Fórum - Téma


Rozhoduju se koupit P12


Fórum Primera P12 Rozhoduju se koupit P12

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2  3

2011-07-08 12:05:03

Renault kontra nissan

Pokud chcete jezdit za méně, volte jeden z dvojice vznětových agregátů. Větší 2.2 známá jako YD22DDT je bez nadsázky asi nejlepším motorem v Primeře P12. Jedná se o vlastní konstrukci Nissanu, což znamená třeba použití rozvodového řetězu či Common-Railu Denso. Verze s 93 kW má starší provedení, se 100 kW nabízená od roku 2004 novější a hlavně spolehlivější, kterému už neselhává takzvaný SCV ventil. Alternativu představuje Renaultem dodávaná 1.9 z řady F9Q. Ta má naopak rozvodový řemen a v Renaultech je proslulá kolabujícími turbodmychadly. V Nissanu sice tato závada tak častá není, ale přesto byste se měli mít při koupi na pozoru.

2011-07-08 13:14:24

další super debata zde

http://www.autorevue.cz/t...an-primera-dci-p12/?forum

2011-07-08 23:13:25

Tak dnes jsem absolvoval STK + emise. Jediná závada je osvětlení SPZ a to si nejsem jistý, že to nenapsal, aby to nebylo prázdné. Pokud to někoho bude zajmat tak sem můžu dát protokol z STK + emisí. Jinak auto má najeto 168tis a rv. je 2003

2011-07-09 00:17:23

ano mam presne ten motor co pises.orig NISSAN s rozv.retazom,ten co opisuje herzingert.

2011-07-11 16:36:45

Sam osobne vlastnim WP12 2.2 Di r.v. 2002 se 160 000 km a musim rict, ze to auto je fakt dobre! Ovsem pozor, je tu docela zasadni rozdil mezi prvnimi modelovymi radami 2003 a temi novejsimi! Bohuzel ty novejsi verze jsou horsi. Sice se zvednul vykon motoru (podle me nejzasadnejsi problem tohoto tezkeho auta), ale maji zase zprasene prevodovku :( Dale take maji, komfortnejsi podvozek a spoustu dilu od Renaultu. Me auto je az na servo a klasickou udrzbu bezproblemove a nejsem jediny, kdo ma tyto zkusenosti. To ze je toto auto mnohymi povazovane za nespolehlive je hlavne diky novejsim verzim, kde uz to je opravdu Renault-Nissan mix a taky diky tomu, ze tyhle auta maji v sobe vice elektroniky. A co si budeme povidat, ty delaji vic jak 60% vsech poruch Doporucuju si precist tyto recenze:

http://moje.auto.cz/Papir1/bublina.html

http://moje.auto.cz/nobrakes/nissan-primera.html

a na me postrehy v odlisnosti verzi s motorem Dci s Di:

http://moje.auto.cz/Papir...ml?diskuse#p4def2e569de1e

Ja osobne bych do novejsi verze nesel, predevsim diky jinym jizdnim vlastnostem a take diky pouzitym dilum od Renaultu. Zas na druhou stranu, to auto je uvnitr neuveritelne prostorny (i v zadu), ma bohatou vybavu v zakladu, spolehlivy NISSAN motor s retezem a i dnes neotrely design. Jestli se rozhodnes pro koupi, tak si dej pozor na servo rizeni -> jedna z nejcastejsich zavad je unik oleje a nove stoji min. 11 000! Co vim, tak casto praskaji zarovky, dochazi k prodreni na krajich roletky v kufru (je tam kov -> skrabance na stranach interieru v kufru), praska guma u patych dveri (nejde vymenit samostatne), zasekavani CD v mechanice a odchazi stahovacky el. oken. Ramena predni napravy jsou hodne namahana -> doporucuju zkontrolovat. Jo a taky pozor na svetlou vysku, ktera je docela nizka

2011-07-11 16:39:05

2 Papír: ja jsem v loni na STK pri 150 000 mel zavady dve:

1) teklo servo

2) nefungovalo el. okynko -> do ted me udivuje, ze i za tohle nemusite projit technickou

2011-07-11 17:25:04

oni taky někdy už neví co do toho protokolu dát, zvláště když je to auto starší tak automaticky dostane "korozi budky" a únik oleje do lehčích závad i když nikde nic neteče a nerezne..

2011-07-11 23:31:50

Howkey: Uz som sa do tejto temy nemienil vratit ale neda mi neragovat.Si uplne vedla .Novsi model je reakcia na chyby prveho modelu -Ziadny Renault..

Zvysenie vykonu ,vacsie turbo vymena piestov,vymena trisiek, vymena cerpadla za Denso 2 generacie,vymena Boschoveho prietokomeru za japonsky,pritvrdenie podvozku-struny a tlmice.kratsia prvodovka,a tusim vymenili aj Bosch alternator za Hitaschi.U starsieho modelu sa totiz trhala kvoli prevodovke rozvodova retaz,vela soferov totiz jazdila na 6-ke 50 v obci.vzhadom na konstrukciu motora ,podvozku a odhlucnenia kabiny nepoculi a necitili.V roku 2005 dostala Primera novu pristrojovku,tapacire, iny volant a tempomat do diesla

60 percent dielov na aute musi byt kvoli clu Europskych takze vsetko s cim mal Nissan v ramci zaruky problem menil za Japonske a musel vypustit na ukor toho nieco ine.

