více a ikdyby se to stalo, protože s tím víceméně počítám, dá se to dobře kontrolovat a spíše si to užiju než aby se mi to vymstilo. Ale stane se, to je jasné. Někdy ani sebevětší opatrnost nepomůže. Každopádně, že je více přetáčivá je u předokolky jen dobře. Dělá to to auto více neutrální a na hranici není tak těžká na předek. Už to tady i psal někdo tuším Patricius..

2010-02-01 22:08:48

souhlas mit xender. jinak bych si podložky na auto nedal taky znam borce co mu ruply štefty... to mel 15mm podložky a kvalitni šrouby za nevim kolik... kdo chce sirsi zadek da si mensí ET. nehlede na to ze je to dalsi vec neschvalena k provozu. a pri liťácích dobře viditelna

2010-02-01 22:16:21

tie semi su sirsie, tiez som to pocul. ja budem davat 205 sirku. mne sa podarilo pretocit almeru aj s podlozkami, na suchom povrchu.

2010-02-01 22:23:48

nevím no ale mě zadek taky ustřeluje ale podložky nemam... spíš budu muset sehnat nejaky slicky... a nebo nejezdit jako prase... ale to by zatáčky nesměly být tak zábavný...

2010-02-01 22:23:49

hej lenže netreba zabúdať že bono má už upravený podvozok s inou tuhostou a odklonom kolies.navyše odlahčené auto.takže dosť podstatná zmena proti sérií

2010-02-01 22:26:27

no ja mam teda podvozek serii ale aj tak mam nekdy pocit ze mi to vyrazi plomby ze zubuu.. gumy letni mam 205/50/16.... a autí ma v serii rovnou tunu... a odklony mam vredu aj vzadu na maximum...

2010-02-01 23:50:33

ja by som chcel 0,5cm na KAZDE KOLESO aj dopredu aj dozadu...ako mi napisal powerflow pojde to dnu o 0,6cm tak by som to chcel dorovnat aspon tam kde to bolo... nehovorim tu o podlozkach 2,5cm a take.... isto to bude az take zle..rada typu ine elektrony nepomoze...nove uz su kupene a ulozene dole v pivnici

2010-02-02 00:00:29

Bono83: Ano, R888 jsou sirsi.. a jake chces gumy? Jdes do R888? Na Almeru bych dal 195 nebo 205 na vetsi vykon (VE). Jinak tech 195 staci.

Jinak pretacivost je jedno, jestli jsou podlozky nebo ne.. pretacivy smyk jsem dostal nekolikrat i ja diky lehkemu zadku (vse ven). U Bona to bude taky diky tvrdsimu - mozna ne idealne nastavenemu - podvozku. Kazdopadne pokud dame na auto jako je Sunny/Almera podlozky jen dozadu, tak se auto stava mene neutralni/pretacive.

2010-02-02 00:21:01

tak tak dyž mam v kufru dvě bečky nebo jak sem ted vezl ten motor tak zadek držel jak přibitej...

2010-02-02 01:12:36

Tohle vse se da nastavit podvozkem, samosvorem, stabilizatorama nebo pneu a nemusis v kufru vozit becky nebo motor.

2010-02-02 01:19:27

to byl jan takový postreh... jinak konkretne u mojeho drobčeka fest aj zalezi jak moc to "krmím" atd holt je to FWD s celkem zatizenym predkem a výkon už je tam zkrz váhu taky znát, přetáčivost mi nevadí spis naopak problemy mivam spis v zatačkach treba trojkou a pod plynem tam je to výrazně nedotáčivý... proto koketuju s tou myšlenkou 4x4... ale to je zase jine tema...

2010-02-02 01:32:57

Ja vim, jak si to myslel. Jen tim chtel doplnit tu pretacivost/nedotacivost a jejich omezeni.

U 4x4 nepocitej, ze to nebude nedotacive. 4x4 bude na limitu taky nedotaciva. Ale jak rikas, tohle uz je na jine tema...

2010-02-02 20:01:56

když už sme to načli dovolím si OT:

myslíš že by problem s nedotačivostí samosvor vyřešil?? myslim že na FWD spiš naopak ne?? jinak samosvor na N13 GTi bude aspon 30tyček ne?

2010-02-02 20:11:46

na fwd ti samosvor nedotáčavosť nevyrieši.pretože aj tak sa ti tšetka tá váha narhnie na predok a ten bude tlačiť von zo zákruty.skratka auto sa ti bude snažiť spraviť väčší polomer zatáčania ako má zákruta.

v sérií ak pridáš v zákrute s otvoreným diferenciálom tak ti zvyčajne začne prešmykovať vnútorné odlahčené jedno koleso ak to isté spravíš so samosvorom tak okrem toho že ho pocítiš vo volante a v pažiach tak ti zaberú obe kolesá naraz tie sa následne dostanú do šmyku (ak budeš mať dosť silný motor) a ešte viacej ta to vyhodí predkom von zo zákruty,pretože kolesá stratia adhéziu v axiálnom aj radiálnom smere.

Ale toto všetko závisí aj od samotného samosvoru podla toho kolko % má svornosť

2010-02-02 20:14:01

teda presne jak sem psal...

2010-02-02 20:17:51

Ale s dobre naladeným podvozkom sa to dá eliminovať

2010-02-02 21:03:47

Samosvor eliminuje nedotacivost (ne 100% samozrejme). A klidne jde FWD nastavit tak, aby byla pretaciva... ale urcite ne v serii. Vetsina aut je nastavena tak, aby byla nedotaciva - pro vetsinu lidi bezpecnejsi. Ale vim, jak se chova Integra na okruhu se samosvorem - krasne neutralni azprataciva. Je to jen o naladeni celku auta.

Ale i AWD a RWD je nedotacive.. kdyz je najezdova rychlost velka, nepomuze zadny nahon.

2010-02-02 21:54:29

Tak tak..


Odpovědět

1  2  3  4  5