Fórum - Téma


Rozširovacie podložky


Fórum Primera P11 Rozširovacie podložky

Informace o modelu: Nissan Primera P11

Diskuze o vozidlu

1998 Primera P11 2.0

1 fotek  |  21 diskuzí  |  8.20 l/100 km

Výkon motoru 66 kW (90 PS) při 4400 ot./min. Točivý moment: 177 Nm (131 ft/lb) při 2400 ot./min. Maximální rychlost 174 km/h. Zrychlení 9.9 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 360 kg. Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 974 ccm (120 cui), 4-válec, 8-ventil.



2015-08-03 15:53:12

Zdravím aký máte názor na rozširovacie podložky? chcel som si dať iba na zadné kolesa, konkrétne tieto http://www.kolesove-skrut...c-4x1143-1ks-p-61820.html počul som že si to potom odnáša viac náprava tlmiče atď tak čo je na tom pravdy? a oplatí sa 1cm? alebo 1,5cm? treba mi meniť cele šrubky ak sú krátke alebo ako sa to montuje? vďaka za odpovede, snáď už tu taká téma nieje hľadal som ale nenašiel som takže sa vopred ospravedlňujem ak už taká je.

2015-08-03 20:49:10

onne: každá rozširovacia podložka spôsobuje väčšie zaťaženie kolesového ložiska na klopný moment a zmení sa charakteristika nápravy aj v oblasti tlmenia a pruženia,... v praxi to znamená, že ložisko a príslušné dielce to môžú vydržať, ale zníži sa ich životnosť, prípadne, ak je nejakým spôsobom náprava extrémne zaťažená, tak ložisko a súvisiace dielce to môžu ale aj nemusia vydržať a poškodia sa trvalo, čo vedie k rýchlemu zničeniu dielcov... Ako ložiskár, ktorý sa v ložiskách naozaj vyzná to píšem po odbornej stránke...

Pravdou je, že každé ložisko resp. nápravu konštruktér navrhuje s nejakou bezpečnosťou a v automobilizme to platí dvojnásobne, kedže ide o bezpečnsť pasažierov Takže podložky sú síce cúúúl, ale ložisko a dielce tým trpí viacej, ako ked podložky nie sú... Je na každom, kto si tuninguje svojho tátoša, aby poznalaj riziká, ktoré takéto úpravy spôsobujú súčiastkám, ktoré boli navrhnuté na svoj prioritný účel, aby auto fungovalo a aby bolo bezpečné a dosiahlo aj požadovanú životnosť.... aždý zásah do konštrukcie vozidla sa prejaví znížením životnosti dielcov... platí to pre chip tnig aj pre mechanický tuning... všetko je o fyzike... a fyzika nepustí... každá akcia má svoju reakciu... toto treba mať vždy v pamäti, ak si niekto robí kadejaký tuning., podotýkam, na štandardnom vozidle, nie na vozidle, ktoré bežťí niekde na okruhu... tam sa vo vozidle vrtajú profíci, ktorí vedie čo a ako urobiť, aby to frčalo...

... podložky, na ktoré si dal linku, sú iba pre športovné účely a nie sú schválené na prevádzku na pozemních komunikáciách... čiže cez STK ti takýto tuning neprejde...

2015-08-04 19:11:28

Vďaka za vysvetlenie, takže s podložkami sa rozlúčim, aspoň na teraz

2015-08-05 00:51:05

Pokud das podlozky jen dozadu, aby nebyly kola tak zalezle, tak bude auto jen vice nedotacive...

2015-08-05 07:26:33

Vďaka, tak o tom porozmýšľam ak áno tak to sem potom hodím :)


Odpovědět