A clanky s kritikou ktore su prelozene z Nemciny od ludi ktory preferuju VW no coment uz len to ze tam napisu ze sa neda vymenit cap jedine cele rameno.A tiez ma nezaujima ani kritika od ludi ktory si kupili jazdenku a maju uz 4-krat stoceny tachometer alebo ju kupili od cloveka ktory jej dal riadne nazrat,a najlepsia je kritika od ludi ktory ju nikdy nemali ale len poculi od druhych ktory ju mozno tiez nemali

2011-07-12 01:13:27

Hoši vy mi dáváte.... Jak se pak mám rozhodnout...

Má primera taky dvouhmotnostní setrvačník???

2011-07-12 07:06:17

no je pravda že P12 je více poruchová jak P11, ale totéž snad platí u všech novějšícj modelů - bohužel.

2011-07-12 08:35:55

2sjaro: Ja to auto nekritizuju, jen se snazim psat jak se veci maji. Sam ho mam taky a jsem spokojeny, ale bohuzel novejsi model uz bych nechtel. Je to i tim, ze na ty novejsi modely jsem slysel vice kritiky a setkal jsem s nekolika lidma, kteri tvrdi, ze maji novejsi primeru a je tam spousta dilu od Renaultu. To u te stare verze neni... Nebavim se samozrejme o motoru! Psal jsem, ze je spolehlivy u obou verzi. To ze s tim nekdo jezdil na 6 50km/h, kdy to toci necelych 1500 otacek ... tak je to magor Tohle auto ma rado vyssi otacky. Kazdopadne zvyseni vykonu a kratsi prevodovka .... ve vysledku s tim tocis vic pri nizsich rychlostech a mas vetsi spotrebu. S tim podvozkem jsem psal co jsem cetl, bohuzel jsem novejsi model neridil osobne. Jak tu psali i jini, vetsina novejsich aut je vice poruchovych, nez starsi generace a neni se cemu divit. Auta maji vice vybavy, elektroniky, novejsich technologii a jsou slozitejsi. peace

2011-07-12 09:15:32

Howkey Renaultove diely su len v Primere s Renaultovym motorom.Mal som vsetky tri modely

tomas.gruber:.Primera ma dvojhmotak

2011-07-12 16:24:37

dobrý den

no jsem tady nový člen sice mám už 4 Nissana,ale přihlášen jsem teprve pár dnů.No první auto bylo nissan Almera 1.6 na leasing(nové)na tachometru 120 Km.tak to bylo vážně fajn svezení.Pak jsem začal předělávat dům musel jsem ji prodat a koupil jsem Bluebirda 2.0 L benzín.No překvapil pohodlím.Fajn jízda.I zželelo se otci syna a koupil mě primeru p11 a to 2L naftu.No byla to první nafta v životě takže jsem byl rozčarován že to nejede.Nejsem žádný závodník,ale mám rád sílu pod kapotou.tak jsem ji prodal i proto,že jízda do práce byla 8KM daleko.No a pak to přišlo koupil jsem P12 1,8 RV 2005 najeto 110000KM sedan.Mám ji 2 roky a je to prostě super.za celou dobu jenom pravidelný servis jinak jede uplně super.Do práce jedu denně 60 Km .Jedu přes 4 vesnice takže rychlost kolem 80 km/h.No já vím nehoním ji,ale pánové je to zajímavé ale holka ukazuje na spotřebě 5.6L/100.To je SCIFI.Opravdu.Auto má jinak docela slušnou akceleraci samozřejmě při rychl. nad 100 si vezme víc,ale jinak jsem velmi mile překvapen.Bez poruchy a závad.No jenom tento týden jsem přišel v Tescu na parkoviště a někdo mě rozmlátil levou zadní lampu.Lidi jsou strašně fajn.Tak ted ji asi musím koupit v NL.Tak prominte že jsem se rozepsal,ale je to reakce na tu P12.

Děkuji mějte se.

2011-07-12 19:42:59

Howkey, na 6-ke pri rýchlosti 50 km/h musí P12 2,2 Di točiť podstatne menej než 1500, toľko mi totiž točí pri 90-95 km/h. Podľa môjho názoru je tých 1500 rpm pri ustálenej rýchlosti na rovine a vzhľadom na taký motor v pohode. Pri 50-ke na 6-ke to odhadujem (skúšať to nebudem) pod 1000 rpm, za čo sa napr dvojhmoťák rozhodne nepoďakuje

2011-07-25 13:33:10

2Milos: jj mas pravdu, uz na 5 to toci nejakych cca 1200 (predtim jsem to odhadoval)


Odpovědět

1  2  3