Fórum - Téma


Rozširovacie podložky


Fórum Tuning a úpravy Rozširovacie podložky



1  2  3  4  5

2010-01-31 18:53:37

Na druhou stranu... táhne mu to pořádně od spodu.. víš jako vodspoduvole..

 Svobi
2010-01-31 18:58:53

vod spodu a ve 3000 mrtev

2010-01-31 19:08:27

Tak tak.. ale da se vytočitt i o něco více. Ne, že by to mělo smysl, ale dá. Tak jak říká tento obrázek...

http://img62.imageshack.u...kdetdikoncimyzaciname.jpg

2010-01-31 20:05:44

Tak jukni na tenhle graf, docela mě dostal

http://www.mvolesko.cz/OI319k.pdf

To aby měl 10ti stupňovou převodovku, která ho udrží v tom 1500ot pásmu výkonu

2010-01-31 20:40:10

mmmmmmmmmm

2010-01-31 23:08:17

S tema podlozkama to je kriz. Osobne bych je nedaval a kdyz tak jedine s tim ze budou nove stefty v podlozce a ne pruchozi uz se to parkrat utrhlo vcetne me a pevnostni srouby nepomuzou. Loziska hlavne odchazely u zeleznych podlozek za starsich casu kdyz se jeste nepouzival tolik leteckej dural. S tema vlastnostma no je to sporne na okruh si kluci davaj podlozky na rozsireni rozchodu kol jen je dobre je mit i vepredu pokud je to jen esteticka zalezitost stejne tam nebude nikdo davat vic jak 2,5 cm.

Ja to resil ET a sirsim diskem. A reknu ze je to hodne znat. Jenze zas ta vaha kola

No a k tem vlastnostem jakej podvozek asi budes sedet lepe a bude ovladatelnej. Origo a nebo KONI+HR+ podlozky. Resil jsem to radeji kolama. Na zavodech se to pouziva.

Tak nejake video auta s podlozkama http://www.youtube.com/watch?v=l3--4qiDojU

2010-01-31 23:15:41

Kdyz sirsi auto, tak nizsi ET. Ale ani to neni idealni.. idealni by byly sirsi napravy, ale to nema smysl resit (cenove). Jinak s podlozkama bych si urcite nezahraval. Ja bych to na auto opravdu nechtel a co jsem jel v aute s podlozkama, tak to jen potvrdilo... a cim sirsi podlozky, tim horsi.

2010-01-31 23:25:57

Aby to pak nevypadalo takhle:

http://www.youtube.com/wa...cOgxyqp6U&feature=related

2010-01-31 23:35:52

Ten ma ale siroke kola, aby mel nejaky grip s tim upravenym 2JZ.

2010-02-01 09:18:09

To je mi jasné, proto píšu NEVYPADALO. Nevím no, dle mého názoru to vypadá dost podivně. Tomu se říká funkčnost na prvním místě. Vytrčit takhle kola z podběhů, takové řešení na rychlo Trochu amatérské si myslím..

2010-02-01 11:00:47

To je "nádhera" s takovou "upravou" jezdí ve státech mexikáni a zhulenci

2010-02-01 11:55:11

HONZAGT. Lenže ak dá na P11 podložky dajme tomu 15mm tak ten rozdiel medzi prednou a zadnou nápravou sa ešte zvýrazní ak to chce mať teda v rovine teda na efekt tak by dozadu musel dať o 10 mm širšie podložky dozadu.Takže určite je to hazard ked sa to robí takto amatérsky.Ty ako hovoríš že sa to používa na závodoch,áno viem že sa to používa v motošporte,ale treba si ujasniť že tam sú iné autá inej konštrukcie inej hmotnosti no proste závodné špeciály.

Riadil som 400ps EVO VIII s 20mm podložkami a hrozne to ako keby plávalo a už nebola taká presnosť v tom strmom a presnom riadení.Aj sám majiteľ vravel že škoda roboty a peniaz za tie podložky aj tak pôjdu dole,noo bola to skrátka chyba.

Podložky na bežné jazdnie si montujú sedliacky típci v športových tdi autách so zatmavenými sklami,tot môj názor.

ešte by sa dalo pouvažovať nad podložkami,ale už v kombinácií s upraveným podvozkom

2010-02-01 14:42:04

Souhlas, rizeni ztrati cit.

2010-02-01 16:08:52

Primera je velmi vyvážená sama o sobě a nemá smysl na ní šahat, zvýšení rozchodu toho moc neřeší a ani BTCC Primery neměly nijaké extrémní rozšíření .. zase u některých aut to funguje poměrně dobře, třeba u BMW E90 se podložky používají velmi často a účinně .. myslím, že P11 s těmi ET35 je zcela ok ..

2010-02-01 20:07:07

Patriciusy ja nevym nu kdyz jsem to meril tak dozadu 3 cm predek 2 cm pri ET 40. Mel jsem to na dvou autech oboje upravene ( na jedne 3cm na druhem 2cm) a na serii jen u golfa a rizeni a sezeni na ulici super. ALE dvakrat mi to ustrihlo stefty a to byly opravdu kvalitni stefty. Proste kdyz uz podlozky tak s tim ze stefty budou i v podlozce. Nejuzsi se tusim dela 1,8cm. Osobne nedoporucuji ale kdo chce at si je tam da. Opravdu bych aleradeji resil stefty v podlozce a ne pruchozi.

2010-02-01 20:10:12

franta.s: dobry argument.. i BTCC a JTCC Primery nebyly sirsi, naopak mely ty kola pod blatnikama a velke odklony.

Jinak vzdycky je lepsi koupit kola s mensim ET, podlozky se prodrazi, zhorsi to vlastnosti + je to i nebezpecne..

2010-02-01 20:10:28

FrantaS proste zas opetovne budu nesouhlasit. Co jsem jel parkrat i v jine Primere GT tak mi ten podvozek nesedel nevim nemohu si pomoct rekl bych treba ze AR156 ma lepsi podvozek kort GTA. Ted co mam KONI+AHR je to super nastaveni na nejmekci + siroka kola to auto sedi jak prilepene. Jen ten vykon mi tam na tak dobre auto chybi nu snad tam u me par konicku pribude.

2010-02-01 20:55:40

Ja mam na Almere na zadnej naprave podlozky 15mm a ziadne negativne vlastnosti som nezistil. Ale na leto pojdu nove kola s mensim ET takze podlozky uz nebudem potrebovat, sam som zvedavy ci pocitim rozdiel, lebo s tymito diskami sa mi rozsiri rozchod o 3cm na kazdu stranu.

2010-02-01 21:08:19

Almera ma opravdu hodne zapadlou zadni napravu. Ale taky diky tomu je lehce pretaciva. Na tech ATS DTC mas jeke ET? Uz se nemuzu dockat az je nahodim na R888.

2010-02-01 21:28:20

ET tam mam 20, ale aj disk je o jeden palec sirsi.


Odpovědět

1  2  3  4  5